De teammanager / Ari Menmi

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Je doet weer eens mensen veels te kort en overschat je eigen analytische vermogen schromelijk. Ik stel voor dat je je nou eens echt verdiept in de jeugdopleiding en de strategische doelstellingen van AZ. Dan kun je met jou intelligentie met behulp van de juiste feiten (dus niet jou onderbuik gevoelens) best tot goede conclusies komen. Dat weet ik zeker, want je kunt goed onderbouwd redeneren, maar het is allemaal gebasseerd op jou mening en niet op wat je als feiten kent.

Marijn Beuker zijn geschiedenis bijvoorbeeld bij AZ is uitgebreid gedokumenteert door AZ en externe media, dus ik stel voor dat je eens gaat googlen en je inleest. Ook het wel en wee van gang van zaken binnen de "interne organistatie" over hoe men daar functioneert is genoeg over terug te vinden.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Zitten er op communicatie lafaards Geest van Dirk ? wat denk jij ?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Ik weet het niet. Waarom vraag je dat Jack ? Mis je een meer uitgesproken manier van communiceren door AZ ?
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

In het volgende supportersmagAzine staat een zeer uitgebreid stuk met Beuker en Wijnker over de rol van Beuker en het prestatieklimaat bij de Opleiding en hoe dit ook zal worden geïmplementeerd bij het eerste.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

kuifje schreef:In het volgende supportersmagAzine staat een zeer uitgebreid stuk met Beuker en Wijnker over de rol van Beuker en het prestatieklimaat bij de Opleiding en hoe dit ook zal worden geïmplementeerd bij het eerste.
haha. Dat zal best wel.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Teammanager Zaal: schakelen en handelen
Gepubliceerd op 21 juli 2015 , 21:13
GARDEREN- Frank Zaal (30) neemt deze voorbereiding de organisatie van het trainingskamp in Garderen op
zich. De opvolger van Teun de Nooijer is een maand op weg in zijn nieuwe baan als teammanager. “Curaçao
was een mooie voorloper van wat ik nu doe.”

Afbeelding

Hoe bevalt je eerste trainingskamp met AZ tot nu toe?
“Vooralsnog hartstikke goed. We hebben goede faciliteiten en een goede groep. Het is voor mij niet m’n eerste
trainingskamp, maar het verloopt tot nu toe zoals ik had gehoopt.”

Je bent bijna een maand bezig. Welke indruk heb je van AZ?
“Dat AZ een mooie, warme club is, met een goede organisatie en dat er voor mij persoonlijk heel veel nieuwe
uitdagingen zijn. Zeker richting een stukje organisatie rondom het eerste elftal, om dat zo soepel mogelijk te
laten verlopen. Maar ook om op langere termijn wellicht te kijken hoe je op de persoonlijke wensen en
behoeften van de jongens in kunt springen. Ik ben blij dat ik deel kan uitmaken van deze club.”

Wat heb je hiervoor precies gedaan?
“Ik werkte hiervoor bij het sportmarketingbureau Players United. Ik was verantwoordelijk voor een aantal
accounts. Daar deed ik alle voetbaluitvoeringen en ook een beetje consultancy. Ik had te maken met allerlei
evenementen, bijvoorbeeld rondom Champions League en Europa League, evenementen van 5 tot 1.500
man, ouderkind-voetbaldagen, voetbalkampen, heel divers.”

En bij het nationale elftal van Curaçao deed je al ervaring op als teammanager.
“Het organiseren zit er sowieso wel een beetje in bij mij, maar Curaçao was een bijzondere ervaring. Patrick
Kluivert zocht iemand die de organisatorische zaken rondom de wedstrijden op zich wilde nemen. Dat heb ik
toen opgepakt en uiteindelijk was dat een mooie voorloper voor wat ik nu bij AZ doe.”

Hoe kwam je in contact met AZ?
“Na bijna tien jaar bij Players United, waar ik het tot de laatste dag fantastisch heb gehad, vond ik het goed
een nieuwe uitdaging te zoeken. Ik las dat Teun de Nooijer vertrok en via mijn bestaande contacten in de
voetbalwereld ben ik met Earnest Stewart om de tafel gaan zitten om aan te geven dat ik wel geïnteresseerd
was in de job. En na een aantal gesprekken overheerste bij hem dat gevoel ook.”

Wat wil je bereiken als teammanager van AZ?
“Ik hoop dat de organisatie alles bij mij neer durft te leggen en ziet dat alles snel wordt opgepakt en opgelost
en dat ik gezien word als iemand die snel weet te schakelen en te handelen. Dat mensen ook persoonlijk
dingen durven neer te leggen om te kijken hoe ik de meest optimale oplossing voor ze kan verzorgen.”

Afbeelding

Bron: AZ.nl
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Betrokken Menmi trots op kans in staf AZ 1

Frank Zaal regelt toch alle zaken die niet direct met voetbal te maken hebben ?

De spelers zelf kunnen kennelijk niks meer. Er zijn steeds meer mensen nodig om er nog wat van te maken.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Weet iemand wie nu de teammanager is?
_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8985
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Een snelle linkedin search geeft zowel Ari Menmi (sinds 2014) en Sander van Rijnsoever (sinds 2018) deze titel bij AZ.

Alleen Menmi kan dan weer niet kloppen want Zaal is in 2015 in dienst getreden als ik de berichtgeving goed terug lees.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Kilkenny schreef: 17 jun 2020, 09:19 Weet iemand wie nu de teammanager is?
Ik zie Ari altijd op de bank zitten in pak. Hij was eerst materiaalman maar is nu dus stilzwijgend doorgegroeid naar team manager. Je zag hem ook bv. bij de loting zitten. Heel raar dat hierover nooit is gecommuniceerd.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Voorlopig beiden in de topictitel gezet.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Kilkenny schreef: 17 jun 2020, 14:24 Voorlopig beiden in de topictitel gezet.
🤣 "We hebben geen idee wie de zaken rond het eerste elftal regelt. Zet Jaap en Harry maar op het formulier." :lol:
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Kilkenny schreef: 17 jun 2020, 14:24 Voorlopig beiden in de topictitel gezet.
Van Rijnsoever kan je uit de titel halen, die is weg. Die heeft het na Frank Zaal een jaartje gedaan maar is vorig jaar zomer vertrokken. Ari heeft het inderdaad overgenomen en is nu de teammanager.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8985
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 20 jun 2020, 10:33 Van Rijnsoever kan je uit de titel halen, die is weg. Die heeft het na Frank Zaal een jaartje gedaan maar is vorig jaar zomer vertrokken. Ari heeft het inderdaad overgenomen en is nu de teammanager.
Dat verklaard een hoop, de heren mogen hun linkedin dan wel eens gaan updaten :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie