Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 16 nov 2022, 14:18 Die werd vorig jaar nog genadeloos geslachtofferd bij Eagles vanwege wanprestaties....
Klopt, maar Huiberts was er ook niet vies van om Leeuwin op te pikken in Scandinavië. Vandaar deze zachte voorspelling.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 16 nov 2022, 14:20 Klopt, maar Huiberts was er ook niet vies van om Leeuwin op te pikken in Scandinavië. Vandaar deze zachte voorspelling.
Hahn kan nooit een optie zijn met Branderhorst als alternatief. Als ze perse een snelle noodoplossing willen, kan je die Branderhorst binnen 1 dag hier op het trainingsveld hebben.

Maar mag toch hopen dat de laatste maanden zijn besteed aan het scouten en informeren naar Keepers.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Als Vanheusden en Indi echt nog maanden geblesseerd zijn:

Hoedt?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 16 nov 2022, 14:20 Klopt, maar Huiberts was er ook niet vies van om Leeuwin op te pikken in Scandinavië. Vandaar deze zachte voorspelling.
Dat was in een andere situatie.
we can come an end
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 607
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Antti Opdam schreef: 16 nov 2022, 14:52 Als Vanheusden en Indi echt nog maanden geblesseerd zijn:

Hoedt?
Opzich niet een verkeerde optie.

Eventuele andere opties zijn er ook.

Timothy Fosu-Mensah komt bijna niet aan spelen toe bij Bayern Leverkussen en is ook multifunctioneel want die kan ook rechtsback spelen waar erg behoefte aan is en je hem zoiezo wel kan gebruiken.
Heeft Leverkussen bijna niks gekost toen hij kwam, dus hij zal niet heel duur zijn.
https://www.transfermarkt.nl/timothy-fo ... ler/315131

Andere interessante speler is Jan Paul van Hecke.
https://www.transfermarkt.nl/jan-paul-v ... ler/576314
Speelt nooit contract loopt af dus kost bijna niks en is nog vrij jong.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 16 nov 2022, 14:16 Ik lees net over de contractsituatie van Warner Hahn.

Dat zou zomaar met zijn keeper van het jaar nominatie de nieuwe noodoplossing kunnen worden. (Los van wat ik er zelf van vind).
We moeten dus niet voor een “noodoplossing” gaan. Geen tussenpaus, maar nu direct de keeper die het vertrouwen krijgt en voor de komende twee jaar (minimaal) onder de lat komt.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Antti Opdam schreef: 15 nov 2022, 07:40 Ik neem aan dat Okoye deze week wordt gepresenteerd. Dat is trouwens ook nog een risico, omdat hij al een half jaar niet speelt, maar het is wel een prachtige lange termijn oplossing.
AZ zoekt het meer in een oudere ervaren keeper die zijn sporen heeft verdient en achterin zekerheid geeft. In de atletische Westerveld ziet men binnen AZ de toekomstige eerste keeper en zou deze ervaren keeper op termijn dan moeten opvolgen. Dat er concrete interesse in Sergio Padt (32) is geweest en mogelijk voor hem nog terugkeert voor een winterse transfer bij Ludogorets, past dan ook meer in dit beeld.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 16 nov 2022, 17:54 AZ zoekt het meer in een oudere ervaren keeper die zijn sporen heeft verdient en achterin zekerheid geeft. In de atletische Westerveld ziet men binnen AZ de toekomstige eerste keeper en zou deze ervaren keeper op termijn dan moeten opvolgen. Dat er concrete interesse in Sergio Padt (32) is geweest en mogelijk voor hem nog terugkeert voor een winterse transfer bij Ludogorets, past dan ook meer in dit beeld.
Terugkeren voor Padt is toch alleen jouw hoop, geen feit of zelfs gerucht?
Laatst gewijzigd door differentcook op 16 nov 2022, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 16 nov 2022, 14:31 Hahn kan nooit een optie zijn met Branderhorst als alternatief. Als ze perse een snelle noodoplossing willen, kan je die Branderhorst binnen 1 dag hier op het trainingsveld hebben.

