Marco Bizot (2022)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Antti Opdam schreef: 19 jan 2021, 14:56 Als één der carrières lijdt door een zoektocht naar - vermeende noodzakelijke - gelijkheid in huishoudelijke taken dan vind ik dat doorgeslagen emancipatie.
Twee fulltime carrières zijn onmogelijk in combinatie met 1 of meerdere kinderen. Tenzij je alles wilt missen en geld genoeg hebt om opvang te betalen. Door een kind ontstaat vanzelf de behoefte om minder te gaan werken, meestal bij beide partners. Dat heeft niets te maken met geforceerde emancipatie.
Antti Opdam schreef: 19 jan 2021, 14:56 Ik laat daarom het laatste woord aan jou.

Edit: stel je eens voor dat het bij een hartchirurg of vliegtuigbouwer ook zo gaat ... dat je de nabestaanden moet uitleggen dat man-lief of vrouw-lief niet helemaal scherp was omdat deze "ook maar eens snachts een keer uit bed moest."

:|
Ik hoef het laatste woord niet te hebben hoor. En we zijn het ook volledig eens over het feit dat een gebrekkige nachtrust het labiele functioneren van Bizot niet mag verklaren. Dat geldt ook voor de vliegtuigbouwer en de hartchirurg.

Het was gewoon jouw vergelijking met de relaxte manier van leven in de Caribbean die je eigenlijk niet kunt maken. Gelukkig voor die mensen is hun leven niet zo gecompliceerd. Ze hebben zon, vis en Polar, wat wil je nog meer.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
eenjaarazalkmaar
Seizoenkaarthouder
Berichten: 307
Lid geworden op: 30 jul 2019, 22:10

Heren, ik ben een beetje naïef geweest door een persoonlijke situatie te projecteren op die van een voetballer. Al heb ik er nog niet iets over gehoord of gelezen, het zal inderdaad wel zo zijn dat de prof een gewone nachtrust heeft en dat dat gefaciliteerd wordt.

Wel mooi dat zo'n kinderlijke vraag uitmondt in een discussie over emancipatie op een supportersforum 😂.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wat hij doet bij die 0-1 is ongekend. Zichzelf het zicht op de bal ontnemen en volledig verkeerd positie kiezen. Die keeperstrainer moet ook ongelooflijk slecht zijn.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Langedijk schreef: 31 jan 2021, 18:12 Wat hij doet bij die 0-1 is ongekend. Zichzelf het zicht op de bal ontnemen en volledig verkeerd positie kiezen. Die keeperstrainer moet ook ongelooflijk slecht zijn.
Ik zeg het al vanaf het begin dat Bizot geen heel goede keeper is. Vaak zijn minpunten opgesomd. Vorig seizoen zo weinig tegengoals en veel de nul. Nou dat was meer de verdienste van het team zei ik toen al en dat blijkt nu wel.

Vandaag heeft ie denk ik bij de 1e goal geen idee waar ie zelf staat. Veel te veel naar de linkerkant, in de hoek die Wijndal al afschermt. Makkelijk om die bal rechts langs hem heen te plaatsen.

Tweede goal is BMI hoofdschuldig en Wijndal had moeten knijpen. Maar Bizot had beter zijn been uit kunnen steken wat ie in andere keren wel goed deed.

Perez was in de rust heel streng met de data in de hand over Bizot. Het is toch ook lachwekkend dat deze onzekere keeper in de Oranjeselectie zit.

Wordt tijd dat bij AZ de spiegel eens wordt voorgehouden.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Langedijk schreef: 31 jan 2021, 18:12 Wat hij doet bij die 0-1 is ongekend. Zichzelf het zicht op de bal ontnemen en volledig verkeerd positie kiezen. Die keeperstrainer moet ook ongelooflijk slecht zijn.
Ik denk serieus dat die keeperstrainer de werknemer is die al het langst is bij AZ. Dit heeft geresulteerd in dat we zo’n beetje alle keepers slechter hebben zien worden...
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 31 jan 2021, 18:12Die keeperstrainer moet ook ongelooflijk slecht zijn.
Klopt. Zelf ook niet op enig niveau gekeept.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

ForzAZ schreef: 31 jan 2021, 18:42 Vandaag heeft ie denk ik bij de 1e goal geen idee waar ie zelf staat. Veel te veel naar de linkerkant, in de hoek die Wijndal al afschermt. Makkelijk om die bal rechts langs hem heen te plaatsen.

