Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Stel we maken een transferklapper deze zomer, moet AZ zich dan gaan mengen in de strijd om Ihattaren? Hij moet mogelijk 4 - 5 miljoen kosten.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Az564 schreef: 17 apr 2021, 05:33 Stel we maken een transferklapper deze zomer, moet AZ zich dan gaan mengen in de strijd om Ihattaren? Hij moet mogelijk 4 - 5 miljoen kosten.
Ik denk dat het een talentvolle voetballer is. Maar tegelijkertijd heb je een fulltime psycholoog nodig.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Az564 schreef: 17 apr 2021, 05:33 Stel we maken een transferklapper deze zomer, moet AZ zich dan gaan mengen in de strijd om Ihattaren? Hij moet mogelijk 4 - 5 miljoen kosten.
Absoluut niet. Categorie Stengs en Kokcu. Overhypt door de media omdat ze soms een mooie steekpas geven. Hebben nog nooit 3 wedstrijden achter elkaar een fatsoenlijk niveau gehaald. Haal dan lekker Jahanbaksh terug voor dat geld.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Az564 schreef: 17 apr 2021, 05:33 Stel we maken een transferklapper deze zomer, moet AZ zich dan gaan mengen in de strijd om Ihattaren? Hij moet mogelijk 4 - 5 miljoen kosten.
Als je van Russiche roulette houdt, dan moet je Ihattaren halen voor 4-5 miljoen 8-[
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

SimonPoulsen schreef: 17 apr 2021, 08:14 Haal dan lekker Jahanbaksh terug voor dat geld.
Als dat even zou kunnen Afbeelding
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

timdadum schreef: 16 apr 2021, 14:38 Jij hebt aandelen in die Berg hè? :lol:
haha. Helaas niet anders zat ik nu op rozen de komende 10 jaar :D
Ik heb hem vaak genoeg bij Bodo Glimt zien spelen om te weten dat het een echt goede speler is. Eigenlijk zijn alleen Berg en Bjorkan nog over van de echt grote spelers uit het kampioenselftal van Bodo Glimt. Daarnaast nog Ulrike Saltnes, maar die is al wat ouder en die zie ik geen grote stappen (en transfer) meer maken. Maar wat Berg betreft zie ik hem het liefste bij AZ komen en anders bij Bodo Glimt blijven. Ik wil hem absoluut niet bij een tegenstander (zoals Heerenveen) zien spelen. Hij heeft trouwens echt een goede lange trap, vergelijkbaar met Koopmeiners. Kijk maar naar het geposte filmpje.
Vroonermeer
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 sep 2007, 12:40

Gisteravond speciaal gelet op de rechtsback van NEC. Deze nog 19 jarige Bart van Rooij heeft nagenoeg geen enkele fout gemaakt. Alle ballen gingen vooruit naar de juiste kleur en verdedigend geen moment in de problemen gekomen. Aanvallende nadrukkelijk aanwezig waaronder twee geweldige voorzetten waar NEC spelers vrij eenvoudig de 2-0 achterstand konden omzetten. Zelf door een wat ongelukkige balaanname bij een doorgeschoten bal nog een flinke kans laten liggen. Een buitenkansje???
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Vroonermeer schreef: 17 apr 2021, 10:46 Gisteravond speciaal gelet op de rechtsback van NEC. Deze nog 19 jarige Bart van Rooij heeft nagenoeg geen enkele fout gemaakt. Alle ballen gingen vooruit naar de juiste kleur en verdedigend geen moment in de problemen gekomen. Aanvallende nadrukkelijk aanwezig waaronder twee geweldige voorzetten waar NEC spelers vrij eenvoudig de 2-0 achterstand konden omzetten. Zelf door een wat ongelukkige balaanname bij een doorgeschoten bal nog een flinke kans laten liggen. Een buitenkansje???
Ik heb ook gekeken, helemaal eens met je beoordeling.

Nu gelijk halen die jongen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AlkmaarForever schreef: 17 apr 2021, 11:49 Ik heb ook gekeken, helemaal eens met je beoordeling.

