Teun Koopmeiners (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
salmonyappi
Gewoon Dirk

kuifje schreef: 14 nov 2020, 08:34 Hij heeft alleen maar getraind ... Dan had hij die blessure ook op training bij AZ opgelopen kunnen hebben.
Doet niets af aan het statement: klote (oefen)interlands!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AlkmaarForever
Ben-Sider

En zo is dat.

Dit is toch voorlopig toch wel de laatste set interlands mag ik hopen ??
Kilkenny
Moderatort

salmonyappi schreef: 14 nov 2020, 09:45 Doet niets af aan het statement: klote (oefen)interlands!
Dat doet het wel, want jij geeft geen tegenargument.

kuifje schreef: 14 nov 2020, 08:34 Hij heeft alleen maar getraind ... Dan had hij die blessure ook op training bij AZ opgelopen kunnen hebben.
Maar bij Oranje wordt er wel op een hoger niveau getraind en zal Koopmeiners zich extra willen bewijzen tov de wereldtoppers bij Oranje. Dat verhoogt de kans op blessures.
ignore: kuifje, bk wcm, AZ-073, ‘81, Langedijk
kuifje
Barry
Contacteer:

multatuli schreef: 14 nov 2020, 10:35 Maar bij Oranje wordt er wel op een hoger niveau getraind en zal Koopmeiners zich extra willen bewijzen tov de wereldtoppers bij Oranje. Dat verhoogt de kans op blessures.
En nu mogen we ook niet hard meer trainen? En meetrainen op hoger niveau is net goed voor de ontwikkeling van de speler.
Wereldkampioen 2018? : Courtois, Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Meunier, De Bruyne, Mertens, Dembéle, Lukaku, Carrasco en Hazard.

Wilmots, de Belgische Gert-Jan Verbeek

Van Gaal is de Suarez onder de trainers, hij bijt ook ieders hoofd af.
multatuli
Goalscorer

kuifje schreef: 14 nov 2020, 10:56 En nu mogen we ook niet hard meer trainen? En meetrainen op hoger niveau is net goed voor de ontwikkeling van de speler.
Ik beweer nergens dat er niet meer hard getraind mag worden! Lees nou toch gewoon voordat je dingen gaat lopen beweren.
salmonyappi
Gewoon Dirk

Kilkenny schreef: 14 nov 2020, 10:12 Dat doet het wel, want jij geeft geen tegenargument.
Een tegenargument tegen wat? Ik had het niet over Koopmeiners maar de nutteloosheid van oefeninterlands.
salmonyappi
Gewoon Dirk

multatuli schreef: 14 nov 2020, 12:37 Ik beweer nergens dat er niet meer hard getraind mag worden! Lees nou toch gewoon voordat je dingen gaat lopen beweren.
Er wordt voor ons gedacht 😉
capefear
Seizoenkaarthouder

multatuli schreef: 14 nov 2020, 10:35 Maar bij Oranje wordt er wel op een hoger niveau getraind en zal Koopmeiners zich extra willen bewijzen tov de wereldtoppers bij Oranje.
Het zijn wel nagenoeg allemaal ‘lopers’ op het middenveld: Frenkie, Wijnaldum, vd Beek zijn geen spelers die het spel verdelen middels de lange pass.
Had wel verwacht dat Koopmeiners een van deze twee wedstrijden zou gaan spelen, zeker gezien zijn uitstekende debuut in Oranje en omdat de Roon geblesseerd is.
Gezien Teun ook defensief sterk is was hij een prima vervanger geweest. Eeuwig zonde voor die jongen dat hij het nu niet kan laten zien.
Kilkenny
Moderatort

salmonyappi schreef: 14 nov 2020, 17:36 Een tegenargument tegen wat? Ik had het niet over Koopmeiners maar de nutteloosheid van oefeninterlands.
En waarom zijn ze nutteloos dan? Een argument hiervoor geef je niet. Dat kan in dit topic dus alleen zijn in relatie tot de blessure van Koopmeiners en die had dat ook op de training bij AZ kunnen oplopen. Dus jouw statement in relatie tot dit topic slaat nergens op en doet dus juist veel af aan je statement.
Gewoon Dirk

