Teun Koopmeiners (2023)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

En hij heeft gelijk. Gelukkig heeft Max in de afgelopen jaren laten zien dat verkopen hem goed afgaat. Het blijft natuurlijk wel van belang dat het niet ten koste gaat van Teun. Overigens is het feit dat Pavlidis en Beukema nu al rond zijn me een aardige meevaller als ik het vergelijk met afgelopen jaren.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

DiepeMast schreef: 30 jun 2021, 17:12 En hij heeft gelijk. Gelukkig heeft Max in de afgelopen jaren laten zien dat verkopen hem goed afgaat. Het blijft natuurlijk wel van belang dat het niet ten koste gaat van Teun. Overigens is het feit dat Pavlidis en Beukema nu al rond zijn me een aardige meevaller als ik het vergelijk met afgelopen jaren.
Dat is nog helemaal geen feit.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Kilkenny schreef: 30 jun 2021, 19:19 Dat is nog helemaal geen feit.
Excusez, enig optimistisch enthousiasme is mij eigen.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Het EK is afgelopen en in de tussentijd is de transfer naar Atalanta nog -steeds- niet rond. Zou er toch nog meer ruis op de lijn zitten?
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DiepeMast schreef: 13 jul 2021, 09:03 Het EK is afgelopen en in de tussentijd is de transfer naar Atalanta nog -steeds- niet rond. Zou er toch nog meer ruis op de lijn zitten?
Misschien wilden ze voor een dubbeltje op de EK tribune zitten? :D
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

En FdB is weg dus met een nieuwe bondscoach kan je maar beter spelen met uitzicht op het WK.
_________________
"I don't know that!"
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Italianen zeggen dat er in ieder geval een persoonlijk akkoord is. Was al min of meer bekend maar denk dan wel dat ze niet zomaar opgeven
Bijlagen
Screenshot_20210713-211058_Twitter.jpg
Screenshot_20210713-211058_Twitter.jpg (125.31 KiB) 1317 keer bekeken
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Maxhuijp schreef: 13 jul 2021, 19:13 Italianen zeggen dat er in ieder geval een persoonlijk akkoord is. Was al min of meer bekend maar denk dan wel dat ze niet zomaar opgeven
Klopt. Kwestie van tijd. Attalanta biedt € 15 miljoen en AZ zit op € 20 miljoen. De Italianen zijn deze week weer begonnen met de voorbereiding en hebben heel erg de behoefte aan een type speler als Teun Koopmeiners. Van Roon en Freuler missen belangrijke wedstrijden vroeg in het seizoen en daarom is er nu toch wel haast geboden met een overgang. Dit is wat ik lees in Italiaanse berichten.

Volgens mij had Teun ook deze week nog vakantie en zou ie zich volgende week weer moeten melden bij AZ. Het zou mij niet verbazen als hij dit weekend in Italië arriveert.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Een bericht dat een vertrek van Teun Koopmeiners kan versnellen nu er een tweede heel serieuze club zich meldt, ook al uit Frankrijk waar onze spelers opeens hot zijn!
Rennes valt Teun Koopmeiners aan
Uitgesloten FM Door Santi Aouna
gepubliceerd op 14/07/2021 18:07

© Maxppp
Rennes is al enkele weken bezig om zijn middenveld te versterken. De Bretonse club zou idealiter twee rekruten willen. Zoals onthuld op Foot Mercato , is het pad dat leidt naar de Zweedse hoopvolle Jens Cajuste nog steeds relevant. De Zweedse international heeft al zijn akkoord gegeven om zich bij Rennes aan te sluiten en wacht nu tot de twee clubs een gemeenschappelijke basis vinden.

Tegelijkertijd leidt een ander nummer naar de Nederlander Teun Koopmeiners, 23, wiens profiel defensiever is. De middenvelder is tot 2023 verbonden aan AZ Alkmaar en is ook een speler van de toekomst. Een eerste bod zou zijn verzonden. Ook in dit geval zal men moeten rekenen op Atalanta Bergamo, dat de aanvoerder van de Nederlandse club probeert vast te leggen.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Nieuw bericht over Stade Rennes en Teun Koopmeiners:
IN GEVAL VAN
STADE RENNAIS - MERCATO: MAURITIUS HEEFT EEN PLAN B IN CAJUSTE
Omdat de onderhandelingen met Midtjylland moeizaam verliepen voor Jens Cajuste, zouden Stade Rennais en Florian Maurice een andere weg inslaan, die van de Nederlander Teun Koopmeiners (AZ Alkmaar).

We hadden het er vanmorgen nog over, Florian Maurice heeft grote moeite om Midtjylland te overtuigen om zijn goudklompje Jens Cajuste (22 jaar) los te laten. De Bretonse sportdirecteur heeft naar verluidt € 10 miljoen en verschillende bonussen aangeboden voor de middenvelder, terwijl het Noordse team € 15 miljoen verwacht. Volgens Sud OUest komt er geen hoger bod van Rood en Zwart.

