Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

:mrgreen:
salmonyappi schreef: 26 jun 2022, 20:41 Wie is de genoemde “Locatie”?
Locadia
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Jordan Larsson lijkt mij gezien zijn laatst geschatte transferwaarde niet realistisch... maar hij is wel vanaf 1 juli écht transfervrij.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Antti Opdam schreef: 28 jun 2022, 09:28 It's all in the eye of the beholder.

Ik zag een opgetrainde amateur die net niet volledig door de mand viel ...
Opgetrainde amateur? Net niet door de mand viel? Lijkt me allemaal een beetje overdreven tegengas geven om je punt duidelijk te maken.

Enfin, Verhulst gaat toch niet keepen. We mogen nog een jaartje kijken naar dat gekloot van Vindahl.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ fanatic 4-life schreef: 28 jun 2022, 22:05 Opgetrainde amateur? Net niet door de mand viel? Lijkt me allemaal een beetje overdreven tegengas geven om je punt duidelijk te maken.

Enfin, Verhulst gaat toch niet keepen. We mogen nog een jaartje kijken naar dat gekloot van Vindahl.
Wie weet hoe snel Sem Westerveld zich gaat aandienen?
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ fanatic 4-life schreef: 28 jun 2022, 22:05 Opgetrainde amateur? Net niet door de mand viel? Lijkt me allemaal een beetje overdreven tegengas geven om je punt duidelijk te maken.
Klopt.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 28 jun 2022, 22:14 Wie weet hoe snel Sem Westerveld zich gaat aandienen?
Zou bijzonder zijn als AZ zo'n jongen eindelijk eens een kans geeft.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 29 jun 2022, 08:46 Zou bijzonder zijn als AZ zo'n jongen eindelijk eens een kans geeft.
Eindelijk? Hij is nog hartstikke jong en doorloopt de verschillende elftallen al redelijk snel.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 29 jun 2022, 09:05 Eindelijk? Hij is nog hartstikke jong en doorloopt de verschillende elftallen al redelijk snel.
Ik weet het, het is moeilijk.

Ken je topkeeperstalent Nick Olij nog?
Jasper Schendelaar?
Koen Bucker?
Jay Gorter?
Joey Roggeveen?
Hobie Verhulst?


AZ is niet bepaald een walhalla voor doorstromende keepers, maar ze krijgt er wel een paar het profvoetbal in (ook een aantal niet natuurlijk en die noem ik ook even niet).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 29 jun 2022, 09:22 Ik weet het, het is moeilijk.

Ken je topkeeperstalent Nick Olij nog?
Jasper Schendelaar?
Koen Bucker?
Jay Gorter?
Joey Roggeveen?
Hobie Verhulst?


AZ is niet bepaald een walhalla voor doorstromende keepers, maar ze krijgt er wel een paar het profvoetbal in (ook een aantal niet natuurlijk en die noem ik ook even niet).
Keepers worden veel te vaak vergeleken met veldspelers qua leeftijd. Een keeper heeft vaak gewoon een paar jaar langer nodig om echt door te breken.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 29 jun 2022, 09:22 Ik weet het, het is moeilijk.

Ken je topkeeperstalent Nick Olij nog?
Jasper Schendelaar?
Koen Bucker?
Jay Gorter?
Joey Roggeveen?
Hobie Verhulst?


