Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Iemand een leuke dokter op t oog?
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Dokter bibber. Want het is wel heel dun nu.
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Ik lees net dat Santiago Arias transfervrij is. 31 jaar nog maar.. leuke optie voor op RB!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Leeuwenhart schreef: 03 feb 2023, 16:22 Ik lees net dat Santiago Arias transfervrij is. 31 jaar nog maar.. leuke optie voor op RB!
Prima optie. Voor beide partijen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Zou die na Athletico voor een paar ton salaris willen ballen?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DonnyDelano schreef: 03 feb 2023, 19:47 Zou die na Athletico voor een paar ton salaris willen ballen?
Zit al sinds Augustus zonder club, indien hij zichzelf fit heeft weten te houden zal ie vast wel oren hebben naar centjes, ook als het niet zoveel is als hij gewend is. Iets is immer beter dan niets. Maar Arias is toch gewoon een rechtsback en lost ons huidige probleem niet echt op?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Koekie van Yuki
Steward
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 aug 2022, 20:45

DonnyDelano schreef: 29 jan 2023, 15:14 Is geloof ik al een keer eerder genoemd, maar Mbuyamba van Volendam zou toch haalbaar moeten zijn. Hebben we meteen wat extra lengte. Een centrale verdediger is hoe dan ook noodzakelijk (tenzij Dekker er komend weekend weer staat, maar dat lijkt me niet)
Heb vandaag eens extra op deze vent gelet, maar dit is echt een hele goede optie. Ook los van de goal maakt hij echt een goede indruk. Doet mij zelfs denken aan een jonge Virgil van dijk. Kom op Max, volgend jaar loopt het leeg achterin dus nu toeslaan!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 03 feb 2023, 19:50 Maar Arias is toch gewoon een rechtsback en lost ons huidige probleem niet echt op?
Nee, want rechts achterin hebben we geen probleem #-o
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 05 feb 2023, 09:16 Nee, want rechts achterin hebben we geen probleem #-o
Dat is het punt toch niet :roll:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 608
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Linea direct een bod neerleggen voor Xavier Mbuyamba voor volgend seizoen, lijkt wel een jonge Virgil van Dijk.
Als je wacht tot het eind van het seizoen/zomer is hij weg meteen Goed bod neerleggen(2,5 miljoen ofzo).
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Klei. schreef: 05 feb 2023, 11:53 Linea direct een bod neerleggen voor Xavier Mbuyamba voor volgend seizoen, lijkt wel een jonge Virgil van Dijk.
Als je wacht tot het eind van het seizoen/zomer is hij weg meteen Goed bod neerleggen(2,5 miljoen ofzo).
Ik verwacht dat ie naar een grotere club gaat waar Jonk lijntjes mee heeft of had.
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1079
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Klei. schreef: 05 feb 2023, 11:53 Linea direct een bod neerleggen voor Xavier Mbuyamba voor volgend seizoen, lijkt wel een jonge Virgil van Dijk.
Als je wacht tot het eind van het seizoen/zomer is hij weg meteen Goed bod neerleggen(2,5 miljoen ofzo).
Ik had er ook op gelet. inderdaad een zeer goede speler/verdediger. Zal toch niet te duur zijn als hij van Volendam komt.
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

DeZuivelDuivel schreef: 05 feb 2023, 10:33 Dat is het punt toch niet :roll:
Als alle verdedigers fit waren had je nog steeds geen pure RB achter Yuki. Sugawara heeft echt concurrentie nodig want hij speelt nu veel te grillig. Met Arias heb je iemand die én terug wil naar de Eredivisie (staat open voor terugkeer bij PSV die niet echt lijkt toe te happen) en qua ervaring wat kan toevoegen op die positie.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Leeuwenhart schreef: 06 feb 2023, 15:40 Als alle verdedigers fit waren had je nog steeds geen pure RB achter Yuki. Sugawara heeft echt concurrentie nodig want hij speelt nu veel te grillig. Met Arias heb je iemand die én terug wil naar de Eredivisie (staat open voor terugkeer bij PSV die niet echt lijkt toe te happen) en qua ervaring wat kan toevoegen op die positie.
Ja leuk allemaal en daar ben ik het nog deels mee eens ook, maar de directe noodzaak, en daar ging het gesprek ook over, ligt op dit moment bij een centrale verdediger die de blessuregolf kan opvangen. Het liefst had je anticiperend op een vertrek van Hatzidiakos en Beukema en het (mogelijk) niet aantrekken van Vanheusden in de winterstop gewoon iemand aangetrokken. Nu is de nood aan de man en los je in ieder geval centraal achterin het probleem dus niet op door Arias aan te trekken.

Daar ging mijn opmerking over, niets meer niets minder.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

DeZuivelDuivel schreef: 06 feb 2023, 16:50 Ja leuk allemaal en daar ben ik het nog deels mee eens ook, maar de directe noodzaak, en daar ging het gesprek ook over, ligt op dit moment bij een centrale verdediger die de blessuregolf kan opvangen. Het liefst had je anticiperend op een vertrek van Hatzidiakos en Beukema en het (mogelijk) niet aantrekken van Vanheusden in de winterstop gewoon iemand aangetrokken. Nu is de nood aan de man en los je in ieder geval centraal achterin het probleem dus niet op door Arias aan te trekken.

Daar ging mijn opmerking over, niets meer niets minder.
Volgens mij praten wij langs elkaar heen.. ik gooi een optie op RB in dit topic, waar Langedijk dan weer op reageert. Heeft niks met CV te maken verder want ik reageer ook verder niet op een bericht daarover. Rechtsback is voor mij een groter probleem want daar hebben we letterlijk maar 1 man voor nu.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Leeuwenhart schreef: 06 feb 2023, 22:46 Volgens mij praten wij langs elkaar heen.. ik gooi een optie op RB in dit topic, waar Langedijk dan weer op reageert. Heeft niks met CV te maken verder want ik reageer ook verder niet op een bericht daarover. Rechtsback is voor mij een groter probleem want daar hebben we letterlijk maar 1 man voor nu.
Precies. En daar beginnen ook 6 van de laatste 7 tegengoals.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 07 feb 2023, 06:48 Precies. En daar beginnen ook 6 van de laatste 7 tegengoals.
Dat is gewoon niet waar.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 07 feb 2023, 08:25 Dat is gewoon niet waar.
Jawel hoor. De strafschop van Go Ahead, de vrije trap van Volendam en zijn 4 blunders tegen Utrecht.

En ja, ook Reijnders, Karlsson, Hatzidiakos en Kerkez waren slecht tegen Utrecht. Maar Sugawara was weer de slechtste.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

De keeper Vaessen van RKC is wel toe aan een stap hoger. Zou zomaar AZ kunnen zijn.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

bk wcm schreef: 18 feb 2023, 07:36 De keeper Vaessen van RKC is wel toe aan een stap hoger. Zou zomaar AZ kunnen zijn.
Volgens mij hebben we net een keeper gekocht.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie