Jonas Svensson (2021)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Mooie kerel (kereltje...). Leuk dat interview met hem op AZ.nl. Hij spreekt beter Nederlands dan vele Medelanders die hier al jaren spelen/wonen of zelfs geboren zijn........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 06 mar 2021, 23:35 Mooie kerel (kereltje...). Leuk dat interview met hem op AZ.nl. Hij spreekt beter Nederlands dan vele Medelanders die hier al jaren spelen/wonen of zelfs geboren zijn........
Ja is inderdaad een mooie kerel. Houdt ook wel van een geintje en hij is vaak vrolijk. En zijn Nederlands is inderdaad spot on. Wat hem daarbij helpt is dat hij wel van een praatje houdt en waarschijnlijk zo snel mogelijk goed met zijn teamgenoten wilde communiceren. Jammer hoor dat hij in de zomer vertrekt, maar ik hoop dat hij een leuke club vind waar hij weer snel basisspeler wordt. Zo zonde om te zien dat spelers zoals Til, Alireza en Idrissi (toen nog bij Sevilla) op de bank zitten weg te kwijnen. Zeker voor Til en Alireza wordt het tijd om een stap terug te doen om weer aan spelen toe te komen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

multatuli schreef: 07 mar 2021, 09:06 Zeker voor Til en Alireza wordt het tijd om een stap terug te doen om weer aan spelen toe te komen.
Til heeft al een stap terug gedaan maar speelt ook bij Augsburg niet. En dat is toch echt een lager niveau dan AZ. Je kunt gewoon stellen dat AZ voor de meeste spelers hun plafond is.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Absolute topper voor ons. Jarenlang geen zorgen gehad over de rechtsback positie.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Langedijk schreef: 07 mar 2021, 12:07 Til heeft al een stap terug gedaan maar speelt ook bij Augsburg niet. En dat is toch echt een lager niveau dan AZ. Je kunt gewoon stellen dat AZ voor de meeste spelers hun plafond is.
Dat ie bij Augsburg niet speelt snap ik wel, maar ook ik had gehoopt dat ie meer minuten zou maken bij Freiburg. 😉
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZuid-Scharwoude schreef: 07 mar 2021, 12:12 Dat ie bij Augsburg niet speelt snap ik wel, maar ook ik had gehoopt dat ie meer minuten zou maken bij Freiburg. 😉
Zo jong, en nu al clubhopper 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Svensson was weer goed bezig vandaag.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Die hebben we echt wel gemist.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Een triest moment wanneer hij zal vertrekken.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

DeZuivelDuivel schreef: 14 mar 2021, 11:43 Een triest moment wanneer hij zal vertrekken.
Zeker. Heel zonde, maar vanuit hem wel te begrijpen.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Alstublieft, kleine grote mijnheer, blijf nog een jaartje. Je kan toch niet zo maar de deur uitlopen, terwijl we jou een jaar niet gezien hebben. :cry:
Volgend jaar april weten we meer
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

galblazer schreef: 22 mar 2021, 10:26 Alstublieft, kleine grote mijnheer, blijf nog een jaartje. Je kan toch niet zo maar de deur uitlopen, terwijl we jou een jaar niet gezien hebben. :cry:
Hij moet aan zijn eigen inkomen en carrière denken. Hij gaat vast tekenen bij een mooie buitenlandse club waar hij veel geld gaat verdienen. En ik geef hem groot gelijk, al zou ik hem liever ook langer in Alkmaar willen zien.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Er lijkt nog hoop... maar een kleine hoop.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Svensson scoort tegen grootmacht gibraltar de 3-0, en tevens laatste goal.
https://tiger.cdnja.co/v/5r/5rp9z.mp4?s ... 1616668200
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Langedijk schreef: 07 mar 2021, 12:07 Til heeft al een stap terug gedaan maar speelt ook bij Augsburg niet. En dat is toch echt een lager niveau dan AZ. Je kunt gewoon stellen dat AZ voor de meeste spelers hun plafond is.
Dat Til het niet zou redden daar had ik mijn hele hebben en houden op durven zetten, het was toch overduidelijk dat hij volledig overhypt was voor hetgene dat hij met een bal kan? Volgens mij was het halve forum hier daar destijds ook al achter.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Wildcat schreef: 25 mar 2021, 14:19 Dat Til het niet zou redden daar had ik mijn hele hebben en houden op durven zetten, het was toch overduidelijk dat hij volledig overhypt was voor hetgene dat hij met een bal kan? Volgens mij was het halve forum hier daar destijds ook al achter.
Toch zag ik hem liever dan de Wit of Gudmundsson op die positie. Hij kon als geen ander de gaten in duiken en die twee scoren domweg te weinig als aanvallende middenvelder voor een club als AZ
Online: er is nog steeds een kleine hoop dat Svensson nog een seizoen blijft. Huiberts zegt niet voor niets dat de deur nog niet helemaal dicht is en wellicht tot overeenstemming kan geraken ondanks dat hij nog een keer een stap wil maken naar een buitenlandse competitie
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

capefear schreef: 25 mar 2021, 15:28 Toch zag ik hem liever dan de Wit of Gudmundsson op die positie. Hij kon als geen ander de gaten in duiken en die twee scoren domweg te weinig als aanvallende middenvelder voor een club als AZ
Online: er is nog steeds een kleine hoop dat Svensson nog een seizoen blijft. Huiberts zegt niet voor niets dat de deur nog niet helemaal dicht is en wellicht tot overeenstemming kan geraken ondanks dat hij nog een keer een stap wil maken naar een buitenlandse competitie
Als Svensson nog 1 a 2 jaar in de eredivisie zou blijven, zie ik hem nog eerder naar Feyenoord gaan, dus liever dat hij lekker naar een andere competitie vertrekt (Duitsland lijkt mij wel wat voor hem).
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 25 mar 2021, 15:56 Als Svensson nog 1 a 2 jaar in de eredivisie zou blijven, zie ik hem nog eerder naar Feyenoord gaan, dus liever dat hij lekker naar een andere competitie vertrekt (Duitsland lijkt mij wel wat voor hem).
Hij wil niet naar Feyenoord, heeft ie aangegeven.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

multatuli schreef: 25 mar 2021, 15:56 Als Svensson nog 1 a 2 jaar in de eredivisie zou blijven, zie ik hem nog eerder naar Feyenoord gaan.
Huiberts sluit een overstap van Svensson naar Rotterdam-Zuid uit. ,,Jonas is een heel ambitieuze jongen en heeft aangegeven dat hij graag een stap naar het buitenland wil maken”, aldus de directeur voetbalzaken van AZ.

Toch heeft Huiberts de hoop op een langer verblijf van Svensson in Noord-Holland nog niet opgegeven. "Vorig jaar hebben we met hem gesproken, maar toen was het nog niet het goede moment. Ik heb het idee dat de deur nog niet helemaal dicht zit. Dat idee krijg ik ook van hem. We hopen dat Jonas bij AZ blijft. Het is afwachten.”
Huiberts zal hem dus heus wel gepolst hebben als hij gaat, het in ieder geval geen andere eredivisieclub wordt, gezien hij dat volledig uitsluit.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 25 mar 2021, 17:17 Hij wil niet naar Feyenoord, heeft ie aangegeven.
Dat weet ik, maar de reden was dat hij naar een ander land wil. Als hij nu besluit toch langer in Nederland te blijven, ligt Feyenoord ook weer open.
Gesloten