Pantelis Hatzidiakos (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9195
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Een zwaluw maakt nog geen zomer.

Het zou overigens vreemd zijn om er op te hopen dat een speler niet goed zou presteren. Dat doet dan ook niemand. Er schrikt dus ook niemand als een speler een keer wel een goede dag heeft.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16280
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 09 mar 2023, 10:05 Een zwaluw maakt nog geen zomer.

Het zou overigens vreemd zijn om er op te hopen dat een speler niet goed zou presteren. Dat doet dan ook niemand. Er schrikt dus ook niemand als een speler een keer wel een goede dag heeft.
Ik denk dat je Langedijk over het hoofd ziet. Die schrikt zich echt rot!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11193
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 09 mar 2023, 10:35 Ik denk dat je Langedijk over het hoofd ziet. Die schrikt zich echt rot!
Dit zijn ook precies de wedstrijden voor hem. Net als voor BMI. Lekker in de eigen 16 hangen en ballen wegkoppen of wegrossen.

En dan nog: wat stond hij bij de 1-0 te doen, behalve wijzen en schreeuwen?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16280
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 09 mar 2023, 11:11 Dit zijn ook precies de wedstrijden voor hem. Net als voor BMI. Lekker in de eigen 16 hangen en ballen wegkoppen of wegrossen.

En dan nog: wat stond hij bij de 1-0 te doen, behalve wijzen en schreeuwen?
Ja was volledig zijn schuld natuurlijk ! :lol:

Vooral niet toegeven dat ie eens een keer wél goed speelt……
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11193
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 09 mar 2023, 11:54 Ja was volledig zijn schuld natuurlijk ! :lol:

Vooral niet toegeven dat ie eens een keer wél goed speelt……
Dat deed ik toch? Dit zijn de goede potjes voor hem. Net als PSV-uit.

Maar geef eens antwoord. Waarom is hij de man kwijt die scoort? Je ziet hem alleen wijzen, de grote leider
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Langedijk schreef: 09 mar 2023, 12:49 Dat deed ik toch? Dit zijn de goede potjes voor hem. Net als PSV-uit.

Maar geef eens antwoord. Waarom is hij de man kwijt die scoort? Je ziet hem alleen wijzen, de grote leider
Omdat het de rechtsbuiten was (man van Kerkez)?
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16280
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 09 mar 2023, 12:49 Dat deed ik toch? Dit zijn de goede potjes voor hem. Net als PSV-uit.

Maar geef eens antwoord. Waarom is hij de man kwijt die scoort? Je ziet hem alleen wijzen, de grote leider
En hierin:
Dit zijn ook precies de wedstrijden voor hem. Net als voor BMI. Lekker in de eigen 16 hangen en ballen wegkoppen of wegrossen.
En dan nog: wat stond hij bij de 1-0 te doen, behalve wijzen en schreeuwen?
…moet ik lezen dat jij hem goed vond spelen? :lol:

Je wilt ook graag dat ik toegeef dat hij een fout heeft gemaakt om vooral te benadrukken dat ondanks dat hij een prima pot speelde toch een eersteklas prutser is. Iedere speler maakt fouten in elke wedstrijd. Jij gebruikt altijd je Pantelis-vergrootglas.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11193
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 09 mar 2023, 17:15 En hierin:

…moet ik lezen dat jij hem goed vond spelen? :lol:

