Teun Koopmeiners (2023)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Staat al járen in de basis. Toch? Oh nee. Lijkt wel zo.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Voetbaltechnisch sterk en ook fysiek al aardig volwassen. Genieten hoor :)
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Verstuurt passes waar je je vingers bij aflikt. Hebben jaren niemand gehad met zo'n trap.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Heb het al eerder gezegd maar na de blessure van Vejinović, die het overigens voortreffelijk deed, is AZ wel beter en volwassener gaan spelen met Koopmeiners en Midtsjø in de ploeg. Zijn broer Peer Koopmeiners moet schijnbaar ook een heel groot talent zijn.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
1keerraken
Seizoenkaarthouder
Berichten: 282
Lid geworden op: 26 jul 2017, 18:59

Zelden iemand van die leeftijd zoveel indruk zien maken, zowel fysiek, mentaal als qua voetbal capaciteiten , schitterend linkerbeen !! Eigenlijk vanaf de allereerste oefenwedstrijd gaf hij al aan er klaar voor te zijn , al vond ik het wel logisch dat de keuze in eerste instantie op Vejinovic viel. Maar sinds het middenveld bestaat uit Koopmeiners, Til en Midtsjo zit er zoveel meer energie, loopvermogen en vastigheid in de ploeg, dat je je alweer verheugd op de volgende wedstrijd.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Koopmeiners, Van Overeem en Ouwejan, het zijn de drie namen waar ik al jaren echt aan vast hield in de jeugd, misschien zegt dat ook wel wat over mijn smaak in voetballers(qua types).
En nu is het moment er dan eindelijk, alle 3 spelen ze in AZ 1, Van Overeem bij vlagen indrukwekkend, Koopmeiners en Ouwejan alsof ze nooit iets anders gekend hebben.

Koopmeiners vult een gat dat ik weet niet hoe lang al bestaat bij AZ, ik kan mij de laatste keer niet meer herinneren dat we zo'n speler gehad hebben.

Ik vind zijn brutaliteit en eigenzinnigheid momenteel bij het eerste een verassing maar ook een verfrissing, ik hoop dat hij deze lijn gewoon door trekt.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Abs! Teun laten staan, huur van Vejonivic opzeggen, al is het alleen al omdat ik zijn naam niet kan schrijven!
Gebruikersavatar
Dipsaus
Fanatic
Berichten: 643
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:53

Last Scout schreef: 08 nov 2017, 11:32 Koopmeiners, Van Overeem en Ouwejan, het zijn de drie namen waar ik al jaren echt aan vast hield in de jeugd, misschien zegt dat ook wel wat over mijn smaak in voetballers(qua types).
En nu is het moment er dan eindelijk, alle 3 spelen ze in AZ 1, Van Overeem bij vlagen indrukwekkend, Koopmeiners en Ouwejan alsof ze nooit iets anders gekend hebben.

Koopmeiners vult een gat dat ik weet niet hoe lang al bestaat bij AZ, ik kan mij de laatste keer niet meer herinneren dat we zo'n speler gehad hebben.

Ik vind zijn brutaliteit en eigenzinnigheid momenteel bij het eerste een verassing maar ook een verfrissing, ik hoop dat hij deze lijn gewoon door trekt.
Als ik vragen mag: wat zag je precies in Ouwejan? Ik vind het prima voetballen maar kan zijn kwaliteiten niet goed duiden. Dit is tegenstelling tot van Overeem en Koopmeiners.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Nee, die vraag mag je in dit topic niet stellen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Last Scout schreef: 08 nov 2017, 11:32 Koopmeiners, Van Overeem en Ouwejan, het zijn de drie namen waar ik al jaren echt aan vast hield in de jeugd, misschien zegt dat ook wel wat over mijn smaak in voetballers(qua types).
Alleen die drie :lol: en waarom zou je je vasthouden aan bepaalde jeugdspelers ? Had je er geen vertrouwen in dat de jeugdopleiding zijn vruchten zou afwerpen :wink:
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Die Peer Koopmeiners schijnt ook erg goed bezig te zijn.
Kunnen die twee wellicht nog op het middenveld samen spelen, want hoe oud is dat jongere broertje van Teun eigenlijk?
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Geest van Dirk schreef: 09 nov 2017, 15:39
Omdat zij, en dus even on topic ook Koopmeiners, vooral misschien Koopmeiners mij aanspraken.
Ik zeg niet dat ik voor de rest 100% blind was maar ik heb in niemand zo geloofd als in deze 3 spelers.
Dat heeft dus met quotas en getallen niks van doen.

