De teammanager / Ari Menmi

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

De nieuwe teammanager volgens de Telegraaf:
ma 30 mei 2011, 20:17
Bouwens bij AZ Van onze Telesportredactie
ALKMAAR - AZ heeft een opmerkelijke naam uit de hoge hoed getoverd voor de funtie van teammanager. Karel Bouwens, die als voetballer bekendheid verwierf bij met name Feyenoord en ADO Den Haag, volgt in Alkmaar de afzwaaiende Piet Hartland op.
Gebruikersavatar
oboema
Seizoenkaarthouder
Berichten: 469
Lid geworden op: 28 dec 2006, 10:44
Locatie: Alkmaar

AZ had al een opvolger in de gelederen genaamd Henkie Hut. Zonde.
Gebruikersavatar
Cruz Azul
Beheerder
Berichten: 1490
Lid geworden op: 14 jan 2005, 12:47

De functie bij uitstek voor iemand met een AZ-hart...
Was er nou echt geen oud-speler of een supporter te vinden die dit werk kon doen?
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Cruz Azul schreef:Was er nou echt geen oud-speler of een supporter te vinden die dit werk kon doen?
Het kan te gek ook...
...-
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Van harte welkom bij AZ. Veel succes!

(En de heren hierboven moeten niet zo zeuren, het is in ieder geval nog een oud-profvoetballer. Oud AZ spelers lopen hier trouwens ook nog genoeg rond. Als AZ de beste heeft gekozen, ben ik tevreden.)
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
oboema
Seizoenkaarthouder
Berichten: 469
Lid geworden op: 28 dec 2006, 10:44
Locatie: Alkmaar

Karel Bouwens, wat een expertise. :lol:

Bouwens is in het bezit van het CIOS-diploma en beschikt tevens over het trainersdiploma Oefenmeester 1. Hij werkt momenteel in een leidinggevende functie bij een Japans bedrijf. Zo Zo.

CIOS diploma, bravo. Oefenmeester 1 :roll: Gaat hij samen met Gert Jan de opstelling bepalen dan.

Daar tegenover Henk Hut, teammanager van Jong AZ, is jarenlang een hoge piet geweest bij de GGZ, is in bezit van diverse diploma's op het gebied van sociale dienstverlening en pedagogiek, en heeft jarenlang training gegeven bij afc'34 aan de jeugd. Is bovendien een zeer sociale man waar je makkelijk op af kunt stappen om in vertrouwen je verhaal te vertellen.

Wat doet AZ? Karel Bouwens................ Pffffffff Zal wel gekozen zijn op Japanse sponsor binnen te halen want voor de rest wint Henk Hut het in alle opzichten.
Gebruikersavatar
kAZper
Seizoenkaarthouder
Berichten: 372
Lid geworden op: 16 mar 2005, 15:07
Locatie: Bergen

oboema schreef:Karel Bouwens, wat een expertise. :lol:

Bouwens is in het bezit van het CIOS-diploma en beschikt tevens over het trainersdiploma Oefenmeester 1. Hij werkt momenteel in een leidinggevende functie bij een Japans bedrijf. Zo Zo.

CIOS diploma, bravo. Oefenmeester 1 :roll: Gaat hij samen met Gert Jan de opstelling bepalen dan.

Daar tegenover Henk Hut, teammanager van Jong AZ, is jarenlang een hoge piet geweest bij de GGZ, is in bezit van diverse diploma's op het gebied van sociale dienstverlening en pedagogiek, en heeft jarenlang training gegeven bij afc'34 aan de jeugd. Is bovendien een zeer sociale man waar je makkelijk op af kunt stappen om in vertrouwen je verhaal te vertellen.

Wat doet AZ? Karel Bouwens................ Pffffffff Zal wel gekozen zijn op Japanse sponsor binnen te halen want voor de rest wint Henk Hut het in alle opzichten.
Was Henk Hut ook kandidaat voor deze functie? Misschien werkt Henk wel naar alle tevredenheid in zijn huidige functie.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Kilkenny schreef:Van harte welkom bij AZ. Veel succes!

