Thomas Ouwejan (2024, verhuurd)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Het is gewoon een slappe lul die je liever kwijt dan rijk bent. AZ had kampioen kunnen worden maar meneer vond zichzelf belangrijker dan de club waar hij alles aan te danken heeft. En dan op het veld vervolgens bewijzen waarom je op de bank zit. Met deze mentaliteit gaat hij in Udine ook het bankje warm houden.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 08 sep 2020, 14:14 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=376773

Thomas schopt in ieder geval nog eens achteruit.
Lekker vaag. Als je echt in je recht staat dan noem je man en paard. Zal wel zoiets zijn als met een gepast bod mag je weg. Ouwejan vond PSV gepast, AZ niet. Misschien kon hij voor 3,5 jaar tekenen bij PSV en baalt ie daar nog van.

Toch wel benieuwd hoe het gaat lopen. Zoals ik me kan heugen is dit de eerste ‘verkoop’ via deze constructie . Als het nou toch niet helemaal loopt zoals verwacht staat hij volgende voorbereiding weer op het trainingsveld. Met dan een mogelijke verkoop van Wijndal kan ie ook zomaar weer basisspeler worden.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Wel zeuren en natrappen en toch zijn contract verlengen. Er zat zeker een harde drol dwars ofzo.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Kilkenny schreef: 09 sep 2020, 10:12 Wel zeuren en natrappen en toch zijn contract verlengen. Er zat zeker een harde drol dwars ofzo.
Dat zal de voorwaarde zijn geweest om verhuurd te mogen worden.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

kuifje schreef: 09 sep 2020, 10:47 Dat zal de voorwaarde zijn geweest om verhuurd te mogen worden.
En niet met het doel om dat verlengde contract bij AZ uit te dienen.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Beetje sneu dat natrappen. Je bent uit de basis gespeeld door een concurrent, wees een man en probeer jezelf in ieder geval de rest van dat seizoen terug te knokken in plaats van de handdoek in de ring gooien en zoeken naar een uitweg. Daarnaast speelde AZ mee om de titel en is het dus niet meer dan logisch dat de club hem niet wilde laten gaan.

Nu alsnog een mooie stap kunnen maken, dat piepen was dus nergens voor nodig.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ fanatic 4-life schreef: 09 sep 2020, 13:18 Beetje sneu dat natrappen. Je bent uit de basis gespeeld door een concurrent, wees een man en probeer jezelf in ieder geval de rest van dat seizoen terug te knokken in plaats van de handdoek in de ring gooien en zoeken naar een uitweg. Daarnaast speelde AZ mee om de titel en is het dus niet meer dan logisch dat de club hem niet wilde laten gaan.

Nu alsnog een mooie stap kunnen maken, dat piepen was dus nergens voor nodig.
Precies. En hij mag best dankbaar zijn dat AZ nu wel meewerkt via een of andere vage verhuurconstructie, want dat is niet in het voordeel van AZ.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Ach, hij was teleurgesteld omdat hij weinig speeltijd kreeg. Mag toch? Volkomen logisch dat hij in de winterstop niet weg mocht met een mogelijke titel in het vooruitzicht. Nu naar een mooie club. Veel succes!
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Hij zegt eigenlijk alleen dat AZ bepaalde afspraken niet is nagekomen. Zou toch kunnen? Wij weten niet van de hoed en de rand. Maar prima dat ie weg is en blij is.
Maar wat jullie doen is eigenlijk ook natrappen naar Thomas. Dat verdient ie ook niet.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

salmonyappi schreef: 09 sep 2020, 22:40 Hij zegt eigenlijk alleen dat AZ bepaalde afspraken niet is nagekomen. Zou toch kunnen? Wij weten niet van de hoed en de rand. Maar prima dat ie weg is en blij is.
Maar wat jullie doen is eigenlijk ook natrappen naar Thomas. Dat verdient ie ook niet.
Zeg dan wat die afspraken inhielden en wie deze met hem heeft gemaakt. Nu zegt hij inhoudelijk niets maar geeft AZ toch nog een "trap"na.

Vorig jaar was ik al van mening dat hij zich veel te makkelijk en snel had neergelegd bij zijn reserverol en weg wilde. Dat dit nu echter weer wordt benoemt komt door zijn eigen uitspraken.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Thomas Ouwejankerd.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Tot nu toe 3x een basisplaats en 3x ingevallen. Allemaal als linkermiddenvelder. In totaal 296 minuten gespeeld en maar één keer de 90 minuten volgemaakt. Eén assist gegeven tot nu toe (tijdens de 3-2 winst op Parma). Gisteren de hele wedstrijd op de bank gebleven.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

AZuid-Scharwoude schreef: 07 nov 2020, 17:56 Tot nu toe 3x een basisplaats en 3x ingevallen. Allemaal als linkermiddenvelder. In totaal 296 minuten gespeeld en maar één keer de 90 minuten volgemaakt. Eén assist gegeven tot nu toe (tijdens de 3-2 winst op Parma). Gisteren de hele wedstrijd op de bank gebleven.
Van de 720 minuten er 296 gemaakt te hebben voor een nieuweling geeft toch hoop.
Yukinari Sugawara heeft er hier minder gemaakt. Kijk hoe moeilijk het hier al is (Evjen, Yuki, Aboukhlal, etc.) om aan minuten toe te komen
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

capefear schreef: 25 nov 2020, 11:48 Van de 720 minuten er 296 gemaakt te hebben voor een nieuweling geeft toch hoop.
Yukinari Sugawara heeft er hier minder gemaakt. Kijk hoe moeilijk het hier al is (Evjen, Yuki, Aboukhlal, etc.) om aan minuten toe te komen
Ja, maar ik geloof dat de optie niet van de poes is. Stel dat er 6 mio afgetikt moet worden, is het dan nog steeds voldoende voor Udinese om dit bedrag te gaan betalen.
Ze staan dacht ik ook onderaan. Als ze straks degraderen dan zullen ze wellicht geen 6 mio voor een backie kunnen neerleggen. En zijn de prestaties in die speelminuten voldoende opdat een competitiegenoot wel wat ziet zitten in hem?

Ik zou niet raar opkijken dat hij volgend seizoen gewoon WIjndal vervangt.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

kuifje schreef: 25 nov 2020, 15:09 Ja, maar ik geloof dat de optie niet van de poes is. Stel dat er 6 mio afgetikt moet worden, is het dan nog steeds voldoende voor Udinese om dit bedrag te gaan betalen.
Ze staan dacht ik ook onderaan. Als ze straks degraderen dan zullen ze wellicht geen 6 mio voor een backie kunnen neerleggen. En zijn de prestaties in die speelminuten voldoende opdat een competitiegenoot wel wat ziet zitten in hem?

Ik zou niet raar opkijken dat hij volgend seizoen gewoon WIjndal vervangt.
Ik ben bang dat hij de motivatie mist om Wijndal te vervangen.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

multatuli schreef: 25 nov 2020, 15:41 Ik ben bang dat hij de motivatie mist om Wijndal te vervangen.
Als dat op een gegeven moment the best he can get is, dan zal hij wel moeten.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Hij komt niet meer terug.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

salmonyappi schreef: 25 nov 2020, 22:59 Hij komt niet meer terug.
Als Udinese zijn optie niet licht, wat dan?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

kuifje schreef: 25 nov 2020, 17:36 Als dat op een gegeven moment the best he can get is, dan zal hij wel moeten.
Ja maar als dat gebeurt en hij is niet 100 procent gemotiveerd (want toch negatieve gevoelens bij AZ/Slot/etc), dan zien we niet meer de beste Ouwejan zoals hij voor de periode Wijndal speelde.

Ik vond Ouwejan altijd een prima linksback. 1 van de betere van Nederland na Wijndal, Van Aanholt en Haps. En hij was niet eens zoveel slechter dan Haps. Maar nadat hij door Wijndal was ingehaald en hij nog een paar keer mocht invallen, zag je een heel andere Ouwejan dan daarvoor die heel slecht presteerde en ons toen zeker punten heeft gekost.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

multatuli schreef: 26 nov 2020, 09:00 Ja maar als dat gebeurt en hij is niet 100 procent gemotiveerd (want toch negatieve gevoelens bij AZ/Slot/etc), dan zien we niet meer de beste Ouwejan zoals hij voor de periode Wijndal speelde.

Ik vond Ouwejan altijd een prima linksback. 1 van de betere van Nederland na Wijndal, Van Aanholt en Haps. En hij was niet eens zoveel slechter dan Haps. Maar nadat hij door Wijndal was ingehaald en hij nog een paar keer mocht invallen, zag je een heel andere Ouwejan dan daarvoor die heel slecht presteerde en ons toen zeker punten heeft gekost.
Toen zag hij ook geen perspectief meer. Hij wist dat hoe goed hij ook speelde Wijndal het altijd zou winnen. Als ie straks eventueel weer als nummer één voor die positie terugkomt, is het weer een ander verhaal.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gesloten