Jonas Svensson (2021)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Toffee
Supporter
Berichten: 234
Lid geworden op: 07 okt 2005, 14:34

DiepeMast schreef: 24 jun 2020, 12:12 Svensson na de zomer nog steeds bij AZ. Ik teken er voor, maar ik zou het volledig begrijpen als hij verder wilt kijken. In de Eredivisie zit hij aan de top, dus het buitenland zou een logische stap zijn. Eerdere geïnteresseerde clubs zoals Celtic en Valencia zouden heel mooi zijn. En als hij niet gaat, zou hij dan echt z'n contract alsnog een jaar verlengen? 🤔
Zijn contract loopt af in 2021.
Everton: Pride of Merseyside
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik zie hem heel graag verlengen. Ik hou mij maar vast aan de hoop dat hij voor een verdediger in toplanden wel echt heel klein is.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Toffee schreef: 25 jun 2020, 07:12 Zijn contract loopt af in 2021.
Precies. Daarom wil je dan ook dat hij verlengd, zodat hij volgende zomer niet gratis de deur uitloopt. :wink:
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DiepeMast schreef: 25 jun 2020, 14:01 Precies. Daarom wil je dan ook dat hij verlengd, zodat hij volgende zomer niet gratis de deur uitloopt. :wink:
Verlengen met een transferclausule zal beter zijn dan niet verlengen denk ik :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
aadjepaatje
Steward
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 jul 2018, 15:52

Haha niet Svensson maar Midtsjo.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Nu nog snel +2 er van maken. Go Max!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

https://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/ ... lijke-foto

Bericht van 13 juli. Svensson die via Instagram grappige foto deelt. Had hem niet zo als grappenmaker ingeschat. Hij komt altijd heel serieus over.

Nu nog bijtekenen...
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Een bericht op voetbalprimeur herinnerde mij er even aan dat deze man nog altijd niet bijgetekend heeft.
Vinden we het, het echt waard om hem binnenboord te houden ten kostte van een eventuele transfersom?
Of verwachten we dan iets wat recentelijk een trend is geweest in het voetbal namelijk : eerst verlengen en dan toch verkopen binnen een paar maanden.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 09 sep 2020, 13:13 Een bericht op voetbalprimeur herinnerde mij er even aan dat deze man nog altijd niet bijgetekend heeft.
Vinden we het, het echt waard om hem binnenboord te houden ten kostte van een eventuele transfersom?
Of verwachten we dan iets wat recentelijk een trend is geweest in het voetbal namelijk : eerst verlengen en dan toch verkopen binnen een paar maanden.
Ja. Als je het team bij elkaar wilt houden en er wordt niet genoeg geboden, gewoon houden. En als hij en AZ tot akkoord komen, dan blijft hij gewoon het hele seizoen, tenzij er op basis van het nieuwe akkoord weer genoeg geboden wordt. En dat zal dan nog pas eerst in de winterstop zijn.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

DeZuivelDuivel schreef: 09 sep 2020, 13:13 Een bericht op voetbalprimeur herinnerde mij er even aan dat deze man nog altijd niet bijgetekend heeft.
Vinden we het, het echt waard om hem binnenboord te houden ten kostte van een eventuele transfersom?
Of verwachten we dan iets wat recentelijk een trend is geweest in het voetbal namelijk : eerst verlengen en dan toch verkopen binnen een paar maanden.
Begin dit jaar heeft Max hierover gezegd dat hij heel graag wil verlengen met Jonas. Mocht dat niet lukken (daar lijkt het wel een beetje op) dan nog wil hij hem behouden, met het risico dat hij AZ verlaat zonder transfersom.
Hoop dat hij Jonas (net als Midtsjo) kan verleiden om nog 1 of meerdere jaren bij te tekenen. Maar niet bijtekenen betekent dus zeker niet het bordje "te Koop""
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Klopt het dat er nog geen uitspraak is gedaan?
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Jonas Svensson, teamgenoot van Aboukhlal bij AZ, moest zich geblesseerd afmelden voor de komende interlands van Noorwegen. De rechtsback speelde zondag nog de hele wedstrijd tegen SC Heerenveen (3-0-winst). Een woordvoerster van AZ kon vanwege privacyredenen niet zeggen wat Svensson mankeert en hoelang hij aan de kant staat.
Niets van gehoord. AZ voor Noorwegen naar ik hoop. Geen risico, ook niet gezien Corona. Geen Corona geval meer gemeld door AZ, dus dat zal het niet zijn.

Bron: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/AZ ... ~a33c66d8/
_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik dacht dat hij gewoon geen oproep had gehad, het zal mij benieuwen wat er aan de hand is.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Hij staat bij Noorwegen volgens mij bijna nooit in het elftal, dus als ie een klein beetje jeuk aan z'n grote teen heeft is dat al een hele goede reden om gewoon lekker thuis te blijven.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

https://www.vi.nl/nieuws/AZ-moet-steunp ... ijd-missen

AZ kan voorlopig geen beroep doen op Jonas Svensson. De Noorse rechtsback staat voor langere tijd aan de kant met een blessure aan zijn linkeronderbeen.

Svensson viel zondag in het competitieduel met Heracles Almelo geblesseerd (1-2) uit. Naar nu blijkt is de schade bij de 27-jarige verdediger dusdanig groot dat hij voorlopig aan de kant staat. Hoe lang het herstel gaat duren, meldt AZ er nog niet bij. Maar duidelijk is dat het wel even duurt voordat de negentienvoudig international van Noorwegen weer mee kan doen.

Het is een tegenvaller voor AZ, want Svensson miste dit seizoen alleen het competitieduel met ADO Den Haag door de rode kaart die hij opliep tegen VVV-Venlo. Verder deed trainer Arne Slot in alle wedstrijden een beroep op de man die al sinds januari 2017 een vast gezicht is in de defensie en daarmee is uitgegroeid tot steunpilaar in Alkmaar.

AZ bereidt zich voor op het Europa League-duel met Napoli van komende donderdag, waarin Slot dus een vervanger moet zoeken voor Svensson. De meest voor de hand liggende kandidaat is Yukinari Sugawara. De twintigjarige Japanner verving zijn Noorse concurrent ook tegen ADO al in de basis en kwam dit seizoen tot nu toe zeven keer in actie voor AZ.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

een aderlating niet meer niet minder.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AlkmaarForever schreef: 01 dec 2020, 14:19 https://www.vi.nl/nieuws/AZ-moet-steunp ... ijd-missen

AZ kan voorlopig geen beroep doen op Jonas Svensson. De Noorse rechtsback staat voor langere tijd aan de kant met een blessure aan zijn linkeronderbeen.

Svensson viel zondag in het competitieduel met Heracles Almelo geblesseerd (1-2) uit. Naar nu blijkt is de schade bij de 27-jarige verdediger dusdanig groot dat hij voorlopig aan de kant staat. Hoe lang het herstel gaat duren, meldt AZ er nog niet bij. Maar duidelijk is dat het wel even duurt voordat de negentienvoudig international van Noorwegen weer mee kan doen.

Het is een tegenvaller voor AZ, want Svensson miste dit seizoen alleen het competitieduel met ADO Den Haag door de rode kaart die hij opliep tegen VVV-Venlo. Verder deed trainer Arne Slot in alle wedstrijden een beroep op de man die al sinds januari 2017 een vast gezicht is in de defensie en daarmee is uitgegroeid tot steunpilaar in Alkmaar.

AZ bereidt zich voor op het Europa League-duel met Napoli van komende donderdag, waarin Slot dus een vervanger moet zoeken voor Svensson. De meest voor de hand liggende kandidaat is Yukinari Sugawara. De twintigjarige Japanner verving zijn Noorse concurrent ook tegen ADO al in de basis en kwam dit seizoen tot nu toe zeven keer in actie voor AZ.
Dit is echt een grote aderlating voor AZ. Dat we Svensson nu net voor het cruciale duel met Napoli moeten missen...
Wat ik gezien heb is Yuki niet klaar voor een dergelijke wedstrijd. Zou Letschert of Hatzidiakos misschien rechtsback kunnen spelen?
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Kan ook nog Hatzidiakos worden tegen Napoli
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

kuifje schreef: 01 dec 2020, 14:24 Kan ook nog Hatzidiakos worden tegen Napoli
Ook mijn eerste gedachte en dan Letschert naast BMI. Moeten toch wat fysieke compensatie voor Svensson in de ploeg brengen. Yuki dan maar tegen Groningen als Panta rust krijgt.
Gesloten