Nu gelijk halen die jongen.
Alleen jammer dat dergelijke hoge voorzetten uit den boze zijn bij AZ.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

SimonPoulsen schreef: 17 apr 2021, 11:51 Alleen jammer dat dergelijke hoge voorzetten uit den boze zijn bij AZ.
Als hij een goeie pass door de lucht kan geven, moet over de grond vast ook wel lukken toch
Maar eens, als "bord op schoot scout" ben ik om, lijkt me prima aankoop als Jonas inderdaad niet bijtekent.
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ-073 schreef: 18 apr 2021, 09:24 Als hij een goeie pass door de lucht kan geven, moet over de grond vast ook wel lukken toch
Maar eens, als "bord op schoot scout" ben ik om, lijkt me prima aankoop als Jonas inderdaad niet bijtekent.
Ook als Svensson wel vertrekt denk ik, dan heb je de opvolger mogelijk toch achter de hand (en geeft Yuki nog eens de kans om zich wat dieper op het veld te ontwikkelen, over goede voorzetten gesproken).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

DeZuivelDuivel schreef: 18 apr 2021, 10:23 Ook als Svensson wel vertrekt denk ik, dan heb je de opvolger mogelijk toch achter de hand (en geeft Yuki nog eens de kans om zich wat dieper op het veld te ontwikkelen, over goede voorzetten gesproken).
Ben een fan van Yuki, maar je moet een back-up hebben ook om Yuki scherp te houden. Concurrentie hoort bij een topclub
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Eigenlijk een naam die ik nog niet heb gezien hier, maar het toch wel zeer behoorlijk doet dit seizoen bij Heerenveen.
Pawel Bochniewicz, linksbenige cv 25jr 1.90+m
Als AZ om wat voor reden dan ook niet rond komt met BMI, vind ik hem niet eens zon slechte optie. Al vraag ik me wel af wat hij moet kosten aangezien Hveen al meer dan 1mil voor hem heeft betaald.

Voor rechtsback kwam ik Marcus Holmgren Pedersen (20jr, Molde nr2. van Noorwegen) wel regelmatig tegen op social media. Dit jaar doorgebroken en goed gepresteerd in de EL met Molde.
Zag er wel interessant uit, en de goede rechtsbacks zijn schaars in de eredivisie.

*Touba speelde zeer sterk bij RKC, die mag zo overkomen van mij. Wendbaar, solide aan de bal, goede tackles en kopkracht.
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

ForzAZ schreef: 11 apr 2021, 19:27 Veerman zie ik een paar keer genoemd. Leuke speler, maar die had AZ moeten halen van Volendam. H´veen vraagt zo´n 10 miljoen euro en dat gaat AZ echt nooit en te nimmer neerleggen voor hem.
Naar nu blijkt, zelfs 12 miljoen waardoor PSV zijn aandacht heeft verlegd op Pröpper.

Eigenlijk hadden we al een ideale vervanger voor Koopmeiners, wat heet, wellicht wel beter
https://www.youtube.com/watch?v=QG4SuN1eIWs
maar tja, die wilde schijnbaar de concurrentie niet aan en zal hier niet meer gepruimd worden. Op zich zou hij de positie van Koopmeiners weer vlekkeloos over kunnen nemen.
Daar waar Koopmeiners nog enigszins verzonk op het middenveld tegen ajax, was hij 3 dagen ervoor nog de grote man tegen dat zelfde ajax met balveroveringen en passes.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

capefear schreef: 28 apr 2021, 16:45 Naar nu blijkt, zelfs 12 miljoen waardoor PSV zijn aandacht heeft verlegd op Pröpper.

