Marco Bizot (2022)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 09 jul 2021, 09:53 Zullen we dat niet doen? Verhulst maakte afgelopen seizoen een uitermate zwakke indruk.
Bizot ook de 1e wedstrijden #-o
Gebruikersavatar
BenSide_Beard
Steward
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 jun 2021, 20:52

Als Verhulst nu elk oefenduel een goede pot neerzet en zich zo tot #1 kan manifesteren, vind ik het prima. Marco was en is ook geen op en top hoogvlieger, heeft zelfs dure punten gekost met domme acties en rode kaart(en).
* Voor vrienden ook wel bekend als Treinkapert *
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Volgens Engelse media is de transfer van Bizot afhankelijk van de overstap van Jose Sa naar Wolverhampton voor 9 miljoen pond.

https://www.hitc.com/en-gb/2021/07/09/r ... in-for-9m/
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Ferry schreef: 09 jul 2021, 17:03 Volgens Engelse media is de transfer van Bizot afhankelijk van de overstap van Jose Sa naar Wolverhampton voor 9 miljoen pond.

https://www.hitc.com/en-gb/2021/07/09/r ... in-for-9m/
Portugese keeper van Wolves is naar Italië. Daarvoor komt Sa van Olympiakos Piraeus. Die de Tsjech Tomas Vaclik als eerste keus hebben en daarna Bizot. Griekse berichten zeggen dat de Tsjech ja heeft gezegd.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Transfer is afgeketst.
Voorlopig dus nog bij AZ.
mAgNaVoX oDySsEy
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Ben_Side schreef: 11 jul 2021, 08:49 Ik voorspel dat er weinig leegloop is dit seizoen voor AZ.
Clubs hebben allemaal financieel zoveel te leiden gehad dat ze de financiële afwegingen (nu ook met Bizot) gaan maken en dan is Bizot nog een goedkope jongen.
Wat ik ervan gelezen heb, lag het bij Bizot niet zozeer aan de vraagprijs van AZ, maar dat zij een andere keeper beter vonden dan Bizot.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ben_Side schreef: 11 jul 2021, 08:49 Ik voorspel dat er weinig leegloop is dit seizoen voor AZ.
Clubs hebben allemaal financieel zoveel te leiden gehad dat ze de financiële afwegingen (nu ook met Bizot) gaan maken en dan is Bizot nog een goedkope jongen.
Als je de huidige transfermarkt bekijkt is het onzin dat clubs allemaal zwaar geleden hebben of geen geld zouden hebben.
Als de interesse uitblijft dan is het omdat AZ gewoon niet een sprankelend seizoen gespeeld heeft en onze jongens ook niets hebben (kunnen) laten zien bij Oranje.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

multatuli schreef: 11 jul 2021, 10:43 Wat ik ervan gelezen heb, lag het bij Bizot niet zozeer aan de vraagprijs van AZ, maar dat zij een andere keeper beter vonden dan Bizot.
En transfervrij, las ik.
Maar ik heb nog geen bevestiging gelezen dat die aangetrokken is...
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Bizot grijpt zelfs mis bij een transfer... :wink:
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: 11 jul 2021, 14:17 Bizot grijpt zelfs mis bij een transfer... :wink:
Maar hij laat hem ook niet doorgaan, maar wordt wel gepasseerd. :mrgreen:
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Ferry schreef: 11 jul 2021, 11:00 En transfervrij, las ik.
Maar ik heb nog geen bevestiging gelezen dat die aangetrokken is...
Dat wil zeggen dat deze huilbaby de eerste wedstrijden weer geen bal tegenhoudt omdat mijnheer zó ontgoocheld is nu het snoepreisje naar de Griekse zon niet doorgaat.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

kuifje schreef: 11 jul 2021, 18:19 Dat wil zeggen dat deze huilbaby de eerste wedstrijden weer geen bal tegenhoudt omdat mijnheer zó ontgoocheld is nu het snoepreisje naar de Griekse zon niet doorgaat.
Ben je mal. De transferwindow sluit eind augustus. Er komt vast nog wel wat.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 11 jul 2021, 19:08 Ben je mal. De transferwindow sluit eind augustus. Er komt vast nog wel wat.
Dat doet toch niets af aan hoe hij dat mentaal zal opvangen?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Ben_Side schreef: 12 jul 2021, 17:31 Thomas Vaclik komt momenteel nog niet door de medische keuring van Olympiakos Piraeus. Er zijn problemen rond zijn knie ontdekt. Speler ondergaat extra medische testen. Blijkt Vaclik deze ook niet te halen zullen de pijlen weer op Marco Bizot gericht worden.
Voor Thomas te hopen dat het meevalt. Bizot vindt wel weer wat anders.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

multatuli schreef: 12 jul 2021, 17:34 Voor Thomas te hopen dat het meevalt. Bizot vindt wel weer wat anders.
Nou, ik hoop dat Bizot alsnog de voorkeur krijgt en wij snel een vervanger hebben. Anders is onze labiele keeper straks weer de weg kwijt.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

tomas vaclik heeft de keuring inmiddels toch doorstaan. Meedere berichten hierover op Twitter.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 09 jul 2021, 11:54 Bizot ook de 1e wedstrijden #-o
Ja en? Die kan ik beoordelen over meerdere seizoen. Alle wedstrijden die ik van Verhulst heb gezien vorig jaar, zowel bij Jong als bij het eerste, waren gewoon niet overtuigend. Dat waren er niet heel veel, maar dat is het enige referentiekader dat wij nu hebben. Daar zou ik niet op gokken als de groepsfase van de EL veiliggesteld moet worden
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 14 jul 2021, 09:26 Ja en? Die kan ik beoordelen over meerdere seizoen. Alle wedstrijden die ik van Verhulst heb gezien vorig jaar, zowel bij Jong als bij het eerste, waren gewoon niet overtuigend. Dat waren er niet heel veel, maar dat is het enige referentiekader dat wij nu hebben. Daar zou ik niet op gokken als de groepsfase van de EL veiliggesteld moet worden
AZ heeft op meerdere posities een probleem en inderdaad ook keeper. Probleem is dat Bizot nog niet verkocht is en de kans is groot dat het pas op het einde van de transferperiode pas gaat gebeuren. Max gaat geen vervanger halen voor hij verkocht is.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 14 jul 2021, 09:44 AZ heeft op meerdere posities een probleem en inderdaad ook keeper. Probleem is dat Bizot nog niet verkocht is en de kans is groot dat het pas op het einde van de transferperiode pas gaat gebeuren. Max gaat geen vervanger halen voor hij verkocht is.
Dat laatste weet ik zo net nog niet, het contract van Bizot zal toch verlopen volgend jaar dan moet je altijd een nieuwe doelman hebben. Of Bizot moet zich opeens bedenken dat hij het hier toch heel goed heeft en dat deze kansen hem gewoon niet gegund zijn.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 14 jul 2021, 10:37 Dat laatste weet ik zo net nog niet, het contract van Bizot zal toch verlopen volgend jaar dan moet je altijd een nieuwe doelman hebben. Of Bizot moet zich opeens bedenken dat hij het hier toch heel goed heeft en dat deze kansen hem gewoon niet gegund zijn.
Als Bizot niet verkocht wordt, heeft hij nog wel een contract voor een jaar. Dan zit je met twee 1e keepers.
Gesloten