Pantelis Hatzidiakos (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZuid-Scharwoude schreef: 05 nov 2021, 07:03 Speelde verdedigend een sterke pot gisteren. Z'n lange passes aanvallend nog wel voor verbetering vatbaar.
Eens.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Hoe kun je nou in de laatste minuut achteruit blijven lopen tot in je eigen 16 en niet ingrijpen. Uitstappen domme lul en desnoods aan de noodrem trekken.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Langedijk schreef: 07 nov 2021, 17:59 Hoe kun je nou in de laatste minuut achteruit blijven lopen tot in je eigen 16 en niet ingrijpen. Uitstappen domme lul en desnoods aan de noodrem trekken.
Je hebt ook niet hard genoeg het liedje van Beukema gezongen. Dat krijg je er nou van. ;)
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

pAZcal schreef: 07 nov 2021, 18:09 Je hebt ook niet hard genoeg het liedje van Beukema gezongen. Dat krijg je er nou van. ;)
We kunnen zingen tot we een ons wegen maar de volgende keer staan 2 van die 3 clowns gewoon weer in de basis
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef: 07 nov 2021, 17:59 Hoe kun je nou in de laatste minuut achteruit blijven lopen tot in je eigen 16 en niet ingrijpen. Uitstappen domme lul en desnoods aan de noodrem trekken.
Inderdaad. Hatzidiakos is wel echt voetbaldom hoor. Ten eerste had hij door moeten stappen om ze buitenspel te zetten, vervolgens verdedig je enkel zijn rechterbeen want met links kan hij nietszen daarna haal je hem desnoods neer en pak je rood met nog 1 minuut te gaan. Al de zoveelste keer dit. Leek op zijn fout laatst bij het Griekse elftal. Op cruciale momenten maakt hij gewoon heel vaak de verkeerde keuzes. Mooiweerverdediger.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

AZuid-Scharwoude schreef: 05 nov 2021, 07:03 Speelde verdedigend een sterke pot gisteren. Z'n lange passes aanvallend nog wel voor verbetering vatbaar.
Klopt, Cluj is zijn niveau.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Bob Ross schreef: 07 nov 2021, 18:38 Inderdaad. Hatzidiakos is wel echt voetbaldom hoor. Ten eerste had hij door moeten stappen om ze buitenspel te zetten, vervolgens verdedig je enkel zijn rechterbeen want met links kan hij nietszen daarna haal je hem desnoods neer en pak je rood met nog 1 minuut te gaan. Al de zoveelste keer dit. Leek op zijn fout laatst bij het Griekse elftal. Op cruciale momenten maakt hij gewoon heel vaak de verkeerde keuzes. Mooiweerverdediger.
Niet mijn teksten gaan lopen kopiëren, hè Bob? 😉
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

MO7 schreef: 07 nov 2021, 20:32 Niet mijn teksten gaan lopen kopiëren, hè Bob? 😉
Doe ik niet van harte :D .

Maar Hatzidiakos zou dus wel echt baat kunnen hebben met een echt goede trainer. Veel van de fouten die hij maakt zou je af kunnen leren.
Hup AZ.
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Wat stoor ik me toch mateloos aan deze verdediger… jaar na jaar….voor een club met top 4 ambities is het echt een aanfluiting dat deze man niet al lang is doorgeselecteerd…
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Vond hem zeer goed spelen. Heeft echt heel veel intersepties gehad. De mispeer in de eerste helft daar gelaten. Tegendoelpunt valt in mijn ogen wat ongelukkig (AZ leek wat restverdediging te hebben opgeofferd, vraag me toch wel af of dat de juiste keus is aan het einde?)

Oja het geschuif achterin waar iedereen hier zich zo over opwind zie BMI.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Bob Ross schreef: 07 nov 2021, 20:53 ...Maar Hatzidiakos zou dus wel echt baat kunnen hebben met een echt goede trainer. Veel van de fouten die hij maakt zou je af kunnen leren.
Volgens mij hebben wij twee oud-internationals Vlaar en Boulahrouz op het trainingsveld lopen die hem toch dit soort simpele dingen zouden moeten kunnen wijs maken!?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 07 nov 2021, 17:59 Hoe kun je nou in de laatste minuut achteruit blijven lopen tot in je eigen 16 en niet ingrijpen. Uitstappen domme lul en desnoods aan de noodrem trekken.
Het is inderdaad te gek voor woorden ...
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Antti Opdam schreef: 08 nov 2021, 10:51 Het is inderdaad te gek voor woorden ...
Up.

Wat een waardeloze verdediger is het toch. Je man laten lopen en dan gaan lopen zeiken op je back.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 03 dec 2021, 11:42 Up.

Wat een waardeloze verdediger is het toch. Je man laten lopen en dan gaan lopen zeiken op je back.
Ik moet zeggen dat ik dit ook dacht. Maar aan de hand van het interview van Jansen na de wedstrijd schijnen er afspraken te zijn wat ze doen wanneer er door de tegenstander een blok wordt gezet. Misschien was het wel de afspraak dat Witry hem dan zou overnemen, wat hem niet lukte.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Wildcat schreef: 03 dec 2021, 12:42 Ik moet zeggen dat ik dit ook dacht. Maar aan de hand van het interview van Jansen na de wedstrijd schijnen er afspraken te zijn wat ze doen wanneer er door de tegenstander een blok wordt gezet. Misschien was het wel de afspraak dat Witry hem dan zou overnemen, wat hem niet lukte.
Panta liet zich weer eens kinderlijk afblokken. In plaats dat hij de 'sterke' man is liet ie zich weer piepelen. Niet voor het eerst.

Maar waarom deed BMI niks? Die had geen man, maar dekte de zone bij de eerste paal. Hij zou als kopsterke verdediger in ieder geval een poging hebben moeten doen om te anticiperen op de situatie. Maar volgens mij keek ie alleen maar naar de bal en had geen oog voor wat er in zijn rug en omgeving gebeurde. Ook van hem matig dus.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

MB80 schreef: 14 feb 2022, 17:04 Vast wel een Duitse of Spaanse rechterrijtje club te vinden die voor een normale prijs (3M?) een best ervaren speler wilt ophalen, de rek is er vast ook niet uit en een nieuwe omgeving kan wonderen doen. Of lekker naar een Griekse topclub maar een financiële stap is AZ en Panta gegund.
Even hier naartoe gecomment zodat we er over door mogen :wink:


Hatzidiakos is uiteindelijk toch wel een stuk verder dan pak'm beet Brezancic was toen die naar AZ kwam. Brezancic kon nog naar Huesca (tweede niveau Spanje) en daarna Malaga en heeft zelfs nog een wedstrijdje in LaLiga mogen ballen. Ter vergelijking is Hatzidiakos Grieks international heeft veel wedstrijden voor het goed presterende AZ gespeeld, vaak ook nog in de basis.
Met dat cv heeft deze CV dus echt nog wel opties in Spanje :wink:

Bij AEK Athene spelen Tankovic en Levi Garcia, die hebben dus wel iets met ex-AZ spelers.
Ik denk dus dat er ook wel opties voor Hatzidiakos zijn in Griekenland.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Hij kan ook vast in Turkije wel ergens terecht bij een mooie subtopper.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZuid-Scharwoude schreef: 14 feb 2022, 17:42 Hij kan ook vast in Turkije wel ergens terecht bij een mooie subtopper.
Turken en Grieken liggen elkaar niet zo.

Los van dat: wie wil er nou in een dictatuur wonen? Alleen zakkenvullers zonder moreel besef.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Langedijk schreef: 14 feb 2022, 22:39 Turken en Grieken liggen elkaar niet zo.

Los van dat: wie wil er nou in een dictatuur wonen? Alleen zakkenvullers zonder moreel besef.
Er zijn genoeg 'net niet' spelers vanuit AZ in Turkije beland. Vandaar dat het me niet zou verbazen.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 14 feb 2022, 22:39 Los van dat: wie wil er nou in een dictatuur wonen? Alleen zakkenvullers zonder moreel besef.
Leuke manier om Jonas Svensson weg te zetten.
Wat een flauwekul.

Lang verhaal kort: er zijn zat opties voor Hatzidiakos hoe slecht sommigen hem ook vinden.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gesloten