Marco Bizot (2022)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Puur om het dit keer voor eens en altijd te staven nu het ook op de fanpage staat:
1. Bizot had een vertrekwens
2. Het afketsen van die transfer heeft invloed gehad op hem dit afgelopen seizoen
3. Hij sluit een vertrek niet uit
4. Hij sluit een langer verblijf daarentegen iets explicieter dan Svensson ook niet uit
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 16 mei 2021, 21:02 Puur om het dit keer voor eens en altijd te staven nu het ook op de fanpage staat:
1. Bizot had een vertrekwens
2. Het afketsen van die transfer heeft invloed gehad op hem dit afgelopen seizoen
3. Hij sluit een vertrek niet uit
4. Hij sluit een langer verblijf daarentegen iets explicieter dan Svensson ook niet uit
Dat van die vertrekwens was al duidelijk, want had hij 1,5 jaar geleden in interview verteld. Dat dat van invloed op zijn prestaties was, was eigenlijk ook wel duidelijk. Het heeft hem vrijwel zeker zijn ek deelname gekost.

Conclusie het is afwachten of er een mooie club komt met het risico dat hij begin vh seizoen weer teleurgesteld is.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 16 mei 2021, 21:07 Dat van die vertrekwens was al duidelijk, want had hij 1,5 jaar geleden in interview verteld. Dat dat van invloed op zijn prestaties was, was eigenlijk ook wel duidelijk. Het heeft hem vrijwel zeker zijn ek deelname gekost.

Conclusie het is afwachten of er een mooie club komt met het risico dat hij begin vh seizoen weer teleurgesteld is.
Klopt, ik heb dat ook telkens aangegeven, maar er zijn forumlieden die tegen beter weten in wat anders bleven beweren (bij wel meer). Ik ben gewoon niet iemand die voor internet discussies een mapje met bronnen gaat bijhouden dus bij deze even de bevestiging die er nu ligt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Bizot weet al waar hij (qua EK) op kan rekenen.

https://www.elfvoetbal.nl/binnenland/28 ... -duidelijk
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Ferry schreef: 17 mei 2021, 09:08 Bizot weet al waar hij (qua EK) op kan rekenen.

https://www.elfvoetbal.nl/binnenland/28 ... -duidelijk
Die gaat niet naar het EK. Ook vrees ik voor Koopmeiners. Wijndal gaat wel.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

ForzAZ schreef: 17 mei 2021, 10:52 Die gaat niet naar het EK. Ook vrees ik voor Koopmeiners. Wijndal gaat wel.
Als Koopmeiners niet gaat, mag De Boer echt met Pek en veren op de trein naar Barcelona worden gezet :wink:
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

ForzAZ schreef: 17 mei 2021, 10:52 Die gaat niet naar het EK. Ook vrees ik voor Koopmeiners. Wijndal gaat wel.
Koopmeiners gaat wel denk ik. Hij, Gakpo en Timber mogen niet meer mee met Jong Oranje omdat ze al op de lijst staan voor de voorselectie van het grote Oranje. Dat gaf Van de Looi gister aan. Lijkt me dat daar over is gesproken tussen beide bondscoaches en dat De Boer nooit de aanvoerder van Jong Oranje voor twee dagen trainingskamp de kans ontneemt om met -21 naar een eindtoernooi te gaan. Dat doe je alleen als je hem ook daadwerkelijk meeneemt. Zelfde geldt voor Gakpo en Timber.

Bizot gaat gevoelsmatig niet mee. In het interview op de fanpage klinkt al een soort berusting en versprak hij zich een beetje door te stellen dat hij op vakantie gaat.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 17 mei 2021, 12:48 Koopmeiners gaat wel denk ik. Hij, Gakpo en Timber mogen niet meer mee met Jong Oranje omdat ze al op de lijst staan voor de voorselectie van het grote Oranje. Dat gaf Van de Looi gister aan. Lijkt me dat daar over is gesproken tussen beide bondscoaches en dat De Boer nooit de aanvoerder van Jong Oranje voor twee dagen trainingskamp de kans ontneemt om met -21 naar een eindtoernooi te gaan. Dat doe je alleen als je hem ook daadwerkelijk meeneemt. Zelfde geldt voor Gakpo en Timber.

Bizot gaat gevoelsmatig niet mee. In het interview op de fanpage klinkt al een soort berusting en versprak hij zich een beetje door te stellen dat hij op vakantie gaat.
Zeg nooit, nooit. De voetballerij zit wat dat betreft vol verrassingen, maar in een normaal scenario heb je natuurlijk gelijk.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZ 4 Life schreef: 17 mei 2021, 12:48 Koopmeiners gaat wel denk ik.
Ik hoop het voor Teun Koopmeiners. Zou op basis van zijn prestaties dit jaar verdiend zijn. Maar de media hypen Gravenberg en er zitten nog een aantal middenvelders in de selectie die wel voorrang zullen krijgen gelet op hun ajaxverleden. Goed dat oudgediende Strootman is afgevallen. Voor Koopmeiners zou het een voordeel zijn als Blind nog wegvalt. Maar het lijkt dat die net op tijd fit is.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Het zou bizar zijn als Teun afvalt en daardoor ook het Jeugd EK mist. De aanvoerder van Jong Oranje. Dan zou ik met een blaffer op zak naar huize De Boer rijden.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 17 mei 2021, 16:33 Het zou bizar zijn als Teun afvalt en daardoor ook het Jeugd EK mist. De aanvoerder van Jong Oranje. Dan zou ik met een blaffer op zak naar huize De Boer rijden.
Daarom gebeurd dat ook niet. Ze zijn niet gek.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Ze zijn gek zat.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Niet gekker dan jij :D
_________________
"I don't know that!"
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Grieken hadden weer eens geen geld. Terwijl wij als Nederland dat land toch al jaren sponsoren. Die keeper van Redbull die ze nu hebben gekocht gaat wel gewoon 7+ton verdienen daar. Beetje krom.

Next on AEK's checklist is a centre-back.
Mooie stap voor Panta?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Bizot alsnog naar het EK. In plaats van een zieke Cillessen.

https://www.vi.nl/nieuws/jasper-cillessen-mist-ek
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Ben_Side schreef: 01 jun 2021, 12:50 AZ levert dus 3 Oranje internationals voor een eindtoernooi, wanneer is dat voor het laatst geweest?
WK 2006?
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ferry schreef: 01 jun 2021, 12:40 Bizot alsnog naar het EK. In plaats van een zieke Cillessen.

https://www.vi.nl/nieuws/jasper-cillessen-mist-ek

Hij kreeg een Appie van de bondscoach ?
Laatst gewijzigd door G-Vak op 01 jun 2021, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Afbeelding

Wat top zeg! Wat ontzettend gaaf voor Marco.
"One swallow does not make a summer"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Het is hem gegund, al gun je het hem niet op basis van dit seizoen, dan zeker wel het vorige.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

DeZuivelDuivel schreef: 01 jun 2021, 16:43 Het is hem gegund, al gun je het hem niet op basis van dit seizoen, dan zeker wel het vorige.
Eens maar alleen op basis van de 1e helft van het seizoen.
Kan me geen fout van hem herinneren in 2e seizoenshelft. Aantal keer prima de nul gehouden, zeer betrouwbaar in de opbouw
Dus uitgaande van het "vorm criterium" zeer verdedigbaar deze selectie
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gesloten