Eigenlijk hadden we al een ideale vervanger voor Koopmeiners, wat heet, wellicht wel beter
https://www.youtube.com/watch?v=QG4SuN1eIWs
maar tja, die wilde schijnbaar de concurrentie niet aan en zal hier niet meer gepruimd worden. Op zich zou hij de positie van Koopmeiners weer vlekkeloos over kunnen nemen.
Daar waar Koopmeiners nog enigszins verzonk op het middenveld tegen ajax, was hij 3 dagen ervoor nog de grote man tegen dat zelfde ajax met balveroveringen en passes.
De reden was dat hij beledigd was toen hij na bij AZ een tijd te hebben meegetraind een relatief klein contract kreeg wat niet bij zijn status paste. Hij ging minder verdienen dan toen hij hier naar PSV vertrok. Nadien had hij nul intentie om te verlengen en gebruikte hij dat seizoen om zich in de kijker te spelen bij andere clubs.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

kuifje schreef: 28 apr 2021, 18:12 De reden was dat hij beledigd was toen hij na bij AZ een tijd te hebben meegetraind een relatief klein contract kreeg wat niet bij zijn status paste. Hij ging minder verdienen dan toen hij hier naar PSV vertrok. Nadien had hij nul intentie om te verlengen en gebruikte hij dat seizoen om zich in de kijker te spelen bij andere clubs.
Jammer hoor, want mocht Teun daadwerkelijk een transfer maken en je kijkt dan naar spelers binnen de eredivisie die hier als controlerende middenvelder kunnen uitblinken staat hij bovenaan mijn lijstje.
Adam Maher verovert dit eredivisieseizoen 9,6 keer per negentig minuten balbezit, vaker dan elke middenvelder met minstens 1000 speelminuten. Alleen verdediger Riechedly Bazoer van Vitesse (9,8) heeft nog betere cijfers.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Maher komt hier nooit meer terug. Dat kan je gewoon als feit beschouwen. Hij komt ook nooit meer met een afbeelding op het stadion. Dat is ook een feit.

Good riddance. Dat is mijn mening.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Kilkenny schreef: 28 apr 2021, 19:12 Maher komt hier nooit meer terug. Dat kan je gewoon als feit beschouwen. Hij komt ook nooit meer met een afbeelding op het stadion. Dat is ook een feit.
Ik kan er geen traan om laten. Natuurlijk is het een speler die voortkomt uit de jeugd. Maar zijn vlugge stap naar Utrecht was wel een rotstreek. Nadat AZ hem het podium gaf na vijf jaar anonimiteit bij PSV.
Je kan ook gewoon blij zijn - niet meteen dat gebler om respect...
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

capefear schreef: 28 apr 2021, 16:45 Naar nu blijkt, zelfs 12 miljoen waardoor PSV zijn aandacht heeft verlegd op Pröpper.

Eigenlijk hadden we al een ideale vervanger voor Koopmeiners, wat heet, wellicht wel beter
https://www.youtube.com/watch?v=QG4SuN1eIWs
maar tja, die wilde schijnbaar de concurrentie niet aan en zal hier niet meer gepruimd worden. Op zich zou hij de positie van Koopmeiners weer vlekkeloos over kunnen nemen.
Daar waar Koopmeiners nog enigszins verzonk op het middenveld tegen ajax, was hij 3 dagen ervoor nog de grote man tegen dat zelfde ajax met balveroveringen en passes.
En daar heeft Maher dus gelijk in gehad als je kijkt naar de situatie Boadu en Stengs die nooit reserve worden gezet. Maher had hetzelfde lot gehad als de spelers op de positie van Boadu en Stengs als hij wel was gebleven.
Ik weet dat de meeste supporters het er niet mee eens zijn, maar eigenlijk zou je Maher moeten proberen terug te halen als Koopmeiners verkocht wordt.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

multatuli schreef: 29 apr 2021, 06:48 Ik weet dat de meeste supporters het er niet mee eens zijn, maar eigenlijk zou je Maher moeten proberen terug te halen als Koopmeiners verkocht wordt.
Eens. Ik denk alleen niet dat Utrecht staat te springen om zijn spelers aan AZ te verkopen. Zie het dus ook niet zo snel gebeuren.
Plaats reactie