Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 28 jan 2023, 08:53 Ik zou de gebroeders Van Bommel in de gaten houden. Ondanks hun vader. Wel een goeie opa :)

Thomas van Bommel is stofzuiger op het middenveld van MVV. 20 jaar. 191 cm
Ruben van Bommel is linksbuiten van MVV. 18 jaar. 19 wedstrijden 7 doelpunten. En 4 gele kaarten. Karakter van zijn vader.
Lijkt me geen pré 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8985
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Sir Robbert schreef: 27 jan 2023, 13:26 Zou die Yorbe Vertessen wat voor ons zijn? Die laat soms echt wel goede dingen zien, mag verhuurd worden van PSV, liever kopen natuurlijk. Wel een aanvaller met de nodige diepgang.
Is reeds al vertrokken naar Union SG.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Booth ophalen bij Utrecht, wel een klasbak met potentie.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

MB80 schreef: 29 jan 2023, 11:49Booth ophalen bij Utrecht
Die zit net 7 maanden bij FC Utrecht, blijf dromen.
Gebruikersavatar
Kass
Seizoenkaarthouder
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 feb 2005, 07:49
Locatie: Rotterdam

MB80 schreef: 29 jan 2023, 11:49 Booth ophalen bij Utrecht, wel een klasbak met potentie.
Hij heeft nog 2 jaar contract na dit seizoen. Als hij de rest van het seizoen zo speelt als gisteren, dan is hij voor een AZ onhaalbaar. Al kom je met 6 miljoen aanzetten.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

AlkmaarForever schreef: 29 jan 2023, 13:39 Die zit net 7 maanden bij FC Utrecht, blijf dromen.
Op tijd afromen, als AZ hem wilt dan moet het nu en niet van de zomer.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Is geloof ik al een keer eerder genoemd, maar Mbuyamba van Volendam zou toch haalbaar moeten zijn. Hebben we meteen wat extra lengte. Een centrale verdediger is hoe dan ook noodzakelijk (tenzij Dekker er komend weekend weer staat, maar dat lijkt me niet)
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DonnyDelano schreef: 29 jan 2023, 15:14 Is geloof ik al een keer eerder genoemd, maar Mbuyamba van Volendam zou toch haalbaar moeten zijn. Hebben we meteen wat extra lengte. Een centrale verdediger is hoe dan ook noodzakelijk (tenzij Dekker er komend weekend weer staat, maar dat lijkt me niet)
Goede suggestie, echt zon jongen die alle bouwstenen heeft voor een goede CV.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 609
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Hoewel ik het helemaal eens ben met Mbuyamba weet ik niet of hij er meteen staat, zie hem meer in hem iemand die over een termijn van een half jaar(langzaam wennen) die positie kan overnemen.

Ik hoop eigenlijk meer op de korte termijn verdediger die er meteen staat en niet veel kost , als je dan puur op Nederlands aspect kijkt is Jan Paul van Hecke wel interessant.
Speelt dit seizoen bijna nooit bij Brighton maar mag waarschijnlijk voor weinig weg omdat zijn contract afloopt en is nog maar 22 dus ook nog vrij jong.
Het seizoen daarvoor speelde hij bijna alles, de tijd dat die in Nederland speelde kan ik me herinneren dat het een vrij harde verdediger simpel opbouwende verdediger is gezien de huidige staat van de verdediging lijkt me dat geen overbodige luxe.
wel kan het een minpuntje zijn dat het vorige seizoen dat hij bijna alles speelde hij 11 gele kaarten haalde in de competitie.

Andere optie zou Bram Nuytinck zijn(contract loopt af) die ook de zelfde functie kan vervullen.
Maar Huiberts heeft al gezegd dat die spelers met toekomst perceptief wil dus zal dat geen speler boven de 28 wezen.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8985
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Nuytinck heeft net bij Sampdoria getekend. Daar ben je dus te laat mee voor deze periode.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Tarik
Supporter
Berichten: 139
Lid geworden op: 03 mar 2006, 12:02

Zijn er meerdere medeforrumers die Million Manhoef de laatste tijd ook wat extra in de gaten zijn gaan houden?

Ben dat zelf namelijk wel gaan doen en ik ben overtuigd. Dus spandoeken fabriceren alstublieft, Manhoef naar AZ en eventuele problemen aan de linker- en rechterkant zijn opzij gezet.

