Calvin Stengs (2023)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Sanctify
Supporter
Berichten: 240
Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:14
Locatie: Koog aan de Zaan

Ik was altijd al fan van Stengs, ik zag zijn talent............ maar waar deze jongen de laatste maanden mee bezig is daar snap ik niks van! Deze jongen voegt op dit moment 0,0 aan t elftal toe, met zoveel talent zo je toekomst vergooien #-o
Vakkie P
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Sanctify schreef: 08 mei 2021, 20:51 Ik was altijd al fan van Stengs, ik zag zijn talent............ maar waar deze jongen de laatste maanden mee bezig is daar snap ik niks van! Deze jongen voegt op dit moment 0,0 aan t elftal toe, met zoveel talent zo je toekomst vergooien #-o
Dit zei ik ongeveer een jaar geleden.
Het is fout gegaan bij Koeman die hem te vroeg in Oranje liet debuteren en bij Slot die hem niet terug op aarde zette. De rest is geschiedenis en heeft geleid tot een Stengs die denkt dat hij een wereldspeler is die gaat schitteren op het Ek en een transfer gaat maken naar een grote club. Wedstrijdjes in de eredivisie met AZ zijn beneden zijn niveau.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Hot news: Stengs wil niet mee naar EK:

https://nos.nl/artikel/2379838-stengs-w ... dochter-ga
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5421
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Hij mag blij zijn als hij nog mee mag met Jong Oranje.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16214
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 08 mei 2021, 22:45 Hot news: Stengs wil niet mee naar EK:

https://nos.nl/artikel/2379838-stengs-w ... dochter-ga
Stengs zelfkritisch na minder seizoen: 'Ben te slordig op belangrijke momenten'
Waar ik dan aan wil toevoegen dat ie eigenlijk constant te slordig is, ook op onbelangrijke momenten ( wat zijn dat eigenlijk? als elk balverlies een tegenaanval kan inluiden.....)
Mooi dat ie zelf inziet dat ie te kort schiet momenteel; jammer is dat ie niet weet waar het aan ligt, dan is het lastiger er iets aan te doen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6505
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

salmonyappi schreef: 09 mei 2021, 06:59 Mooi dat ie zelf inziet dat ie te kort schiet momenteel
Ik ben inmiddels ook wel een beetje klaar met dit soort praatjes. Gewoon twee seizoenen aan het lummelen. Vier goede wedstrijden in twee seizoenen. Schiet toch op.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Ferry schreef: 09 mei 2021, 08:41 Ik ben inmiddels ook wel een beetje klaar met dit soort praatjes. Gewoon twee seizoenen aan het lummelen. Vier goede wedstrijden in twee seizoenen. Schiet toch op.
Dat is inderdaad wel het probleem. Ik heb hem nu al vaker horen zeggen dat hij teveel foutjes maakt (maar dat zegt hij pas als de interviewer hem dat voorhoudt) en dat het beter moet, etc. Maar daar blijft het bij, hij laat die verbetering niet zien op het veld. De kritiek komt blijkbaar dus niet bij hem binnen.

Ik zie natuurlijk geen trainingen, maar ik vraag mij echt af hoe hij daar speelt. Want of hij speelt daar fantastisch en hij choked tijdens de wedstrijden, of hij speelt op die trainingen net zo slap als in de wedstrijden en dan is het onbegrijpelijk dat hij wordt opgesteld.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16214
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 09 mei 2021, 08:41 Ik ben inmiddels ook wel een beetje klaar met dit soort praatjes. Gewoon twee seizoenen aan het lummelen. Vier goede wedstrijden in twee seizoenen. Schiet toch op.
Je haalt de tweede helft van mijn zin eraf...........laat dus duidelijk zijn dat ik er ook helemaal klaar mee ben.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Blij dat schoonpapa de Boer hetzelfde ziet als wij. Maar het gênante is waarschijnlijk dat hij hem gewoon gaat meenemen. Zoals ik al eerder zei, AZ moet dat met beiden handen aangrijpen en deze "international" verkopen nu die hype nog voortleeft.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

#STENGSOUT
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6505
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Wat is er met deze jongen gebeurd? Allemachtig...
En waarom mag hij niet gewisseld worden?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Slechtste speler van de eredivisie. Verlies pakken en verkopen. Trapt vast nog wel iemand in.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Gewoon t.e.a.b. verkopen.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Weg met die slapjanus
Volgend jaar april weten we meer
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Wat zou er met hem aan de hand zijn? Kan zoveel beter dan hij nu laat zien. Stond nu weer op tien. Onbegrijpelijk!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16214
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

ForzAZ schreef: 13 mei 2021, 19:15 Wat zou er met hem aan de hand zijn? Kan zoveel beter dan hij nu laat zien. Stond nu weer op tien. Onbegrijpelijk!
Hij liep ook zeer geïrriteerd rond, irritatie over zichzelf hoop ik, boze blik, moedeloze houding. Hij heeft een psycholoog nodig.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

ForzAZ schreef: 13 mei 2021, 19:15 Wat zou er met hem aan de hand zijn? Kan zoveel beter dan hij nu laat zien. Stond nu weer op tien. Onbegrijpelijk!
Hij heeft vast al te horen gekregen dat EK niet door gaat voor hem. Frank de Boer kan het ook naar niemand verantwoorden lijkt mij.
AZ wilde extra weerstand voor deze jongen (waarschijnlijk de reden dat hij is blijven staan). Hij heeft de commentaren het hele jaar kunnen weglachen, maar ik ben bang dat het kwartje van hoe slecht hij daadwerkelijk speelt nu wel is gevallen sinds zijn 25 balverliezen bij espn uitvergroot in beeld kwamen.

Het enige dat ik enigzins positief vind is dat je nu aan hem kan zien dat hij er mee bezig is dat het beter moet.

Ik vind hem nog echt een jochie, lekker ballen voor je plezier, rug windje door de gun factor, flink wat talent maar duidelijk nog geen man die de tering naar nering zet. Echt hopen dat het kwartje nu is gevallen.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6505
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Stengs zit er niet bij...
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ferry schreef: 14 mei 2021, 10:52
Stengs zit er niet bij...
Enige juiste beslissing in zijn huidige vorm.
MarkusHenriksen19
Supporter
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 jan 2019, 07:00

Nu komt de vraag hoe hij omgaat met deze tegenslag. Bij Ihatarren zie je dat hij het heel moeilijk heeft en zichzelf onmogelijk maakt met een 'Ordnung und Diziplin!'-trainer. Hierin kun je de Boer kwalijk nemen dat hij eerder al had moeten aangeven hoe de vlag erbij hangt zodat hij zich nog kon herstellen en de klap wellicht minder hard aankwam. Ook bij AZ zullen dingen niet goed zijn gegaan, maar beiden zullen ze hier waarschijnlijk een logische gedachtegang achter hebben. Desondanks zie je dat op dit moment veel talenten aanhaken of afhaken. Zie al die talenten van ajax en andere clubs, maar ook Maher.
Laatst gewijzigd door MarkusHenriksen19 op 14 mei 2021, 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Maarten Martens is de enige speler van deze eeuw die de beker én landstitel als speler won. Als trainer is het je ook gegund

Eerste wedstrijd: AZ-Aalesunds FK 6-0 (25-8-2011, vEL)

>Huiberts, wijs ook BMI de deur én volg gerust zelf!
Gesloten