Pantelis Hatzidiakos (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Langedijk schreef: 21 jan 2021, 17:09 Wie is überhaupt de laatste verdediger die een corner of vrije trap binnen heeft gekopt? Dat zie ik verdedigers van andere clubs bijna wekelijks doen.
Koopmeiners denk ik? Als je die als CV meerekent. Anders Martins Indi?
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ferry schreef: 21 jan 2021, 19:03 Koopmeiners denk ik? Als je die als CV meerekent. Anders Martins Indi?
Dat waren geen kopballen volgens mij
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 21 jan 2021, 08:51 Ik ben er nu wel over uit.

Dit is wat mij betreft de slechtste AZ - verdediger met meer dan 15 wedstrijden die ik deze eeuw heb zien voetballen.

Verschrikkelijk.
Lekker op tijd, Antti, maar fijn dat je het inzicht hebt gekregen, dat is niet iedereen hier gegeven.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

MO7 schreef: 21 jan 2021, 23:07 Lekker op tijd, Antti,.
Er zijn een aantal factoren die ik meeweeg:

1. Leeftijd
2. Positie (verdedigers worden doorgaans later goed)
3.Vertrouwen in technisch beleid
4. Blessures
5. Een aantal redelijke wedstrijden
6. Jeugdspeler / Jeugdbeleid

Daarom heb ik het een tijdje willen aankijken.

Maar de maat is nu wel echt vol.

Als je na 100 wedstrijden nog bijna elke week de slechtste man op het veld bent, dan ben ik wel klaar.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 21 jan 2021, 15:15 Neem dan maar van mij aan dat er nog nooit zoveel online is gezeurd over een basis-centrumverdediger van AZ als Hatzdiakos. Hetgeen mijns inziens aantoont dat het niet om de positie op zichzelf gaat.
Zitten er niet gewoon veel meer zeurpieten op het forum dan 10 jaar terug? :cry:
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Kilkenny schreef: 22 jan 2021, 09:44 Zitten er niet gewoon veel meer zeurpieten op het forum dan 10 jaar terug? :cry:
Mmm.

Zit ook wel wat in.

Al zitten er wel minder mensen op dit forum. Maar zijn wel overwegend zuurder geworden.

Het kan ook zijn omdat we de laatste 15 jaar natuurlijk enorm verwend zijn.

Totdat Hatzdiakos kwam (on topic).
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 22 jan 2021, 12:47 Mmm.

Zit ook wel wat in.

Al zitten er wel minder mensen op dit forum. Maar zijn wel overwegend zuurder geworden.

Het kan ook zijn omdat we de laatste 15 jaar natuurlijk enorm verwend zijn.

Totdat Hatzdiakos kwam (on topic).
Toen zat er ook meer harde kern op het forum die ook veel meer in waren voor een lolletje in de kantine. Dat was toen de meest levendige sectie van het hele forum. Dat het daar nu een dooie boel is, zegt wel iets. Ik vraag me af hoeveel er nu op dit forum nog weten van bijvoorbeeld het hockeymeisjes topic.

En om ook weer on topic te gaan, dat heeft met Hatzidiakos niks te maken :lol:
_________________
"I don't know that!"
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Kilkenny schreef: 22 jan 2021, 13:02 ... het hockeymeisjes topic.

En om ook weer on topic te gaan, dat heeft met Hatzidiakos niks te maken :lol:
Dat zeg jij. Wie weet wordt ie wel door een hockeymeisje van nachtrust gehouden! De nieuwe achilleshiel van deze selectie! :wink:
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

ForzAZ schreef: 22 jan 2021, 15:07 Dat zeg jij. Wie weet wordt ie wel door een hockeymeisje van nachtrust gehouden! De nieuwe achilleshiel van deze selectie! :wink:
Om die reden was Vd Vaart toch ook gestopt? Of was dat een handbalmeisje ?

