De Basisopstelling

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

Mijn opstelling op basis van de huidige selectie, vorm binnen de selectie (en aanstaande aankopen?):

Okoye
Sugawara, Letschert, Martins Indi, Wijndal (of aankoop)
Midtsjo, Reijnders
Gudmundsson
Karlsson, Aboukhlal, Pavlidis
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Zwaar teleurgesteld door de trainer en de meeste spelers. Op deze manier wordt Celtic (hoe matig die ook zijn) ook nog moeilijk om te winnen.

Verkeerde opstelling en heel veel fouten gezien.

Aboukhlal beste aanvaller in de voorbereiding was nu meteen weer de slechtste. Verkopen. Poku of Evjen basis.

De Wit doet bijna niets nuttigs in het veld. Verkopen. Gudmundsson op 10.

Clasie nuttige reserve maar absoluut geen basisspeler. Bank, Koopmeiners basis + Berg kopen.

Letschert is gewoon te slecht voor dit niveau, verkopen. Beukema basis.

Yuki zelfde verhaal als Clasie. Bank. Witry basis.

Oosting goed talent die altijd zijn best doet maar is geen verdediger. Bank, Wijndal basis + Bjorkan kopen

Basisopstelling

-------------------pavlidis----------------------
Karlsson-----------------------------Evjen/Poku
-----------Gudmundsson--------
-----------Koopmeiners------------- Midtsjo---------
Wijndal-------Indi------Beukema-------Witry
------------------Jensen -------------------------



RESERVES
Keeper Verhulst
RB Yuki
Cv Hatzidiakos
LB Bjorkan
VM Berg/Peer Koopmeiners
CM Reijnders
AM Taabouni
RV Poku/Evjen
SP Duin/Barasi
LV Oosting

Verkopen
De Wit
Aboukhlal
Letschert
Laatst gewijzigd door multatuli op 14 aug 2021, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
biefstukje
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 23 dec 2020, 18:09

multatuli schreef: 14 aug 2021, 16:49 Zwaar teleurgesteld door de trainer en de meeste spelers. Op deze manier wordt Celtic (hoe matig die ook zijn) ook nog moeilijk om te winnen.

Verkeerde opstelling en heel veel fouten gezien.

Aboukhlal beste aanvaller in de voorbereiding was nu meteen weer de slechtste. Verkopen. Poku of Evjen basis.

De Wit doet bijna niets nuttigs in het veld. Verkopen. Gudmundsson op 10.

Clasie nuttige reserve maar absoluut geen basisspeler. Bank, Koopmeiners basis + Berg kopen.

Letschert is gewoon te slecht voor dit niveau, verkopen. Beukema basis.

Yuki zelfde verhaal als Clasie. Bank. Witry basis.

Oosting goed talent die altijd zijn best doet maar is geen verdediger. Bank, Wijndal basis + Bjorkan kopen

Basisopstelling

-------------------pavlidis----------------------
Karlsson-----------------------------Evjen/Poku
-----------Gudmundsson--------
-----------Koopmeiners------------- Midtsjo---------
Wijndal-------Indi------Beukema-------Witry
------------------Jensen -------------------------

Xxxxx = Hatzidiakos/Letschert/Beukema

RESERVES
Keeper Verhulst
RB Yuki
Cv Hatzidiakos
LB Bjorkan
VM Berg/Peer Koopmeiners
CM Reijnders
AM Taabouni
RV Poku/Evjen
SP Duin/Barasi
LV Oosting

Verkopen
De Wit
Aboukhlal
Letschert
Helemaal eens met deze opstelling. Vooral de verandering van de wit eruit, Gudmundsson op 10 en Pavlidis spits vind ik heel belangrijk. Nu heb je met de Wit een speler in het veld die voetballend echt helemaal niks toevoegt, terwijl als Gudmundsson op 10 speelt je veel meer voetbal in het spel krijgt. Je kon in de wedstrijd net zijn dat er amper ballen tussen de linies gespeeld konden worden omdat de spelers te ver weg staan en er geen creatieve speler op 10 staat.

