Myron Boadu (2023)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

DeZuivelDuivel schreef: 25 nov 2020, 18:26 Had ik toch gelijk, denk overigens nog altijd dat Boadu de bron van de coronabesmetting bij AZ was, zal wel slecht te zien zijn geweest.
Lijkt me onwaarschijnlijk, want bijna alle besmettingen waren van spelers zonder interland verplichtingen met Myron als uitzondering
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ-073 schreef: 25 nov 2020, 19:02 Lijkt me onwaarschijnlijk, want bijna alle besmettingen waren van spelers zonder interland verplichtingen met Myron als uitzondering
Myron had echter al een week of anderhalf klachten die op corona duiden. Die gepubliceerde slaap/vermoeidheidsklachten zijn niet uit het niets gekomen en kunnen door corona veroorzaakt zijn.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

DeZuivelDuivel schreef: 25 nov 2020, 19:10 Myron had echter al een week of anderhalf klachten die op corona duiden. Die gepubliceerde slaap/vermoeidheidsklachten zijn niet uit het niets gekomen en kunnen door corona veroorzaakt zijn.
Huh, is het nu al komkommertijd?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

salmonyappi schreef: 25 nov 2020, 16:07 Ik ben bang dat Boadu denkt dat ie er al is, of toch wel komt, anders is deze enorme terugval niet te verklaren. Als je zo’n toptalent bent kan het niet zo zijn dat je helemaal niks meer kan.
Ik zie geen hele grote terugval eerlijk gezegd. De goede resultaten van AZ + dat Boadu altijd wel een balletje binnenliep verbloemden een hoop. Hij struikelde vorig jaar ook heel erg vaak over de bal wanneer hij op de keeper af kon lopen. Ook had hij veel kansen nodig voor een goal. Als je zijn goals terugkijkt zie je vooral 2 patronen, intikkers en een loopactie waarna hij direct op het doel af kan. Met de goals tegen Twente (mooie eerste aanname) en Pec Zwolle (mooie volley) als uitzondering. Passeeracties, meevoetballen, passes, afstandschoten of kopballen waren ook toen al niet zijn kwaliteit. Daar kan die gozer verder ook niet veel aandoen heb ik het idee, het is een goaltjesdief en een counterspits met snelheid. Wel kan je natuurlijk trainen, zoals sommige voorstellen op bijvoorbeeld koppen en balans/lopen. Media, Nederlands-elftal, en de goede resulaten hebben een iet wat onrealistisch beeld geschept van die jongen. Een beetje concurentie doet die jongen misschien wel goed, dat hij weer het besef krijgt dat een basisplaats geen zekerheidje is. We gaan het zien de komende weken, fijn dat er nu meerdere opties zijn.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

pAZcal schreef: 25 nov 2020, 20:55 Huh, is het nu al komkommertijd?
Telegraaf Privé tijd. Lekker roddelen op niets af.
_________________
"I don't know that!"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ-073 schreef: 25 nov 2020, 18:13 Mogelijk vinden jullie hier een verklaring:

Arne meldt dat hij erg goed traint (beter dan voorheen zelfs?) en verwacht ook dat Myron nog belangrijk gaat worden
+ Seizoen is nog lang en ook intensief dus we gaan alle mannen nog hard nodig hebben, zeker Myron
Ik zie dit als een diplomatiek antwoord van Slot. Na hem bijna een jaar de hand boven het hoofd gehouden te hebben, kon hij hem nu echt niet meer in de basis handhaven. Maar keihard laten vallen kan uiteraard ook niet, dus dit heeft Slot netjes gedaan.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

pAZcal schreef: 25 nov 2020, 20:55 Huh, is het nu al komkommertijd?
Als je het niet wil zien en liever gelooft in een magische besmetting die zich tot twee keer toe herhaalde dan mag dat natuurlijk ook.
Het stadiondak zag er immers ook jaren lekker betrouwbaar uit.

Het zou in ieder geval een volledig antwoord zijn op wat er zich zowel met Boadu als met AZ heeft voorgedaan de afgelopen periode.
Iemand zal toch de bron geweest moeten zijn.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 26 nov 2020, 09:56 Als je het niet wil zien en liever gelooft in een magische besmetting die zich tot twee keer toe herhaalde dan mag dat natuurlijk ook.
Het stadiondak zag er immers ook jaren lekker betrouwbaar uit.