Je wilt ook graag dat ik toegeef dat hij een fout heeft gemaakt om vooral te benadrukken dat ondanks dat hij een prima pot speelde toch een eersteklas prutser is. Iedere speler maakt fouten in elke wedstrijd. Jij gebruikt altijd je Pantelis-vergrootglas.
Een prutser is het sowieso. Dat hij hier bewierookt wordt als hij zijn werk eens goed doet zegt wel genoeg. Als Lazio na 20 minuten op 3-0 had gestaan was hij gewoon weer de schlemiel geweest. Nu herpakte hij zich, net als de rest, goed. Maar als je 30% bijdraagt aan het tegendoelpunt kun je moeilijk van een geweldige wedstrijd spreken.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16280
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 09 mar 2023, 17:21 Een prutser is het sowieso. Dat hij hier bewierookt wordt als hij zijn werk eens goed doet zegt wel genoeg. Als Lazio na 20 minuten op 3-0 had gestaan was hij gewoon weer de schlemiel geweest. Nu herpakte hij zich, net als de rest, goed. Maar als je 30% bijdraagt aan het tegendoelpunt kun je moeilijk van een geweldige wedstrijd spreken.
En maar weer wat overdrijvingen uit de kast halen om de tegenstelling te verscherpen. Ik heb je inmiddels wel door hoor :wink: .
Niemand bewierrookt hem, maar vond hem gewoon goed spelen.
Ik begrijp heus wel dat je dat nooit en te nimmer zal toegeven…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11193
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 09 mar 2023, 18:22
Niemand bewierrookt hem, maar vond hem gewoon goed spelen.
Ik heb het woord ‘goed’ nu ook al 3 keer gebruikt. Nog niet genoeg?

Hij is gewoon mede-schuldig aan dat tegendoelpunt. Niets meer en niets minder.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16280
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 09 mar 2023, 18:42 Ik heb het woord ‘goed’ nu ook al 3 keer gebruikt. Nog niet genoeg?

Hij is gewoon mede-schuldig aan dat tegendoelpunt. Niets meer en niets minder.
Je gebruikt het woord “goed’ in dezen altijd in een bepaalde negatieve context. En een compliment (of dat zou het volgens jou dan blijkbaar zijn) wordt altijd gevolgd door een negatief punt. “Hij speelde wel aardig, maar….”.

En nu houd ik er over op.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1518
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Langedijk schreef: 09 mar 2023, 17:21 Een prutser is het sowieso. Dat hij hier bewierookt wordt als hij zijn werk eens goed doet zegt wel genoeg. Als Lazio na 20 minuten op 3-0 had gestaan was hij gewoon weer de schlemiel geweest. Nu herpakte hij zich, net als de rest, goed. Maar als je 30% bijdraagt aan het tegendoelpunt kun je moeilijk van een geweldige wedstrijd spreken.
Nou ja, bewierookt, ik post gewoon dat hij een goede pot speelde, en ik vond dat hij dat dan ook deed. Ik had in het Lazio topic ook iets positiefs gepost over de laatste 20 minuten, en dan gelijk forummers erop "ja maar de eerste 20 minuten". Ja, ik weet ook wel dat de eerste 20 minuten slecht waren, ik weet ook wel dat Panta met regelmaat ook mindere wedstrijden speelt. Het gevoel dat je als AZ-fan ook altijd maar iets negatiefs moet benoemen, over enkele situaties (nu Panta deze pot, laatste 20 minuten van Lazio-AZ), om zoiets dan maar te temperen. Is dat zorgzaam zijn voor de forummer die post ofzo? Beetje met beide benen op de grond blijven? Snap daar echt weinig van :lol:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12610
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Sir Robbert schreef: 10 mar 2023, 13:45 Nou ja, bewierookt, ik post gewoon dat hij een goede pot speelde, en ik vond dat hij dat dan ook deed. Ik had in het Lazio topic ook iets positiefs gepost over de laatste 20 minuten, en dan gelijk forummers erop "ja maar de eerste 20 minuten". Ja, ik weet ook wel dat de eerste 20 minuten slecht waren, ik weet ook wel dat Panta met regelmaat ook mindere wedstrijden speelt. Het gevoel dat je als AZ-fan ook altijd maar iets negatiefs moet benoemen, over enkele situaties (nu Panta deze pot, laatste 20 minuten van Lazio-AZ), om zoiets dan maar te temperen. Is dat zorgzaam zijn voor de forummer die post ofzo? Beetje met beide benen op de grond blijven? Snap daar echt weinig van :lol:
=D>
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11193
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Sir Robbert schreef: 10 mar 2023, 13:45
Beetje met beide benen op de grond blijven? Snap daar echt weinig van :lol:
Beetje relativeren kan geen kwaad toch. We zitten als mensen met normale banen en salarissen naar een miljonair van 26 te kijken. Moeten we dan euforisch worden als diegene na tientallen wanprestaties zijn werk een keer 70 minuten goed doet? Hij heeft wat mij betreft een vrij goede wedstrijd gespeeld, en dat werd ook weer eens tijd.

