Pantelis Hatzidiakos (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Kijk alleen de 15e minuut van de wedstrijd even terug. Komt geen goal uit, maar Panta gaat zowel in het veroorzaken van de standaardsituatie als bij de verwerking daarvan totaal de mist in. Heel kenmerkend, maar als je het niet wil zien dan struisvogelen jullie maar lekker verder.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

MO7 schreef: 17 jan 2021, 13:11 Kijk alleen de 15e minuut van de wedstrijd even terug. Komt geen goal uit, maar Panta gaat zowel in het veroorzaken van de standaardsituatie als bij de verwerking daarvan totaal de mist in. Heel kenmerkend, maar als je het niet wil zien dan struisvogelen jullie maar lekker verder.
Je kan van elke speler in elke wedstrijd wel een moment uitlichten. Geen enkele speler speelt foutloos. Het gaat erom dat de foutenmarge binnen de normen blijft.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

MO7 schreef: 17 jan 2021, 13:11 Kijk alleen de 15e minuut van de wedstrijd even terug. Komt geen goal uit, maar Panta gaat zowel in het veroorzaken van de standaardsituatie als bij de verwerking daarvan totaal de mist in. Heel kenmerkend, maar als je het niet wil zien dan struisvogelen jullie maar lekker verder.
Let ook eens op andere spelers, die maken ook fouten.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Het hele forum heeft niet de pik op Panta.
Ik zie een CV die te weinig brengt. Toen hij naast Vlaar stond ging het stukken beter. Hij werd goed gecoacht. De irritatie die ik heb gaan over de opbouw en aanval. Als Teun en Midtsjo niet helemaal wijd open staan gebeurt er bij Panta niets, helemaal niets. Zelfs als alle deuren open staan en er open baan naar iets wat naar voren lijkt... Balletje breed of terug naar Bizot tot je erbij neervalt. Ik weet dat hij geen Teun is, maar ik zie Letschert (ook geen wereldwonder) dit tegen Den Haag wel doen. BMI doet dit ook.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 17 jan 2021, 17:40 Let ook eens op andere spelers, die maken ook fouten.
Zeg je dat nou werkelijk tegen de persoon met de grootste afkeer tegen Bizot op dit forum?

Wat zijn de sterke punten van Hatzidiakos eigenlijk behalve inzet? Hij is geen ster in positiespel, geen koptalent, geen fysieke speler, zojuist is zijn opbouw ook afgekraakt.. wat blijft er over?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 17 jan 2021, 23:51 Zeg je dat nou werkelijk tegen de persoon met de grootste afkeer tegen Bizot op dit forum?

Wat zijn de sterke punten van Hatzidiakos eigenlijk behalve inzet? Hij is geen ster in positiespel, geen koptalent, geen fysieke speler, zojuist is zijn opbouw ook afgekraakt.. wat blijft er over?
Er wordt ook niet beweerd dat hij heel goed is of zo. Ik vind hem gemiddeld een zesje scoren, alleen hier wordt gedaan of hij elke week een drie scoort.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

kuifje schreef: 18 jan 2021, 09:14 Er wordt ook niet beweerd dat hij heel goed is of zo. Ik vind hem gemiddeld een zesje scoren, alleen hier wordt gedaan of hij elke week een drie scoort.
Dan dicht je hem dezelfde betrouwbaarheid van Stijn Wuytens toe?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 18 jan 2021, 10:16 Dan dicht je hem dezelfde betrouwbaarheid van Stijn Wuytens toe?
Nee, die vond ik wel een 7 waard.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Zullen we even één dag aardig toen tegen de "Greek Warrior". Hij is vandaag jarig, 24 alweer.

Je mag ook wel wat verwachten van een international die al 24 is nu. Woensdag Haller in zn achterzak en we praten nergens meer over.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 17 jan 2021, 23:51 Zeg je dat nou werkelijk tegen de persoon met de grootste afkeer tegen Bizot op dit forum?
Dit gaat over Hatzidiakos.......🤔
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Ik ben er nu wel over uit.

Dit is wat mij betreft de slechtste AZ - verdediger met meer dan 15 wedstrijden die ik deze eeuw heb zien voetballen.

Verschrikkelijk.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Antti Opdam schreef: 21 jan 2021, 08:51 Ik ben er nu wel over uit.

Dit is wat mij betreft de slechtste AZ - verdediger met meer dan 15 wedstrijden die ik deze eeuw heb zien voetballen.

Verschrikkelijk.
*kuch* Van Rhijn.....
Maar misschien heb jij die wedstrijden gemist.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 21 jan 2021, 08:51 Ik ben er nu wel over uit.

Dit is wat mij betreft de slechtste AZ - verdediger met meer dan 15 wedstrijden die ik deze eeuw heb zien voetballen.

Verschrikkelijk.
Reijnen
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

multatuli schreef: 21 jan 2021, 08:53 *kuch* Van Rhijn.....
Maar misschien heb jij die wedstrijden gemist.
Die heeft 12 volle (misschien moet ik dat accentueren) wedstrijden gespeeld ...

Dan zou je misschien nog aan Koenders kunnen denken, maar die heeft ook maar 4 volle wedstrijden gespeeld.

Zo'n Hatzdiakos kloot al jaren maar wat aan. Zonder enige specifieke kwaliteit. En hij staat constant op 5 tot 15 meter te dekken.

Als AZ verder wil wordt het tijd om hem voor 1.2 miljoen te verkopen aan een PAOK.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

kuifje schreef: 21 jan 2021, 08:56Reijnen
Toegegeven.

Dat is een aardige kandidaat.

Die was óók gigantisch slecht, maar die blonk bijvoorbeeld nog uit in de bekerfinale en haalde bij Groningen en Zwolle nog een acceptabel niveau.

Ik heb Hatzdiakos nog nooit zien uitblinken en ik vermoed dat als je hem nu aan de selectie van een Groningen toevoegt hij een beetje gaat pendelen tussen bank en tribune.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Antti Opdam schreef: 21 jan 2021, 09:00
Zo'n Hatzdiakos kloot al jaren maar wat aan. Zonder enige specifieke kwaliteit. En hij staat constant op 5 tot 15 meter te dekken.
Wacht maar tot Gullit in de basis komt, dan ga je nog terug verlangen naar Hatzidiakos 🤣
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Het is echt verschrikkelijk. Wat hij doet voorafgaande aan de 0-1, de domme overtredingen, dat handje in de lucht bij die ingooi, positioneel dramatisch. Hoe is het mogelijk dat deze kneus interlands voor Griekenland mag spelen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 21 jan 2021, 10:27 Het is echt verschrikkelijk. Wat hij doet voorafgaande aan de 0-1, de domme overtredingen, dat handje in de lucht bij die ingooi, positioneel dramatisch. Hoe is het mogelijk dat deze kneus interlands voor Griekenland mag spelen.
John van het Schip is bondscoach.

Anders was hij natuurlijk nooit op de radar gekomen.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Antti Opdam schreef: 21 jan 2021, 09:03 Toegegeven.

Dat is een aardige kandidaat.
Giliano Wijnaldum....
:lol:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Ferry schreef: 21 jan 2021, 12:31 Giliano Wijnaldum....
:lol:
Mmm. Die heeft - zo lijkt het - inderdaad zo'n 15 volledige wedstrijden gespeeld en werd toen keurig af geserveerd.

Zoiets hadden ze met Hatzdiakos ook moeten doen.

Ik vind het écht lovenswaardig en slim dat AZ hardwerkende en sympathieke jeugdspelers een goede kans geeft.

Maar dit Panta-project gaat echt veel te ver.
Gesloten