Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

Not a Person schreef: 31 aug 2022, 21:04 Daarom ben ik, op zoek naar een diepere betekenis, het plaatje maar eens gaan googelen. Helaas, het is wat het is. Twee kontjes in leggings.
Het is een broek, geen legging.

Window is dicht maar volgens mij kunnen we eventueel nog een transfervrije speler halen en deze uiterlijk morgen nog inschrijven voor de groepsfase?
pinopijnacker
Herry en/of Berry
Berichten: 50
Lid geworden op: 27 jan 2007, 14:17
Locatie: Breezand

Leeuwenhart schreef: 01 sep 2022, 06:20 Vraag aan de enthousiaste forumscouts: Zijn er nog transfervrije opties qua rechtsback die interessant kunnen zijn?

Vind dat wel erg mager nu.
Mitchel Dijks schijnt rond te zijn met een NL club. Woont in Purmerend...
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

pinopijnacker schreef: 01 sep 2022, 09:33 Mitchel Dijks schijnt rond te zijn met een NL club. Woont in Purmerend...
De linksback - positie is al te zwaar bezet.
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

Die Ricardo Pepi, die zich gisteren aan FC Groningen bond, is toch eigenlijk exact wat AZ nodig had?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AnthonisZ schreef: 01 sep 2022, 11:45 Die Ricardo Pepi, die zich gisteren aan FC Groningen bond, is toch eigenlijk exact wat AZ nodig had?
Waarom? We hebben toch al drie spitsen?

Als je al iemand had gehaald zou het een ervaren scorende spits moeten zijn die er direct kan staan.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Tja je wilt natuurlijk niet helemaal Vitese na gaan doen.
Maar Eli Dasa heeft het toch best behoorlijk gedaan?
Die is om de een of andere reden nog transfervrij.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

Antti Opdam schreef: 01 sep 2022, 12:54 Waarom? We hebben toch al drie spitsen?

Als je al iemand had gehaald zou het een ervaren scorende spits moeten zijn die er direct kan staan.
Grappig, hetzelfde antwoord zou van toepassing kunnen zijn.

Maar je wilt toch een aanvaller aantrekken, in hetzelfde profiel als de huidige aanvalsleider (Pavlidis)? Dat maakt het op elkaar inspelen gemakkelijker, bovendien bij een talentvolle spits kan je ook nog meedingen in de transferwaarde.

Ik vind het maar slappe hap dat er niets gehaald is als backup. Nu ligt alle druk bij Barasi, ben benieuwd, laat mij graag positief verbazen.

Onze aanval bestaat momenteel uit spelers die aan het revalideren zijn of daar het uitkomen (Barasi, Odgaard, Karlsson) of spelers die net aan grote(re) werk ruiken (van Brederode en Lahdo). En ik hoor echt te vaak ze roepen, multifunctionele spelers zijn intelligente spelers en het grote schuiven begint alweer.

Of is het een bewezen tactiek en je slijpt de positiewisselingen erin en haalt er profijt uit (shout-ou Co Adriaanse) of het is armoe troef. Dat laatste neig ik naar..
Laatst gewijzigd door AnthonisZ op 01 sep 2022, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AnthonisZ schreef: 01 sep 2022, 13:29 Maar je wilt toch een aanvaller aantrekken, in hetzelfde profiel als de huidige aanvalsleider (Pavlidis)?
Blijkbaar niet, want Benito Raman heeft een ander profiel. Een ander profiel vergroot, buiten die (lange) maand afwezigheid van Pavlidis, ook de mogelijkheden voor de trainer en kans op speeltijd van de gehaalde speler.
we can come an end
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

