Fredrik Midtsjø (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

ForzAZ schreef: 06 dec 2020, 16:07 AZ is weer terug naar af!!
Inderdaad. Ik probeer ook alleen maar mijn frustratie van mij af te schrijven. Alles begint met een trainer die gewoon de juiste spelers opstelt die ook in vorm zijn (want dan speelt bijvoorbeeld Boadu in deze vorm nooit meer mee) en die de juiste wisselt toepast (zoals Midtsjo VOORDAT hij zijn 2e gele kaart en dus rood krijgt en zelfde bij Martins Indi).
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Het hele seizoen loopt hij te veel met de bal door het midden. Niemand van de technische staf die effe zegt dat hij dat niet moet doen. Niet te begrijpen. Heeft al veel gekost.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

sister of mercy schreef: 06 dec 2020, 17:46 Het hele seizoen loopt hij te veel met de bal door het midden. Niemand van de technische staf die effe zegt dat hij dat niet moet doen. Niet te begrijpen. Heeft al veel gekost.
Zeker de eerste 5 wedstrijden deed hij dat inderdaad veel te vaak. Het begon al tegen Kiev waar hij de uitschakeling inleidde. Daarna speelde hij een paar gruwelijk slechte wedstrijden met veel balverlies. Sindsdien leek hij zijn niveau van vorig jaar weer te hebben gevonden. Maar die tweede gele kaart van vandaag was echt ultiem dom. Was ik de enige die al 5seconden daarvoor naar de tv riep van Neee, Niet doen!!!! Hij deed het toch :cry:
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Over de houdbaarheidsdatum heen. Doorselecteren. Zijn technisch onkunde weegt zwaarder dan zijn inzet.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Langedijk schreef: 06 dec 2020, 18:24 Over de houdbaarheidsdatum heen. Doorselecteren. Zijn technisch onkunde weegt zwaarder dan zijn inzet.
Midtsjo an sich is het probleem niet.
Wat deze selectie (inclusief Midtsjo) nodig heeft is een goede hoofdtrainer die spelers op dit soort dingen wijst en ze weer op het juiste pad zet. Bij Slot heb ik nooit het idee gehad dat hij zo'n coach was. Onder bijvoorbeeld Van Gaal, was dit snel afgelopen.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

multatuli schreef: 06 dec 2020, 18:31 Midtsjo an sich is het probleem niet.
Wat deze selectie (inclusief Midtsjo) nodig heeft is een goede hoofdtrainer die spelers op dit soort dingen wijst en ze weer op het juiste pad zet. Bij Slot heb ik nooit het idee gehad dat hij zo'n coach was. Onder bijvoorbeeld Van Gaal, was dit snel afgelopen.
Inderdaad. Een trainer moet op dit soort dingen wijzen. Daarom denk dat er trainers rondlopen die nog meer uit deze groep kunnen halen. Dan doel ik niet op Jansen.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

sister of mercy schreef: 06 dec 2020, 18:49 Inderdaad. Een trainer moet op dit soort dingen wijzen. Daarom denk dat er trainers rondlopen die nog meer uit deze groep kunnen halen. Dan doel ik niet op Jansen.
Nee, daar heb je een trainer voor nodig om dit te begrijpen ... Denk dat ie dit zelf ook wel weet.

Oorzaak is dat hij niet met zijn hoofd erbij zat vandaag. En dat heeft natuurlijk alles te maken met Slot-gate. Je kom wel op je sokken aanvoelen dat dit vandaag niet goed af ging lopen. Je zag heel goed dat de hele groep van de wijs was. Slot weg, Pusic ziek en ineens een heel andere staff voor je neus.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Onzin en neigend naar off topic bovendien. Midtsjo zou vandaag als iets gevorderde speler het voorbeeld moeten geven. Door met name dommigheid faalde hij daar volledig in.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