AZ is niet bepaald een walhalla voor doorstromende keepers, maar ze krijgt er wel een paar het profvoetbal in (ook een aantal niet natuurlijk en die noem ik ook even niet).
Ja, ken dat lijstje (op Roggeveen na, en wist ook niet dat Gorter bij AZ zat) en dat er vele keepers, waar eerst veel van verwacht werd, later stil vertrokken.
OK, als je 'eindelijk' betrekt op alle keepers uit de AZ jeugd, dan snap ik het (niet als het over Sem Westerveld ging)
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SimonPoulsen schreef: 29 jun 2022, 09:38 Keepers worden veel te vaak vergeleken met veldspelers qua leeftijd. Een keeper heeft vaak gewoon een paar jaar langer nodig om echt door te breken.
Het klopt dat keepers vaak beter worden naarmate ze ouder zijn. Maar je moet ze wel ervaring laten opdoen en waarom kan dat niet in de hoofdmacht? Nu worden ze alleen maar verpest of weggejaagd door een incapabele keeperstrainer.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 474
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Langedijk schreef: 29 jun 2022, 09:49 Het klopt dat keepers vaak beter worden naarmate ze ouder zijn. Maar je moet ze wel ervaring laten opdoen en waarom kan dat niet in de hoofdmacht? Nu worden ze alleen maar verpest of weggejaagd door een incapabele keeperstrainer.
Omdat een keepersfout bijna niet op te vangen, hij is het slot op de deur en fout betekent dus een doelpunt. Het is voor mij gewoon niet wenselijk dat een keeper ervaring op doet bij een club in de top 5 van de eredivisie, tenzij het basisniveau zo obgelofelijk hoog ligt (Drommel, Bijlow bijvoorbeeld), dat alleen nog slimmigheden ingeslepen moeten worden. Die ervaring moet dan toch echt bij een club in de middenmoot worden opgedaan. Olij bijvoorbeeld groeit nu mooi toe naar een stabiele keeper.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Leeuwenhart schreef: 29 jun 2022, 10:55 Omdat een keepersfout bijna niet op te vangen, hij is het slot op de deur en fout betekent dus een doelpunt. Het is voor mij gewoon niet wenselijk dat een keeper ervaring op doet bij een club in de top 5 van de eredivisie, tenzij het basisniveau zo obgelofelijk hoog ligt (Drommel, Bijlow bijvoorbeeld), dat alleen nog slimmigheden ingeslepen moeten worden. Die ervaring moet dan toch echt bij een club in de middenmoot worden opgedaan. Olij bijvoorbeeld groeit nu mooi toe naar een stabiele keeper.
Drommel? Die kan er helemaal niks van. En bij Vindahl is elk schot op doel raak, waarom wordt hij dan niet verhuurd aan Top Oss?

Ik zie liever Westerveld of Verhulst die blunders maken dan een onbekwame buitenlander
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Leeuwenhart schreef: 29 jun 2022, 10:55 Omdat een keepersfout bijna niet op te vangen, hij is het slot op de deur en fout betekent dus een doelpunt. Het is voor mij gewoon niet wenselijk dat een keeper ervaring op doet bij een club in de top 5 van de eredivisie, tenzij het basisniveau zo obgelofelijk hoog ligt (Drommel, Bijlow bijvoorbeeld), dat alleen nog slimmigheden ingeslepen moeten worden. Die ervaring moet dan toch echt bij een club in de middenmoot worden opgedaan. Olij bijvoorbeeld groeit nu mooi toe naar een stabiele keeper.
Waarom hebben we dan uberhaupt keepers in de jeugd?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Anders moet je wel heel erg hoog druk zetten.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 29 jun 2022, 12:33 Waarom hebben we dan uberhaupt keepers in de jeugd?
Noodzakelijk kwaad
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Dijkhuizen noemt AZ ivm Dallinga; dat hij het jammer vindt dat AZ niet voor hem gekomen is.
AZ heeft dus niet geprobeerd en allicht weerspiegelt de uitspraak van Dijkhuizen ook wel de wens van Dallinga?
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... mt-AZ.html
we can come an end
KeesPierTol
Glory-hunter
Berichten: 78
Lid geworden op: 22 jan 2021, 19:58

differentcook schreef: 29 jun 2022, 14:52 Dijkhuizen noemt AZ ivm Dallinga; dat hij het jammer vindt dat AZ niet voor hem gekomen is.
AZ heeft dus niet geprobeerd en allicht weerspiegelt de uitspraak van Dijkhuizen ook wel de wens van Dallinga?
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... mt-AZ.html
'Dijkhuizen is vrij algemeen, noemt AZ meer als een voorbeeld ('AZ of zo iets')' Wel mooi hoe Dijkhuizen over hem spreekt en vind het wel jammer dat we hem niet bij AZ gaan zien. In potentie wellicht een tweede Vincent Janssen.
Gebruikersavatar
AZ_4ever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 apr 2007, 13:10
Locatie: Utrecht

KeesPierTol schreef: 29 jun 2022, 15:38 'Dijkhuizen is vrij algemeen, noemt AZ meer als een voorbeeld ('AZ of zo iets')' Wel mooi hoe Dijkhuizen over hem spreekt en vind het wel jammer dat we hem niet bij AZ gaan zien. In potentie wellicht een tweede Vincent Janssen.
Wat moeten we met Dallinga, als je Pavlidis, Barasi, Meerdink en zelfs nog Odgaard op die plek kan neerzetten? Behoorlijke overkill voor één positie
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ_4ever schreef: 29 jun 2022, 15:42 Wat moeten we met Dallinga, als je Pavlidis, Barasi, Meerdink en zelfs nog Odgaard op die plek kan neerzetten? Behoorlijke overkill voor één positie
Ik had het eerder al in het transfergeruchten topic geplaatst, maar het idee dat de trainer van Excelsior had was koop met een terugverhuur. In zo'n situatie had je natuurlijk ook weer een terugroep clausule innde winter kunnen inbouwen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie