Fredrik Midtsjø (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Wildcat schreef: 01 mar 2021, 09:21 Wat was ie weer goed gisteren, heb nog steeds het idee dat deze jongen verreweg te weinig waardering krijgt. Geweldige middenvelder
Ja, ook ongelofelijk dat hij ook niet in de top 20 bij VI staat.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AlkmaarForever schreef: 01 mar 2021, 11:41 Ja, ook ongelofelijk dat hij ook niet in de top 20 bij VI staat.
Omdat hij het ook wel eens flink af heeft laten weten. De laatste weken presteert hij veel constanter, maar daarvoor had hij net als iedereen veel last van ups en downs.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Je hebt gezien wie daar bovenaan staat ??

Die krijgt al een voldoende van de rapporteur als hij het veld op stapt.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AlkmaarForever schreef: 01 mar 2021, 12:56 Je hebt gezien wie daar bovenaan staat ??

Die krijgt al een voldoende van de rapporteur als hij het veld op stapt.
Nee, boeit ook niet.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Dat is waar. :lol:
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Wat een fantastische pot zeg, in zijn eentje aan het heersen op het middenveld. =D>
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Bikkel!
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Zolang we Midtsjo houden kan je de andere tien probleemloos verkopen
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Voltreffer Vick schreef: 04 apr 2021, 05:55 Zolang we Midtsjo houden kan je de andere tien probleemloos verkopen
Alles draait om de motor. Als die gaat draaien dan gaan we vooruit.....
Praat geen Poep, doos.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Sir Robbert schreef: 03 apr 2021, 22:48 Wat een fantastische pot zeg, in zijn eentje aan het heersen op het middenveld. =D>
Nou en of. Topper. =D>

Contract voor het leven geven. 😉
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Wat lult die Janssen nu weer gisteravond over onze motor. Hoe zou AZ nu zijn beste speler aan de concurrent verkopen.... Slome
Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Ze moeten toch zo'n programma vullen met onzin. :lol:
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Witzer schreef: 05 apr 2021, 08:35 Wat lult die Janssen nu weer gisteravond over onze motor. Hoe zou AZ nu zijn beste speler aan de concurrent verkopen.... Slome
Was het niet Jansen, die destijds schitterend werd gepoort door Maarten Martens? Dat zou verklaren waarom hij altijd zo negatief is over AZ
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Klopt. Domme l*l. Nu weer on topic.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

De onmogelijke taak voor Huiberts om het contract van Midtsjo open te breken en hem deze zomer te behouden. Als hij al blijft komend jaar, heeft hij volgende zomer nog maar een contract voor één jaar (drukt de marktwaarde uiteraard). Dus het zou waanzinnig zijn om die open te breken (met wat mij betreft een enorme tekenbonus), zodat je er volgend jaar zomer alsnog de jackpot voor krijgt. Blijven dromen.
Compete to complete
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZSander schreef: 05 apr 2021, 20:42 De onmogelijke taak voor Huiberts om het contract van Midtsjo open te breken en hem deze zomer te behouden. Als hij al blijft komend jaar, heeft hij volgende zomer nog maar een contract voor één jaar (drukt de marktwaarde uiteraard). Dus het zou waanzinnig zijn om die open te breken (met wat mij betreft een enorme tekenbonus), zodat je er volgend jaar zomer alsnog de jackpot voor krijgt. Blijven dromen.
Van mij mag hij ook transfervrij vertrekken, als hij nog maar een jaartje extra blijft :)
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Het is bizar maar voor Midtsjo ga je nooit meer dan 5 miljoen krijgen. Dan kun je hem dus beter behouden want hij is nauwelijks vervangbaar.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Langedijk schreef: 06 apr 2021, 18:47 Het is bizar maar voor Midtsjo ga je nooit meer dan 5 miljoen krijgen. Dan kun je hem dus beter behouden want hij is nauwelijks vervangbaar.
Inderdaad bizar. Ik ken weinig balafpakkers met zijn conditie en inzet die óók nog zo goed kunnen voetballen. En het ook al zo lang constant nationaal en in de EL laten zien. Transfermarkt geeft zn waarde overigens wel op 10mil voor wat het waard is. Maarja met nog 2 jaar contract wordt zal je deze zomer moeten verkopen als je wilt cashen. Bij een bod van 12mil+ (wat denk ik echt wel kan) zou ik het toch wel aandurven door Berg van Bodo te halen voor ~3miljoen als vervanger. Scheen een goede indruk te hebben gemaakt bij Noorwegen als ik de social media mag geloven. En als PSV al 9miljoen neerlegt voor lomperik Sangare, mag onze Frederik dat minstens opbrengen. Als hij blijft is dat zeker geen straf natuurlijk. Maar netto 10miljoen pakken en Midtsjø voor Berg wisselen, lijkt me geen slechte deal voor AZ.
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 06 apr 2021, 18:47 Het is bizar maar voor Midtsjo ga je nooit meer dan 5 miljoen krijgen. Dan kun je hem dus beter behouden want hij is nauwelijks vervangbaar.
Hmm ik heb toch steeds meer het idee dat de bijdrage van Midtsjo ook door steeds meer analisten en 'kenners' erkend wordt. 5 miljoen is wel erg weinig, maar ik ben het wel met je eens dat je voor hem nooit de hoofdprijs gaat krijgen. Lang verhaal kort; van alle basisspelers hoop ik dat het meest dat Midtsjo volgend jaar nog bij ons actief is.
Compete to complete
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

AZSander schreef: 06 apr 2021, 20:05 Hmm ik heb toch steeds meer het idee dat de bijdrage van Midtsjo ook door steeds meer analisten en 'kenners' erkend wordt. 5 miljoen is wel erg weinig, maar ik ben het wel met je eens dat je voor hem nooit de hoofdprijs gaat krijgen. Lang verhaal kort; van alle basisspelers hoop ik dat het meest dat Midtsjo volgend jaar nog bij ons actief is.
Dan zou je hem dus moeten verlengen met een clausule voor 7.5 - 10 miljoen euro. Goede afspraken maken dat naar het buitenland voor minder mag als het een mooie kans is.
Plaats reactie