Teun Koopmeiners (2023)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De blik van Teun bij het inwisselen van Gakpo..... spreekt boekdelen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

DeZuivelDuivel schreef: 21 jun 2021, 17:38 De blik van Teun bij het inwisselen van Gakpo..... spreekt boekdelen.
Man wat een paardelul die Frank de Boer. Geeft ie Frenkie de Boer rust is zijn logische vervanger Teun Koopmeiners. Nee zet ie Gakpo in, nadat ie de messentrekker eerder al ingebracht heeft.

Nul respect voor deze BOER! :evil:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

ForzAZ schreef: 21 jun 2021, 17:44 Man wat een paardelul die Frank de Boer. Geeft ie Frenkie de Boer rust is zijn logische vervanger Teun Koopmeiners. Nee zet ie Gakpo in, nadat ie de messentrekker eerder al ingebracht heeft.

Nul respect voor deze BOER! :evil:
Precies, niet dat ik het Gakpo niet gun, maar die had netjes voor Depay moeten komen dan.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Is Teun straks de enige veldspeler uit de selectie die geen speelminuten heeft gekregen dit toernooi?
vriend
Basisspeler
Berichten: 2524
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

AZuid-Scharwoude schreef: 21 jun 2021, 17:49 Is Teun straks de enige veldspeler uit de selectie die geen speelminuten heeft gekregen dit toernooi?
Net als Schaars in 2010.

Op dat toernooi kwamen Moreno, Romero, Poulsen en Holman als spelers van AZ wel in actie.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Teun gaat dus niet spelen, omdat er een paar circusartiesten moeten spelen. Jammer.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

vriend schreef: 21 jun 2021, 17:53 Net als Schaars in 2010.

Op dat toernooi kwamen Moreno, Romero, Poulsen en Holman als spelers van AZ wel in actie.
Klaassen heeft ook nog geen minuut gespeeld denk ik. Wel mooi om te zien hoe Koopmeiners na afloop de boer negeerde toen die alle spelers langs liep om even een klopje op de schouder te geven. Ik geef hem groot gelijk.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZuid-Scharwoude schreef: 21 jun 2021, 18:00 Klaassen heeft ook nog geen minuut gespeeld denk ik. Wel mooi om te zien hoe Koopmeiners na afloop de boer negeerde toen die alle spelers langs liep om even een klopje op de schouder te geven. Ik geef hem groot gelijk.
Als Atalanta en AZ morgen een akkoord sluiten over de transfer van Teun dan zou ik als ik Teun was zonder Frank de Boer te groeten lekker naar Italië afreizen om zich te laten keuren en een contract te tekenen.

Aanvoerder van Jong Oranje selecteren en dus geen EK met Jong Oranje. Dan drie wedstrijden. Eenmaal op de tribune en vandaag na rust bij 0-3 voorsprong niet laten invallen, terwijl Frenkie de Jong er uit gehaald wordt. Wel o.a. de messentrekker en Gakpo inbrengen. Wat een paardelul die Frank de Boer!
biefstukje
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 23 dec 2020, 18:09

Iedereen is heel negatief over de Boer dat hij Teun geen speelminuten geeft, maar van wat ik op de paar trainingen die gelivestreamed zijn door de Nos gezien heb vond ik niet dat Teun daar een heel goede indruk maakte. Misschien ligt het dus ook gewoon aan Teun zelf en had hij meer moeten laten zien in de trainingen
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

biefstukje schreef: 22 jun 2021, 08:45 Iedereen is heel negatief over de Boer dat hij Teun geen speelminuten geeft, maar van wat ik op de paar trainingen die gelivestreamed zijn door de Nos gezien heb vond ik niet dat Teun daar een heel goede indruk maakte. Misschien ligt het dus ook gewoon aan Teun zelf en had hij meer moeten laten zien in de trainingen
Natuurlijk het begint met de prestaties van de speler zelf. Hoorden we dit geluid ook niet van Gakpo die daarom eerder zelfs op de tribune mocht plaats nemen!?

Gisteren in die uitzwaai wedstrijd tegen een povere tegenstander had je juist met een (korte) invalbeurt Teun Koopmeiners een enorme boost kunnen geven. Een zet in de goede richting. Dat snapt De Boer niet zeker?

Voor Teun Koopmeiners hoop ik dat er heel snel witte rook komt van AZ en uit Italië en dat zijn transfer naar Atalanta beklonken wordt. Al heel lang lijkt het alsof hij met deze 'druk' rond loopt en van invloed is op zijn prestaties. Ook eerder al bij AZ.
biefstukje
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 23 dec 2020, 18:09

ForzAZ schreef: 22 jun 2021, 09:03 Natuurlijk het begint met de prestaties van de speler zelf. Hoorden we dit geluid ook niet van Gakpo die daarom eerder zelfs op de tribune mocht plaats nemen!?

Gisteren in die uitzwaai wedstrijd tegen een povere tegenstander had je juist met een (korte) invalbeurt Teun Koopmeiners een enorme boost kunnen geven. Een zet in de goede richting. Dat snapt De Boer niet zeker?

