Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 02 sep 2022, 18:31 Misschien een veelbelovende aanval ja. Ik heb echter de indruk dat de Baron er qua hoop wat dieper (en dogmatischer?) in zit dan ik.
Maar ik mag toch hopen dat je het met me eens bent dat het beoogde basiselftal niet onderdoet voordat van de traditionele.
Ik heb echt niet het gevoel dat het daar nu heel veel sterker is.
Karlsson------Pavlidis---------odgaard
------------------Mihailovic--------------------
--------Clasie-----------------Bazoer--------
Kerkez---Indi----Vanheusen------Yuki
-----------------Verhulst-----------------------
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 477
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

De Rode Baron schreef: 02 sep 2022, 18:48 Maar ik mag toch hopen dat je het met me eens bent dat het beoogde basiselftal niet onderdoet voordat van de traditionele.
Ik heb echt niet het gevoel dat het daar nu heel veel sterker is.
Karlsson------Pavlidis---------odgaard
------------------Mihailovic--------------------
--------Clasie-----------------Bazoer--------
Kerkez---Indi----Vanheusen------Yuki
-----------------Verhulst-----------------------
Eens. Met wat geluk zou je je kampioen kunnen worden met deze ploeg. Helaas zullen ze niet een heel seizoen samen spelen, dus we zullen het nooit weten.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ja, ziet er sterk uit (op papier). Deze spelers moeten wel eerst nog aantonen dat ze in de werkelijkheid de huidige spelers uit de basis kunnen spelen. Maar wat doet Verhulst trouwens daar? ;-)
De Rode Baron schreef: 02 sep 2022, 18:48 Maar ik mag toch hopen dat je het met me eens bent dat het beoogde basiselftal niet onderdoet voordat van de traditionele.
Ik heb echt niet het gevoel dat het daar nu heel veel sterker is.
Karlsson------Pavlidis---------odgaard
------------------Mihailovic--------------------
--------Clasie-----------------Bazoer--------
Kerkez---Indi----Vanheusen------Yuki
-----------------Verhulst-----------------------
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Mousa Sidi schreef: 02 sep 2022, 19:28 Eens. Met wat geluk zou je je kampioen kunnen worden met deze ploeg. Helaas zullen ze niet een heel seizoen samen spelen, dus we zullen het nooit weten.
Gewoon hopen, en dan hoeft het spel nog niet eens zo goed te zijn, dat de traditionele niet al te veel afstand kunnen nemen.
Dat er nu 6 spelers om diverse redenen nog niet in het elftal kunnen worden opgenomen is domweg extreem.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

De Rode Baron schreef: 02 sep 2022, 18:48
Karlsson------Pavlidis---------odgaard
------------------Mihailovic--------------------
--------Clasie-----------------Bazoer--------
Kerkez---Indi----Vanheusen------Yuki
-----------------Verhulst-----------------------
Ik denk niet dat we deze opstelling mee gaan maken dit seizoen. En gebeurt dat wel dan hebben we rechts achterin en op doel nog steeds zwakke schakels.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Langedijk schreef: 03 sep 2022, 07:12 En gebeurt dat wel dan hebben we rechts achterin en op doel nog steeds zwakke schakels.
Ook bij de traditionele zijn wel zwakke schakels te ontdekken. Maar als de kern van sterke spelers er staat gaat de rest vaak wel mee in de flow.
Heb je een sterke aanvallende linie dan is de druk in de defensie stukken minder.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 609
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Ferry schreef: 02 sep 2022, 12:25 Hoho, even verder lezen...van VI.NL
Intressant wist niet dat die mentaal in zo'n dip zat.
ik dacht wel ergens gelzen dat die slecht lag met de huidige trainer omdat die weinig speelde, en dat hij daarom weg wou zou willen.

Als die echt zo mentaal in dip zit laat maar zitten.
Laatst gewijzigd door Elmpie. op 03 sep 2022, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 609
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

De Rode Baron schreef: 03 sep 2022, 07:54 Ook bij de traditionele zijn wel zwakke schakels te ontdekken. Maar als de kern van sterke spelers er staat gaat de rest vaak wel mee in de flow.
Heb je een sterke aanvallende linie dan is de druk in de defensie stukken minder.
Ik vind ook als je met een wat defensiever middenveld speelt (bazoer inplaats van reijnders zoals hierboven) dat je wel met Sugawara kan spelen omdat het middenveld dan verdedigend sterker staat en dan eventueel 1 van hun kan terugzakken als sugawara mee op komt.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

De Rode Baron schreef: 02 sep 2022, 18:48 Maar ik mag toch hopen dat je het met me eens bent dat het beoogde basiselftal niet onderdoet voordat van de traditionele.
Ik heb echt niet het gevoel dat het daar nu heel veel sterker is.
Karlsson------Pavlidis---------odgaard
------------------Mihailovic--------------------
--------Clasie-----------------Bazoer--------
Kerkez---Indi----Vanheusen------Yuki
-----------------Verhulst-----------------------
Jawel ik mis een topkeeper.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Love AZ Til I Die! schreef: 05 sep 2022, 09:31 Jawel ik mis een topkeeper.
Volgens mij is die keeper, die met veel tamtam bij PSV werd binnengehaald al een paar keer in de fout geweest.
Ik ken geen een elftal in de eredivisie waar wel wat zwakke punten van zijn op te noemen.
Als alles fit is hebben we gewoon een elftal wat in staat geacht mag worden mee te kunnen doen.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

