Jeremy Helmer (2022)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Deze site is nog niet vergeten dat Jeremy ook nog een speler van AZ is:
http://www.sportingpedia.com/2020/11/24 ... -and-odds/

AZ Alkmaar vs Real Sociedad Predictions
Missing players AZ Alkmaar: Jordy Clasie, Ron Vlaar and Jeremy Helmer are injured.
Missing players Real Sociedad: Asier Illarramendi, Luca Sangalli, Andoni Gorosabel, Modibo Sagnan and Alex Sola are injured.
Ik hoop toch zo dat hij morgen weer opeens op het trainingsveld staat en alsnog zijn grote belofte gaat inlossen.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

multatuli schreef: 24 nov 2020, 09:53 Deze site is nog niet vergeten dat Jeremy ook nog een speler van AZ is:



Ik hoop toch zo dat hij morgen weer opeens op het trainingsveld staat en alsnog zijn grote belofte gaat inlossen.
Welke speler zei ook weer dat deze jongen binnen de succesvolle lichting Stengs,Koopmeiners, Til, Ouwejan, etc. deze Helmer als beste in de groep werd gezien.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

capefear schreef: 25 nov 2020, 11:31 Welke speler zei ook weer dat deze jongen binnen de succesvolle lichting Stengs,Koopmeiners, Til, Ouwejan, etc. deze Helmer als beste in de groep werd gezien.
Ik weet niet of spelers dat ook hebben gezegd, maar ik weet wel dat dit zo was. Dit was het goudhaantje uit die lichting
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

leszz schreef: 25 nov 2020, 12:41 Ik weet niet of spelers dat ook hebben gezegd, maar ik weet wel dat dit zo was. Dit was het goudhaantje uit die lichting
Volgens mij is Guus Til in FC Afkicken wel eens gevraagd wie nu eigenlijk binnen de groep als het grootste talent werd gezien, waar hij dus Helmer noemde.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

capefear schreef: 25 nov 2020, 14:34 Volgens mij is Guus Til in FC Afkicken wel eens gevraagd wie nu eigenlijk binnen de groep als het grootste talent werd gezien, waar hij dus Helmer noemde.
Dat kan ik wel geloven, hij moest altijd op de bank zitten voor hem. Zou ik ook zeggen dan :-)
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

leszz schreef: 25 nov 2020, 12:41 Ik weet niet of spelers dat ook hebben gezegd, maar ik weet wel dat dit zo was. Dit was het goudhaantje uit die lichting
Wel liep dat goudhaantje vloekend over sportcomplex t' Lood nadat hij gewisseld was in een wedstrijd die verloren werd. Liet aan iedereen weten dat hij "geen contract bij deze kut club ging tekenen". Was volgens mij een jaar of 15 oud toen, maar sindsdien heb ik mij altijd afgevraagd of hij wel de juiste mindset heeft. Geen idee of dat uiteindelijk ook een/de oorzaak is waardoor hij zijn verwachtingen (tot nu toe) niet waar heeft kunnen maken. Blijft wel zonde als zo'n groot talent het niet haalt!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Hij is de helft van de tijd geblesseerd, dus eerder zou je kunnen concluderen dat zijn lijf topsport gewoon niet aankan.

Welkom bij de club. :wink:
_________________
"I don't know that!"
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Hij is dus al langdurig uit de roulette vanwege een blessure, maar onbekend is welke blessure?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Jeremy is in november geopereerd. Moet dus weer herstellen en revalideren. Zal dus nog wel een tijdje uit de running zijn 😕.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

multatuli schreef: 25 jan 2021, 22:12 Jeremy is in november geopereerd. Moet dus weer herstellen en revalideren. Zal dus nog wel een tijdje uit de running zijn 😕.
Hoe weet je dit?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

pAZcal schreef: 25 jan 2021, 22:42 Hoe weet je dit?
AZ 4 Life.
biefstukje
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 23 dec 2020, 18:09

Ik zag op zijn insta een keer een post dat hij in de AZ gym zat en zei flink bezig te zijn. Volgens mij wil hij er echt nog wel voor gaan. Hopelijk gaat het hem lukken om op niveau terug te komen
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Eindelijk weer eens een teken van leven.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Goed om Helmer weer bij AZ in actie te zien!
AZ-supporter
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 dec 2020, 09:21

Jeremy.jpg
Jeremy.jpg (43.16 KiB) 3690 keer bekeken
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Na 4 maanden is er eindelijk weer nieuws over Jeremy Helmer. Het zal ongetwijfeld een administratieve reden hebben en verder niet betekeken dat hij gaat spelen, maar Jeremy staat op de officiele squadlist van AZ voor de conference league!

https://www.uefa.com/uefaeuropaconferen ... z-alkmaar/

Squad
Peter Vindahl-Jensen
Goalkeeper
1
Hobie Verhulst
Goalkeeper
12
Beau Reus
Goalkeeper
16
Yukinari Sugawara
Defender
2
Pantelis Hatzidiakos
Defender
3
Bruno Martins Indi
Defender
4
Owen Wijndal
Defender
5
Vasileios Pavlidis
Defender
13
Aslak Fonn Witry
Defender
15
Timo Letschert
Defender
22
Thijs Oosting
Defender
25
Viktor Christiansson
Defender
26
Sam Beukema
Defender
31
Fredrik Midtsjø
Midfielder
6
Dani de Wit
Midfielder
10
Håkon Evjen
Midfielder
18
Jordy Clasie
Midfielder
20
Tijjani Reijnders
Midfielder
24
Albert Gudmundsson
Midfielder
28
Richard Sedláček
Midfielder
43
Zakaria Aboukhlal
Forward
7
Vangelis Pavlidis
Forward
9
Jesper Karlsson
Forward
11
Jelle Duin
Forward
19
Jeremy Helmer
Forward
65
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ingeschreven als aanvaller ook nog :shock:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 06 sep 2021, 18:04 Ingeschreven als aanvaller ook nog :shock:
Ja en Gudmundsson is op deze lijst weer opeens middenvelder, terwijl hij op de website als aanvaller staat :mrgreen:
En Christansson staat er als verdediger op, terwijl hij volgens mij een middenvelder is. En ook Evjen staat er als middenvelder op, terwijl hij bij AZ bijna altijd voorin wordt opgesteld.

In ieder geval wel een goed teken dat Jeremy op de lijst staat. Zou hij dan toch zover in zijn revalidatie zijn dat hij binnenkort weer op het veld mag trainen?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 06 sep 2021, 18:18 In ieder geval wel een goed teken dat Jeremy op de lijst staat. Zou hij dan toch zover in zijn revalidatie zijn dat hij binnenkort weer op het veld mag trainen?
Goed voor Jeremy. Maar zal AZ nog iets aan hem kunnen hebben? Hoe lang geleden heeft hij nog een paar wedstrijden achter elkaar gespeeld, maar nog meer: hoe lang geleden is het dat hij als groot talent werd gebombardeerd?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ik heb eerlijk gezegd het idee dat die lijst helemaal niets zegt. Werkelijk iedereen wordt ingeschreven zodat je nooit rare situaties kan krijgen.

Al hoop ik natuurlijk van harte dat Helmer weer aan het voetballen komt, en vind het een goede zaak dat hij nog steeds bij AZ zit en alle faciliteiten kan gebruiken om dat te bewerkstelligen. Zijn zat clubs waar ze je er gewoon uitknikkeren in een dergelijke situatie.
Plaats reactie