Verder lijkt Witry me vast een wat betrouwbaardere speler dan Yuki, Yuki kan soms leuke dingen doen maar even later speelt hij weer zomaar een bal weg. Witry is al wat ouder dus ik neem aan dat het bij hem allemaal wat stabieler zal zijn.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Polletje Gudmundsson/deWit (op10) ben ik echt benieuwd naar. Zoveel verschillende meningen zie ik voorbij komen.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

SimonPoulsen schreef: 14 aug 2021, 18:44 Polletje Gudmundsson/deWit (op10) ben ik echt benieuwd naar. Zoveel verschillende meningen zie ik voorbij komen.
Ja, leuke poll. Doe maar.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

multatuli schreef: 14 aug 2021, 16:49 Zwaar teleurgesteld door de trainer en de meeste spelers. Op deze manier wordt Celtic (hoe matig die ook zijn) ook nog moeilijk om te winnen.

Verkeerde opstelling en heel veel fouten gezien.

Aboukhlal beste aanvaller in de voorbereiding was nu meteen weer de slechtste. Verkopen. Poku of Evjen basis.

De Wit doet bijna niets nuttigs in het veld. Verkopen. Gudmundsson op 10.

Clasie nuttige reserve maar absoluut geen basisspeler. Bank, Koopmeiners basis + Berg kopen.

Letschert is gewoon te slecht voor dit niveau, verkopen. Beukema basis.

Yuki zelfde verhaal als Clasie. Bank. Witry basis.

Oosting goed talent die altijd zijn best doet maar is geen verdediger. Bank, Wijndal basis + Bjorkan kopen

Basisopstelling

-------------------pavlidis----------------------
Karlsson-----------------------------Evjen/Poku
-----------Gudmundsson--------
-----------Koopmeiners------------- Midtsjo---------
Wijndal-------Indi------Beukema-------Witry
------------------Jensen -------------------------



RESERVES
Keeper Verhulst
RB Yuki
Cv Hatzidiakos
LB Bjorkan
VM Berg/Peer Koopmeiners
CM Reijnders
AM Taabouni
RV Poku/Evjen
SP Duin/Barasi
LV Oosting

Verkopen
De Wit
Aboukhlal
Letschert
Eens met de opstelling maar een paar punten:

Wat maakt Martins indi beter dan Letschert? Ik vind persoonlijk Letschert veel beter aan de bal en verder verdedigend zijn die twee even goed/matig.

Aboukhlal heeft mij werkelijk verrast en leek zo veel beter dan vorig seizoen en Poku en Evjen lieten in ieder geval vandaag echt veel minder zien.

Pavlidis vond ik echt een hele fijne gewaarwording in de spits, kan zo veel meer met een bal dan Boadu en geeft zo veel meer dreiging.

De Wit moet echt linea recta naar de bank, wat een faalhaas is dat zeg.

Janssen mag ook wel een draai om zijn oren krijgen voor het niet direct inzetten van Koopmeiners, het team ging direct 30% beter draaien met zijn komst en zijn mogelijke transfer stond hem totaal niet in de weg. Hij is de eredivisie wel overduidelijk ontgroeid.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

timdadum schreef: 14 aug 2021, 10:15 Eigenlijk zou het voor de doorstroming van Evjen en/of Taabouni beter zijn als de Wit weggaat. Die zit nu nogal wat talent in de weg zonder al te veel toe te voegen - in mijn ogen.
Jaaa! De Wit verkopen en de tandem Oosting-Taabouni aanvallend in ere herstellen. 😃
RAZ
Glory-hunter
Berichten: 98
Lid geworden op: 06 nov 2004, 20:14
Locatie: Daalmeer

Basisopstelling 1 september

-------------------Pavlidis----------------------
Karlsson-----------------------------Evjen/Abouklal
-----------Gudmundsson/Taabouni--------
-----------De Wit------------ Midtsjo---------
Wijndal-------Indi------Beukema-------Witry
------------------Vindahl-------------------------

