Pantelis Hatzidiakos (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
AZuid-Scharwoude
Oude garde

SimonPoulsen schreef: 18 mar 2021, 18:01 Zou kunnen. Niet direct de oorzaak geweest dan waarschijnlijk.
Ik heb nog even gegoogled. Vond dit:
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=385879

Dus toch de randdebiel.
MO7
Beheerder

Het mag bekend zijn dat ik om sportieve redenen niet verdrietig kan zijn om het uitvallen van Pantelis, maar wat ik echt niet begrijp is dat iedereen zag aankomen dat Berghuis uit frustratie iemand een doodschop zou gaan geven. Dat gebeurt vervolgens dan ook, maar hij komt er weer mee weg, terwijl het gewoon een serial offender is.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
salmonyappi
Gewoon Dirk

MO7 schreef: 18 mar 2021, 21:40 Het mag bekend zijn dat ik om sportieve redenen niet verdrietig kan zijn om het uitvallen van Pantelis, maar wat ik echt niet begrijp is dat iedereen zag aankomen dat Berghuis uit frustratie iemand een doodschop zou gaan geven. Dat gebeurt vervolgens dan ook, maar hij komt er weer mee weg, terwijl het gewoon een serial offender is.
Ik denk dat sportieve redenen in dezen niet van belang zijn. Iemands gezondheid of fysieke gesteldheid is te allen tijde belangrijker.
Het klinkt toch een beetje als “hè, gelukkig, hij is geblesseerd”.....

Het is voor deze jongen erg triest om er wederom zo lang uit te moeten zijn.
Vlak voor zijn vorige blessure, waarmee hij er een jaar uit is geweest, ging hij daadwerkelijk beter spelen, had een aantal goede wedstrijden en maakte zelfs goals. Het was erg jammer dat hij er toen uit viel en is sindsdien niet meer op dat niveau terug gekomen. Sterker: het was niet best en nu ben ik bang dat hij er ook niet meer gaat komen.
Ik zou in dit topic liever meer aandacht aan Pantelis schenken dan aan een of andere 010-randdebiel.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
dirkjan
Basisspeler
Contacteer:

MO7 schreef: 18 mar 2021, 21:40 Het mag bekend zijn dat ik om sportieve redenen niet verdrietig kan zijn om het uitvallen van Pantelis
salmonyappi schreef: 18 mar 2021, 22:13 Ik denk dat sportieve redenen in dezen niet van belang zijn.Iemands gezondheid of fysieke gesteldheid is te allen tijde belangrijker.
Juist door deze zin laat ie toch blijken dat ie het wél vervelend voor hem vind? Hij vind het alleen om sportieve redenen niet erg, maar verder dus wel.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
MO7
Beheerder

Ben er kapot van :mrgreen:
salmonyappi
Gewoon Dirk

dirkjan schreef: 19 mar 2021, 08:07 Juist door deze zin laat ie toch blijken dat ie het wél vervelend voor hem vind? Hij vind het alleen om sportieve redenen niet erg, maar verder dus wel.
Niet dus.......
MO7
Beheerder

Jij hebt ook echt een doventolk nodig om te snappen of iets met een knipoog bedoeld is of niet hè?
salmonyappi
Gewoon Dirk

MO7 schreef: 19 mar 2021, 21:41 Jij hebt ook echt een doventolk nodig om te snappen of iets met een knipoog bedoeld is of niet hè?
Nee hoor. We hebben andere humor denk ik 😉

Zelfs knipogen zijn multi-interpretabel 😉
multatuli
Barry

salmonyappi schreef: 19 mar 2021, 23:08 Nee hoor. We hebben andere humor denk ik 😉
En ik maar denken dat jullie beide helemaal geen humor hebben :wink:

Maar voor Pantelis is de blessure wel een groot drama. Maar voor AZ trouwens ook. Het is niet zo dat wij een overschot aan goede CV's hebben die door Pantelis op de bank zaten. Nu blijven we over met BMI en Letschert die beide ook niet overtuigen. Maar nog erger wat als 1 van hun niet kan spelen? Dan krijgen we dus of weer Leeuwin als CV te zien (liever niet dus) of weer Koopmeiners achterin, waardoor de kans groot wordt dat wij de slag op het middenveld gaan verliezen. Ook is de kans dat hij in de zomer verkocht gaat worden kleiner geworden door deze blessure waardoor er dan weer niet doorgeselecteerd gaat worden.
ignore: kuifje, bk wcm, AZ-073, ‘81, Langedijk, Wildcat
AZuid-Scharwoude
Oude garde

Nog een geluk bij een ongeluk dat Griekenland zich niet heeft gekwalificeerd voor het EK, anders had Berghuis hem die ervaring ook nog door de neus geboord.
multatuli
Barry

https://www.telegraaf.nl/sport/15785211 ... -in-athene
Oud-international John van ’t Schip, onze man in Athene
"Een speler als Hatzidiakos zijn ze hier niet gewend"
De vrije verdediger van AZ is deze interlandperiode niet beschikbaar voor Van ’t Schip. „Die tackle van Steven Berghuis heeft meer beschadigd dan aanvankelijk verondersteld. Helaas, want Panta is een belangrijke speler voor ons. Hij durft van achteruit te voetballen en te zoeken naar de vrije man tussen de linies zoals hij ook bij AZ doet. Hier bij de Griekse ploeg waren ze dat niet gewend en stonden er vaak andere type verdedigers in het centrum. Ik wil juist meer voetbal van achteren en daar zorgt Hatzidiakos voor.”
ignore: kuifje, bk wcm, AZ-073, ‘81, Langedijk, Wildcat
MO7
Beheerder

Als je echte verdedigers gewend bent en je krijgt ineens Hatzidiakos voor je kiezen dan is het wel even schrikken, ja.
Plaats reactie