Pantelis Hatzidiakos (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11150
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 17 jan 2023, 17:31 Een bikkel, heb je gezien hoe gespierd hij is? Meerdere keren teruggekomen van een zware blessure en begin dit seizoen op zijn best ever (op een andere positie)
Nee sorry, ik ben hetero.

Begin dit seizoen speelden ze tegen het rechter rijtje en semi-profs in Europa. Daarna werd het al snel minder. Maar als hij toch speelt dan inderdaad liever als rechtsback.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11150
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Joostess schreef: 17 jan 2023, 18:21
Zelfs Marco Ruitenbeek past voor mij in dat rijtje maar Verhulst is een betere keeper :lol:
:shock:

Ik heb Ruitenbeek nooit zoveel bizarre blunders zien maanden in slechts enkele maanden tijd
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 17 jan 2023, 18:30 Nee sorry, ik ben hetero.
:kerst:
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 17 jan 2023, 18:27 Volgens de Van Dale heeft een clubicoon niets met prestaties te maken:

persoon die, voorwerp dat een bep. periode, partij, club enz. als het ware belichaamt: zij is een icoon van de jaren tachtig; clubicoon; stijlicoon

Hatzidiakos is dus inderdaad een icoon. Maar geen held of legende.
Met deze definitie is icoon ook nog wel kwestieus hoor.

Een stijlicoon is iemand aan wie je direct een bepaalde stijl terug kan zien/herkennen.
Als Hatzidiakos de belichaming is van AZ dan zou ik dat toch eerder als een sneer zien: Hoe hard jij je ook inzet, te klein voor het tafellaken, te groot voor het servet. Dat is de belichaming van AZ?

Het is de flauwste en meest onnodige discussie die we de afgelopen tijd op dit forum hebben gevoerd maar jeetje.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Laatste Podcast 67 met Hatzidiakos als gast. 'In de spiegel kijken met Panta'. Erg de moeite waard.
Gebruikersavatar
mArcoZ
Supporter
Berichten: 193
Lid geworden op: 16 mei 2007, 09:06
Locatie: Bergen

Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11150
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Positioneel weer als een kip zonder kop. Dat er nog mensen zijn die dat niet zien is echt ongelooflijk.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 582
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

Bij 5 tegengoals niet in de buurt van een utrecht aanvaller , dat is ook best knap. Zo komt het vizier en de hoon op je collega's .
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11150
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

bk wcm schreef: 29 jan 2023, 08:21 Bij 5 tegengoals niet in de buurt van een utrecht aanvaller , dat is ook best knap. Zo komt het vizier en de hoon op je collega's .
Ook pas 2 gele kaarten in de Eredivisie. Omdat hij altijd zo slecht gepositioneerd staat dat hij niet eens meer een overtreding kan maken.

Echt verschrikkelijk
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10194
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

bk wcm schreef: 29 jan 2023, 08:21 Bij 5 tegengoals niet in de buurt van een utrecht aanvaller , dat is ook best knap. Zo komt het vizier en de hoon op je collega's .
:lol:
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Een parodie op een verdediger. En die staat er jaar in jaar uit. Zolang dat het geval is zal AZ nooit serieus om de prijzen gaan spelen.
Seizoenkaarthouder
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wanneer is eigenlijk zijn volgende evaluatiemoment? bij de 200e wedstrijd in het eerste of misschien zijn 250e in het profvoetbal namens AZ(Jong dus meegerekend)?

Voor de mensen bij wie de haren overeind gaan staan:
Wees gerust dat zijn nog maar 15 wedstrijden :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11150
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 29 jan 2023, 13:33
Voor de mensen bij wie de haren overeind gaan staan:
Wees gerust dat zijn nog maar 15 wedstrijden :wink:
Precies genoeg om ook dit jaar alle prijzen te verkloten
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Wat ik mij dus afvroeg he. Ik zie hem iedere week weer enthousiast naar voren huppelen bij elke corner die we krijgen. 200wedstrijden x pak n beet 5 corners per wedstrijd =~ 1000 hoekschoepen.

Heeft hij er ooit een bal ingekopt?
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

SimonPoulsen schreef: 30 jan 2023, 18:15 Wat ik mij dus afvroeg he. Ik zie hem iedere week weer enthousiast naar voren huppelen bij elke corner die we krijgen. 200wedstrijden x pak n beet 5 corners per wedstrijd =~ 1000 hoekschoepen.

Heeft hij er ooit een bal ingekopt?
Hij zal nooit een kopgoal maken, maar hij neemt wel een tegenstander mee, zodat een goede kopper zoals de Wit of Pavlidis eerder kunnen scoren. Zoiets moet het zijn, anders weet ik het ook niet. Het is zo'n middelmatige speler dat hij eigenlijk overal tekort komt.....wel een hele aardige jongen......
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11150
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Mousa Sidi schreef: 30 jan 2023, 18:39 Hij zal nooit een kopgoal maken, maar hij neemt wel een tegenstander mee, zodat een goede kopper zoals de Wit of Pavlidis eerder kunnen scoren.
Hij is dus inwisselbaar voor elke speler met 2 benen. En waarom zouden ze hem volgen als hij nog nooit met een kopbal heeft gescoord? Zijn lengte is ook niet bijzonder.

Daarentegen weet hij wel heel goed hoe tegenstanders moeten scoren uit corners en voorzetten.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1298
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

SimonPoulsen schreef: 30 jan 2023, 18:15 Wat ik mij dus afvroeg he. Ik zie hem iedere week weer enthousiast naar voren huppelen bij elke corner die we krijgen. 200wedstrijden x pak n beet 5 corners per wedstrijd =~ 1000 hoekschoepen.

Heeft hij er ooit een bal ingekopt?
Nee, maar het is me wel opgevallen dat hij sindskort een andere rol heeft bij corners dan voorheen. Hij heeft de laatste tijd meer een ontregelende rol waarbij hij vooral in het vijfmetergebied stoort. Waarschijnlijk omdat hij toch niet scoort.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6505
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

SimonPoulsen schreef: 30 jan 2023, 18:15 Wat ik mij dus afvroeg he. Ik zie hem iedere week weer enthousiast naar voren huppelen bij elke corner die we krijgen. 200wedstrijden x pak n beet 5 corners per wedstrijd =~ 1000 hoekschoepen.
Je stelt de vraag verkeerd. Heeft AZ wel eens uit een corner gescoord?
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5421
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Hij heeft wel een paar keer bij een corner met de voet gescoord.
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Bombaman schreef: 30 jan 2023, 20:35 Nee, maar het is me wel opgevallen dat hij sindskort een andere rol heeft bij corners dan voorheen. Hij heeft de laatste tijd meer een ontregelende rol waarbij hij vooral in het vijfmetergebied stoort. Waarschijnlijk omdat hij toch niet scoort.
😂😂 deze is echt hilarisch. Hij is al huppelend aan het ontregelen
Seizoenkaarthouder
Gesloten