Wissels
Duin
Barasi
Koopmeiners
Hatzidiakos
Sugawara
Clasie
Reinders
Verhulst

Goed elftal!
De Wit speelde bij jong oranje ook een linie terug
We shall never surrender!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Vindahl Jensen
Witry - Beukema - Martins Indi - Wijndal
Reijnders - Midtsjo
Taaibouni
Evjen - Pavlidis - Karlsson
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Geen nieuwe spelers erbij en alleen Teun is vertrokken. Dit zijn dus de spelers waar wij het mee moeten doen het komende halfjaar:


BASISOPSTELLING

-------------------pavlidis----------------------
Karlsson----------------------------------Evjen
----------------Gudmundsson-----------------
-----------Reijnders------------- Midtsjo---------
Wijndal-------Indi------Beukema-------Witry
-----------------------Jensen -------------------------


RESERVES
Keeper Verhulst
RB Yuki
Cv Hatzidiakos
Cv Letschert
LB De Wit
VM Peer Koopmeiners
CM Clasie
AM Taabouni
RV Poku/Aboukhlal
SP Barasi/Duin
LV Oosting

Op zich geen heel slecht team, alleen Reijnders zal het zwaar krijgen om Teun te vervangen. Verder zijn we er niet echt op achteruit gegaan in vergelijking met vorig jaar.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 31 aug 2021, 21:13
BASISOPSTELLING

-------------------pavlidis----------------------
Karlsson----------------------------------Evjen
----------------Gudmundsson-----------------
-----------Reijnders------------- Midtsjo---------
Wijndal-------Indi------Beukema-------Witry
-----------------------Jensen -------------------------
Dit is exact de opstelling die ik ook voor ogen heb. Mail het even door aan de trainer zou ik zeggen, want die gaat vast aan z'n PSV-vriendje vastklampen.
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 31 aug 2021, 21:13 Geen nieuwe spelers erbij en alleen Teun is vertrokken. Dit zijn dus de spelers waar wij het mee moeten doen het komende halfjaar:


BASISOPSTELLING

-------------------pavlidis----------------------
Karlsson----------------------------------Evjen
----------------Gudmundsson-----------------
-----------Reijnders------------- Midtsjo---------
Wijndal-------Indi------Beukema-------Witry
-----------------------Jensen -------------------------


RESERVES
Keeper Verhulst
RB Yuki
Cv Hatzidiakos
Cv Letschert
LB De Wit
VM Peer Koopmeiners
CM Clasie
AM Taabouni
RV Poku/Aboukhlal
SP Barasi/Duin
LV Oosting

Op zich geen heel slecht team, alleen Reijnders zal het zwaar krijgen om Teun te vervangen. Verder zijn we er niet echt op achteruit gegaan in vergelijking met vorig jaar.
Ik zou ook exact zo spelen.
Compete to complete
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Eigenlijk zijn we allemaal wel eens over de basis. Alleen over de nummer 10 kun je discussiëren met Gudmundsson, Taabouni of De Wit. Waarbij eerstgenoemde veel meer moet scoren en laatstgenoemde alleen nuttig kan zijn tegen betere tegenstanders.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Langedijk schreef: 01 sep 2021, 16:14 Eigenlijk zijn we allemaal wel eens over de basis. Alleen over de nummer 10 kun je discussiëren met Gudmundsson, Taabouni of De Wit. Waarbij eerstgenoemde veel meer moet scoren en laatstgenoemde alleen nuttig kan zijn tegen betere tegenstanders.
Eens, alleen zou ik Oosting daarbij ook noemen. Zeker voor de Wit. Oosting kan heel veel km maken, maar kan in vergelijking met de Wit wel voetballen. Balletje naar voren spelen....
Praat geen Poep, doos.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Langedijk schreef: 01 sep 2021, 16:14 Eigenlijk zijn we allemaal wel eens over de basis. Alleen over de nummer 10 kun je discussiëren met Gudmundsson, Taabouni of De Wit. Waarbij eerstgenoemde veel meer moet scoren en laatstgenoemde alleen nuttig kan zijn tegen betere tegenstanders.
Tijd voor een polletje, wie moet er op 10? Oprecht wel benieuwd naar de meningen.

DeWit, Gudmundsson, Taabouni of Oosting
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Witzer schreef: 01 sep 2021, 18:10 Eens, alleen zou ik Oosting daarbij ook noemen. Zeker voor de Wit. Oosting kan heel veel km maken, maar kan in vergelijking met de Wit wel voetballen. Balletje naar voren spelen....
Die vergat ik inderdaad.

Best veel opties zo. Wil de echte nummer 10 opstaan.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
elmo
Seizoenkaarthouder
Berichten: 311
Lid geworden op: 06 jun 2007, 18:33

Nu het maar aanmodderen blijft bij het eerste, wellicht eens wat zaken opschudden.

- - - - - - - - - - - - - - Reus - - - - - - - - - - - - - - -
Witry - Beukema - Martins Indi - Wijndal
- - - - - - - - Midtsjö - Reijnders - - - - - - - - -
- - - - - Evjen - Taabouni - Karlsson - - - - -
- - - - - - - - - - - - - Pavlidis - - - - - - - - - - - - -

Team met meer dan voldoende talent en strijdkracht/wedstrijdmentaliteit. Deze basis maar eens een paar wedstrijden laten staan.

Wissels (indien nodig en/of de stand het toe staat):

Barasi voor Pavlidis
Gudmundsson voor Karlsson of Taabouni
Oosting voor Taabouni of Karlsson
Velthuis of Berkhout voor Martins Indi of Beukema
Poku voor Evjen
de Jong voor Taabouni of Reijnders
Buurmeester voor Midtsjö of Reijnders


Kan het team weer langzaam gaan bouwen aan een team met een duidelijke link naar de jeugdopleiding. Jonge en gedreven zelf opgeleide spelers hebben altijd een streep voor (op aangekochte spelers die niets toevoegen).

Laat de Wit, Aboukhlal, Gudmundsson en Letschert lekker eens even een paar wedstrijden op de bank, zonder in te vallen.

Ik denk dat het er behoorlijk van gaat opknappen.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1591
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

elmo schreef: 21 sep 2021, 15:27 Nu het maar aanmodderen blijft bij het eerste, wellicht eens wat zaken opschudden.

- - - - - - - - - - - - - - Reus - - - - - - - - - - - - - - -
Witry - Beukema - Martins Indi - Wijndal
- - - - - - - - Midtsjö - Reijnders - - - - - - - - -
- - - - - Evjen - Taabouni - Karlsson - - - - -
- - - - - - - - - - - - - Pavlidis - - - - - - - - - - - - -

Team met meer dan voldoende talent en strijdkracht/wedstrijdmentaliteit. Deze basis maar eens een paar wedstrijden laten staan.

Wissels (indien nodig en/of de stand het toe staat):

Barasi voor Pavlidis
Gudmundsson voor Karlsson of Taabouni
Oosting voor Taabouni of Karlsson
Velthuis of Berkhout voor Martins Indi of Beukema
Poku voor Evjen
de Jong voor Taabouni of Reijnders
Buurmeester voor Midtsjö of Reijnders


Kan het team weer langzaam gaan bouwen aan een team met een duidelijke link naar de jeugdopleiding. Jonge en gedreven zelf opgeleide spelers hebben altijd een streep voor (op aangekochte spelers die niets toevoegen).

Laat de Wit, Aboukhlal, Gudmundsson en Letschert lekker eens even een paar wedstrijden op de bank, zonder in te vallen.

Ik denk dat het er behoorlijk van gaat opknappen.
Dat denk ik zeker. 👍🏼
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

elmo schreef: 21 sep 2021, 15:27 Nu het maar aanmodderen blijft bij het eerste, wellicht eens wat zaken opschudden.