differentcook schreef: 01 sep 2022, 13:34 Blijkbaar niet, want Benito Raman heeft een ander profiel. Een ander profiel vergroot, buiten die (lange) maand afwezigheid van Pavlidis, ook de mogelijkheden voor de trainer en kans op speeltijd van de gehaalde speler.
Waar is Benito?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AnthonisZ schreef: 01 sep 2022, 13:36 Waar is Benito?
Bij Anderlecht denk ik. Is zojuist tussen Hans Kraay en Max Huiberts besproken. Ook andere spelers die direct zouden kunnen spelen waren gechecked, maar geen van hen werd vrij gegeven.
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Het is eeuwig zonde, dat wij Cillessen niet hebben weten te halen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 01 sep 2022, 20:27 Het is eeuwig zonde, dat wij Cillessen niet hebben weten te halen.
Onsympathieke blessure-fakende babyface. 😖
Ik moet ‘m niet.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 607
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Josip Ilicic is net transfervrij gegeven is wat ouder(34) maar als speler voor het laatste half uur achter Odgaard op 10 (kan ook in de spits of rechtsbuiten spelen) mooi stormram als je die nodig hebt met Odgaard en eventueel Pavlidis ervoor als spits die terugkomt.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

salmonyappi schreef: 01 sep 2022, 20:57 Onsympathieke blessure-fakende babyface. 😖
Ik moet ‘m niet.
Ik vind het ook een jankhoofd, maar hij hield wel veel tegen.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Klei. schreef: 01 sep 2022, 21:08 Josip Ilicic is net transfervrij gegeven is wat ouder(34) maar als speler voor het laatste half uur achter Odgaard op 10 (kan ook in de spits of rechtsbuiten spelen) mooi stormram als je die nodig hebt met Odgaard en eventueel Pavlidis ervoor als spits die terugkomt.
Als Huiberts het niet probeert, is het een klaploper!
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1079
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Love AZ Til I Die! schreef: 01 sep 2022, 21:33 Als Huiberts het niet probeert, is het een klaploper!
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor een salaris hij vraagt :wink:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 01 sep 2022, 20:57 Onsympathieke blessure-fakende babyface. 😖
Ik moet ‘m niet.
Goh, Wat heeft hij jou aangedaan om zo op het uiterlijk en rare zaken los te gaan?
Beste keeper van Nederland en met zijn uiterlijk is helemaal niets mis.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

pAZcal schreef: 01 sep 2022, 20:27 Het is eeuwig zonde, dat wij Cillessen niet hebben weten te halen.
Eens, als je ziet wat hij gisteren liet zien...
De ergernis van onze supporters had even goed adoratie kunnen zijn als hij ons shirt aan had gehad.


OT:

Heel veel opties zijn er niet in transfervrij spelersland, dan moet er al een speler zijn die net als Jetro Willems zijn contract gaat laten ontbinden.

De opties die er wel zijn, zullen veel geld vragen denk ik zo.
Santiago Arias als extra optie voor rechtsback bijvoorbeeld.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Love AZ Til I Die! schreef: 01 sep 2022, 21:33 Als Huiberts het niet probeert, is het een klaploper!
Hoho, even verder lezen...van VI.NL
'Het is voor mij niet makkelijk om over dit soort situaties te praten, omdat het heel persoonlijk is', zei Gasperini in gesprek met Sky Sport Italia over de mentale problemen van Ilicic. 'Het enige dat ik kan zeggen is dat we hem altijd zullen bijstaan. Dit soort situaties overstijgen het voetbal. Hij weet dat we op hem zullen wachten. Het is een heel onvoorspelbare en delicate kwestie.'

Omdat het contract van Ilicic eind dit seizoen afloopt, is het de vraag welke gevolgen zijn mentale problemen hebben voor zijn toekomst bij Atalanta. 'Ik hoop dat hij kan terugkeren en het plezier kan hervinden op het veld', vervolgde Gasperini. 'We kennen hem al vele jaren en hebben samen veel mooie momenten beleefd. Hij is een normale, positieve jongen, maar ons brein is van binnen net een jungle.'
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 02 sep 2022, 11:15 Goh, Wat heeft hij jou aangedaan om zo op het uiterlijk en rare zaken los te gaan?
Beste keeper van Nederland en met zijn uiterlijk is helemaal niets mis.
Hij heeft vier bijna zeker goals tegengehouden gisteren 😡.
En hij heeft wél een babyface! ;-P

Beetje overdrijven mag toch, las ik pas nog? 😉
Maar serieus: je hebt toch wel eens dat een speler je irriteert? Ik kan bijvoorbeeld ook heel slecht naar Luuk de Jong kijken, vreselijke speler, altijd janken met dat huilkoppie van ‘m.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie