Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
AZ_4ever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 apr 2007, 13:10
Locatie: Utrecht

DeZuivelDuivel schreef: 01 aug 2022, 17:03 Hebben we een keertje met zijn allen gekregen wat we een goed idee vonden :lol:
Volgens mij vonden we dat ook met Fred Friday :wink:
mitch
Herry en/of Berry
Berichten: 56
Lid geworden op: 22 mei 2005, 11:43

DeZuivelDuivel schreef: 01 aug 2022, 17:03 Hebben we een keertje met zijn allen gekregen wat we een goed idee vonden :lol:
Helemaal mee eens! 😂👌
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Gaan jullie mij nog een bedankje geven voor het opvoeren van de druk op Max afgelopen seizoen waardoor hij nu zijn hachje red door te doen wat het forum wil?
8)
we can come an end
DeProfessor
Steward
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 sep 2021, 21:08

differentcook schreef: 01 aug 2022, 17:07 Gaan jullie mij nog een bedankje geven voor het opvoeren van de druk op Max afgelopen seizoen waardoor hij nu zijn hachje red door te doen wat het forum wil?
8)
Bedankt 🤣
Zegt nee tegen verbranden van bomen voor biomassa
Zegt nee tegen ondemocratische NGOs
Zegt nee tegen Euro
Zegt nee tegen centraal bankieren
Zegt nee tegen woke terreur
Zegt dus nee tegen Linkse politiek

Voor gelijke kansen en voor vrijheid.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 01 aug 2022, 17:03 Hebben we een keertje met zijn allen gekregen wat we een goed idee vonden :lol:
Vond jij het niet een oncreatieve-bord-op-schoot oplossing?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 01 aug 2022, 17:38 Vond jij het niet een oncreatieve-bord-op-schoot oplossing?
Heb je liever een creatievere oplossing of een kwalitatief betere oplossing?
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 01 aug 2022, 17:38 Vond jij het niet een oncreatieve-bord-op-schoot oplossing?
Ik heb oorspronkelijk ook de suggestie voor Bazoer gedaan of in ieder geval ondersteund.
Dat wil niet zeggen dat het daarmee opeens wél een creatieve oplossing is.
Ook een oncreatieve-bord-op-schoot oplossing kan nog altijd goed uitpakken.
Er is een reden waarom ie niet creatief is, dat is omdat het voor de hand ligt.
Als het een slechte oplossing zou zijn, zou de oplossing niet voor de hand liggen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

AZ Alerts:
Volgens de Telegraaf podcast is Cillessen en AZ niet aan de orde/geïnteresseerd/speelt niet.
Als we op zoek waren naar een nieuwe eerste keeper dan zou er op z'n minst interesse zijn. Dus óf de Telegraaf is weer eens aan het gokken, óf Max is alleen nog op zoek naar een nieuwe 10.

Edit: schijnbaar zoekt Max nog naar een keeper. Zou Drommel een optie kunnen zijn?
Laatst gewijzigd door hihacorner op 01 aug 2022, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
mitch
Herry en/of Berry
Berichten: 56
Lid geworden op: 22 mei 2005, 11:43

hihacorner schreef: 01 aug 2022, 19:14 AZ Alerts:



Als we op zoek waren naar een nieuwe eerste keeper dan zou er op z'n minst interesse zijn. Dus óf de Telegraaf is weer eens aan het gokken, óf Max is alleen nog op zoek naar een nieuwe 10.
Ik mag hopen dat Max nog op zoek is naar een 1e keeper. Verhulst kan echt niet in mijn optiek.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 01 aug 2022, 17:43 Heb je liever een creatievere oplossing of een kwalitatief betere oplossing?
Ik vind dit een goede oplossing.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Bullaude en Romero en dan zijn we ver klaar.
we can come an end
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

differentcook schreef: 01 aug 2022, 23:39 Bullaude en Romero en dan zijn we ver klaar.
Romero is 35 jaar, heeft in 16 wedstrijden bij Venezia 33 tegendoelpunten gekregen en heeft nooit behoefte gevoeld om een keertje langs te komen om afscheid te nemen. Hij moet misschien maar lekker afbouwen in plaats van eerste keeper worden bij een club met ambities.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Als Cilissen nu ook nog komt dan ben ik echt overtuigd dat Max met ons meeleest.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Shota-Arveladze schreef: 02 aug 2022, 09:32 Als Cilissen nu ook nog komt dan ben ik echt overtuigd dat Max met ons meeleest.
De hogere uitgaven moeten ergens vandaan komen. En dat blijkt bezuiniging op de scouting te zijn :lol:
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 02 aug 2022, 09:48 De hogere uitgaven moeten ergens vandaan komen. En dat blijkt bezuiniging op de scouting te zijn :lol:
Nu nog bezuinigen op de keeperstrainer. Dat kunnen wij ook wel :wink:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

differentcook schreef: 02 aug 2022, 09:48 De hogere uitgaven moeten ergens vandaan komen. En dat blijkt bezuiniging op de scouting te zijn :lol:
Nou heel eerlijk.. veel aankopen op basis van het advies van professionele scouts zijn vaak helemaal niet nodig. Dit forum noemt vaak betere of dezelfde namen.

Alhoewel hier moord en brand werd geschreeuwd om Walemark en Jahanbaksh en die floppen toch mooi allebij bij Feyenoord
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Shota-Arveladze schreef: 02 aug 2022, 10:12 Alhoewel hier moord en brand werd geschreeuwd om Walemark en Jahanbaksh
Dat laatste lijkt mij sterk.

8)
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

hihacorner schreef: 01 aug 2022, 19:14 AZ Alerts:



Als we op zoek waren naar een nieuwe eerste keeper dan zou er op z'n minst interesse zijn. Dus óf de Telegraaf is weer eens aan het gokken, óf Max is alleen nog op zoek naar een nieuwe 10.

Edit: schijnbaar zoekt Max nog naar een keeper. Zou Drommel een optie kunnen zijn?
Dan kan je net zo goed Vindahl op het hok houden. Van wat ik heb gehoord is er wel contact geweest met Cillessen. Of en hoe concreet dat is, en of het nog actueel is, durf ik niet te zeggen.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZ 4 Life schreef: 02 aug 2022, 10:42 Dan kan je net zo goed Vindahl op het hok houden. Van wat ik heb gehoord is er wel contact geweest met Cillessen. Of en hoe concreet dat is, en of het nog actueel is, durf ik niet te zeggen.
Wat betreft die aanvallende middenvelder, is AZ daar nog steeds naarstig naar op zoek. Die Argentijnse transferwindow sluit over 5 dagen.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Drommel was afgelopen seizoen de slechtste keeper van de Eredivisie. Hoe kan je die in godsnaam hier noemen als versterking? #-o
hihacorner schreef: 01 aug 2022, 19:14
schijnbaar zoekt Max nog naar een keeper. Zou Drommel een optie kunnen zijn?
"One swallow does not make a summer"
Plaats reactie