Myron Boadu (2023)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16272
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 03 jul 2021, 16:23 https://mobile.ghanaweb.com/GhanaHomePa ... ona-940129
Teen sensation Myron Boadu now on the radar of Barcelona

Artikel niet te kopieren, dus link aanklikken en lezen.
Ach joh, klopt van geen kant. Teen sensation? Ja vier jaar terug misschien. Dutch international? Ook even niet momenteel. “Tintelende prestatie dit seizoen”……is genoeg over gezegd.
Hij staat echt niet op de radar van Barcelona, ook niet van ajax, en hij is geen 19.
Er staat zoveel nonsens op het WWW………
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

DeZuivelDuivel schreef: 03 jul 2021, 14:18 Twitter is geen betrouwbare bron, maar er zijn wat buitenlandse twitteraars die 'welcome to Monaco' tweeten onder de oefenwedstrijd van AZ-NEC vandaag, voor wat dat dan waard mag zijn.

Indien daar ook maar een korreltje waarheid in zit:
-positief want Monaco heeft best wat geld
-negatief want daar gaat hij het echt niet redden denk ik
Gerucht lijkt slechts gebaseerd op een tweet van ene @nimitz06 die door sommigen een betrouwbare insider wordt genoemd maar in dit geval lijkt het meer op de uiting van een persoonlijke wens dan daadwerkelijke info...
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 03 jul 2021, 16:44 Ach joh, klopt van geen kant. Teen sensation? Ja vier jaar terug misschien. Dutch international? Ook even niet momenteel. “Tintelende prestatie dit seizoen”……is genoeg over gezegd.
Hij staat echt niet op de radar van Barcelona, ook niet van ajax, en hij is geen 19.
Er staat zoveel nonsens op het WWW………
Op Twitter is hij helemaal populair. De namen die ik daar gelezen heb zijn o.a.
Monaco, Juventus, ac Milan, Liverpool, Arsenal, Everton en nog een paar.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16272
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 03 jul 2021, 17:29 Op Twitter is hij helemaal populair. De namen die ik daar gelezen heb zijn o.a.
Monaco, Juventus, ac Milan, Liverpool, Arsenal, Everton en nog een paar.
Ik twitter nooit, nooit gedaan ook. Baggermedium.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Myron Boadu en AZ al rond met Monaco?
SOFIANE DIOP AAN DE START, EEN SPELER VAN AZ ALKMAAR IN HET VIZIER?
07/05/2021 om 15:33

Onder contract tot 2023 bij AS Monaco zou Sofiane Diop zich bij een groot Europees team kunnen voegen en zou ook een speler van AZ Alkmaar in het vizier van ASM staan.

Sinds haar aankomst op de Rock in 2018, is Sofiane Diop niet gestopt met groeien in de achting van Niko Kovac. Sofiane Diop (5 doelpunten), dit seizoen 21 keer uitgelijnd, geniet en vermaakt zich in een team waar hij zich goed voelt. En onvermijdelijk blijven zijn diensten en zijn vooruitgang niet onopgemerkt. En zoals Sky Germany onthulde , is het Borussia Dortmund dat de 21-jarige op het spoor zou zijn.

Duitse leiders hebben geanticipeerd op het vertrek van Jadon Sancho bij Manchester United en hebben zijn naam aangevinkt ter voorbereiding op deze zomer. Volgens FootMercato zijn er al contacten gelegd met de entourage van de speler. Onder contract tot juni 2023 mag Sofiane Diop niet verlengen bij ASM en wekt daarom jaloezie aan de kant van de Bundesliga. Het is afwachten of dit belang zal leiden tot een bod van minimaal 15 miljoen euro van de BVB.