Tweede goal is BMI hoofdschuldig en Wijndal had moeten knijpen. Maar Bizot had beter zijn been uit kunnen steken wat ie in andere keren wel goed deed.
Geeft bij de eerste goal Wijndal niet gewoon Antony te veel ruimte en te weinig druk op de bal?
Tweede goal komt Indi gewoon te laat.
Bizot speelde niet echt slecht en had toch nogal wat reddingen verricht als je de samenvatting bekijkt.
https://www.youtube.com/watch?v=nwA2NyXy0g0
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

capefear schreef: 01 feb 2021, 00:08 Geeft bij de eerste goal Wijndal niet gewoon Antony te veel ruimte en te weinig druk op de bal?
Wijndal had een stap naar voren kunnen doen. Maar die bal had er in de korte hoek nooit in gekund en je weet dat aanvallers die naar binnen trekken altijd de verre hoek kiezen. Dit was een 100% blunder, de zoveelste. En bij die 0-2 gaat Bizot als een zak aardappelen naar de grond. Onana had die gewoon gepakt.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
stuurlui aan wal
Herry en/of Berry
Berichten: 64
Lid geworden op: 01 feb 2021, 09:20

Bizot is een matige eredivisie keeper met soms uitschieters naar boven. Hij pakt nauwelijks punten voor zijn team en dat moet wel bij een team in de top 5. Dus aanbieden op marktplaats teab, strik er omheen en wegsturen.
Waarom speelt Verhulst niet? Of is hij nog slechter dan Bizot?

Zo niet, dan zou ik hem dit seizoen ervaring op laten doen, zodat hij volgend seizoen kan doorgroeien naar eerste keeper. Hoewel ik het liefst Unnerstall van PSV zie komen, die pakt wel punten voor je team.
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Hoe hij over die bal van Klaassen heenduikt is bijna hilarisch. Als hij blijft staan en z’n rechtervoet drie centimeter naar rechts uitsteekt heeft ie ‘m. Deze man heeft ons al zoveel doelpunten gekost. Weg ermee!
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6366
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik snap niet dat Bizot bij hoge ballen alles maar weg probeert te boksen. Wat is dat voor rare paniek?
Bizot is 194 cm. Reken die armen erbij....en er komt bijna niemand zo hoog als hij.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

stuurlui aan wal schreef: 01 feb 2021, 11:14 Dus aanbieden op marktplaats teab, strik er omheen en wegsturen.
Vorig seizoen heette die nog liefkozend 'De Muur' , had nagenoeg een clean sheets-record te pakken, was een echte puntenpakker, speelde zich in Oranje en bij ajax zagen ze in hem wel een mogelijke opvolger voor Onana.
Het kan snel verkeren in de voetballerij. Onze paradepaardjes werden een gouden toekomst voorspelt met Stengs en Boadu voorop. Iedereen was blij dat dit elftal nagenoeg bij elkaar was gehouden en nu worden ze zowat uitgekotst. Niets is zo veranderlijk dan in de voetballerij.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

capefear schreef: 01 feb 2021, 11:32 Niets is zo veranderlijk dan in de voetballerij.
Leuk he?

En zo kunnen wij ook weer blijven kletsen.

On topic: niet met zijn beste seizoen bezig, maar ik vond het gisteren geen hele slechte wedstrijd.

Die eerste goal is een 100% fout van Pascal Jansen, de tweede van Koopmeiners. Aan de derde kon hij weinig doen.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Antti Opdam schreef: 01 feb 2021, 11:38 Leuk he?

En zo kunnen wij ook weer blijven kletsen.