Voor Teun Koopmeiners hoop ik dat er heel snel witte rook komt van AZ en uit Italië en dat zijn transfer naar Atalanta beklonken wordt. Al heel lang lijkt het alsof hij met deze 'druk' rond loopt en van invloed is op zijn prestaties. Ook eerder al bij AZ.
Ja ik denk dat het of Gakpo of Teun was en nu is er voor Gakpo gekozen, wat zeker ook niet onlogisch is, want die had nog niet zijn debuut gemaakt en Teun wel. In dezelfde wedstrijd dat Gakpo op de tribune zat zat Teun ook op de tribune. Ik ben het wel helemaal eens dat het voor hem heel goed zal zijn als die transfer afgerond is. Want aan het einde van het seizoen kon je toch wel echt zien dat hij niet helemaal scherp was. Hopelijk betaalt Atalanta snel gewoon die 20 miljoen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

biefstukje schreef: 22 jun 2021, 08:45 Iedereen is heel negatief over de Boer dat hij Teun geen speelminuten geeft, maar van wat ik op de paar trainingen die gelivestreamed zijn door de Nos gezien heb vond ik niet dat Teun daar een heel goede indruk maakte. Misschien ligt het dus ook gewoon aan Teun zelf en had hij meer moeten laten zien in de trainingen
Of hij wel of niet in vorm is maakt niet uit. Vooraf kon je al uittekenen dat de Boer nooit een beroep op hem gaat doen. Misschien krijg hij voor de vorm nog 5 a 10 minuten in een wedstrijd, maar meer zal het niet worden. Hij is op geen enkele positie 2e man.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 22 jun 2021, 13:53Hij is op geen enkele positie 2e man.
Jawel hoor, op de tribune. :lol:
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

ForzAZ schreef: 22 jun 2021, 09:03 Voor Teun Koopmeiners hoop ik dat er heel snel witte rook komt van AZ en uit Italië en dat zijn transfer naar Atalanta beklonken wordt. Al heel lang lijkt het alsof hij met deze 'druk' rond loopt en van invloed is op zijn prestaties. Ook eerder al bij AZ.
Dat gevoel heb ik ook. Zonde dat er meerdere spelers met een transfer bezig zijn tijdens zo een groot toernooi. Zo kan je nooit volledig gefocused zijn.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ben_Side schreef: 23 jun 2021, 08:59 Vraag me echt af of AZ wel een vervanger voor hem gaat halen en in Clasie (die al snel bij tekende) zijn opvolger ziet.
AZ zal er in ieder geval niet sterker op gaan worden als men de beurs niet gaat open trekken.
Ook dit zeggen we elk jaar weer, en elke keer valt het reuze mee.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Teun Koopmeiners verlost van dit EK met dit matige Oranje kan deze week zijn beoogde transfer naar Atalanta Bergamo tot stand brengen. AZ weet eind van de week waar het aan toe is en kan zijn opvolger aantrekken. Mooi dat wij niet nog eens twee weken moeten wachten. Elk nadeel heeft z´n voordeel.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

ForzAZ schreef: 27 jun 2021, 19:20 Teun Koopmeiners verlost van dit EK met dit matige Oranje kan deze week zijn beoogde transfer naar Atalanta Bergamo tot stand brengen. AZ weet eind van de week waar het aan toe is en kan zijn opvolger aantrekken. Mooi dat wij niet nog eens twee weken moeten wachten. Elk nadeel heeft z´n voordeel.
Ik zie geen enkel nadeel aan de uitschakeling van Oranje, wel voorddelen:
- geen ergenis meer
- grotere kans dat De Boer geen Wk gaat doen
- Teun en Owen kunnen met vakantie.

Voor AZ ook lekker als de transfer van Teun en Owen snel afgerond wordt en er goede vervangers kunnen worden gehaald.

Ik kan mij trouwens niet voorstellen dat Teun veel plezier beleefd heeft aan dit EK.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Kan samen met Bizot als enige Oranje spelers écht met opgeheven hoofd naar huis
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Italiaanse media melden een impasse. AZ wil meer geld dan de 15 miljoen van Atalanta.
Atalanta, circuit Koopmeiners wordt ingewikkeld: AZ Alkmaar verhoogt prijs

Gisteren leek het een praktisch gesloten deal, maar in plaats daarvan, zoals meestal gebeurt op de transfermarkt, kun je tot het moment van de ondertekening nooit zeggen
Atalanta onderhandelt, zoals bekend, middenvelder Teun Koopmeiners met AZ Alkmaar, maar de deal is ingewikkelder dan verwacht nadat de speler ok is.
Het bedrijf Nerazzurri biedt 15 miljoen euro, de Nederlandse vraagt ​​er minimaal 20: de partijen zijn ver weg en de onderhandeling verkeert momenteel in een patstelling,

(Bron Sportmediaset)
https://momentidicalcio.com/2021/06/30/ ... il-prezzo/
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Ferry schreef: 30 jun 2021, 13:09 Italiaanse media melden een impasse. AZ wil meer geld dan de 15 miljoen van Atalanta.



https://momentidicalcio.com/2021/06/30/ ... il-prezzo/
Het is vrij onduidelijk allemaal. Vanaf begin onderhandelingen vraagprijs € 20 miljoen. Atalanta zette in op € 15 miljoen. Daarna berichten dat Atalanta aanvult met € 5 miljoen bonussen. Nu weer wordt een impasse gemeld. Ik lees ook een bericht tussendoor een akkoord op € 16 miljoen + twee bonussen. Dus zeg het maar.

In de achtergrond is er bijvoorbeeld Napoli, die Spaans international en middenvelder Fabian Ruiz in de belangstelling ziet van Real Madrid dat € 70 miljoen voor hem over zou hebben. Dan is € 20 miljoen voor Koopmeiners te doen zeg ik. Ook werd er eerder gerept van belangstelling vanuit Frankrijk, Duitsland en Engeland. Dus Max is aan het pokeren om een zo hoog mogelijk bedrag na 1 juli er uit te slepen lijkt het.
Gesloten