Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3208
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Mousa Sidi schreef: 13 aug 2022, 09:59 Nu Bullaude niet meer komt ...
Want dat staat vast?
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

De Rode Baron schreef: 14 aug 2022, 10:15 Want dat staat vast?
Wel dat Feijenoord een bod heeft gedaan van rond €7 mln. Volgens Argentijnse media komt het komende dagen rond. AZ gaat die bedragen toch (nog) niet betalen. AZ heeft aantal targets (Odgaard o.a.) van Feijenoord weggekaapt. Ze vissen samen duidelijk in dezelfde vijver. Dat moet te maken hebben met de overstap Slot en zijn gevolg. Vorig jaar Aursnes en Walemark van de lijst gejat en dit seizoen denk Huijberts payback time lijkt mij. Dus Feijenoord reageert ook weer......
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6506
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

De Rode Baron schreef: 14 aug 2022, 10:15 Want dat staat vast?
Twee maanden je tijd voldoen aan Bullaude. Terwijl het team best wat versterking kan gebruiken.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3208
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Mousa Sidi schreef: 14 aug 2022, 11:33 Wel dat Feijenoord een bod heeft gedaan van rond €7 mln. Volgens Argentijnse media komt het komende dagen rond. AZ gaat die bedragen toch (nog) niet betalen. AZ heeft aantal targets (Odgaard o.a.) van Feijenoord weggekaapt. Ze vissen samen duidelijk in dezelfde vijver. Dat moet te maken hebben met de overstap Slot en zijn gevolg. Vorig jaar Aursnes en Walemark van de lijst gejat en dit seizoen denk Huijberts payback time lijkt mij. Dus Feijenoord reageert ook weer......
Lees anti-010 topic. Verder ben blij dat ze dan die Walemark voor onze neus hebben weggekaapt anders hadden we, en met Evjen en met Walemark gezeten.
Talenten waar het maar niet uit wil komen.
Laatst gewijzigd door De Rode Baron op 14 aug 2022, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6506
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Denniz schreef: 13 aug 2022, 21:53 Net Andries Noppert van Heerenveen alles zien pakken. En ook klemmen. Interview: no nonsens en 2 meter 30 lang 😁

Zou ik graag bij ons zien.
Filip Stankovic van Volendam/Inter is ook geen slechte keeper. En nog maar 20 jaar.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Ferry schreef: 14 aug 2022, 12:06 Filip Stankovic van Volendam/Inter is ook geen slechte keeper. En nog maar 20 jaar.
Daar dacht ik ook aan.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 14 aug 2022, 12:06 Filip Stankovic van Volendam/Inter is ook geen slechte keeper. En nog maar 20 jaar.
Kun je een speler gedurende zijn huurcontract aantrekken?
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 14 aug 2022, 13:26 Kun je een speler gedurende zijn huurcontract aantrekken?
Met medewerking van beide clubs kan dat, het is niet heel gebruikelijk.
Maar Stankovic is pas opnieuw verhuurd, net zoals Noppert net getekend heeft in Heerenveen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
MB80
Invaller
Berichten: 2240
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

SimonPoulsen schreef: 13 aug 2022, 10:13 Die Okoye speelt dus gewoon helemaal niet bij Watford. Even los van de hele Verhulst discussie. Mogelijke (huur)optie? Dat was optie nummer 1 ipv Vindahl destijds.
Haal Okoye maar…
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Dan heb je echt een goede. Zou een pareltje zijn die punten voor je pakt a la Unerstall
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 633
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... -bood.html

Zou wel leuk zijn als Max het genoemde bedrag wel op tafel wil leggen al is het maar om Feyenoord lekker dwars te liggen.
Is goedkoper dan Bullaude en jonger.

Al heb ik liever dat Fedde de Jong een eerlijk kans krijgt.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11151
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Klei. schreef: 15 aug 2022, 15:58 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... -bood.html

Zou wel leuk zijn als Max het genoemde bedrag wel op tafel wil leggen al is het maar om Feyenoord lekker dwars te liggen.
Is goedkoper dan Bullaude en jonger.

