Jeremy Helmer (2022)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Wat een hetze tegen Helmer opeens. Ik vond hem zelfs tegen Utrecht al een stuk beter dan van Overeem gemiddeld als linksbuiten.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11134
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Van Overeem is een middenvelder. En het is geen ‘hetze’ maar een simpele constatering. Idrissi is gehaald voor die positie dus Helmer gaat naar de bank. En als volgend jaar Stengs en Boadu aansluiten dan zijn dat een hoop concurrenten.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13933
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

~AZ~ schreef: 21 jan 2018, 17:48 Wat een hetze tegen Helmer opeens. Ik vond hem zelfs tegen Utrecht al een stuk beter dan van Overeem gemiddeld als linksbuiten.
Beter dan Van Overeem gemiddeld? Helmer heeft geen bal geraakt tegen Utrecht en door slechte aannames verprutste hij twee zeer grote mogelijkheden. Ik had hem er in de rust al afgehaald. Dat is overigens geen hetze, hij speelde gewoon heel slecht.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Komt op dit moment fysiek en explosiviteit op die positie te kort.
Zelf gaf hij al in de winterstop te kennen dat hij toch echt meer een middenvelder is maar dat hij er 'kan' spelen.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1239
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

handelaar schreef: 22 jan 2018, 11:58 Komt op dit moment fysiek en explosiviteit op die positie te kort.
Zelf gaf hij al in de winterstop te kennen dat hij toch echt meer een middenvelder is maar dat hij er 'kan' spelen.
We hebben nu geen fitte linksbuiten. Ik vind dat gezeur over fysiek niet zo belangrijk. Seuntjes is fysiek sterk maar als ik die tegen Roda zag ploeteren of hoe Overheem het weer voor elkaar kreeg om alle ballen van zijn voeten te laten springen zal Helmer het zeker niet slechter doen. Speelminuten waar dan ook voor dit grote talent.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Rjansen17 schreef: 06 feb 2018, 19:00 We hebben nu geen fitte linksbuiten. Ik vind dat gezeur over fysiek niet zo belangrijk. Seuntjes is fysiek sterk maar als ik die tegen Roda zag ploeteren of hoe Overheem het weer voor elkaar kreeg om alle ballen van zijn voeten te laten springen zal Helmer het zeker niet slechter doen. Speelminuten waar dan ook voor dit grote talent.
VAN OVEREEM. Moeilijk he?
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Rjansen17 schreef: 06 feb 2018, 19:00 We hebben nu geen fitte linksbuiten. Ik vind dat gezeur over fysiek niet zo belangrijk. Seuntjes is fysiek sterk maar als ik die tegen Roda zag ploeteren of hoe Overheem het weer voor elkaar kreeg om alle ballen van zijn voeten te laten springen zal Helmer het zeker niet slechter doen. Speelminuten waar dan ook voor dit grote talent.
Hij is geblesseerd, dus dat wordt even puzzelen. Van mij mogen ze Koreniuk voor de leeuwen gooien.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Hoe lang is Helmer al wel niet geblesseerd? Hamstrings staat er op de site. Ik vind dat er dit jaar behoorlijk veel (langdurige) blessures zijn bij AZ. Iemand enig idee of hij nog weer aan voetballen toekomt? Zou zeker voor Jong AZ goed zijn als hij weer mee kan spelen.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Helmer verlengt tot 2022, mooi 😊.

Nu Wijndal nog.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Is dat die met de baard ? Dat is een goeie..
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Prachtig nieuws! Het is ook een jongen die net als Wijndal,Stengs en Boadu altijd op de club te vinden is. Spelers met een AZ hart!
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

AZ is lekker aan voorbereiden op de toekomst. Het zijn tot nu wel de te verwachten contracten die worden opengebroken :)
...... and that's what we mean by honey \:D/
Josje
Oude garde
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 mar 2014, 12:06
Locatie: Zdam

Geest van Dirk schreef: 23 mar 2018, 19:32 AZ is lekker aan voorbereiden op de toekomst. Het zijn tot nu wel de te verwachten contracten die worden opengebroken :)
In het kader van de toekomst dan Vlaar ook nog maar #-o
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Nee Josje, maar misschien dat hij wel een jaartje bijtekent. Helmer is kan een goede AZ speler worden en hopelijk breekt hij snel door. Hij is fysiek natuurlijk niet echt spectaculair, maar hij is nog niet uitontwikkeld. Nog voldoende ruimte om een goede stap te maken dus.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Josje
Oude garde
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 mar 2014, 12:06
Locatie: Zdam

Geest van Dirk schreef: 24 mar 2018, 07:59 Nee Josje, maar misschien dat hij wel een jaartje bijtekent. Helmer is kan een goede AZ speler worden en hopelijk breekt hij snel door. Hij is fysiek natuurlijk niet echt spectaculair, maar hij is nog niet uitontwikkeld. Nog voldoende ruimte om een goede stap te maken dus.
Vlaar hoop ik toch echt niet, of voor een rol in de kleedkamer.