Kilkenny schreef: 14 nov 2020, 18:25 En waarom zijn ze nutteloos dan? Een argument hiervoor geef je niet. Dat kan in dit topic dus alleen zijn in relatie tot de blessure van Koopmeiners en die had dat ook op de training bij AZ kunnen oplopen. Dus jouw statement in relatie tot dit topic slaat nergens op en doet dus juist veel af aan je statement.
Je hebt gelijk: verkeerde topic.
capefear
Seizoenkaarthouder

Klaassen krijgt nu enorm veel veren in de reet gestopt als vervanger van de Roon die voor de balans op het middenveld moet zorgen.
Maar zou de Boer (die Klaassen in de eerste wedstrijd tegen Spanje ook liet spelen) niet met Koopmeiners zijn gestart als hij niet geblesseerd zou zijn geweest.
De Boer schijnt namelijk best gecharmeerd van hem te zijn en zou prima in die rol van defensieve middenvelder met de lange trap in Oranje passen.
multatuli
Goalscorer

capefear schreef: 17 nov 2020, 11:09 Klaassen krijgt nu enorm veel veren in de reet gestopt als vervanger van de Roon die voor de balans op het middenveld moet zorgen.
Maar zou de Boer (die Klaassen in de eerste wedstrijd tegen Spanje ook liet spelen) niet met Koopmeiners zijn gestart als hij niet geblesseerd zou zijn geweest.
De Boer schijnt namelijk best gecharmeerd van hem te zijn en zou prima in die rol van defensieve middenvelder met de lange trap in Oranje passen.
Zo werkt dat. Zo is Koopmeiners aan zijn basisplaats gekomen bij AZ. Omdat Vejinovic geblesseerd raakte. Nu is Klaassen de gelukkige en moet Koopmeiners nog een tijd langer wachten.
DiepeMast
Invaller

multatuli schreef: 17 nov 2020, 16:02 Zo werkt dat. Zo is Koopmeiners aan zijn basisplaats gekomen bij AZ. Omdat Vejinovic geblesseerd raakte. Nu is Klaassen de gelukkige en moet Koopmeiners nog een tijd langer wachten.
De vergelijking met Vejinovic is niet helemaal terecht, aangezien Vejinovic als LCM speelde. Klaassen speelt echter als rechter middenvelder en De Jong als LCM. Als Teun er in zou komen, zou of hij of Frenkie rechts moeten spelen. Ik vraag me af of dat wenselijk is.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Dario Hubner
Ben-Sider

DiepeMast schreef: 18 nov 2020, 12:27 De vergelijking met Vejinovic is niet helemaal terecht, aangezien Vejinovic als LCM speelde. Klaassen speelt echter als rechter middenvelder en De Jong als LCM. Als Teun er in zou komen, zou of hij of Frenkie rechts moeten spelen. Ik vraag me af of dat wenselijk is.
Frenkie wie?
DiepeMast
Invaller

Dario Hubner schreef: 18 nov 2020, 12:52 Frenkie wie?
Is dit een serieuze vraag? Mag toch hopen van niet :roll:
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Voltreffer Vick
Oude garde

Parodie van zichzelf vandaag
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
ForzAZ
Goalscorer

Voltreffer Vick schreef: 22 nov 2020, 21:22 Parodie van zichzelf vandaag
Wordt te vaak een vertragende factor. Bal onder de schoen, bal terug, bal op zij, weinig dwingend spel. En ik word het zo zat dat die gast elk dood moment aan zijn schoenen staat te plukken.
Smit260
Seizoenkaarthouder

Hij speelt een keer minder, tja het is dan maar zo. Iedereen heeft wel is een mindere dag. Ben er van overtuigd dat hij er donderdag weer staat!
elmo
Supporter

Haalde Teun niet spectaculair met een omhaal de bal voor de lijn (?) weg en zorgde daarmee persoonlijk voor 2 extra punten?
Plaats reactie