Al heb ik liever dat Fedde de Jong een eerlijk kans krijgt.
Dit is een spits. Geen 10.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 633
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Langedijk schreef: 15 aug 2022, 16:41 Dit is een spits. Geen 10.
is multifunctioneel heeft zowel meervoudig achter de spits(schaduwspits/aanvallend middenvelder) in de spits en als rechtsbuiten gespeeld.

https://www.transfermarkt.nl/wilfried-g ... saison=ges
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3208
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Klei. schreef: 15 aug 2022, 15:58 Zou wel leuk zijn als Max het genoemde bedrag wel op tafel wil leggen al is het maar om Feyenoord lekker dwars te liggen.
Is goedkoper dan Bullaude en jonger.
Dat Bullaude verhaal begint anders steeds meer een broodje aap verhaal te worden richting Rotterdam. Ik weet niet of Huiberts daarmee is afgetroefd dat moet allemaal nog maar blijken. Zo zouden er al enkele dagen een Rotterdamse delegatie in Argentinië zijn om een akkoord te bereiken met Godoy Cruz en de speler morgen voor de wedstrijd tegen Sarmiento niet meer bij de selectie zitten. Twitter maakt mooie verhalen maar ik heb de naam van Bullaude nog nergens uit de mond van een Feyenoord-vertegenwoordiger horen uitspreken. Dat speelt er volgens mij helemaal niet en als er al een middenvelder bijkomt dan is de interesse veel meer voor een controlerende middenvelder als Zerrouki, maar dan geld slechts als Aursnes vertrekt.
Ik zou nog niets uitsluiten, gezien de stilte uit Alkmaarse zijde, dat die 10 hier wellicht nog wel tegen het einde van de transferwindow zal komen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 15 aug 2022, 18:23 Dat Bullaude verhaal begint anders steeds meer een broodje aap verhaal te worden richting Rotterdam. Ik weet niet of Huiberts daarmee is afgetroefd dat moet allemaal nog maar blijken. Zo zouden er al enkele dagen een Rotterdamse delegatie in Argentinië zijn om een akkoord te bereiken met Godoy Cruz en de speler morgen voor de wedstrijd tegen Sarmiento niet meer bij de selectie zitten. Twitter maakt mooie verhalen maar ik heb de naam van Bullaude nog nergens uit de mond van een Feyenoord-vertegenwoordiger horen uitspreken. Dat speelt er volgens mij helemaal niet en als er al een middenvelder bijkomt dan is de interesse veel meer voor een controlerende middenvelder als Zerrouki, maar dan geld slechts als Aursnes vertrekt.
Ik zou nog niets uitsluiten, gezien de stilte uit Alkmaarse zijde, dat die 10 hier wellicht nog wel tegen het einde van de transferwindow zal komen.
Als jij het zegt dan is het zo. :P
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Gnonto wordt volgens mij ook alleen maar genoemd omdat hij vandaag weer in het nieuws was en daar in verband werd gebracht met Leeds.

Okoye heeft pas net de handschoenen bij Watford aangetrokken en jullie denken al dat hij weer hierheen zou willen komen.
Stankovic en Noppert idem. de inkt is nog niet droog op hun contracten, maar ze zouden al gelijk weer hierheen moeten.
Ik weet dat ik soms wat overenthousiast ben over spelers, maar een beetje praktisch moet het allemaal wel zijn hé :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Jay Gorter zou willen vertrekken bij ajax voor meer vaste speeltijd. Zou AZ hem terug willen halen?
we can come an end
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

differentcook schreef: 16 aug 2022, 08:52 Jay Gorter zou willen vertrekken bij ajax voor meer vaste speeltijd. Zou AZ aan hem trekken?
Zat ik ook aan te denken toen ik las dat hij liep te muiten. Maar zouden we er beter van worden? Denk trouwens niet dat ajax hem voor een vriendenprijsje zal laten gaan.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

hihacorner schreef: 16 aug 2022, 08:55 Zat ik ook aan te denken toen ik las dat hij liep te muiten. Maar zouden we er beter van worden? Denk trouwens niet dat ajax hem voor een vriendenprijsje zal laten gaan.
Het is kapitaal vernietiging als je deze jongen haalt. Welk signaal geef je dan af aan Sem en Rome voor de aankomende jaren.

Als je een wat ervaren, bewezen keeper haalt daar kunnen ze wat van leren en die blijft 1 a 2 seizoenen. Jonge keeper zoals Gorter moet zich ook nog bewijzen op dergelijk niveau. JCS wedstrijd was zijn eerste officiële wedstrijd. Hebben allemaal gezien hoe dat afliep, dan kan je net zo goed Vindahl weer opstellen...
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

hihacorner schreef: 16 aug 2022, 08:55 Zat ik ook aan te denken toen ik las dat hij liep te muiten. Maar zouden we er beter van worden? Denk trouwens niet dat ajax hem voor een vriendenprijsje zal laten gaan.
Die wil zelf ook helemaal niet definitief weg, maar verhuurd worden. Niet aan beginnen. Dat is een gozer die ook nog fouten maakt, dan kan je beter Verhulst laten staan. Bovendien gaan wij geen jongen hier fouten laten maken, om hem vervolgens als volwaardige doelman naar Amsterdam terug te laten keren.
Plaats reactie