Helmer ben ik wel blij mee. In de basis ook een veel betere voetballer dan Til. Hoe is het trouwens met zijn blessure, kan hij al weer spelen?
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Josje schreef: 24 mar 2018, 08:13
Helmer ben ik wel blij mee. In de basis ook een veel betere voetballer dan Til. Hoe is het trouwens met zijn blessure, kan hij al weer spelen?
Ik hoop hem morgen te zien spelen in Amsterdam maar in zowel het interview met hemzelf als in dat van Max geen woord over de status van zijn herstel.
Daar is AZ ook bij Boadu nogal vaag over. De eerste verwachting was dat hij in augustus 2017! zou aansluiten bij de groep maar daarna volkomen radiostilte.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Josje
Oude garde
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 mar 2014, 12:06
Locatie: Zdam

Lecompte schreef: 24 mar 2018, 08:54 Ik hoop hem morgen te zien spelen in Amsterdam maar in zowel het interview met hemzelf als in dat van Max geen woord over de status van zijn herstel.
Daar is AZ ook bij Boadu nogal vaag over. De eerste verwachting was dat hij in augustus 2017! zou aansluiten bij de groep maar daarna volkomen radiostilte.
Oja, morgen met Jong bedoel je? Dat zou wel hard nodig zijn tegen Jong ajax. Van ons zijn Wijndal en Duin met Nederland onder 20 mee. En het eerste is vrij, dus misschien nog wat jongens van 1 bij Jong morgen (Van Rhijn, Van Eijden, Bel Hassani, Van Overeem)?
Wordt wedstrijd uitgezonden?
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Josje schreef: 24 mar 2018, 08:13 Vlaar hoop ik toch echt niet, of voor een rol in de kleedkamer.

Helmer ben ik wel blij mee. In de basis ook een veel betere voetballer dan Til. Hoe is het trouwens met zijn blessure, kan hij al weer spelen?
Ik hoop wel degelijk dat hij bij tekent! Maar inderdaad niet voor de basis. Als er echter schorsingen of blessures komen achterin, is het toch wel heel erg fijn om een CV met veel ervaring en routine achter de hand te hebben. Wellicht niet meer de absolute top van enkele jaren geleden, maar zeker goed genoeg voor dit AZ. En met Europees voetbal in het vooruitzicht is het ook wel fijn om een speler in de verdediging te hebben die weet wat daar voor nodig is. Daar vertrouw ik die jonge gasten toch een stuk minder in. Zeker als je in zo'n Turks stadion komt waar het één groot gekkenhuis is. Dan houden ervaren spelers als Vlaar hun hoofd toch wat beter koel.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

DiepeMast schreef: 24 mar 2018, 12:42 Ik hoop wel degelijk dat hij bij tekent! Maar inderdaad niet voor de basis. Als er echter schorsingen of blessures komen achterin, is het toch wel heel erg fijn om een CV met veel ervaring en routine achter de hand te hebben. Wellicht niet meer de absolute top van enkele jaren geleden, maar zeker goed genoeg voor dit AZ. En met Europees voetbal in het vooruitzicht is het ook wel fijn om een speler in de verdediging te hebben die weet wat daar voor nodig is. Daar vertrouw ik die jonge gasten toch een stuk minder in. Zeker als je in zo'n Turks stadion komt waar het één groot gekkenhuis is. Dan houden ervaren spelers als Vlaar hun hoofd toch wat beter koel.
Het nadeel als je Vlaar erbij houdt is dat je dan dubbele bezetting voor de rechtercentrale positie hebt en een aankoop dan niet logisch is. En die is echt nodig want met Hatzidiakos ga je je ambities niet waarmaken. Daarnaast vind ik ervaren spelers alleen laten starten tijdens dat soort wedstrijden geen goed idee. Je mag dan wel ervaren zijn, maar als je geen minuten in de benen hebt maak je mij niet wijs dat je opeens een topwedstrijd op de mat legt. En als je dat zou doen, dan hoor je waarschijnlijk gewoon in de basis.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Heeft iemand enig idee waarom Helmer geen speelminuten heeft gekregen in de oefenwedstrijden tot nu toe? Hij stond wel op het wedstrijdformulier in Dirkshorn.
Volgend jaar april weten we meer
Plaats reactie