Pantelis Hatzidiakos (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

DeZuivelDuivel schreef: 15 feb 2022, 21:51 Leuke manier om Jonas Svensson weg te zetten.
Wat een flauwekul.

Lang verhaal kort: er zijn zat opties voor Hatzidiakos hoe slecht sommigen hem ook vinden.
Dit is gewoon wat hij is. Prima verder, maar dit kun je echt wel over hem stellen.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Speelde een uitstekende pot tegen Feyenoord. Begrijp goed waarom hij boven Beukema staat in de pikorde.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Shota-Arveladze schreef: 28 feb 2022, 10:54 Speelde een uitstekende pot tegen Feyenoord. Begrijp goed waarom hij boven Beukema staat in de pikorde.
Tegen dit soort ploegen misschien wel maar tegen de kleintjes absoluut niet. Dan heb je iemand nodig die kan opbouwen en wapens heeft (koppen en snelheid) om door een muur heen te breken.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Shota-Arveladze schreef: 28 feb 2022, 10:54 Speelde een uitstekende pot tegen Feyenoord. Begrijp goed waarom hij boven Beukema staat in de pikorde.
Ik vond dat ie die corner waaruit de 2-1 kwam veel te gemakkelijk weg gaf. Zie ik te vaak met hem.

Verder is ie niet zo slecht als sommigen beweren, maar ik mis toch wel een beetje de daadkracht die Beukema heeft.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Shota-Arveladze schreef: 28 feb 2022, 10:54 Speelde een uitstekende pot tegen Feyenoord. Begrijp goed waarom hij boven Beukema staat in de pikorde.
Toch prima zo, dat spelers het de trainer niet makkelijk maken. In een positieve manier dan.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Shota-Arveladze schreef: 28 feb 2022, 10:54 Speelde een uitstekende pot tegen Feyenoord.
Eens.

Even los van die slordige corner op weinig fouten te betrappen.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 28 feb 2022, 13:58 Eens.

Even los van die slordige corner op weinig fouten te betrappen.
Maar wel op een paar goede ingrepen. 8)
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Kopte elke bal standaard in de voeten van de tegenstander en was meerdere malen onzorgvuldig in de passing. Plus zijn bijdrage aan de tegengoal. Echt nul redenen om Beukema niet de voorkeur te geven. Daar heb je bij aanvallende corners namelijk ook nog iets aan. Het is overigens wel typerend: Panta heeft gewoon geen idee en bij BMI gaat het pas echt mis als die gaat nadenken.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1079
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Hij speelt weer op het randje, beter wisselen in de 2e heflt anders krijgt hij rood denk ik.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Deze jongen krijgt best veel kritiek op dit forum, ook wel eens van mij, want aan de bal is het niet veel. Maar gvd, maakt ie de tackle van zijn leven, perfect uitgevoerd, krijgt ie een penalty tegen. Het zit 'm ook niet mee.
____________
Hoc est nihil
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Grifo schreef: 10 mar 2022, 23:37 Deze jongen krijgt best veel kritiek op dit forum, ook wel eens van mij, want aan de bal is het niet veel. Maar gvd, maakt ie de tackle van zijn leven, perfect uitgevoerd, krijgt ie een penalty tegen. Het zit 'm ook niet mee.
:lol: :lol:
De pass op Pavlidis was overigens ook prachtig.
In een ander universum hadden we 2-1 gewonnen.
Assist van Hatzidiakos en een sterke ingreep in de laatste seconden.
Het kan verkeren.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Grifo schreef: 10 mar 2022, 23:37 Deze jongen krijgt best veel kritiek op dit forum, ook wel eens van mij, want aan de bal is het niet veel. Maar gvd, maakt ie de tackle van zijn leven, perfect uitgevoerd, krijgt ie een penalty tegen. Het zit 'm ook niet mee.
Hij had de bal daarvoor al twee keer fatsoenlijk kunnen wegwerken. Maar kwam met een pisbal door het centrum.

Dit is gewoon 100% zijn fout.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Antti Opdam schreef: 11 mar 2022, 10:07 Hij had de bal daarvoor al twee keer fatsoenlijk kunnen wegwerken. Maar kwam met een pisbal door het centrum.

