Pantelis Hatzidiakos (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Bombaman schreef: 30 jan 2023, 20:35 Nee, maar het is me wel opgevallen dat hij sindskort een andere rol heeft bij corners dan voorheen. Hij heeft de laatste tijd meer een ontregelende rol waarbij hij vooral in het vijfmetergebied stoort. Waarschijnlijk omdat hij toch niet scoort.
Zou iedereen bij AZ deze rol hebben? Jansen is vergeten er een aan te wijzen die moet scoren.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SimonPoulsen schreef: 30 jan 2023, 21:20 Zou iedereen bij AZ deze rol hebben? Jansen is vergeten er een aan te wijzen die moet scoren.
:lol:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Bombaman schreef: 30 jan 2023, 20:35 Nee, maar het is me wel opgevallen dat hij sindskort een andere rol heeft bij corners dan voorheen. Hij heeft de laatste tijd meer een ontregelende rol waarbij hij vooral in het vijfmetergebied stoort. Waarschijnlijk omdat hij toch niet scoort.
Tegen Kowet, kon de keeper zijn kopbal nog net uit de hoek duwen
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ-073 schreef: 31 jan 2023, 10:15 Tegen Kowet, kon de keeper zijn kopbal nog net uit de hoek duwen
Ik schoot laatst ook bijna een bal in de kruising

Corners van AZ zijn sowieso vaak veredelde inworpen. Maar deze meneer kan beter achterin blijven (of beter nog: op de bank zitten)
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Nog 9 nachtjes slapen, dan Pantelis tegen Immobile. Dat is toch het script voor een klucht.


Ik zie Job van der Linden nog spartelen tegen Lacazette en co.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Het is voor iedereen beter als de wegen gaan scheiden. Zeven jaar op prof niveau voetballen en elke keer weer kinderlijke fouten maken.

Graag doorselecteren. Toch denk ik dat hij contractverlenging krijgt want het is zo'n lieve jongen.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

sister of mercy schreef: 26 feb 2023, 07:17 Het is voor iedereen beter als de wegen gaan scheiden. Zeven jaar op prof niveau voetballen en elke keer weer kinderlijke fouten maken.

Graag doorselecteren. Toch denk ik dat hij contractverlenging krijgt want het is zo'n lieve jongen.
Helemaal mee eens.

Hatzdiakos was - bij vlagen - acceptabel als defensieve rechtsback.

Maar onder de streep heb je gewoon weinig aan hem.
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Het is toch een aanfluiting voor onze club dat deze man de aanvoerdersband droeg gisteren. Zo’n band geef je aan de spelers die de kar moeten trekken. Karlsson, Pavlidis, voor mijn part Reijnders. Aan de jongens die je belangrijk vindt. Maar toch niet aan een waterdrager als Hatzidiakos….Het is alsof je Berry van Aerle aanvoerder maakt van Oranje dat in 88 Europees kampioen werd. Pascal Jansen heeft er echt niets van begrepen.
Seizoenkaarthouder
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ik snap eigenlijk wel dat Hatzidiakos als meest ervaren speler op het veld en echte AZ-jongen de aanvoerdersband droeg gisteren. Bijv. een Karlsson is nog veel te veel met zijn eigen wedstrijd en vorm bezig. Pavlidis had misschien ook gekund. Reijnders zou ik er nog niet mee lastigvallen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

lowietje schreef: 04 mar 2023, 07:06 Het is toch een aanfluiting voor onze club dat deze man de aanvoerdersband droeg gisteren. Zo’n band geef je aan de spelers die de kar moeten trekken. Karlsson, Pavlidis, voor mijn part Reijnders. Aan de jongens die je belangrijk vindt. Maar toch niet aan een waterdrager als Hatzidiakos….Het is alsof je Berry van Aerle aanvoerder maakt van Oranje dat in 88 Europees kampioen werd. Pascal Jansen heeft er echt niets van begrepen.
Ik vond dat je schromelijk overdrijft.
Het zou ook zomaar kunnen dat die band hem een boost geeft, want hij speelde echt niet verkeerd gisteren.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Had een paar keer een kaart kunnen krijgen en heeft helaas ook weer wat opzichtige steekjes laten vallen.
Ik hoop dat er deze zomer iemand overtuigd kan worden om nog wat geld voor hem te betalen en dat we niet een contractverlenging gaan zien. En om dat positief te draaien: Hatzidiakos is vast (mits hij niet geblesseerd raakt) na 204 wedstrijden ook toe aan iets nieuws.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 04 mar 2023, 10:45 Had een paar keer een kaart kunnen krijgen en heeft helaas ook weer wat opzichtige steekjes laten vallen.
Ik hoop dat er deze zomer iemand overtuigd kan worden om nog wat geld voor hem te betalen en dat we niet een contractverlenging gaan zien. En om dat positief te draaien: Hatzidiakos is vast (mits hij niet geblesseerd raakt) na 204 wedstrijden ook toe aan iets nieuws.
Ik vind “had een paar keer een kaart kunnen krijgen” geen maatstaf of iemand goed of slecht speelt. Hij heeft wat steken laten vallen, maar heeft ook zeker goede dingen gedaan. Bij Pantelis worden echter meestal alleen de negatieve zaken belicht. Daarmee zeg ik niet dat ik het een geweldige speler vind, maar wel dat je naar het hele plaatje moet kijken.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Sofascore geeft hem een 7.6 voor deze wedstrijd
we can come an end
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Stond op scherp qua gele kaarten, sugawara is al geschorst tegen Groningen dus valt mee dat hatzidiakos de dans ontsnapte gisteren qua kaarten krijgen.

Blijf toch benieuwd welk type club zijn vervolgstap gaat zijn… onderin Bundesliga of serie A? Is ook alweer 26.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

MB80 schreef: 04 mar 2023, 11:52
de dans ontsnapte ontsprong
Het zal inderdaad wel een laagvlieger in Zuid-Europa worden
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 26 feb 2023, 00:31 Nog 9 nachtjes slapen, dan Pantelis tegen Immobile. Dat is toch het script voor een klucht.
Jammer voor je, Simon, jouw script zal niet geschreven worden.
____________
Hoc est nihil
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Grifo schreef: 06 mar 2023, 16:18 Jammer voor je, Simon, jouw script zal niet geschreven worden.
Wie weet in de herkansing.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Panta speelde gister echt een hele goede pot =D>
Noorderling
Herry en/of Berry
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 mei 2017, 16:30

Dat zal pijn doen op het forum, zo'n opmerking.
Ik vond hem ook prima spelen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Noorderling schreef: 08 mar 2023, 19:22 Dat zal pijn doen op het forum, zo'n opmerking.
Ik vond hem ook prima spelen.
Geen pijn hoor. Ja, bij een stel hardnekkige anti-panti forummers. Hij speelt echt wel vaker goede (delen van) wedstrijden. Je moet het willen zien :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gesloten