Fredrik Midtsjø (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

SchoorlAZ schreef: 02 mei 2022, 22:08 Hij heeft de Wit al 2 jaar voor zich. Daarvoor had hij Til voor zich. Ik snap de vergelijking dus niet zo.
Daarnaast levert Midtsjø gewoon zat ballen in, hele makkelijke ballen.

Ik vond hem zelfs sterker dan Teun en hij was AD voetballer van het jaar geworden. Het verval is gewoon mega groot. Ik heb het heel, heel lang een kans gegeven, maar dit seizoen zijn de goede wedstrijden van Midtsjø op één hand te tellen.
Was eind vorig jaar ook al iemand die zei dat alle toppers werden gewonnen met deWit (wat dus gewoon niet zo is). Ik vind t grappig dat mensen ook nog steeds een beeld hebben dat deWit vorig seizoen alles speelde. Op de eerste 10 wedstrijden na (waarvan er 5 gelijk werden gespeeld) was het voornamelijk Gudmundsson en/of Stengs die op 10 speelde waarmee de goede reeks werd neergezet.

Koopmeiners/Gudmundsson/Stengs (of 2 van deze) is zeker als we voorwaarts gaan n heel ander elftal dan Clasie, DeWit en Aboukhlal. Ik ben het helemaal eens dat Midtsjo matig speelt hoor, en zoals ik al vaker heb gezegd is dat rare balverlies echt heel storend en gewoon slecht. Maar anderzijds zie je dat Midtsjo zn verantwoordelijkheid wil pakken omdat verder niemand het doet/kan doen. Dan gaat hij dingen doen waar zn kwaliteiten niet liggen. Je speelt zonder rechtsbuiten en 10(DeWit loopt altijd in de spits). Tja wat moet je dan met die bal.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Kwam laatst weer uit de oude doos de wedstrijd Rosenborg-ajax tegen waar Midtsjo als opkomende rechtsback speelde.
ajax had daar een hele taaie aan en hij gaf ook nog eens de winnende assist.
Die positie speelde hij niet alleen daar regelmatig, maar ook wel eens in het nationale elftal.
Heeft AZ hem ook wel eens op die positie gezet? Dus Midtso als opkomende back met zijn loopvermogen en Yuki met zijn traptechniek op de half.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

De Rode Baron schreef: 05 mei 2022, 13:15 Kwam laatst weer uit de oude doos de wedstrijd Rosenborg-ajax tegen waar Midtsjo als opkomende rechtsback speelde.
ajax had daar een hele taaie aan en hij gaf ook nog eens de winnende assist.
Die positie speelde hij niet alleen daar regelmatig, maar ook wel eens in het nationale elftal.
Heeft AZ hem ook wel eens op die positie gezet? Dus Midtso als opkomende back met zijn loopvermogen en Yuki met zijn traptechniek op de half.
Leuk idee.
Beetje laat.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

De Rode Baron schreef: 05 mei 2022, 13:15 Kwam laatst weer uit de oude doos de wedstrijd Rosenborg-ajax tegen waar Midtsjo als opkomende rechtsback speelde.
ajax had daar een hele taaie aan en hij gaf ook nog eens de winnende assist.
Die positie speelde hij niet alleen daar regelmatig, maar ook wel eens in het nationale elftal.
Heeft AZ hem ook wel eens op die positie gezet? Dus Midtso als opkomende back met zijn loopvermogen en Yuki met zijn traptechniek op de half.
Nou, ouwe zeeleeuw.
Hebben we dat ook weer geprobeerd tegen RKC.
Niet écht een succes.
Weten we dat ook weer.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Sneu einde voor onze Noorse vriend.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SimonPoulsen schreef: 27 mei 2022, 09:38 Sneu einde voor onze Noorse vriend.
Zeker. Maar ook een teken dat hij aan vervanging toe is. Het gaat steeds wat minder soepel en zonder de juiste mensen om zich heen kan hij niet meer in zijn kracht spelen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

6 jaar voetballen en relatief zo weinig posts in je eigen topic, dan heb je het ècht goed gedaan bij AZ. =D>
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Niet voor niets de stille motor 8)
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Perry schreef: 28 mei 2022, 06:05 6 jaar voetballen en relatief zo weinig posts in je eigen topic, dan heb je het ècht goed gedaan bij AZ. =D>
:lol:

Zal wel komen omdat hij blank/wit is. Dat scheelt al gauw een post of 47.

:wink:
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Fredrik is bijna 29, vijf volle jaren basisspeler bij AZ. Hij heeft maar twee opties denk ik, ergens gaan cashen in Turkije of iets dergelijks, of verlengen bij AZ en hier nog jaren voetballen. Een stap hogerop zie ik hem niet maken, hij is te vaak geblesseerd.
"One swallow does not make a summer"
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Shota-Arveladze schreef: 30 mei 2022, 09:10 Fredrik is bijna 29, vijf volle jaren basisspeler bij AZ. Hij heeft maar twee opties denk ik, ergens gaan cashen in Turkije of iets dergelijks, of verlengen bij AZ en hier nog jaren voetballen. Een stap hogerop zie ik hem niet maken, hij is te vaak geblesseerd.
Precies beter voor hem om een stap elders te maken. Wellicht zijn maatje Svensson achterna of naar een ploeg in Italië als Bologna. AZ nog wat geld en Reijnders in zijn plaats.
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 476
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Midtsjo gaat AZ verlaten lijkt mij. Hij is over de top en moet hopen op een leuke financiële stap, anders denk ik terug naar Noorwegen. Hij was jaren de (stille) motor van AZ en onmisbaar, maar dat is ie niet meer. Reijnders en Koopmeiners staan klaar en daarachter aantal talenten.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Mousa Sidi schreef: 30 mei 2022, 09:23 Midtsjo gaat AZ verlaten lijkt mij. Hij is over de top en moet hopen op een leuke financiële stap, anders denk ik terug naar Noorwegen. Hij was jaren de (stille) motor van AZ en onmisbaar, maar dat is ie niet meer. Reijnders en Koopmeiners staan klaar en daarachter aantal talenten.
Komop, het verdedigende middenveld moet wel robuuster dan Koopmeiners en Reijnders. En Clasie heeft toch ook regelmatig kwaaltjes. Afgelopen zomer wilde men bij blijven van Midtsjo Veerman; ik neem aan dat men nu minimaal één topper erbij wil daar, allicht twee.
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Mousa Sidi schreef: 30 mei 2022, 09:23 Reijnders en Koopmeiners staan klaar en daarachter aantal talenten.
Koopmeiners staat die al klaar? Met alle respect we willen het komende seizoen er toch beter op staan dan het huidige.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 30 mei 2022, 09:29 Koopmeiners staat die al klaar? Met alle respect we willen het komende seizoen er toch beter op staan dan het huidige.
Ja, zelfs zijn broer die zweette peentjes dat hij het maar goed zou doen
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 30 mei 2022, 09:30 Ja, zelfs zijn broer die zweette peentjes dat hij het maar goed zou doen
Die heeft ook wel door dat hij zijn niveau nooit gaat aantikken.
Leuk dat hij de naam Koopmeiners draagt en dat daarom vele wat in hem zien.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Midtsjo gun ik het beste.
Hij mag blijven, hij mag gaan.
Hij heeft zich in ieder geval meer dan bewezen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Koopmeiners moet je toch gewoon verhuren/verkopen aan Cambuur?
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

In sommige Turkse pers en op Twitter (voor zover je dat soort geruchten als betrouwbaar kunt zien) gaat rond dat Galatasaray geïnteresseerd zou zijn in Fredrik Midtsjø en zelfs al een bod gedaan zou hebben bij AZ.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZuid-Scharwoude schreef: 13 jul 2022, 08:08 In sommige Turkse pers en op Twitter (voor zover je dat soort geruchten als betrouwbaar kunt zien) gaat rond dat Galatasaray geïnteresseerd zou zijn in Fredrik Midtsjø en zelfs al een bod gedaan zou hebben bij AZ.
Misschien wel goed voor beide partijen. Midtsjo is toe aan een nieuw avontuur en AZ kan zo weer verder bouwen.
Als er vertrouwen is in Reijnders die de kans geven en een goede concurrent aantrekken. Transfermarkt geeft aan een bedrag van 6M maar zal hij dit nog opleveren, denk eerlijk gezegd meer richting 4,5M
Plaats reactie