Pantelis Hatzidiakos (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
eenjaarazalkmaar
Seizoenkaarthouder
Berichten: 307
Lid geworden op: 30 jul 2019, 22:10

Langedijk schreef: 15 mar 2022, 17:01 Maak je geen zorgen, het is hem van harte gegund. Ik wil zijn ticket zelfs betalen.
"Een Langedijk, weet niet wat ie mist, maar als Panta er niet is, dan weet Langedijk pas wat ie mist"

Quote van een band met roots in de Zaanstreek.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

SchoorlAZ schreef: 15 mar 2022, 15:13 Dus hij heeft dat wél gezegd?
Dat is in ieder geval fijn.
Ja vorig seizoen al.
"One swallow does not make a summer"
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

ForzAZ schreef: 15 mar 2022, 07:58 Vrij recent heb ik daar toch iets over gelezen volgens mij. Iemand die schreef dat hij afgelopen zomer misschien al een overstap wilde.

Onze technisch directeur moet nu allang met zijn zaakwaarnemer lijntjes uitleggen om hem elders onder te brengen. Moet Huiberts niet de hoofdprijs vragen, maar meedenken met Panta en vooral ook kijkend naar Beukema die rijp is voor een basisplaats.

Een Grieks internationaal die al jaren op hoog niveau bij AZ centrale verdediger is moet toch wel te slijten zijn naar wat je zegt Griekenland of elders!?
Dat argument heb ik inderdaad al eerder gemaakt er is sowieso een Griekse club die wel wat heeft met spelers met een AZ verleden.
Maar die zullen denk ik niet teveel betalen. Maar een Griekse topclub zou er altijd in moeten zitten voor Hatzidiakos.
Hoewel het niet ondenkbaar is dat hij meer opties zou hebben, iemand moet in hem zien wat Van den Brom ook al in hem zag.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 15 mar 2022, 22:10
iemand moet in hem zien wat Van den Brom ook al in hem zag.
Die zag helemaal niks. Die heeft ook Dos Santos 100+ wedstrijden laten spelen. De idioot.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 16 mar 2022, 10:58 Die zag helemaal niks. Die heeft ook Dos Santos 100+ wedstrijden laten spelen. De idioot.
Dat was het punt :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wat staat deze kut verdediger nou weer te doen bij de 2-1
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 10 apr 2022, 20:25 Wat staat deze kut verdediger nou weer te doen bij de 2-1
Je moet eens ophouden alle pijlen op één speler te richten. Beukema was ook waardeloos en Wijndal speelde ook kut, en de rest. Collectief falen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Staat erin om straks verpatst te worden. Maar hij hier meer waard van wordt?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Denniz schreef: 10 apr 2022, 21:19 Staat erin om straks verpatst te worden. Maar hij hier meer waard van wordt?
Ik zou op dit moment niemand weten waar clubs voor in de rij staan.
Pavlidis en Karlsson hebben nog enige waarde, maar verder houdt het op.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 10 apr 2022, 21:19 Je moet eens ophouden alle pijlen op één speler te richten. Beukema was ook waardeloos en Wijndal speelde ook kut, en de rest. Collectief falen.
Beukema is jong en nieuw en Wijndal heeft krediet opgebouwd. Deze gozer mag al jaren aankloten en maakt nog steeds dezelfde fouten. Positioneel, verdedigend en opbouwend. Dit leek weer op de 1-0 bij Feyenoord.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 11 apr 2022, 05:41 Beukema is jong en nieuw en Wijndal heeft krediet opgebouwd. Deze gozer mag al jaren aankloten en maakt nog steeds dezelfde fouten. Positioneel, verdedigend en opbouwend. Dit leek weer op de 1-0 bij Feyenoord.
Echt hoor……logica is soms erg ver te zoeken.

Dus omdat iemand jong is (23…..is dat jong?) mag ie behoorlijke fouten maken? En als iemand krediet heeft opgebouwd mag iemand al maanden aanklooien? ( En hoelang duurt zo’n krediet?)
Toen Pantelis 22 was (dus jong?) maakte hij ook fouten waar je toen flink op inhakte.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Hatzi laat zich bij de 0-1 toch veel te gemakkelijk aftroeven? Ja, Brobbey is fysiek sterk. Maar Hatzi zou ervaring moeten hebben.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Laatste kans in de etalage ook verprutst

Nu wil niemand hem meer hebben
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Was Panta echt zo dramatisch? Ik vond het in het stadion echt wel meevallen
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DonnyDelano schreef: 08 mei 2022, 15:28 Was Panta echt zo dramatisch? Ik vond het in het stadion echt wel meevallen
Aan de bal bijna alles fout gedaan en verantwoordelijk voor de 0-1. Positioneel 1 van de slechtste verdedigers in de Eredivisie.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Meneer vond het zelf een overtreding van Brobbey.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DonnyDelano schreef: 08 mei 2022, 15:28 Was Panta echt zo dramatisch? Ik vond het in het stadion echt wel meevallen
Hij heeft 5 flinke fouten gemaakt wat balverlies of dus zelfs een goal inleidde, maar hij heeft heus ook wat goede dingen gedaan; een paar mooie passjes e.d. Maar die fouten…..die kunnen echt niet. Onbegrijpelijk dat Beukema niet speelde.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

SimonPoulsen schreef: 08 mei 2022, 15:59 Meneer vond het zelf een overtreding van Brobbey.
Panta werd weggezet door Brobbey en Higler floot niet. Eerder in de eerste helft deed Pavlidis het bij Blind en Higler floot wel.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

SimonPoulsen schreef: 08 mei 2022, 15:59 Meneer vond het zelf een overtreding van Brobbey.
Ik zie het net nog even in de herhaling. Er gebeurt echt veel te weinig. Slap excuus. Kijk hier dan.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Langedijk schreef: 08 mei 2022, 15:55 Aan de bal bijna alles fout gedaan en verantwoordelijk voor de 0-1. Positioneel 1 van de slechtste verdedigers in de Eredivisie.
Ik weet niet per se of Panta nou positioneel zoveel slechter is dan Beukema en BMI.
Maar ik weet wel dat Beukema bij de 1-0 niet zo was weg gezet.
Gesloten