(En de heren hierboven moeten niet zo zeuren, het is in ieder geval nog een oud-profvoetballer. Oud AZ spelers lopen hier trouwens ook nog genoeg rond. Als AZ de beste heeft gekozen, ben ik tevreden.)
Dus de kans dat je tevreden bent is minimaal.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

galblazer schreef: Dus de kans dat je tevreden bent is minimaal.
Nee hoor. Ik denk eerlijk gezegd dat ik er helemaal niets van ga merken dus de kans dat ik tevereden ben is eigenlijk vrij groot.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik vind het altijd zo "knap" dat mensen meteen een mening hebben over iemand die ze helemaal niet kennen in de functie waar hij voor is aangenomen.
Ze zijn toch niet gek bij AZ ! Laat dat soort dingen nou maar aan de mensen over die er verstand van hebben.
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

Hier maar even het nieuws van VI.nl over de opvolger van Karel Bouwens.

• Hans Vonk treedt per direct in dienst van AZ • De 42-jarige oud-doelman gaat aan de slag als teammanager • Hij is de opvolger van Karel Bouwens, die vorige week wegens privéredenen plotseling zijn ontslag indiende • Na een lange loopbaan als keeper, die begon in 1988, stopte Vonk vorig jaar bij ajax Cape Town • De oud-international van Zuid-Afrika kwam verder uit voor RKC, FC Wageningen, FC Den Bosch, ajax en SC Heerenveen • Bij de Friese club werkte hij al eens samen met Gertjan Verbeek •
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Dus daarom. Vroeg me al af waarom hij vandaag bij de training was.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Het waren een paar fantastische dagen, Karel. Hoop dat het geen vervelende privé-redenen zijn waarom hij weg is gegaan.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Cruz Azul
Beheerder
Berichten: 1490
Lid geworden op: 14 jan 2005, 12:47

De functie bij uitstek voor iemand met een AZ-hart...
Was er nou echt geen oud-speler of een supporter te vinden die dit werk kon doen?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Inderdaad. Niets ten nadele van Vonk, alleen vind ik dit een beetje onnodig een hoog vriendjes gehalte hebben. Als je een beetje kan managen en plannen dan is deze functie prima in te vullen door iemand met een AZ hart.
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Cruz Azul schreef: Was er nou echt geen oud-speler of een supporter te vinden die dit werk kon doen?
Het kan te gek ook...
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Zuid-Afrikaan Hans Vonk zou wel eens een Zuid-Afrikaans supertalent naar Alkmaar mogen halen als tegenprestatie nu hij van vriend Verbeek de bank warm mag houden bij AZ.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

RULEAZ schreef: Het kan te gek ook...
:lol: :wink:
...-
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

AZ 4 Life schreef:Inderdaad. Niets ten nadele van Vonk, alleen vind ik dit een beetje onnodig een hoog vriendjes gehalte hebben. Als je een beetje kan managen en plannen dan is deze functie prima in te vullen door iemand met een AZ hart.
Je moet zoiets ook wel willen, dus een AZ hart vind ik echt ONBELANGERIJK, het is een Pre, meer niet
...... and that's what we mean by honey \:D/
AZNielsL
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2013, 12:34

Beste forumbezoekers,

Ik zou graag in contact komen met Hans Vonk, om hem te informeren over de foundation waar ik op dit moment stage voor loop. Heeft iemand enige idee waar Hans op dit moment woont of zou iemand mij in een prive bericht zijn telefoonnummer kunnen sturen, mocht iemand hier van in bezit zijn?

Het is voor het goede doel, niet om misbruik van te maken.

Met vriendelijke groet,

Niels Linders
The Spirit of Sport Foundation
www,thespiritofsportfoundation.org
Plaats reactie