Thomas Ouwejan (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
multatuli
Barry

AZuid-Scharwoude schreef: 11 apr 2021, 12:47 Ik dacht dat Ouwejan had aangegeven niet meer graag terug te komen bij AZ.
HIj was niet helemaal op een fijne manier vertrokken bij AZ en hij hoopte natuurlijk bij die club in Italie te kunnen bljiven. Maar nu hij daar bijna geen speeltijd krijgt en nog steeds bij AZ onder contract staat, is het misschien wel een optie om de plek van Wijnda over te nemen als die vertrekt.
ignore: kuifje, bk wcm, AZ-073, ‘81, Langedijk, Wildcat
capefear
Fanatic

multatuli schreef: 11 apr 2021, 13:04 HIj was niet helemaal op een fijne manier vertrokken bij AZ en hij hoopte natuurlijk bij die club in Italie te kunnen bljiven. Maar nu hij daar bijna geen speeltijd krijgt en nog steeds bij AZ onder contract staat, is het misschien wel een optie om de plek van Wijnda over te nemen als die vertrekt.
Ik verwacht dat Wijndal en Koopmeiners een stap gaan maken, Svensson transfervrij vertrekt en Indi niet meer gehuurd wordt. Spelers als Stengs en Boadu zijn er nog niet klaar voor en dat zullen ze zelf ook wel beseffen, die moeten hier nog minstens een goed en solide seizoen gaan draaien om dan de stap te maken.
Met Ouwejan hebben we gewoon een prima opkomende back die ik wel goed met karlsson zie functioneren, zoals zijn samenwerking met Idrissi ook perfect was.
Voor Koopmeiners, Svensson en Indi zullen sterke vervangers gehaald moeten worden, dan zal AZ in mijn ogen gewoon verder kunnen gaan met de lijn waar ze de laatste jaren in zitten.
Plaats reactie