In ieder geval zou het fijn zijn als Hatzidiakos iets harder en alerter gaat verdedigen.
eenjaarazalkmaar
Seizoenkaarthouder
Berichten: 307
Lid geworden op: 30 jul 2019, 22:10

Kilkenny schreef: 22 jan 2021, 13:02 Toen zat er ook meer harde kern op het forum die ook veel meer in waren voor een lolletje in de kantine. Dat was toen de meest levendige sectie van het hele forum. Dat het daar nu een dooie boel is, zegt wel iets. Ik vraag me af hoeveel er nu op dit forum nog weten van bijvoorbeeld het hockeymeisjes topic.

En om ook weer on topic te gaan, dat heeft met Hatzidiakos niks te maken :lol:
Kun je me daar iets meer over vertellen, Het Hockeymeisjes topic?
stuurlui aan wal
Herry en/of Berry
Berichten: 64
Lid geworden op: 01 feb 2021, 09:20

Ik vond het twee seizoenen geleden geen verkeerde jeugdspeler. Had er destijds wel hoge verwachtingen van. Lijkt volledig stil te staan in zijn ontwikkeling, dan wel zich verkeerd te ontwikkelen.
Het is geen echte mandekker maar ook geen echte opbouwende verdediger, hij is niet echt snel en ook niet echt stek in duels en heeft niet heel veel kopkracht.
Kortom, prima verdediger voor rechterrijtje van eredivisie maar niet voor AZ. Alleen waarom hij dan wel interlands mag spelen in Griekenland is mij een raadsel?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

stuurlui aan wal schreef: 01 feb 2021, 14:59 Ik vond het twee seizoenen geleden geen verkeerde jeugdspeler. Had er destijds wel hoge verwachtingen van. Lijkt volledig stil te staan in zijn ontwikkeling, dan wel zich verkeerd te ontwikkelen.
Het is geen echte mandekker maar ook geen echte opbouwende verdediger, hij is niet echt snel en ook niet echt stek in duels en heeft niet heel veel kopkracht.
Kortom, prima verdediger voor rechterrijtje van eredivisie maar niet voor AZ. Alleen waarom hij dan wel interlands mag spelen in Griekenland is mij een raadsel?
Het is hier al meer gezegd laat een mooie Griekse club hem halen en AZ een paar miljoen geven. Geld dat direct in Van der Ven gestoken kan worden. Dus goed dat Van 't Schip hem als zijn 'Nederlandse' verlengstuk in het veld gebruikt in het Griekse nationale team!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

stuurlui aan wal schreef: 01 feb 2021, 14:59 Ik vond het twee seizoenen geleden geen verkeerde jeugdspeler. Had er destijds wel hoge verwachtingen van. Lijkt volledig stil te staan in zijn ontwikkeling, dan wel zich verkeerd te ontwikkelen.
Het is geen echte mandekker maar ook geen echte opbouwende verdediger, hij is niet echt snel en ook niet echt stek in duels en heeft niet heel veel kopkracht.
Kortom, prima verdediger voor rechterrijtje van eredivisie maar niet voor AZ. Alleen waarom hij dan wel interlands mag spelen in Griekenland is mij een raadsel?
Daar hoeft hij waarschijnlijk alleen maar ballen weg te trappen en daarvoor applaus in ontvangst te nemen. Dat lukt hem wel.
_________________
"I don't know that!"
stuurlui aan wal
Herry en/of Berry
Berichten: 64
Lid geworden op: 01 feb 2021, 09:20

Dat ze 'm maar snel komen halen dan uit Griekenland.

Het was tegen Emmen wederom erg matig allemaal. Omdat Emmen aanvallend niets kan, viel nu vooral op dat hij niet goed kan opbouwen. Als de backs vaststaan en Midtsjo en Teun in de dekking, dan is hij verloren. Dan komt hij niet verder dan een bal naar Bizot of Martins Indi en die geven dan vervolgens een lel naar voren. Zou Pantelis dat zelf niet mogen doen van Pascal?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Zijn handelingssnelheid is gewoon veel en veel te laag waardoor hij alleen nog maar 'slechte' keuzes kan maken.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Kilkenny schreef: 22 jan 2021, 09:44 Zitten er niet gewoon veel meer zeurpieten op het forum dan 10 jaar terug? :cry:
Nee hoor, 10 jaar geleden was ik er ook al :|
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Voetbalprimeur
Hatzidiakos mikt op transfer: 'Ik ben geen supertalent als Matthijs de Ligt'
(Gepubliceerd: Donderdag 11 februari 2021 om 23:05)