Dit gaat ietwat off-topic, maar ik heb bijvoorbeeld al eens aangehaald dat Haps voor mij echt een revelatie was toen hij uiteindelijk zijn stappen maakte, dat had ik dus absoluut niet verwacht (ik had Haps in een rijtje met jongens als Lewis en Roshanali).

Koopmeiners doet het goed, en ik ben blij om dat te zien.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

handelaar schreef: 09 nov 2017, 17:16 Die Peer Koopmeiners schijnt ook erg goed bezig te zijn.
Kunnen die twee wellicht nog op het middenveld samen spelen, want hoe oud is dat jongere broertje van Teun eigenlijk?
Dat kun je zo opzoeken, luie.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

MO7 schreef: 09 nov 2017, 22:32 Dat kun je zo opzoeken, luie.
Was enkel om op het onderwerp voort te laten broduren, begrijp je toch wel. :wink:
Maar het zou best kunnen dat we ze nog samen zien spelen, er zit maar twee jaar tussen.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
1keerraken
Seizoenkaarthouder
Berichten: 282
Lid geworden op: 26 jul 2017, 18:59

Is deze jongen echt pas 19 jaar ? Speelt zo enorm volwassen , en zit zowel voetballend als fysiek uitstekend in elkaar. Benieuwd waar zijn plafond ligt , voorlopig maar van hem genieten bij AZ.
Ted_AZ
Supporter
Berichten: 235
Lid geworden op: 07 jan 2008, 11:13

Deze jongen word een klasse beter dan Stengs. ( ik beoordeel Stengs ook in de jaren dat ik hem heb zien voetballen voor zijn debuut)
Over 3 jaar zoek ik dit topic nog eens een keer op.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Ted_AZ schreef: 27 nov 2017, 10:21 Deze jongen word een klasse beter dan Stengs. ( ik beoordeel Stengs ook in de jaren dat ik hem heb zien voetballen voor zijn debuut)
Over 3 jaar zoek ik dit topic nog eens een keer op.
Wat zijn dit voor een onnodige en voorbarige vergelijkingen? HHoe kan je een middenvelder met een aanvaller vergelijken?
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Hoewel ik 'de' Koopmeiners fan bij uitstek ben vind ik de vergelijking met Stengs ook compleet mank gaan.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Last Scout schreef: 27 nov 2017, 16:36 Hoewel ik 'de' Koopmeiners fan bij uitstek ben vind ik de vergelijking met Stengs ook compleet mank gaan.
Haha
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Ted_AZ schreef: 27 nov 2017, 10:21 Deze jongen word een klasse beter dan Stengs. ( ik beoordeel Stengs ook in de jaren dat ik hem heb zien voetballen voor zijn debuut)
Over 3 jaar zoek ik dit topic nog eens een keer op.
Stengs is natuurlijk het pareltje van AZ, maar Koopmeiners is natuurlijk een groot talent.
Denk dat die jongens steeds beter worden doordat niemand voor elkaar onder wil doen en zich optrekken aan elkaars niveau.
Perez op Foxsport: "Wat ik heel leuk vind bij AZ zijn de talenten. Het zijn ander soort talenten dan wat Nederland normaal voortbrengt. Iets moderner". "En helaas missen we momenteel het grootste talent, Calvin Stengs."
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gesloten