Maar mag toch hopen dat de laatste maanden zijn besteed aan het scouten en informeren naar Keepers.
Ik hoor de naam Branderhorst hier vaker vallen, maar hoe goed is die nu werkelijk? als we het dan toch over tussenpauzen hebben.
De Rode Baron schreef: 16 nov 2022, 17:54 AZ zoekt het meer in een oudere ervaren keeper die zijn sporen heeft verdient en achterin zekerheid geeft. In de atletische Westerveld ziet men binnen AZ de toekomstige eerste keeper en zou deze ervaren keeper op termijn dan moeten opvolgen. Dat er concrete interesse in Sergio Padt (32) is geweest en mogelijk voor hem nog terugkeert voor een winterse transfer bij Ludogorets, past dan ook meer in dit beeld.
Dit is waarom ik denk dat er een kans bestaat dat AZ met (iemand als) Hahn op de proppen zal komen.
Of AZ moet inmiddels connecties hebben gemaakt waardoor ze ergens een wat grotere naam vandaan kunnen toveren als een voormalige eerste bundesliga keeper als Timo Horn of Andrey Lunev ofzo.

Een échte aankoop zou echt ontzettend tegen mijn verwachtingen in zijn haha.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De Rode Baron schreef: 16 nov 2022, 17:54 AZ zoekt het meer in een oudere ervaren keeper die zijn sporen heeft verdient en achterin zekerheid geeft. In de atletische Westerveld ziet men binnen AZ de toekomstige eerste keeper en zou deze ervaren keeper op termijn dan moeten opvolgen.
Hoe weet je dit?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: 17 nov 2022, 07:46 Hoe weet je dit?
Ik vermoed “hardop denken”.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 16 nov 2022, 19:33 Ik hoor de naam Branderhorst hier vaker vallen, maar hoe goed is die nu werkelijk? als we het dan toch over tussenpauzen hebben.
Branderhorst heeft bij NEC een uitstekend seizoen achter de rug. Was door de supporters tot speler van het jaar gekozen.
In mijn ogen een veel betere optie dan Padt die toch wel rare fratsen heeft, binnen en buiten het veld.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

vriend schreef: 17 nov 2022, 15:51 Branderhorst heeft bij NEC een uitstekend seizoen achter de rug. Was door de supporters tot speler van het jaar gekozen.
In mijn ogen een veel betere optie dan Padt die toch wel rare fratsen heeft, binnen en buiten het veld.
Dank, dat is helder en was mij ontgaan.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Kelle Roos (Aberdeen) is ervan overtuigd dat hij ondanks zijn leeftijd van 30 jaar het Nederlands elftal nog kan halen (interview op vi.nl). Marktwaarde volgens transfermarkt 500.000 euro. Tweede hoogste reddingspercentage (71,8%) in de Schotse premier league. Zit pas sinds afgelopen zomer in Aberdeen maar zou een redelijk goedkope "tussenoplossing" kunnen zijn en bij AZ Europees kunnen spelen en in de picture kunnen komen voor zijn gedroomde Nederlands elftal.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