Dit is gewoon 100% zijn fout.
Mee eens. In de minuut voorafgaande aan die strafschop loopt ie gewoon te kloten. En bij de 1-0 is ie zijn tegenstander weer volledig kwijt. Kip zonder kop en (weer) een zware onvoldoende gisteren. En helaas geen geel dus hij mag in de return gewoon weer meedoen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Kan iemand me vertellen waarom de consensus op dit forum is dat Panta deze zomer vertrekt?
Heb hem er nog nooit over gehoord en naar mijn weten is er nog nooit interesse in hem getoond.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SchoorlAZ schreef: 15 mar 2022, 02:07 Kan iemand me vertellen waarom de consensus op dit forum is dat Panta deze zomer vertrekt?
Heb hem er nog nooit over gehoord en naar mijn weten is er nog nooit interesse in hem getoond.
Dat weet ook niemand. Wens is de vader van de gedachte. En het zou de enige reden kunnen zijn waarom Beukema nog steeds op de bank zit. Maar dat er geen interesse is zal niemand verbazen. Het is hopen op een Griekse middenmoter of een Turkse club met geld.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Langedijk schreef: 15 mar 2022, 07:51 Dat weet ook niemand. Wens is de vader van de gedachte. En het zou de enige reden kunnen zijn waarom Beukema nog steeds op de bank zit. Maar dat er geen interesse is zal niemand verbazen. Het is hopen op een Griekse middenmoter of een Turkse club met geld.
Vrij recent heb ik daar toch iets over gelezen volgens mij. Iemand die schreef dat hij afgelopen zomer misschien al een overstap wilde.

Onze technisch directeur moet nu allang met zijn zaakwaarnemer lijntjes uitleggen om hem elders onder te brengen. Moet Huiberts niet de hoofdprijs vragen, maar meedenken met Panta en vooral ook kijkend naar Beukema die rijp is voor een basisplaats.

Een Grieks internationaal die al jaren op hoog niveau bij AZ centrale verdediger is moet toch wel te slijten zijn naar wat je zegt Griekenland of elders!?
eenjaarazalkmaar
Seizoenkaarthouder
Berichten: 307
Lid geworden op: 30 jul 2019, 22:10

ForzAZ schreef: 15 mar 2022, 07:58 Vrij recent heb ik daar toch iets over gelezen volgens mij. Iemand die schreef dat hij afgelopen zomer misschien al een overstap wilde.

Onze technisch directeur moet nu allang met zijn zaakwaarnemer lijntjes uitleggen om hem elders onder te brengen. Moet Huiberts niet de hoofdprijs vragen, maar meedenken met Panta en vooral ook kijkend naar Beukema die rijp is voor een basisplaats.

Een Grieks internationaal die al jaren op hoog niveau bij AZ centrale verdediger is moet toch wel te slijten zijn naar wat je zegt Griekenland of elders!?
Exact.

Ik heb eerder aangegeven dat hij een transfer naar het buitenland ambieert. Omdat hij dat zelf heeft gezegd. Niemand hier kan weten hoeveel belangstelling er voor hem is, tenzij je met hem op de ben side stond of zijn zaakwaarnemer hebt dronken gevoerd.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

eenjaarazalkmaar schreef: 15 mar 2022, 14:53 Exact.

Ik heb eerder aangegeven dat hij een transfer naar het buitenland ambieert. Omdat hij dat zelf heeft gezegd. Niemand hier kan weten hoeveel belangstelling er voor hem is, tenzij je met hem op de ben side stond of zijn zaakwaarnemer hebt dronken gevoerd.
Dus hij heeft dat wél gezegd?
Dat is in ieder geval fijn.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ja hij wil een stap maken. Laten we die jongen na trouwe dienst dat gewoon gunnen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SimonPoulsen schreef: 15 mar 2022, 15:53 Ja hij wil een stap maken. Laten we die jongen na trouwe dienst dat gewoon gunnen.
Maak je geen zorgen, het is hem van harte gegund. Ik wil zijn ticket zelfs betalen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gesloten