En terecht: volgens Foot Mercato kijkt Stade Rennais naar een andere, al even veelbelovende speler, Teun Koopmeiners. Op 23-jarige leeftijd, onder contract bij AZ Alkmaar tot 2023, zou hij het onderwerp zijn geweest van een eerste bod, zelfs als het bedrag hiervan niet is gefilterd (het wordt geciteerd op 16,5 M € door Transfermarkt). Ook Atalanta Bergamo zou Koopmeiners volgen.

🚨Info: Parallel aan de track van Jean Cajuste valt #Rennes de Nederlander Teun Koopmeiners aan 🇳🇱. De 23-jarige middenvelder heeft ook contact met Atalanta Bergamo. https://t.co/BienElSDbU
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

Het is alleen maar goed voor AZ dat Stade Rennes zich nu ook gemeld heeft. Ik zie Koopmeiners overigens gewoon naar Bergamo gaan, maar het legt nu wel wat druk bij die Italianen. Verwacht dat ze één dezer dagen wel met een verhoogd bod gaan komen.
Compete to complete
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Wel een beetje vervelend hoe ook Koopmeiners de transfer probeert door te drukken voor een lager bedrag dat AZ wil. Volgens italiaanse media heeft hij al een huis gekocht in Bergamo. Zo van.. nu kan ik niet meer terug Huiberts.. dus accepteer nou maar..
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Shota-Arveladze schreef: 15 jul 2021, 08:08 Wel een beetje vervelend hoe ook Koopmeiners de transfer probeert door te drukken voor een lager bedrag dat AZ wil. Volgens italiaanse media heeft hij al een huis gekocht in Bergamo. Zo van.. nu kan ik niet meer terug Huiberts.. dus accepteer nou maar..
Zullen we niet te veel afdalen naar het niveau goedkope roddel?
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Het zal nu wel te laat zijn, maar ik denk dat AZ het verlies van Koopmeiners niet makkelijk zal kunnen compenseren. Ik vindf Koopmeiners echt een grootheid. Daarom moet Max in ieder geval vasthouden aan 20 miljoen. Na de verkoop van Boadu en Stengs zou je eigenlijk moeten proberen om ook Wijndal vast te houden. Daarmee heb je dan een prachtige basis om weer mee te doen om de topplaatsen. Zonder Koopmeiners en Wijndal gaat dat niet lukken.
Volgend jaar april weten we meer
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

galblazer schreef: 15 jul 2021, 09:36 Het zal nu wel te laat zijn, maar ik denk dat AZ het verlies van Koopmeiners niet makkelijk zal kunnen compenseren. Ik vindf Koopmeiners echt een grootheid. Daarom moet Max in ieder geval vasthouden aan 20 miljoen. Na de verkoop van Boadu en Stengs zou je eigenlijk moeten proberen om ook Wijndal vast te houden. Daarmee heb je dan een prachtige basis om weer mee te doen om de topplaatsen. Zonder Koopmeiners en Wijndal gaat dat niet lukken.
Als spelers al een paar jaar in het 1e spelen en zich altijd 100% hebben ingezet voor de club en duidelijk toe zijn aan een volgende stap, moet je ze ook een transfer gunnen als zij zelf graag die volgende stap willen maken. Zonder Koopmeiners en Wijndal overleeft AZ ook wel weer.
Gebruikersavatar
AZ_4ever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 apr 2007, 13:10
Locatie: Utrecht

multatuli schreef: 15 jul 2021, 09:43 Als spelers al een paar jaar in het 1e spelen en zich altijd 100% hebben ingezet voor de club en duidelijk toe zijn aan een volgende stap, moet je ze ook een transfer gunnen als zij zelf graag die volgende stap willen maken. Zonder Koopmeiners en Wijndal overleeft AZ ook wel weer.
Tuurlijk gun je deze spelers een transfer, maar het juiste bedrag moet wel betaald worden. Dat bepaald AZ nog altijd, en niet de speler.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ_4ever schreef: 15 jul 2021, 10:09 Tuurlijk gun je deze spelers een transfer, maar het juiste bedrag moet wel betaald worden. Dat bepaald AZ nog altijd, en niet de speler.
Het ging mij er om dat hierboven werd gezegd dat Wijndal bij AZ gehouden moet worden. Als club moet je dat niet ten koste van alles willen. Uiteraard moet er wel een marktconforme prijs worden betaald.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Duurt wel lang zeg!
"One swallow does not make a summer"
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Tja, de keuze is reuze. Als je alle geruchten moet geloven zitten zowel Roma, Napoli, Atalanta, Rennes en Arsenal achter hem aan. Als Xhaka van Arsenal naar Roma gaat, kan Teun bij Arsenal in beeld komen. Zal afhangen van welke club het juiste bod doet. Teun is een topper en zakt zelden door de ondergrens, dus daar moet ook een goed bod tegenover staan.
Gesloten