AZuid-Scharwoude schreef: 19 nov 2022, 18:11 Kelle Roos (Aberdeen) is ervan overtuigd dat hij ondanks zijn leeftijd van 30 jaar het Nederlands elftal nog kan halen (interview op vi.nl). Marktwaarde volgens transfermarkt 500.000 euro. Tweede hoogste reddingspercentage (71,8%) in de Schotse premier league. Zit pas sinds afgelopen zomer in Aberdeen maar zou een redelijk goedkope "tussenoplossing" kunnen zijn en bij AZ Europees kunnen spelen en in de picture kunnen komen voor zijn gedroomde Nederlands elftal.
Zit pas net 4 maanden bij Aberdeen, geen realistische optie
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZuid-Scharwoude schreef: 19 nov 2022, 18:11 Kelle Roos (Aberdeen) is ervan overtuigd dat hij ondanks zijn leeftijd van 30 jaar het Nederlands elftal nog kan halen (interview op vi.nl). Marktwaarde volgens transfermarkt 500.000 euro. Tweede hoogste reddingspercentage (71,8%) in de Schotse premier league. Zit pas sinds afgelopen zomer in Aberdeen maar zou een redelijk goedkope "tussenoplossing" kunnen zijn en bij AZ Europees kunnen spelen en in de picture kunnen komen voor zijn gedroomde Nederlands elftal.
Werkelijk nog nooit van die gast gehoord. En al 30. Lijkt me geen optie.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Niet dat het met Vindahl zo'n succes was... maar een keeper hoeft toch niet perse Nederlands te zijn?
Om het dan al licht uit te breiden zou je toch in ieder geval al eens in België kunnen kijken?
Met namen als Padt, Hahn en Roos zit je toch wel echt aan de laatste druppels uit een middelmatig vat lijkt mij?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

DeZuivelDuivel schreef: 20 nov 2022, 15:47 Niet dat het met Vindahl zo'n succes was... maar een keeper hoeft toch niet perse Nederlands te zijn?
Om het dan al licht uit te breiden zou je toch in ieder geval al eens in België kunnen kijken?
Met namen als Padt, Hahn en Roos zit je toch wel echt aan de laatste druppels uit een middelmatig vat lijkt mij?
Zou je open staan voor een terugkeer van Bizot, niet dat dat gaat gebeuren want die heeft het uitstekend naar zijn zin.
Om om even terug te komen op Padt. Die blijkt toch echt niet veel onder te doen voor onze oud doelman als je de statistieken bekijkt.
Met een reddingspercentage van liefs 78% bij een club als FC Groningen durf ik wel te stellen dat hij het zelfs beter deed.
Na Onana en Bizot had hij in zijn laatste seizoen de minste tegentreffers en in het seizoen daarvoor was deze doelman ook uitstekend opdreef.
Jij noemt dat middenmaat maar ik denk niet dat AZ de komende seizoenen een doelman weet te strikken die aan deze reddingspercentages kan komen!
Dat sommige hem als persoon niet mogen is wat anders, maar wat hij hier in de eredivisie heeft laten zien is niet veel tegen in te brengen.
https://www.tussendelinies.nl/padt-scoo ... redivisie/
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

De Rode Baron schreef: 20 nov 2022, 21:24 Zou je open staan voor een terugkeer van Bizot, niet dat dat gaat gebeuren want die heeft het uitstekend naar zijn zin.
Om om even terug te komen op Padt. Die blijkt toch echt niet veel onder te doen voor onze oud doelman als je de statistieken bekijkt.
Met een reddingspercentage van liefs 78% bij een club als FC Groningen durf ik wel te stellen dat hij het zelfs beter deed.
Na Onana en Bizot had hij in zijn laatste seizoen de minste tegentreffers en in het seizoen daarvoor was deze doelman ook uitstekend opdreef.
Jij noemt dat middenmaat maar ik denk niet dat AZ de komende seizoenen een doelman weet te strikken die aan deze reddingspercentages kan komen!
Dat sommige hem als persoon niet mogen is wat anders, maar wat hij hier in de eredivisie heeft laten zien is niet veel tegen in te brengen.
https://www.tussendelinies.nl/padt-scoo ... redivisie/
Ik vind dat echt een nietszeggende statistiek dat "reddingspercentage". Beetje hetzelfde dat BMI en Hatzidiakos vorig jaar 3miljoen succesvolle passes hebben afgeleverd.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 17 mei 2022, 12:09 Zo'n Noppert die wordt gehyped op basis van nog geen 15 wedstrijden en nu ineens gehaald door Heerenveen. Dat wordt een flop. Olij heb ik wel vertrouwen in, al blijf ik wel twijfel houden over zijn lengte.
Heerlijk. Dat ik er achter ben gekomen dat de zoekfunctie van dit forum in Google Chrome wel gewoon werkt.

Een nieuwe klassieker gevonden.

8)
Plaats reactie