Het zou in ieder geval een volledig antwoord zijn op wat er zich zowel met Boadu als met AZ heeft voorgedaan de afgelopen periode.
Iemand zal toch de bron geweest moeten zijn.
Hou toch gewoon een tijdje op met je geroddel. Je hebt geen idee, dus schiet je maar wat in het rond.
_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Kilkenny schreef: 26 nov 2020, 11:59 Hou toch gewoon een tijdje op met je geroddel. Je hebt geen idee, dus schiet je maar wat in het rond.
Ik zal er niet over blijven door gaan, maar dat neemt niet weg dat er precies 0 tegenargumenten of alternatieve bronnen zijn aangewezen. Of dat ooit naar buiten komt is uberhaupt de vraag.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Ik vond hem gister -in vergelijking met zijn eerdere invalbeurten- redelijk invallen. Hij legde veel energie in zijn spel wat ook 1 à 2 mogelijkheden opleverde. Daartegenover stonden wel een aantal slordige passen, en die voorzet op Aboukhlal vond ik ook wat wild, maar dat kan ook te wijden zijn aan de weinige speelminuten de laatste tijd.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Perry schreef: 27 nov 2020, 08:10 Ik vond hem gister -in vergelijking met zijn eerdere invalbeurten- redelijk invallen. Hij legde veel energie in zijn spel wat ook 1 à 2 mogelijkheden opleverde. Daartegenover stonden wel een aantal slordige passen, en die voorzet op Aboukhlal vond ik ook wat wild, maar dat kan ook te wijden zijn aan de weinige speelminuten de laatste tijd.
6je. 1e actie die mij opviel was dat hij een goede aanval onderbrak door een slechte pass. Daarna nog een slechte pass. Maar daarna wel weer een goede aanvallende actie met die voorzet op Aboukhlal. Zoals Slot het nu doet (basisplaats Gudmundsson) en dan Boadu ergens in de 2e helft laten invallen lijkt mij prima voor komende periode.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

multatuli schreef: 27 nov 2020, 10:23 6je. 1e actie die mij opviel was dat hij een goede aanval onderbrak door een slechte pass. Daarna nog een slechte pass. Maar daarna wel weer een goede aanvallende actie met die voorzet op Aboukhlal. Zoals Slot het nu doet (basisplaats Gudmundsson) en dan Boadu ergens in de 2e helft laten invallen lijkt mij prima voor komende periode.
Wel opmerkelijk dat in de persconferenties het altijd over Boadu gaat nu hij even niet opgesteld is (mindere vorm, corona), maar totaal voorbij wordt gegaan dat Gudmundsson het gewoon erg goed doet en dat ook zeker een factor is om Boadu eventjes te passeren.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1355
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Wel fijn dat hij bij die actie in de slotfase eindelijk weer eens iets van zijn explosiviteit liet zien. De voorzet kwam helaas net niet helemaal lekker uit voor Aboukhlal.

Het was tot dan toe de laatste weken behoorlijk slapjes. Hopen dat hij dit een vervolg weet te geven, die gegarandeerde basisplaats is gelukkig even verdwenen wat dwingt tot meer inzet.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Boadu merkte op dat zijn zaakwaarnemer zijn kopwerk er niet uit vindt zien. Hij werkt daar dan ook hard aan om dat te verbeteren.

Het gaat dus kennelijk om beeldvorming en belangen van zaakwaarnemer. Als het er goed uitziet ben je meer waard.

Daarnaast valt me op dat in interviews met Boadu vaak een soort lacherigheid aanwezig is bij Boadu. Friday had dat ook.

Een soort van belofte nooit waar kunnen maken maar toch een beeld instandhouden oppervlakkigheid. Inderdaad lachwekkend.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6487
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Meneer kon zijn 'celebration' weer doen. Wat een generatiekloof bespeur ik hier. :lol:

https://youtu.be/UXppQn_Q41U
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ferry schreef: 30 nov 2020, 10:39 Meneer kon zijn 'celebration' weer doen. Wat een generatiekloof bespeur ik hier. :lol:

https://youtu.be/UXppQn_Q41U
Had ik ook al last van.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

pAZcal schreef: 30 nov 2020, 11:19 Had ik ook al last van.
Dus je geeft toe dat je net zo'n ouwe lul wordt als waar je vroeger een hekel aan had?
_________________
"I don't know that!"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Boadu speelt weer 1 redelijke wedstrijd en meteen staat hij weer in het elftal van de week (weet niet eens meer welke het was) en wordt in een zeker tv programma weer gezegd dat hij naar ajax moet gaan. De waan van de dag wordt al groter.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

multatuli schreef: 01 dec 2020, 13:25 Boadu speelt weer 1 redelijke wedstrijd en meteen staat hij weer in het elftal van de week (weet niet eens meer welke het was) en wordt in een zeker tv programma weer gezegd dat hij naar ajax moet gaan. De waan van de dag wordt al groter.
Dat is ter compensatie van de negatieve kritieken van het forum.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1355
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

multatuli schreef: 01 dec 2020, 13:25 Boadu speelt weer 1 redelijke wedstrijd en meteen staat hij weer in het elftal van de week (weet niet eens meer welke het was) en wordt in een zeker tv programma weer gezegd dat hij naar ajax moet gaan. De waan van de dag wordt al groter.
Voetbaldwaas HansieHansie vindt dat Boadu wel naar ajax kan. Gijp en Derksen waren wel wat realistischer, dat hij qua verfijnde techniek tekort komt voor de absolute top. En daar ben ik t wel mee eens. Hij is snel en sterk maar heeft een beroerde balbehandeling en koppen gaat ook al niet.
Gesloten