Fredrik Midtsjø (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

DiepeMast schreef: 17 jun 2020, 17:53 Zit nu Frankfurt-Schalke te kijken. De mannen van Fox bestempelen Midtsjö als een perfecte aanvulling voor het elftal van Schalke (en überhaupt de Bundesliga). De subtop van de Bundesliga lijkt mij sowieso geen slechte stap voor hem. Hoewel ik 'm graag nog een jaar bij AZ zou houden, zou zo'n club natuurlijk helemaal prima zijn voor 'm.
Speelt er iets rond Midtsjö? Is er iets gezegd over vermeende belangstelling van een Duitse club?
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

ForzAZ schreef: 17 jun 2020, 18:16 Speelt er iets rond Midtsjö? Is er iets gezegd over vermeende belangstelling van een Duitse club?
Ik heb niet alles mee gekregen, maar volgens mij was kwam het er meer op neer: "wat mist er eigenlijk bij deze ploegen?" "Een type Midtsjö, want..." bla bla bla
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik denk dat voor Midtsjo geld wat voor meer AZ spelers lijkt te gelden en dat is dat de Bundesliga gewoon een geschikte vervolgstap is vanuit AZ gezien omdat het voetbal ze beter zal liggen.

Of er clubs zijn die hem direct nodig hebben weet ik niet, maar het zou mij verbazen als hij niet bij een club uit het rijtje van leverkusen tot wolfsburg (en er onder) uit de voeten zou moeten kunnen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

We kunnen eindelijk ophouden met vervolgstappen van Midtsjo te bespreken want:

Midtsjø jaar langer bij AZ

Beste nieuws van deze transferperiode =D> . Voor AZ net zo belangrijk als Robben die bij Fc Groningen komt voetballen :D
Hiermee is ook de kans toegenomen dat Svensson nog wel een seizoen bij AZ blijft. En dit geeft ook wel een signaal af naar andere spelers (Stengs? Boadu? Idrissi? Koopmeiners?) dat AZ ook komend seizoen weer voor de prijzen wil spelen. Ik zie komend seizoen weer met vertrouwen tegemoet.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5418
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

YES!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Beste 'aankoop' so far! Dit geeft vertrouwen zeg! En ik hoop ook aan de rest van de selectie. Waarom nu weggaan als je volgend jaar opnieuw een serieuze gooi kunt doen naar het kampioenschap!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Mooi dit, ik denk dat hij bij ons gewoon perfect op zijn plek zit.
Hopen dat dit Svensson ook weet te overtuigen.
Met spelers als Midtsjo heb je ook nog een basis om nieuwe talentvolle Noren te overtuigen om bij AZ te tekenen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Het officiële bericht van AZ.nl:
https://www.AZ.nl/nl/nieuws/AZ-verlengt-met-midtsjo

Topictitel aangepast.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
timdadum
Seizoenkaarthouder
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 mei 2017, 17:34

Geweldig nieuws! Nu Svensson en Koopmeiners nog.
De bal is rond, de tweede helft is voor ons en we moeten ons beste beentje voorzetten.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Zeker goed nieuws! Met Midtsjø zijn we direct verzekerd van een stuk stabiliteit, ervaring en zekerheid. Takk skal du ha Fredrik!
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Max heeft het ook mooi verwoord in het interview, dat het te merken was als Midtsjo afwezig was.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6492
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Midstjo genoemd bij Napoli. Ietwat obscure website.

https://www.spazionapoli.it/2020/08/18/ ... z-alkmaar/

Google translate:
“Jordan Veretout als erfgenaam van de vertrekkende Allan is een moeilijke operatie. We moeten wachten op een nieuwe top op de Giallorossi, het nieuwe Amerikaanse bedrijf zal Fonseca waarschijnlijk herbevestigen en daarna zal het wat meerwaarden naar huis moeten nemen. Napoli in die rol waardeert Dominik Szoboszlai altijd, ook al vinden ze hem een ​​beetje te beledigend. Dan is er de in 1993 geboren Noor die speelt voor AZ Alkmaar in Nederland, Fredrik Midtsjo. Hij wordt door Gattuso als een extreme oplossing gezien, het kost 10 miljoen. Het werd 6 maanden geleden door de blauwe scouting voorgesteld aan de Napoli-coach, het zou een bufferoplossing zijn ".
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 19 aug 2020, 05:58 Midstjo genoemd bij Napoli. Ietwat obscure website.

https://www.spazionapoli.it/2020/08/18/ ... z-alkmaar/

Google translate:
Een buffer-oplossing (als het juist gertaald is...) daar moet Midtsjø niet eens aan beginnen.......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

salmonyappi schreef: 19 aug 2020, 07:54 Een buffer-oplossing (als het juist gertaald is...) daar moet Midtsjø niet eens aan beginnen.......
10 mio :lol: :lol: :lol:

25 anders opzouten
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

kuifje schreef: 19 aug 2020, 08:45 10 mio :lol: :lol: :lol:

25 anders opzouten
Ik ben van mening dat Midtsjø éé van die spelers is die we (dit seizoen) niet kunnen missen in het streven naar de top. Dus sowieso opzouten al die kapitaalkrachtigen. Hij moet blijven!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 19 aug 2020, 21:00 Ik ben van mening dat Midtsjø éé van die spelers is die we (dit seizoen) niet kunnen missen in het streven naar de top. Dus sowieso opzouten al die kapitaalkrachtigen. Hij moet blijven!
Hij heeft niet voor niets kortgeleden bijgetekend, ik verwacht dus niet dat we MIdtsjo dit seizoen moeten missen.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Een van onze sterkhouders laat het flink afweten, tot nu toe. Was gelukkig niet zo dramatisch als tegen Kiev maar hij wisselt goede acties af met hopeloos balverlies. Zit duidelijk nog niet goed in zijn vel. Is niet de enige die de vorm nog vinden moet.
Gebruikersavatar
timdadum
Seizoenkaarthouder
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 mei 2017, 17:34

AZA'dam schreef: 27 sep 2020, 10:52 Een van onze sterkhouders laat het flink afweten, tot nu toe. Was gelukkig niet zo dramatisch als tegen Kiev maar hij wisselt goede acties af met hopeloos balverlies. Zit duidelijk nog niet goed in zijn vel. Is niet de enige die de vorm nog vinden moet.
Gekke reactie. Midtsjø speelde naar mijn idee zeker niet slecht. We hadden juist veel aan hem in zo'n knokpartij als gisteren.
De bal is rond, de tweede helft is voor ons en we moeten ons beste beentje voorzetten.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Toch geen oefeninterland voor Noorwegen en AZ'er Fredrik Midtsjø, de wedstrijd tegen Israël gaat op aanraden van de overheid niet door na coronabestemmingen bij de Israëlische ploeg.

bron: vi.nl
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AlkmaarForever schreef: 11 nov 2020, 12:55 Toch geen oefeninterland voor Noorwegen en AZ'er Fredrik Midtsjø, de wedstrijd tegen Israël gaat op aanraden van de overheid niet door na coronabestemmingen bij de Israëlische ploeg.

bron: vi.nl
Mooi zo!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie