Jonas Svensson (2021)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

AZ fanatic 4-life schreef: 18 dec 2020, 13:46 AZ en Svensson zijn een contract aangegaan en dat loopt af. Hij heeft geen enkele verplichting om deze te verlengen. Natuurlijk mag je van een speler verwachten dat hij zijn best doet. Net zo als je van een supporter met een beetje normen en waarden mag verwachten dat die een speler het beste gunt nadat hij 4 jaar lang heeft geknokt voor je club.

Geen onlogische keuze inderdaad. Maar je kiest er als club dan dus ook voor om de laatste mogelijkheid van een eventuele transferopbrengst voor lief te nemen. Prima.
Ik gun AZ drie punten en dan houdt het voor mij verder op.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

kuifje schreef: 18 dec 2020, 14:50 Ik gun AZ drie punten en dan houdt het voor mij verder op.
Ik gun AZ ook altijd 3 punten, maar ik gun ook alle spelers tijdens en na AZ een mooie carrière!

Ik ben dan ook wel benieuwd waar Svensson na AZ naar toe gaat. Een stap naar Italië zou wel mooi zijn voor hem.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Gebroken kuitbeen, kan wel effe duren.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Dat is voor een transfer voor hem ook niet ideaal, qua clubs voor het uitkiezen hebben.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

dirkjan schreef: 21 dec 2020, 07:29 Dat is voor een transfer voor hem ook niet ideaal, qua clubs voor het uitkiezen hebben.
Dat valt wel mee denk ik, want het is niet een blessure waar je 8 maanden mee rond loopt. Clubs weten al wat hij kan en van de zomer is hij normaal gesproken al lang weer fit dus niets dat een transfer veel moeilijker zal maken.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Wordt node gemist.
_________________
"I don't know that!"
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Zijn contract is nog niet verlengd dus hij mag nu praten met andere clubs. Denk dat er wel interesse is in hem
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Denk dat het contract bij Feyenoord al in kannen en kruiken is.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

MO7 schreef: 12 jan 2021, 18:45 Denk dat het contract bij Feyenoord al in kannen en kruiken is.
Zou wel flink gebrek aan ambitie zijn. En ook wel getuigen van een heel slechte zaakwaarnemer. Met zijn transfervrije status en kwaliteiten moet er toch wel een club uit Engeland, Italië of Duitsland zijn waar veel meer eer en geld val te halen. Blijf je in Nederland, sta je nog steeds elke week tegen minkukels van VVV, Fortuna, PEC, Emmen, RKC en andere betaald voetbal niet waard zijnde clubs te spelen. Als je een beetje niveau hebt, dan haal je daar je neus voor op (niet tijdens de wedstrijden natuurlijk).
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Svensson is te klein voor die competities. En verder ga ik niet meer op je reageren.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Eigenlijk is AZ een prachtige club voor hem. Welke stap hij ook gaat maken, het moet niet heel veel hoger niveau zijn. Mooie subtopper of middenmoot in Duitsland misschien.
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Bijtekenen of nog verkopen vandaag of morgen, ben benieuwd.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Dragende kracht voor AZ, je merkt zijn afwezigheid echt wel.

Het zou mooi zijn als je er nog iets aan verdiend... nog mooier als hij gewoon blijft.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Feyenoord wil ook Jonas Svensson overnemen van AZ, meldt De Telegraaf.
In navolging van coach Arne Slot en assistent Marino Pusic lijkt ook de 27-jarige rechtsback de overstap te moeten maken van Alkmaar naar Rotterdam-Zuid.

Eigenlijk wel zielig daar in Rotterdam. Straks hebben ze ook nog interesse in de kantine juffrouw.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Haha wat een sneuneuzen daar in Rotterdam. Hopelijk wijst Jonas ze lekker de deur.
Geef hem 2ton extra salaris voor een jaartje verlengen. Met een gelimiteerde transfersom van 2-3 miljoen.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

Volgens De Telegraaf is Svensson al benaderd door Feyenoord. De Noorse international, die momenteel geblesseerd aan de kant staat, heeft een aflopend contract in het AFAS Stadion. Desondanks is het nieuws niet goed gevallen bij de AZ-directie. De verhoudingen tussen beide clubs worden er daardoor niet beter op.

In navolging van het Algemeen Dagblad meldt ook De Telegraaf dat Frank Arnesen (Feyenoord) en Robert Eenhoorn (AZ) het met elkaar aan de stok kregen in De Kuip. John de Wolf en Max Huiberts moesten tussen beide komen om de boel te sussen: 'Arnesen zou vloekend en tierend op Eenhoorn zijn afgestapt, die niet van het gedrag van zijn collega gediend was.'

Volgens De Telegraaf staat Arnesen 'onder hoogspanning'. Zijn relatie met Dick Advocaat is er niet beter op geworden en het helpt niet dat Arne Slot al bezig is met de selectie van volgend seizoen.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Hoeveel gelijk kun je krijgen :?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Oud nieuws. In tegenstelling tot de staf kun je Jonas in mijn optiek niet verwijten dat hij zijn salaris dik gaat verdubbelen in Rotterdam. Heeft altijd zijn best gedaan en zal dat ook wel blijven doen tot het einde van zijn contract.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Zal Jonas er in het buitenland (niet Nederland) veel meer kunnen verdienen dan bij Feijenoord? Noors international. 27 jaar. Paar seizoenen is Duitsland, Engeland, Italie, Frankrijk, Griekenland, Turkije....levert toch meer op?
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Ferry schreef: 30 jan 2021, 19:43 Zal Jonas er in het buitenland (niet Nederland) veel meer kunnen verdienen dan bij Feijenoord? Noors international. 27 jaar. Paar seizoenen is Duitsland, Engeland, Italie, Frankrijk, Griekenland, Turkije....levert toch meer op?
Dat lijkt me wel maar aangezien ze ook zo gek zijn om Narsingh 1,5 mio te geven weet je het maar nooit. Die Berghuis speelt ook niet voor een paar knaken.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gesloten