kuifje schreef: 06 dec 2020, 19:37

Je zag heel goed dat de hele groep van de wijs was. Slot weg, Pusic ziek en ineens een heel andere staff voor je neus.
Dan zijn het een stelletje slapjanussen. Als mijn baas ontslagen wordt dan word ik ook geacht om gewoon mijn werk te doen. Zo verkloten ze ook hun eigen carrière. Midtsjo hoort nu juist op te staan.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Langedijk schreef: 06 dec 2020, 20:54 Dan zijn het een stelletje slapjanussen. Als mijn baas ontslagen wordt dan word ik ook geacht om gewoon mijn werk te doen. Zo verkloten ze ook hun eigen carrière. Midtsjo hoort nu juist op te staan.
Dat klopt, maar ik denk dat dit geldt voor 95% van de profvoetballers. Alleen de echte toppers zijn zo onverstoorbaar dat ze in alle omstandigheden goed presteren.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Midtsjø had vandaag al niet moeten starten. Afgelopen donderdag liep hij op z'n laatste benen en hij kampt al langer met pijntjes. AZ heeft genoeg middenvelders om hem een westrijd rust te kunnen geven, zeker met het oog op a.s. donderdag.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

kuifje schreef: 06 dec 2020, 19:37 Nee, daar heb je een trainer voor nodig om dit te begrijpen ... Denk dat ie dit zelf ook wel weet.

Oorzaak is dat hij niet met zijn hoofd erbij zat vandaag. En dat heeft natuurlijk alles te maken met Slot-gate. Je kom wel op je sokken aanvoelen dat dit vandaag niet goed af ging lopen. Je zag heel goed dat de hele groep van de wijs was. Slot weg, Pusic ziek en ineens een heel andere staff voor je neus.
Zo voorspelbaar inderdaad bij AZ. Watjes. Er zijn ook spelersgroepen die met elkaar de schouders er onder zetten! Maar dat hoef je bij onze jongens niet te verwachten.

De staf had minimaal in de rust moeten ingrijpen. Spelers wisselen die niks laten zien en risico's vermijden. Deze staf deed niks, terwijl ik na het rustsignaal zag dat zij naast het veld aan het overleggen waren. Boadu en de niet geheel fitte Midtsjö er uit was niet zo'n gek idee geweest vind ik. Misschien had men juist wat extra karakter in het team moeten inbrengen.

Hopelijk staat er donderdag wel een team met karakter op het veld!
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

De man maakt foutjes, maar wb inzet en veelzijdigheid een absoluut voorbeeld voor iedereen (enkeling daargelaten) met een AFAS shirt. Held.
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Als de motor weer gaat lopen als vorig seizoen (en seizoen daarvoor ook trouwens) dan worden we (weer) kampioen. Wat was ie top gisteren!
Praat geen Poep, doos.
stuurlui aan wal
Herry en/of Berry
Berichten: 64
Lid geworden op: 01 feb 2021, 09:20

Was gisteren wederom één van de beste AZ-spelers. Loopt veel met de bal, maar dat ging gisteren goed gelukkig. Door zijn loopactie en de beweging van Yuki en Gudmundsson gebeurde er tenminste nog iets in de wedstrijd. De rest had totaal geen antwoord op Emmen of is hopeloos uit vorm.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Nu schijnt er (toevallig vlak voor AZ - Feyenoord) het gerucht te zijn dat Feyenoord Midtsjo in de zomer wil overnemen. Klinkt als een gevalletje, de meeste dromen zijn bedrog, want Feyenoord heeft geen cent te makken.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 26 feb 2021, 22:59 Nu schijnt er (toevallig vlak voor AZ - Feyenoord) het gerucht te zijn dat Feyenoord Midtsjo in de zomer wil overnemen. Klinkt als een gevalletje, de meeste dromen zijn bedrog, want Feyenoord heeft geen cent te makken.
Wat is daarvan de bron?
_________________
"I don't know that!"
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

multatuli schreef: 26 feb 2021, 22:59 Nu schijnt er (toevallig vlak voor AZ - Feyenoord) het gerucht te zijn dat Feyenoord Midtsjo in de zomer wil overnemen. Klinkt als een gevalletje, de meeste dromen zijn bedrog, want Feyenoord heeft geen cent te makken.
Laat ze in Rotterdam maar eerst druk maken of die spelers bereid zijn tot wederom een loonoffer.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Kilkenny schreef: 27 feb 2021, 17:52 Wat is daarvan de bron?
Geen idee, maar is toch niet serieus te nemen.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Wat was ie weer goed gisteren, heb nog steeds het idee dat deze jongen verreweg te weinig waardering krijgt. Geweldige middenvelder
Plaats reactie