Pantelis Hatzidiakos denkt hardop na over zijn toekomst. De AZ-verdediger wil zichzelf de komende maanden in de kijker spelen voor buitenlandse clubs. Hatzidiakos wil namelijk de stap naar een middenmoter in een topcompetitie maken.

"Met José Fortes Rodríguez en Mino Raiola, mijn zaakwaarnemers, heb ik het regelmatig over mijn toekomst", zegt Hatzidiakos in een groot interview met Voetbal International. De Griek stond lang aan de kant met een kruisbandblessure, maar is inmiddels weer helemaal hersteld. "Nu is het zaak dat ik meer ga opvallen. Door verder te groeien als verdediger én door te gaan scoren. Dan kom je eerder in beeld, zo simpel is het. Voor aanvallers is dat eenvoudiger."

Hatzidiakos denkt dat er voor een aantal teamgenoten, zoals Calvin Stengs en Teun Koopmeiners, een transfer naar een 'geweldige club' mogelijk is. De 24-jarige stopper ziet een dusdanige transfer niet voor zichzelf weggelegd. "Voor mij zou het logischer zijn eerst een tussenstap te maken. Naar een club met een mooi ontwikkelingsplan voor mij. Dan doel ik niet op een andere topclub in Nederland, maar een middenmoter of subtopper in een buitenlandse topcompetitie."

"Kijk, ik ben geen supertalent als Matthijs de Ligt", licht Hatzidiakos toe. "Hij had de absolute topclubs voor het uitkiezen. Maar er leiden meer wegen naar de top. Dat wil ik de komende jaren gaan bewijzen."
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Voetbalprimeur
Hatzidiakos mikt op transfer: 'Ik ben geen supertalent als Matthijs de Ligt'
(Gepubliceerd: Donderdag 11 februari 2021 om 23:05)

Pantelis Hatzidiakos denkt hardop na over zijn toekomst. De AZ-verdediger wil zichzelf de komende maanden in de kijker spelen voor buitenlandse clubs. Hatzidiakos wil namelijk de stap naar een middenmoter in een topcompetitie maken.

"Met José Fortes Rodríguez en Mino Raiola, mijn zaakwaarnemers, heb ik het regelmatig over mijn toekomst", zegt Hatzidiakos in een groot interview met Voetbal International. De Griek stond lang aan de kant met een kruisbandblessure, maar is inmiddels weer helemaal hersteld. "Nu is het zaak dat ik meer ga opvallen. Door verder te groeien als verdediger én door te gaan scoren. Dan kom je eerder in beeld, zo simpel is het. Voor aanvallers is dat eenvoudiger."

Hatzidiakos denkt dat er voor een aantal teamgenoten, zoals Calvin Stengs en Teun Koopmeiners, een transfer naar een 'geweldige club' mogelijk is. De 24-jarige stopper ziet een dusdanige transfer niet voor zichzelf weggelegd. "Voor mij zou het logischer zijn eerst een tussenstap te maken. Naar een club met een mooi ontwikkelingsplan voor mij. Dan doel ik niet op een andere topclub in Nederland, maar een middenmoter of subtopper in een buitenlandse topcompetitie."

"Kijk, ik ben geen supertalent als Matthijs de Ligt", licht Hatzidiakos toe. "Hij had de absolute topclubs voor het uitkiezen. Maar er leiden meer wegen naar de top. Dat wil ik de komende jaren gaan bewijzen."
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Per ongeluk 2x geplaatst, maar ik kan ‘m niet weghalen. Sorry.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Lijkt mij een goed moment, speelt nu al vier seizoenen basis bij AZ.
"One swallow does not make a summer"
Gesloten