Een Alkmaarse aanvaller om hem te "vervangen"?
Als de goudklomp Diop daardoor mogelijk aan de start zou staan, had de ASM al gedacht aan een speler om hem te "vervangen" in de persoon van Myron Boadu. Hoewel ze niet hetzelfde profiel hebben, wordt de spits van AZ Alkmaar (20) beschouwd als een van de grootste goudklompjes in het Nederlandse voetbal. Met 32 ​​goals en 11 assists in twee seizoenen is de Nederlandse international een onmiskenbare aanwinst voor AZ Alkmaar. Maar AS Monaco kon het daardoor van zijn trainingsclub afpakken. Volgens meerdere bronnen is de transfer al rond en ontbreekt alleen de formalisering van de Monegaskische club. Als dit het geval is, "ontdekt de Ligue 1 een enorm talent dat in staat is de verdediging te vervuilen " , aldus Samy Sotjabi, aanhanger van het Nederlands kampioenschap.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ik vermoed dat de transfers van Boadu en Pavlidis tegelijkertijd worden afgerond en wereldkundig gemaakt.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11187
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Goudklompje, onmiskenbare aanwinst, enorm talent. Nou nou. Maar als die andere gozer voor 15 miljoen naar Dortmund gaat zullen ze niet meer betalen voor Boadu. Waar zijn we eigenlijk nog tevreden mee? Anderhalf jaar geleden was het 25+.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6605
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Langedijk schreef: 05 jul 2021, 15:46 Goudklompje, onmiskenbare aanwinst, enorm talent. Nou nou. Maar als die andere gozer voor 15 miljoen naar Dortmund gaat zullen ze niet meer betalen voor Boadu. Waar zijn we eigenlijk nog tevreden mee? Anderhalf jaar geleden was het 25+.
Stengs alles boven de 10.
Boadu ondanks zn slechte jaar toch wel minstens 18/20, alleen al vanwege zijn uitschieter tegen Frankrijk. Heeft ook zn leeftijd en jong oranje status nog mee om waarde vast te houden.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Kilkenny schreef: 05 jul 2021, 15:43 Ik vermoed dat de transfers van Boadu en Pavlidis tegelijkertijd worden afgerond en wereldkundig gemaakt.
Ja dat vermoeden heb ik ook. Boadu naar Monaco kan wel eens snel gaan als ie gisteren met zijn maatje Stengs naar de Zuidfranse kust met Jose Fortes Rodriquez is geweest. Stengs naar Noce en Boadu zitten dan vlak bij elkaar. Als Wijndal dan naar Olympique Marseille gaat is het supertrio toch nog dicht bij elkaar gebleven! :wink:

Gerucht dat de jongere broer van Pavlidis ook naar AZ komt. Is een 18 jarige linkerverdediger die bij Schalke onder contract stond. Maar dat hier geheel terzijde! :D
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9181
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

    Langedijk schreef: 05 jul 2021, 15:46 Goudklompje, onmiskenbare aanwinst, enorm talent. Nou nou. Maar als die andere gozer voor 15 miljoen naar Dortmund gaat zullen ze niet meer betalen voor Boadu. Waar zijn we eigenlijk nog tevreden mee? Anderhalf jaar geleden was het 25+.
    20+ voor beiden nog altijd, maar iemand moet er wel zin in hebben natuurlijk.
    Wij kunnen boos zijn wat we willen over zaken als balverlies etc. , maar puur op statistiek zijn beide jongens nog niet totaal door het ijs gezakt. Daarmee moet je ze nu dan proberen te verkopen nu het ijzer wat afgekoeld is, maar nog altijd wat warmte bevat.

    Ik had ze vorige zomer gekocht (puur op basis van het vertrouwen in de scouting van AZ).
    Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
    Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
    AnthonisZ
    Supporter
    Berichten: 135
    Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

    ForzAZ schreef: 05 jul 2021, 15:27 Myron Boadu en AZ al rond met Monaco?
    Boadu niet bij wedstrijdselectie tegen Top Oss; progressie in een mogelijke transfer?
    SimonPoulsen
    Co
    Berichten: 6605
    Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

    AnthonisZ schreef: 07 jul 2021, 16:22 Boadu niet bij wedstrijdselectie tegen Top Oss; progressie in een mogelijke transfer?
    Ik zie Karlsson, Gudmundsson en Midtsjo ook niet. Die zullen ze wel laten spelen tegen Anderlecht dit weekend. Maar het zou kunnen natuurlijk van Boadu, maar die afwezigheid zegt dus niet direct iets.

