Pantelis Hatzidiakos (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 11 mei 2022, 16:19 2.3 miljoen volgens Transfermarkt. Maar waarom zoveel hoger dan de geschatte marktwaarde van 550.000 euro?
Omdat de bonussen daar nog niet in verdisconteerd zijn.

Hatzidiakos kán 3-4 miljoen opleveren als een club zo gek is om het uit te geven voor hem.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

SchoorlAZ schreef: 11 mei 2022, 21:47 ...
Het valt me trouwens op dat Panta bij 6/10 corners gewoon altijd z'n man kwijt is.
Doen ze mandekking of zoneverdediging?

Mij kan het niet schelen als ie zijn man kwijt is als ie die bal maar voor de goal weg kopt. Niet de man is belangrijk, maar de bal. Die bal moet ie hebben en waar zijn tegenstander dan staat zal mij een zorg wezen.

Bij AZ lijken ze allemaal druk bezig met hun man en letten niet op de bal. Hoe dom!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

ForzAZ schreef: 12 mei 2022, 06:25 Doen ze mandekking of zoneverdediging?

Mij kan het niet schelen als ie zijn man kwijt is als ie die bal maar voor de goal weg kopt. Niet de man is belangrijk, maar de bal. Die bal moet ie hebben en waar zijn tegenstander dan staat zal mij een zorg wezen.

Bij AZ lijken ze allemaal druk bezig met hun man en letten niet op de bal. Hoe dom!
Er is een reden waarom Beukema een verademing wordt gevonden..
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3205
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

SchoorlAZ schreef: 11 mei 2022, 21:47 Hou op man :lol:
Heb jij bij ajax of psv nooit spelers zien vertrekken die daar moeite hadden met het niveau voor bedragen dat je denkt...
Panta is international en speelt bij een club dat nog niet zolang geleden nog streed om de titel en voorronde CL.
Voor de verkoop moet je wel even anders denken om spelers in de etalage te zetten, we zijn hier nog steeds geen bal op het dak club daar doet dit klote seizoen geen verandering aan.
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Maak je geen illusies hoor…. heel NL ziet inmiddels dat deze verdediger niet goed genoeg is voor subtop eredivisie niveau. Het is een pseudo verdediger die zich keer op keer laat aftroeven en keer op keer de fout ingaat. Dat klinkt onaardig dat weet ik ook wel maar het is de waarheid. 3 miljoen lijkt me een prachtige prijs maar ik zou het never nooit doen als ik TD was …
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Inmiddels mag hij wel afgerekend worden op zijn tekortkomingen en niet meer in de categorie jong/onervaren/leergeld gezien worden. Na 6 jaar in de selectie te spelen is die tijd geweest en ook de hoop op verbetering.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Tussenstand na half uur spelen: stuk of 8 duels, 9 verloren. Tegen RKC
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DonnyDelano schreef: 15 mei 2022, 13:01 Tussenstand na half uur spelen: stuk of 8 duels, 9 verloren. Tegen RKC
Gaat weer lekker mannen!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1298
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Ferry schreef: 27 mei 2022, 10:41
Huh? Wat is dit nou weer voor onzin? Inmiddels fluiten wij het hele elftal uit? Heb ik wat gemist?

Of bedoelen ze hiermee het gejoel / gefluit van afgelopen wedstrijd, ergens rond de 60e minuut geloof ik. Wat niet eens bedoeld was voor Panta an sich, maar meer in zijn algemeenheid omdat er voor de zoveelste keer op zijn elfendertigst werd opgebouwd terwijl er ruimte lag voor een snelle uitbraak. En dat Panta hiervoor aan de basis stond was evident, want dit was bij elke willekeurige speler zo geweest.

Overigens goed dat hij bezig is met een volgende stap. Komt tekort voor het niveau dat AZ wil nastreven. Wel een goeie gast overigens, heeft zich nooit negatief uitgelaten over de club. Hij verdient wat mij betreft ook gewoon een mooie volgende stap.
Cetero censeo birrum bibendum esse
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ferry schreef: 27 mei 2022, 10:41
Als hij een transfer wil maken, dan gun ik hem dat van harte.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

DeZuivelDuivel schreef: 27 mei 2022, 12:48 Als hij een transfer wil maken, dan gun ik hem dat van harte.
IK ook. Hele aardige gozer. Ik vond het altijd wel een groot talent. Denk dat hij in het begin te gemakzuchtig was en dat heeft hem daarna altijd parten gespeeld.
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Halleluja. Inderdaad een aardige gozer, maar ik ken niemand die zo ongeschikt is voor het beroep dat hij uitoefent als Panta.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

MO7 schreef: 27 mei 2022, 19:17 Halleluja. Inderdaad een aardige gozer, maar ik ken niemand die zo ongeschikt is voor het beroep dat hij uitoefent als Panta.
Ik ken er genoeg.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

MO7 schreef: 27 mei 2022, 19:17 Halleluja. Inderdaad een aardige gozer, maar ik ken niemand die zo ongeschikt is voor het beroep dat hij uitoefent als Panta.
Lekker genuanceerd weer. Alles wat in het rechterrijtje en KKD loopt is slechter. Niet goed genoeg om kampioen mee te worden wil niet zeggen profvoetballer onwaardig.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Hij kan op drie meter afstand nog geen medespeler op zijn goede been inspelen. En ik overdrijf het helaas niet.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

MO7 schreef: 28 mei 2022, 21:20 Hij kan op drie meter afstand nog geen medespeler op zijn goede been inspelen. En ik overdrijf het helaas niet.
Dat doe je wel.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Eigen jeugd, jarenlang voor AZ gespeeld, is altijd gemotiveerd en maakt veel meters, doet leuk met de fans en zorgt nooit voor gezeik.

Hij is alleen niet goed genoeg voor het niveau dat AZ nastreeft. Maar zo'n jongen verdiend wel wat meer respect, dit jaar is hij meerdere keren uitgefloten en dat is niet oke.

In de verloren wedstrijd tegen Vitesse was hij opnieuw niet goed genoeg, maar hij gaf wel al zijn energie en werd ook meermaals flink boos op medespelers die hun taken verzaken (uit lui- en laksheid). Ik zou willen dat meer AZ-spelers de mentaliteit hadden van Hatzidiakos.

Hoop wel van harte dat hij weggaat na dit jaar.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Shota-Arveladze schreef: 28 mei 2022, 21:48 Maar zo'n jongen verdiend wel wat meer respect, dit jaar is hij meerdere keren uitgefloten en dat is niet oke.
Ik word wel een beetje moe van het "je mag niet fluiten naar je spelers"- syndroom. Als je team tegenvallend presteert, spelers niet de vorm/energie hebben, wedstrijden verloren worden...Mag je alsjeblieft een keertje kritisch zijn?
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 29 mei 2022, 07:36 Ik word wel een beetje moe van het "je mag niet fluiten naar je spelers"- syndroom. Als je team tegenvallend presteert, spelers niet de vorm/energie hebben, wedstrijden verloren worden...Mag je alsjeblieft een keertje kritisch zijn?
Doe dat dan eerlijk verdeeld over de spelers (niet dat fluiten), Midtsjø was 5 van 10 wedstrijden echt een krant. Wijndal 3 van 10. Karlsson 4 van de 10 Pavlidis ook 5 van 10. Maar nee omdat je iemand een periode heel goed vond of omdat hij wel eens doelpunten scoort mag je geen kritiek hebben #-o . De spelers die ik hierboven opnoem hebben allen een gelijk of groter aandeel in het punten verlies dit jaar dan Hatzidiakos.
Gesloten