Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 24 nov 2022, 22:59 Wederom een ultiem domme keuze. Komt al tekort voor AZ. Die speelt over 3 jaar weer bij Eupen ofzo.

Overigens is keeper Haikan transfervrij deze winter. Zeker geen slechte optie.
In meer manieren dan een lijkt Bodo/Glimt op AZ. De keuzes die spelers maken wanneer ze bij de club vertrekken voor een stap hogerop lijken immers net zo mis te lopen als dat bij AZ vaak het geval is. Terwijl de club gezien de regio en achtergrond ver boven hun kunnen aan het presteren is.

Haikin voldoet in ieder geval aan het profiel 'ervaren keeper'.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 607
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

SimonPoulsen schreef: 24 nov 2022, 22:59 Wederom een ultiem domme keuze. Komt al tekort voor AZ. Die speelt over 3 jaar weer bij Eupen ofzo.
Beetje het zelfde als jens petter hauge 2020 vertrokken bij Bodo mislukt bij Milan verkocht aan Eintracht Frankfurt nu inmiddels weer verhuurt aan Kaa Gent waar nou niet echt rendeert.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 25 nov 2022, 08:21 Haikin voldoet in ieder geval aan het profiel 'ervaren keeper'.
https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... wel-zitten
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik wil geen meevoetballende keeper (dan gaan ze ‘m nog meer inschakelen) maar eentje die ballen tegen houdt!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 25 nov 2022, 15:30 Ik wil geen meevoetballende keeper (dan gaan ze ‘m nog meer inschakelen) maar eentje die ballen tegen houdt!
Ik ben ook voor een keeper die alles uit zijn goal houdt :D
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Keeper van de VS Matt Turner was ook niet slecht. Tegenwoordig reservekeeper van Arsenal. Zal daarom niet echt haalbaar zijn.
Maar voor mij wel een signaal dat het toch mogelijk moet zijn om wat knaps te vinden in de vijver.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ferry schreef: 26 nov 2022, 07:39 Keeper van de VS Matt Turner was ook niet slecht. Tegenwoordig reservekeeper van Arsenal. Zal daarom niet echt haalbaar zijn.
Maar voor mij wel een signaal dat het toch mogelijk moet zijn om wat knaps te vinden in de vijver.
Die hebben ze pas afgelopen zomer opgepikt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DeZuivelDuivel schreef: 26 nov 2022, 12:32 Die hebben ze pas afgelopen zomer opgepikt.
Gaat me niet zozeer om Turner. Maar ik hoor hier regelmatig dat er geen knappe keepers zouden zijn tegen een goeie prijs....
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 26 nov 2022, 14:09 Gaat me niet zozeer om Turner. Maar ik hoor hier regelmatig dat er geen knappe keepers zouden zijn tegen een goeie prijs....
Ze hoeven niet knap te zijn, als ze maar ballen tegen houden 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Zon Matthew Ryan (Nr.1 van Australie) zou ik een toffe stunt vinden van AZ. Past aardig in het profiel. Zit op de bank tegenwoordig bij Kopenhagen omdat ze een jonge talentvolle keeper hebben. Verleden in Belgie.
Mag weg blijkbaar in de winter:
Het huwelijk tussen Mathew Ryan en FC Kopenhagen zal een kort genoegen zijn.
De verwachting is dat de voormalig Premier League-doelman na minder dan zes maanden in Kopenhagen binnenkort tot het verleden behoort bij de hoofdstadclub.
Dit wordt onthuld door Mikkel Beck, de agent van Mathew Ryan, aan Tipsbladet.
- Hij moet verhuizen tot januari. Dat is altijd het plan geweest, schrijft de voetbalmakelaar in een sms. Het lijkt misschien wat vreemd, aangezien de 30-jarige Australiër een contract heeft bij FC Kopenhagen, dat loopt tot de zomer van 2024. Maar omgekeerd zit hij weer op de bank, want Kamil Grabara is de eerste keuze in het strafschopgebied. Ryan werd ingebracht toen hij FC Kopenhagen moest helpen in de groepsfase van de Champions League nadat Kamil Grabara geblesseerd was geraakt.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... til-januar

En we weten dat AZ in Denemarken scout.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 29 nov 2022, 22:37 Zon Matthew Ryan (Nr.1 van Australie) zou ik een toffe stunt vinden van AZ. Past aardig in het profiel. Zit op de bank tegenwoordig bij Kopenhagen omdat ze een jonge talentvolle keeper hebben. Verleden in Belgie.
Mag weg blijkbaar in de winter:




En we weten dat AZ in Denemarken scout.
Ziet er interessant uit in een eerste oppervlakkige scan!
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

SimonPoulsen schreef: 29 nov 2022, 22:37 Zon Matthew Ryan (Nr.1 van Australie) zou ik een toffe stunt vinden van AZ.
Was zeker een goede keeper in de Belgische competitie. Maar ben hem al een paar jaar uit het oog verloren...
Geen idee hoe zijn vorm er nu voor staat.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

https://www.vi.nl/spelers/mathew-david-ryan/profiel

Ervaren keeper Mathew Ryan, doet het prima bij Australie op doel. Is bij Kopenhagen de tweede keeper omdat die al de doelman van Polen als 1e doelman hebben..

Als Kopenhagen hem kan betalen, dan wij wellicht ook?
"One swallow does not make a summer"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Zou ehhh zo'n Matthew Ryan anders geen optie zijn? :wink: :mrgreen:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Van een Eagles watcher (die ook twee jaar AZ 4 Life's Hobie heeft mogen aanschouwen) is Jeffrey de Lange een aardige keeper. Over een (half) jaar is hij wel klaar voor een volgende stap.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Misschien is Mika Godts van Genk, transfervrij in het aanstaande transferwindow, een goede aanwinst voor (jong) AZ?
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... -en-nemeth
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik lees dat Manchester United geinteresseerd is in de bijna transfervrije Yann Sommer. Bij AZ kan hij eerste doelman worden en spelen voor het kampioenschap

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... eeper.html
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 08 dec 2022, 16:51 Ik lees dat Manchester United geinteresseerd is in de bijna transfervrije Yann Sommer. Bij AZ kan hij eerste doelman worden en spelen voor het kampioenschap

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... eeper.html
Lekker jonge vent 😖
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 08 dec 2022, 18:24 Lekker jonge vent 😖
De Baron wil routine in de goal
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 08 dec 2022, 16:51 Ik lees dat Manchester United geinteresseerd is in de bijna transfervrije Yann Sommer. Bij AZ kan hij eerste doelman worden en spelen voor het kampioenschap

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... eeper.html
Is toch veel te duur/goed/onhaalbaar?
Plaats reactie