Ik zal mijn baas maandag ook eens vragen of ik tegenwoordig van 09.00 tot 11.00 uur eerst bestaande klanten mag beledigen om vervolgens van 11.00 tot 17.00 uur nieuwe klanten binnen te halen :wink:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Als Beukema weer 100 procent is, lijkt het me logisch dat Panta rechtsback wordt. Ik zou Goes niet meer op de bank zetten, hij is een paar klassen beter dan Hadzidiakos. Panta heeft misschien een goeie wedstrijd geweest, maar hem een cijfer gevend na jarenlang gestuntel kom ik niet hoger dan een 4.
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1518
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Langedijk schreef: 10 mar 2023, 18:14 Beetje relativeren kan geen kwaad toch. We zitten als mensen met normale banen en salarissen naar een miljonair van 26 te kijken. Moeten we dan euforisch worden als diegene na tientallen wanprestaties zijn werk een keer 70 minuten goed doet? Hij heeft wat mij betreft een vrij goede wedstrijd gespeeld, en dat werd ook weer eens tijd.

Ik zal mijn baas maandag ook eens vragen of ik tegenwoordig van 09.00 tot 11.00 uur eerst bestaande klanten mag beledigen om vervolgens van 11.00 tot 17.00 uur nieuwe klanten binnen te halen :wink:
Oh dat mag zeker, alleen zeg ik nergens dat Panta een heel goed seizoen draait, het negatieve wordt door anderen dan vaak aangevuld, beetje onnodig, aangezien, in dit geval ik, nergens iets anders beweer.

Als ik nou zou zeggen, zo wat speelt Panta goed dit seizoen, nav zijn wedstrijd tegen Lazio, dan mag je gaan relativeren. Als ik post dat we fantastisch speelde tegen Lazio, dan mag je gaan relativeren. Ik heb het echter over 1 pot en de laatste 20 minuten, dan zie ik het nut niet zo. Overigens is dit niet alleen richting jou hoor, met name in het Lazio topic viel het mij op.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1368
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Weer erg genoten van Panta toen hij dat balletje over de zijlijn wilde laten lopen voor een ingooi en uiteindelijk afgetroefd werd en zo een tegenaanval van Groningen inluidde. Alle tijd om de bal aan te nemen en er iets nuttigs mee te doen, en dan weer zo ontzettend knullig balverlies opleveren.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9195
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Metalingus schreef: 13 mar 2023, 11:16 Weer erg genoten van Panta toen hij dat balletje over de zijlijn wilde laten lopen voor een ingooi en uiteindelijk afgetroefd werd en zo een tegenaanval van Groningen inluidde. Alle tijd om de bal aan te nemen en er iets nuttigs mee te doen, en dan weer zo ontzettend knullig balverlies opleveren.
Was een scherpe counter en een geluk dat Groningen verzuimde er iets mee te doen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1226
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Waarom moest Goes wijken ipv deze pitabakker? Die bal in de 95 door het midden en niet naar buiten #-o
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11193
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeTorenburch schreef: 19 mar 2023, 21:01 Waarom moest Goes wijken ipv deze pitabakker? Die bal in de 95 door het midden en niet naar buiten #-o
Misschien snapt deze ‘jongen van de club’ nu eindelijk waarom hij geen krediet heeft. Na 6 jaar nog steeds dezelfde positionele blunders en slechte passes.

En de grote leider mag gewoon weer 90 minuten blijven staan. Ongekend.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gesloten