De Rode Baron schreef: 05 sep 2022, 11:10 Volgens mij is die keeper, die met veel tamtam bij PSV werd binnengehaald al een paar keer in de fout geweest.
Ik ken geen een elftal in de eredivisie waar wel wat zwakke punten van zijn op te noemen.
Als alles fit is hebben we gewoon een elftal wat in staat geacht mag worden mee te kunnen doen.
Maar Reijnders kan je toch niet offeren voor een Bazoer op dit moment? We weten totaal niet wat hij kan gaan brengen en Reijnders is onze topscorer notabene vanaf het middenveld en is degene die 60% van onze aanvallende impulsen brengt.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De Rode Baron schreef: 05 sep 2022, 11:10 Volgens mij is die keeper, die met veel tamtam bij PSV werd binnengehaald al een paar keer in de fout geweest.
Ik ken geen een elftal in de eredivisie waar wel wat zwakke punten van zijn op te noemen.
Als alles fit is hebben we gewoon een elftal wat in staat geacht mag worden mee te kunnen doen.
Volgens jou. Want volgens sommigen is ieder tegendoelpunt een fout van de keeper. Er is een reden waarom PSV supporters hun verdedigers uitkotsen. Die Benitez heeft een ketser gemaakt in de CL, maar ook al zat reddingen verricht.

Scorebord oordelen noem ik dat.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

We moeten die keeper van Preston hebben

https://www.vi.nl/nieuws/slapen-op-dee ... it-seizoen
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Vind die Stankovic van Volendam ook een goede voor volgend seizoen
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Denken jullie dat de ´ambitieuzere´ Huiberts inmiddels toch een oogje op transfervrije spelers is het houden?

Ik zag zojuist dat Filip Bradaric(zat dicht tegen het Kroatische middenveld aan op hun hoogtijdagen) en Omar Elabdellaoui(de reden waarom Svensson relatief weinig interlands heeft gespeeld) bijvoorbeeld uit hun contracten zijn gelopen. Ook een Santiago Arias(ex PSV) zit nog altijd zonder club.

Er lijkt dus nog het een en ander te bewegen op dat gebied en een ervaren rechtsback + spits zouden met de huidige omstandigheden niet misstaan toch? (ik hoop heel hard op Yuki natuurlijk, maar het kan snel verkeren).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
aadjepaatje
Steward
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 jul 2018, 15:52

Pelle van Amersfoort is transfervrij en heeft het goed gedaan in Polen. Als het met Pavlidis echt lang gaat duren misschien een optie.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

aadjepaatje schreef: 09 sep 2022, 11:24 Pelle van Amersfoort is transfervrij en heeft het goed gedaan in Polen. Als het met Pavlidis echt lang gaat duren misschien een optie.
Zo goed, dat hij transfervrij is? Beetje verdacht
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Nu de spoeling voorin wel heel dun wordt en normale breedte spelers als Evjen ook al noodgedwongen met blessures aan de kant moeten blijven, een v. Brederode met de dag minder wordt, zou ik noodgedwongen met de volgende opstelling tegen ajax spelen:
Odgaard----------de Wit-------------Yuki
-------------------Reijnders----------------------
---------Clasie--------------Bazoer-------------
Kerkez----Dekker------Beukema---Panta
-----------------Verhulst-------------------------
en dan maar bidden dat de meeste zo snel mogelijk terugkeren.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 11 sep 2022, 20:12 Nu de spoeling voorin wel heel dun wordt en normale breedte spelers als Evjen ook al noodgedwongen met blessures aan de kant moeten blijven, een v. Brederode met de dag minder wordt, zou ik noodgedwongen met de volgende opstelling tegen ajax spelen:
Odgaard----------de Wit-------------Yuki
-------------------Reijnders----------------------
---------Clasie--------------Bazoer-------------
Kerkez----Dekker------Beukema---Panta
-----------------Verhulst-------------------------
en dan maar bidden dat de meeste zo snel mogelijk terugkeren.
Eens maar hoe ga je wisselen? Veel van deze spelers (Odgaard, Bazoer) halen niet een hele wedstrijd. Zelf dacht ik Fedde in te zetten zodat Reijnders Bazoer kan vervangen en Lahdo of van Brederode voor Odgaard.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Tja, ik pleit nog maar eens voor Omar Elabdellaoui die kun je transfervrij oppikken. Dan hoef je Panta niet rechtsachter te zetten/heb je iets achter de hand en zou je nog met Yuki kunnen schuiven als dat de bedoeling inderdaad is.

Als het niks is kun je in de winter altijd nog andere keuzes maken.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie