Jeremy Helmer (2022)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Enige juiste keuze die verhuur. Helmer is (nog) niet goed genoeg voor AZ 1 en kan nu in een fysieke ploeg wat laten zien. En dan kan het 2 kanten op: de Van Overeem-route of de Wijnaldum-route.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Zou er nog iets met Helmer gebeuren deze winter? Voor deze minuten had hij niet naar De Graafschap hoeven gaan en de les dat je ook wel eens op de bank moet zitten is ook wel een keer geleerd. Dan kan hij beter het seizoen afmaken in Jong AZ.
Flutseizoen
Flutseizoen
D026B878-0E3E-4AAF-840B-7F0819984B87.jpeg (113.47 KiB) 5840 keer bekeken
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

~AZ~ schreef: 30 dec 2019, 08:28 Zou er nog iets met Helmer gebeuren deze winter? Voor deze minuten had hij niet naar De Graafschap hoeven gaan en de les dat je ook wel eens op de bank moet zitten is ook wel een keer geleerd. Dan kan hij beter het seizoen afmaken in Jong AZ.

D026B878-0E3E-4AAF-840B-7F0819984B87.jpeg
Maar bij jong AZ gaat het weer ten koste van speelminuten van andere talenten. En om eerlijk te zijn, lijkt het mij dat Helmer niet meer in aanmerking gaat komen voor het 1e van AZ. Dus die speelminuten kunnen beter aan jongere talenten besteed worden die nog wel de potentie hebben om het 1e te halen.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Voor Jeremy Helmer wordt het de Stijn Spierings route vrees ik. Zonde, want hij begon veelbelovend bij het eerste en was ook in de jeugd een van de grote talenten.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZuid-Scharwoude schreef: 30 dec 2019, 16:45 Voor Jeremy Helmer wordt het de Stijn Spierings route vrees ik. Zonde, want hij begon veelbelovend bij het eerste en was ook in de jeugd een van de grote talenten.
Inderdaad zonde. Niet iedereen komt goed terug van een blessure. Maar ook buiten AZ Jan hij nog een mooie carriere hebben.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3132
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

dirkjan schreef: 03 jan 2020, 08:25 Is geblesseerd https://www.gelderlander.nl/de-graafsch ... ~ad6fa633/
Voor de zoveelste keer. Ik denk en vrees lichamelijk ongeschikt voor topsport. Beetje als Martens maar dan nog wat erger.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

kuifje schreef: 03 jan 2020, 10:24 Voor de zoveelste keer. Ik denk en vrees lichamelijk ongeschikt voor topsport. Beetje als Martens maar dan nog wat erger.
Precies mijn gedachten.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

kuifje schreef: 03 jan 2020, 10:24 Voor de zoveelste keer. Ik denk en vrees lichamelijk ongeschikt voor topsport. Beetje als Martens maar dan nog wat erger.
Waarbij Martens dan ook nog eens een echt hele goede speler was. Martens van 10 jaar geleden zou in dit AZ een versterking zijn als linksbuiten of op 10. Helmer was wel een talent, maar niet van het niveau Martens.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

multatuli schreef: 03 jan 2020, 14:26 Waarbij Martens dan ook nog eens een echt hele goede speler was. Martens van 10 jaar geleden zou in dit AZ een versterking zijn als linksbuiten of op 10. Helmer was wel een talent, maar niet van het niveau Martens.
Helmer is inderdaad absoluut geen Martens. Waar die hoge verwachtingen van hem jarenlang op gebaseerd zijn is me een raadsel. Hij heeft altijd wat en maakte nooit het verschil. Er waren zelfs supporters boos dat hij zo weinig speeltijd kreeg, dan hebben we het over een wissel van de Graafschap..
Hup AZ.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Bob Ross schreef: 04 jan 2020, 16:57 Helmer is inderdaad absoluut geen Martens. Waar die hoge verwachtingen van hem jarenlang op gebaseerd zijn is me een raadsel. Hij heeft altijd wat en maakte nooit het verschil. Er waren zelfs supporters boos dat hij zo weinig speeltijd kreeg, dan hebben we het over een wissel van de Graafschap..
Hij heeft de hele jeugdopleiding Til op de bank gehouden omdat hij voetballend drie keer zo goed was en constant kansen creëerde. Naarmate het fysieke aspect meer en meer een rol speelde, kwam Til meer opzetten en werd zijn presteren minder. De verwachting was dat hij fysiek ook die inhaalslag zou maken en dit gekoppeld aan zijn voetballend vermogen zou van hem een uitstekende tien hebben gemaakt.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Bob Ross schreef: 04 jan 2020, 16:57 Helmer is inderdaad absoluut geen Martens. Waar die hoge verwachtingen van hem jarenlang op gebaseerd zijn is me een raadsel. Hij heeft altijd wat en maakte nooit het verschil. Er waren zelfs supporters boos dat hij zo weinig speeltijd kreeg, dan hebben we het over een wissel van de Graafschap..
Toen Helmer 18 was behoorde hij tot de drie beste spelers van Nederland.
Uit dat memorabele onder 19 team met Stengs en Koopmeiners was hij gewoon wekelijks de absolute uitblinker. Het jaar in de tweede divisie was hij verkozen tot de beste speler van dat jaar.
Hij heeft jammer genoeg niet dat laatste stapje kunnen maken dat Teun en Calvin wel konden.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Lecompte schreef: 04 jan 2020, 17:47 Toen Helmer 18 was behoorde hij tot de drie beste spelers van Nederland.
Uit dat memorabele onder 19 team met Stengs en Koopmeiners was hij gewoon wekelijks de absolute uitblinker. Het jaar in de tweede divisie was hij verkozen tot de beste speler van dat jaar.
Hij heeft jammer genoeg niet dat laatste stapje kunnen maken dat Teun en Calvin wel konden.
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik weinig jeugd meer zie sinds het allemaal zo ver weg is. Verschil tussen jeugdteam en senioren is natuurlijk wel groot. Overtoom en Medunjanin waren ook jeugdsterren maar hebben toch een teleurstellende carriere, terwijl harde werker Luijckx zijn geld nog verdiend in Denemarken.

M.b.t. Helmer: in oefenwedstrijden in de voorbereidingen, Jupiler League, bekerpotjes en invalbeurtjes in de eredivisie kon je al heel snel zien dat hij te kort kwam voor het niveau dat wij nastreven, jeugdster of niet.
Hup AZ.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Bob Ross schreef: 05 jan 2020, 09:04 De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik weinig jeugd meer zie sinds het allemaal zo ver weg is. Verschil tussen jeugdteam en senioren is natuurlijk wel groot. Overtoom en Medunjanin waren ook jeugdsterren maar hebben toch een teleurstellende carriere, terwijl harde werker Luijckx zijn geld nog verdiend in Denemarken.

M.b.t. Helmer: in oefenwedstrijden in de voorbereidingen, Jupiler League, bekerpotjes en invalbeurtjes in de eredivisie kon je al heel snel zien dat hij te kort kwam voor het niveau dat wij nastreven, jeugdster of niet.
Tom Haye was ook ooit het grootste talent in de jeugdopleiding en is er ook nooit uitgekomen op seniorenniveau.

En helaas zag je bij Helmer afgelopen seizoen in de 1e divisie ook dat het er niet meer in zit. Zonde, maar het is niet anders.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Is Jeremy inmiddels weer helemaal hersteld?
Ik had daar destijds zoveel verwachtingen van.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Of is Jeremy al heeeeeel lang op vakantie? Je hoort echt helemaal niets meer over hem.

In januari was het laatste nieuws dat hij van De Graafschap terugkeerde naar AZ omdat hij kampte met een langdurige onderbeenblessure en in Alkmaar ging revalideren, maar daarna is het helemaal stil geworden.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZuid-Scharwoude schreef: 04 sep 2020, 17:14 Of is Jeremy al heeeeeel lang op vakantie? Je hoort echt helemaal niets meer over hem.

In januari was het laatste nieuws dat hij van De Graafschap terugkeerde naar AZ omdat hij kampte met een langdurige onderbeenblessure en in Alkmaar ging revalideren, maar daarna is het helemaal stil geworden.
Ik denk dat het over uit en sluiten is voor hem bij AZ. Hij staat niet eens op de website bij de selectie (net als Bergsma voordat hij zijn transfer naar Oostenrijk maakte). Dat betekent volgens mij dat hij gewoon een andere club mag zoeken. Maar hij zal ongetwijfeld nog wel niet helemaal hersteld zijn, wat wel een 1e vereiste is om een nieuwe club te vinden. Ik hoop voor hem dat hij weer snel fit wordt, een langere periode fit blijft en net als Bergsma een stap terug doet om op die manier een mooie carrière op te bouwen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Iemand enige informatie of hij weer hersteld is? Of is hij nog aan het herstellen en doet hij dit bij AZ ?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 25 sep 2020, 11:29 Iemand enige informatie of hij weer hersteld is? Of is hij nog aan het herstellen en doet hij dit bij AZ ?
In ieder geval, geen foto's, geen berichten, doodse stilte eigenlijk. Voorlopig kan je er van uit gaan dat het einde oefening is, in ieder geval bij AZ.
_________________
"I don't know that!"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Kilkenny schreef: 26 sep 2020, 07:03 In ieder geval, geen foto's, geen berichten, doodse stilte eigenlijk. Voorlopig kan je er van uit gaan dat het einde oefening is, in ieder geval bij AZ.
Dat het waarschijnlijk einde oefening bij AZ is, zijn we eens over, maar waar is hij? Hij kan toch niet zomaar helemaal verdwenen zijn. Hij heeft nog 2 jaar contract bij AZ en zelfs spelers die dat niet hadden, konden nog altijd revalideren bij AZ. Zoals Marcellis destijds. En Jeremy is dan nog eigen jeugd ook.
Plaats reactie