On topic: niet met zijn beste seizoen bezig, maar ik vond het gisteren geen hele slechte wedstrijd.

Die eerste goal is een 100% fout van Pascal Jansen, de tweede van Koopmeiners. Aan de derde kon hij weinig doen.
Dan nog mag je bij die eerste goal wel wat kordater ingrijpen van Wijndal verwachten, waardoor die geblondeerde Braziliaan niet zo kan aanleggen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

capefear schreef: 01 feb 2021, 12:24 Dan nog mag je bij die eerste goal wel wat kordater ingrijpen van Wijndal verwachten, waardoor die geblondeerde Braziliaan niet zo kan aanleggen.
Ook goed.

Maar die goal begon daar twee situaties voor al. Toen ik Blind vrij zag opstomen en Klaassen opeens helemaal vrij stond zei ik al: dit wordt een goal.

- en zo geschiedde -
stuurlui aan wal
Herry en/of Berry
Berichten: 64
Lid geworden op: 01 feb 2021, 09:20

Ik weet niet of hij vorig seizoen nou echt punten heeft gepakt. Natuurlijk heeft hij er ook last van dat de organisatie veel slechter staat dan vorig jaar en de meerderheid zijn nivo van vorig jaar niet haalt. Maar juist dan kan een keeper uitblinken. Hij heeft dit seizoen volop kansen gehad daarvoor, maar geeft veelal niet thuis. Dat mag als je jong bent, maar niet als je al 29 bent.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

stuurlui aan wal schreef: 01 feb 2021, 14:02 Ik weet niet of hij vorig seizoen nou echt punten heeft gepakt. Natuurlijk heeft hij er ook last van dat de organisatie veel slechter staat dan vorig jaar en de meerderheid zijn nivo van vorig jaar niet haalt. Maar juist dan kan een keeper uitblinken. Hij heeft dit seizoen volop kansen gehad daarvoor, maar geeft veelal niet thuis. Dat mag als je jong bent, maar niet als je al 29 bent.
Ergens in deze topic zal het nog wel terug te vinden zijn maar er was een statistiek dat op basis van te verwachten tegendoelpunten hij vorig seizoen de beste cijfers na Onana had of zelfs gelijk was.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8985
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 01 feb 2021, 11:38 Leuk he?

En zo kunnen wij ook weer blijven kletsen.

On topic: niet met zijn beste seizoen bezig, maar ik vond het gisteren geen hele slechte wedstrijd.

Die eerste goal is een 100% fout van Pascal Jansen, de tweede van Koopmeiners. Aan de derde kon hij weinig doen.
Weet niet of je de reactie van Bizot bij die eerste goal hebt gezien. zit nogal wat frustratie in op dit moment volgens mij.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
stuurlui aan wal
Herry en/of Berry
Berichten: 64
Lid geworden op: 01 feb 2021, 09:20

Van frustraties ga je meestal niet beter spelen. Als hij met vertrouwen net zo goed is als vorig jaar -heb ik klaarblijkelijk gemist maar stats liegen niet- dan is het prima,
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

kuifje schreef: 01 feb 2021, 14:19 Ergens in deze topic zal het nog wel terug te vinden zijn maar er was een statistiek dat op basis van te verwachten tegendoelpunten hij vorig seizoen de beste cijfers na Onana had of zelfs gelijk was.
Leuk dat je hem weer probeert te verdedigen met de cijfers van vorig jaar. Nou ook toen gaf ik al aan dat ik het een matige keeper vind. Het team stond toen veel beter en vooral dat was de reden dat Bizot weinig werk te doen had en daarom ook vaak de nul kon houden.

Met deze keeperstrainer is er nog geen keeper beter geworden. Sterker ze worden allemaal slechter!

Jij ben de man van de data. Ik heb je gisteren na de wedstrijd nog om data gevraagd. Echter dat is data niet in het voordeel van de spelers. Je kunt ze misschien beter ´schaatsers´ noemen als je begrijpt wat ik bedoel.
Gesloten