    *edit Ene Luukinho op twitter is een fantast die iedere dag wat nieuws verzint op het gebied van transfers in de hoop dat hij ooit een primeurtje goed heeft. Vervolgens gaan buitenlandse kanalen dat dan overnemen en zo ontstaan valse geruchten. Sneu figuur die elk vaag gerucht aangrijpt om zelf een ''geloofwaardig" verhaaltje te typen met transferwaardes, contract duur en bonussen.
    Gebruikersavatar
    salmonyappi
    Harde Kern
    Berichten: 16272
    Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
    Locatie: Heiloo

    Ik heb het al vaker gezegd: stoppen met dat stomme twitteren. Twitter is het riool van de social media. Als we allemaal steeds die door verveelde nerds bedachte berichtjes hier gaan plaatsen krijgen we nog meer oeverloze en zinlose discussies…….
    Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
    Gebruikersavatar
    Sir Robbert
    Reservespeler
    Berichten: 1517
    Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

    salmonyappi schreef: 07 jul 2021, 17:37 Ik heb het al vaker gezegd: stoppen met dat stomme twitteren. Twitter is het riool van de social media. Als we allemaal steeds die door verveelde nerds bedachte berichtjes hier gaan plaatsen krijgen we nog meer oeverloze en zinlose discussies…….
    De nuance is inderdaad ver te zoeken op Twitter.
    Gebruikersavatar
    Metalingus
    Oude garde
    Berichten: 1365
    Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
    Locatie: Heemskerk

    Sir Robbert schreef: 07 jul 2021, 17:56 De nuance is inderdaad ver te zoeken op Twitter.
    Daar is Facebook voor….
    Gebruikersavatar
    Wildcat
    Invaller
    Berichten: 2338
    Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
    Contacteer:

    Las zojuist dat AZ een aanbieding van 17 miljoen voor Boadu heeft liggen en dat nu overweegt. (Monaco)

    Moet wel zeggen dat het een twitter-bron is dus zou er niet te zwaar aan tillen. Voor 17 miljoen zou ik hem direct wegbrengen.
    SimonPoulsen
    Co
    Berichten: 6605
    Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

    Wildcat schreef: 07 jul 2021, 19:35 Las zojuist dat AZ een aanbieding van 17 miljoen voor Boadu heeft liggen en dat nu overweegt. (Monaco)

    Moet wel zeggen dat het een twitter-bron is dus zou er niet te zwaar aan tillen. Voor 17 miljoen zou ik hem direct wegbrengen.
    Van Luukinho.

    Zie bovenstaande.
    Gebruikersavatar
    Kilkenny
    Moderatort
    Berichten: 8330
    Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
    Locatie: Alkmaar

    Wildcat schreef: 07 jul 2021, 19:35 Voor 17 miljoen zou ik hem direct wegbrengen.
    Als 17 miljoen het eerste bod van Monaco zou zijn, had ik dat nog niet gedaan.
    _________________
    "I don't know that!"
    zandwin
    Dagjesmens
    Berichten: 39
    Lid geworden op: 04 okt 2006, 21:31
    Locatie: Heiloo

    Persoonlijk vind ik het een gigantische killer maar het is echt een spits die ruimte en diepte nodig heeft en dat krijg je bij AZ slechts in pakweg 12 van de 45 wedstrijden. Dan ben je afhankelijk van zijn balvastheid en zijn rol om spelers om hem heen beter te laten floreren. Hierin schiet Boadu echt tekort. Dan denk ik dat hij en AZ beter af zijn met een vertrek voor een goed bedrag.,
    Gebruikersavatar
    salmonyappi
    Harde Kern
    Berichten: 16272
    Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
    Locatie: Heiloo

    Kilkenny schreef: 07 jul 2021, 20:18 Als 17 miljoen het eerste bod van Monaco zou zijn, had ik dat nog niet gedaan.
    Niet met vuur spelen…….
    Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
    Gesloten