Teun Koopmeiners (2023)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

ForzAZ schreef: 22 nov 2020, 21:29 En ik word het zo zat dat die gast elk dood moment aan zijn schoenen staat te plukken.
Waarom zou je jezelf daar druk over maken?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZ fanatic 4-life schreef: 23 nov 2020, 11:28 Waarom zou je jezelf daar druk over maken?
Het ziet er niet uit en komt ook niet professioneel over. Ik heb nog nooit een topvoetballer gezien die zo vaak als Teun doet in een wedstrijd zijn schoenen aan de onderkant zit te befriemelen. Dat ie het doet voor een penalty snap ik om de kans dat ie uit glijdt te voorkomen bij de afzetting. Maar verder moet dat helemaal niet nodig zijn. Trek anders betere schoenen aan!
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Vanavond genoten van Teun zijn sollicitatie voor Juventus, Liverpool, Bayern en meer topclubs die vechten en voetballen combineren. =D>
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Az564 schreef: 26 nov 2020, 22:54 Vanavond genoten van Teun zijn sollicitatie voor Juventus, Liverpool, Bayern en meer topclubs die vechten en voetballen combineren. =D>
De Boer zal deze wedstrijd ook wel bekeken hebben en gezien hebben, dat niet Klaassen maar Koopmeiners de missing link is voor het Oranje middenveld, dat slechts bestaat uit 'lopers' met de Jong en Wijnaldum.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Met terugwerkende kracht: lul
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Langedijk schreef: 10 dec 2020, 20:19 Met terugwerkende kracht: lul
Gemiste strafschop?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Koopmeiners moet - als aanvoerder - nú Wijndal, Stengs en Boadu bij hem thuis uitnodigen. Voor een pittig gesprek.

Martins Indi en Letschert bij de deur als portiers als het vervelend wordt.

Maar iets zegt mij dat hij met dit weer met de persvoorlichter ligt te kroelen. Je kan het hem niet eens kwalijk nemen, maar het is niet het type aanvoerder dat we nu moeten hebben.

#CRISIS
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Antti Opdam schreef: 11 dec 2020, 14:28 Koopmeiners moet - als aanvoerder - nú Wijndal, Stengs en Boadu bij hem thuis uitnodigen. Voor een pittig gesprek.

Martins Indi en Letschert bij de deur als portiers als het vervelend wordt.

Maar iets zegt mij dat hij met dit weer met de persvoorlichter ligt te kroelen. Je kan het hem niet eens kwalijk nemen, maar het is niet het type aanvoerder dat we nu moeten hebben.

#CRISIS
Letschert kan beter deelnemen aan dat gesprek. Jezus wat was die slecht gisteren. En BMI heeft een gebroken jukbeen, die gaat ook niet bij de deur staan.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 11 dec 2020, 14:28
Maar iets zegt mij dat hij met dit weer met de persvoorlichter ligt te kroelen. Je kan het hem niet eens kwalijk nemen, maar het is niet het type aanvoerder dat we nu moeten hebben.

#CRISIS
Wat een opmerking :lol: Dat kan je niemand bij AZ kwalijk nemen :lol: :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 11 dec 2020, 17:34 Wat een opmerking :lol:
Iedereen vermoedt dit natuurlijk.

Maar iemand moet het uitspreken.

:-|

Het is immers ...

#CRISIS
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Mevrouw Koopmeiners zelf is blond en ook echt niet vervelend om naar te kijken. Weet niet of het privé naevalueren van de persmomentjes de moeite waard is voor hem.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Teun denkt dat Arne Slot nou wel blij is.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Man of the match gisteren.
Gaat als een echte captain voor in de strijd, wil altijd de bal hebben en neemt verantwoordelijkheid =D>
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Hij word te belangrijk in dit jonge team. Als hij wegvalt (blessure of verkoop) heeft AZ een probleem. Word iedere week sterker en belangrijker lijkt het wel.
Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Antti Opdam schreef: 11 dec 2020, 14:28 Koopmeiners moet - als aanvoerder - nú Wijndal, Stengs en Boadu bij hem thuis uitnodigen. Voor een pittig gesprek.
Kudo's voor Teun.

Hardtalk.

Echte Castricummer.

Goed bezig.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Witzer schreef: 14 dec 2020, 11:08 Hij word te belangrijk in dit jonge team. Als hij wegvalt (blessure of verkoop) heeft AZ een probleem. Word iedere week sterker en belangrijker lijkt het wel.
Dat gaat Peer moeiteloos overnemen.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Gisteren was hij weer goed, maar ik vind juist dat hij zich de laatste week op het veld te weinig heeft laten gelden, deelde gewoon in de malaise. Hij moet constanter worden in het aansturen van het team op het veld, juist als het niet loopt.
_________________
"I don't know that!"
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Teun weer gelinkt aan een overgang naar Rusland

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/95 ... iners.html
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Az564 schreef: 15 dec 2020, 11:44 Teun weer gelinkt aan een overgang naar Rusland

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/95 ... iners.html
Voor 25 miljoen meteen doen :)
We zullen hem missen, maar anders gaat hij in de zomer sowieso weg. Zou mooi zijn als we veel geld ermee verdienen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

multatuli schreef: 15 dec 2020, 12:35 Voor 25 miljoen meteen doen :)
We zullen hem missen, maar anders gaat hij in de zomer sowieso weg. Zou mooi zijn als we veel geld ermee verdienen.
Als ik Teun zo inschat gaat die echt niet naar Rusland. In dat Noorse artikel hadden ze het over een bod van een Franse topclub die teun en AZ hadden afgewezen. Als Teun zo blijft spelen en ook met Nederland of jong oranje indruk maakt komt er 100% en subtopper uit Engeland, Spanje, Italia of Duitsland die ook 20miljoen+ neerlegt. Hij en Wijndal zie ik echt wel internationaal slagen, dat zou ook goed zijn voor de uitstraling van opleidingsclub AZ.
Gesloten