- - - - - - - - - - - - - - Reus - - - - - - - - - - - - - - -
Witry - Beukema - Martins Indi - Wijndal
- - - - - - - - Midtsjö - Reijnders - - - - - - - - -
- - - - - Evjen - Taabouni - Karlsson - - - - -
- - - - - - - - - - - - - Pavlidis - - - - - - - - - - - - -

Team met meer dan voldoende talent en strijdkracht/wedstrijdmentaliteit. Deze basis maar eens een paar wedstrijden laten staan.

Wissels (indien nodig en/of de stand het toe staat):

Barasi voor Pavlidis
Gudmundsson voor Karlsson of Taabouni
Oosting voor Taabouni of Karlsson
Velthuis of Berkhout voor Martins Indi of Beukema
Poku voor Evjen
de Jong voor Taabouni of Reijnders
Buurmeester voor Midtsjö of Reijnders


Kan het team weer langzaam gaan bouwen aan een team met een duidelijke link naar de jeugdopleiding. Jonge en gedreven zelf opgeleide spelers hebben altijd een streep voor (op aangekochte spelers die niets toevoegen).

Laat de Wit, Aboukhlal, Gudmundsson en Letschert lekker eens even een paar wedstrijden op de bank, zonder in te vallen.

Ik denk dat het er behoorlijk van gaat opknappen.
In een hoop dingen kan ik me prima vinden.
-Maar die nieuwe keeper nu al afschrijven is naast kapitaal vernietiging ook gewoon niet terecht vind ik. Reus wisselt topreddingen af met gestuntel, en zoals die goal van Lieftink had men bij die deen sowieso gezegd dat hij houdbaar was. Dan nog eerder Verhulst.

-En Gudmundsson was verantwoordelijk voor de meerderheid van de kansen de laatste 2 wedstrijden in zijn mogelijkheid om zich te laten gelden als basisspeler. Die heeft zn meerwaarde wel bewezen dacht ik.

Neemt niet weg dat inderdaad Taabouni en vooral Evjen hun kans om het ongelijk van de trainer te bewijzen ondertussen wel hebben verdiend op basis van het matige spel van hun concurrenten (Aboukhlal en deWit). Net als Beukema en Reijnders inderdaad op hun posities.
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

Vindahl-Jensen
Witry, Beukema, Martins Indi, Wijndal
Midtsjo, Gudmundsson, Reijnders
Evjen, Pavlidis, Karlsson

of

Vindahl-Jensen
Witry, Beukema, Martins Indi, Wijndal
Midtsjo, Gudmundsson, Reijnders
Pavlidis, Aboukhlal, Karlsson


Letschert is compleet door de mand gevallen, deed veel fout tegen Heracles. Hatzidiakos is veel van hetzelfde. Beukema moet zijn kans krijgen. Eveneens aanvallend bij corners gevaarlijk.
Reijnders gaat nu zijn kans pakken t.o.v. Clasie; gevalletje Koopmeiners voor Vejinovic.
Gudmundsson is dé nummer 10. De Wit is een blind ren-je-rot paard zonder scorend vermogen.
Pavlidis dient meer in de bal te komen, of een actie in te zetten, dan dat hij louter fungeert als kapstok voor je aanvalsspel. Flanken tijdens de wedstrijd laten variëren qua bezetting; kan zelfs met aanvallende middenvelder daar nog bij: Karlsson, Pavlidis, Evjen, Gudmundsson.
Aboukhlal in dit elftal als een spits benaderen in plaats van een buitenspeler.

PLUS Barasi heel gauw definitief naar het eerste elftal overhevelen; want een echt back-up voor in de spits of aanvallende middenvelder ontbreekt. Aankomen zetten met Duin lijkt mij niet de weg omhoog; Barasi toont zich ook een doelpuntenmaker met venijn in duels en kan terugvallen op een goede techniek.
Plaats reactie