Vind deze speler echt een mooie voetballer, ziet het spelletje, multifunctioneel, tweebenig, snelheid en versnelling, combineert vaak, beweegt goed door, meer superlatieven schieten mij niet te binnen, lang verhaal kort wat zou ik deze 21 jarige jongeman graag bij AZ zien voetballen! ( en dan bij voorkeur vanaf deze transferperiode. )
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Tarik schreef: 30 jan 2023, 08:16 Zijn er meerdere medeforrumers die Million Manhoef de laatste tijd ook wat extra in de gaten zijn gaan houden?

Ben dat zelf namelijk wel gaan doen en ik ben overtuigd. Dus spandoeken fabriceren alstublieft, Manhoef naar AZ en eventuele problemen aan de linker- en rechterkant zijn opzij gezet.

Vind deze speler echt een mooie voetballer, ziet het spelletje, multifunctioneel, tweebenig, snelheid en versnelling, combineert vaak, beweegt goed door, meer superlatieven schieten mij niet te binnen, lang verhaal kort wat zou ik deze 21 jarige jongeman graag bij AZ zien voetballen! ( en dan bij voorkeur vanaf deze transferperiode. )
Ja. Speersnel. Is nog wat druistig en mist soms de goede voortzetting. Maar zeker een speler om scherp op te letten.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Als je dan toch nog een CV wilt hebben, zou het geniaal zijn om Mees Hilgers bij Twente vandaan te halen. Contract tot juni 2023, met optie voor nog 1 jaar. Is zelf pas 21 jaar, dus je hebt ook nog oog voor groei.

Kans is natuurlijk nihil, maar stel dat het je wel lukt dan maak je ook direct een concurrent zwakker.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DiepeMast schreef: 30 jan 2023, 12:23 Als je dan toch nog een CV wilt hebben, zou het geniaal zijn om Mees Hilgers bij Twente vandaan te halen. Contract tot juni 2023, met optie voor nog 1 jaar. Is zelf pas 21 jaar, dus je hebt ook nog oog voor groei.

Kans is natuurlijk nihil, maar stel dat het je wel lukt dan maak je ook direct een concurrent zwakker.
ben je ook gelijk 7-10miljoen lichter.

Mbuyamba vond ik geen slechte suggestie. Adewoye (rkc) bijvoorbeeld heeft een soortgelijk profiel met iets meer ervaring.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6366
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

SimonPoulsen schreef: 30 jan 2023, 12:29 Adewoye (rkc) bijvoorbeeld heeft een soortgelijk profiel met iets meer ervaring.
Touba terughalen van Basaksehir?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Met nu een CV halen kun je al anticiperen op een mogelijk vertrek van Beukema na dit seizoen. Bovendien acht ik de kans groot dat Vanheusden niet definitief wordt binnen gehaald. Daarnaast aast Pantelis Hatzidiakos nog altijd op een vertrek naar een mooie club.

Dan houden we BMI nog over en onze jeugdige Dekker en Goes. Dan zouden er nog wel twee bij moeten komen lijkt mij.

Oftewel met de huidige problemen achterin is het niet gek nu alvast een nieuwe CV binnen te halen. Maar de genoemde spelers van Twente, Volendam en RKC zijn nu niet beschikbaar. Althans ik acht de kans bijzonder klein. Dus wie dan wel?
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DiepeMast schreef: 30 jan 2023, 12:23
Kans is natuurlijk nihil, maar stel dat het je wel lukt dan maak je ook direct een concurrent zwakker.
Bij ‘nihil’ lukt het sowieso niet

Nihil = 0
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8985
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

CV en rechtsback staan blijkbaar allebei bij Max niet op de radar. Ondanks zijn eerdere woorden.

Alhoewel met Mijnans nu wel de voorspelling voor een middenvelder uit lijkt te komen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

DeZuivelDuivel schreef: 30 jan 2023, 15:26 CV en rechtsback staan blijkbaar allebei bij Max niet op de radar. Ondanks zijn eerdere woorden.

Alhoewel met Mijnans nu wel de voorspelling voor een middenvelder uit lijkt te komen.
Dat zou toch wel heel bijzonder zijn, zeker met de blessure van Dekker. We hebben gewoon nog maar 2 fitte, soort van volwaardige, cv's. Daarna kom je uit bij Goes, of je moet gaan experimenteren met Bazoer (en ja, die stond op papier bij Vitesse ook achterin, maar dan in een vrije rol) of Mees de Wit
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Langedijk schreef: 30 jan 2023, 14:42 Bij ‘nihil’ lukt het sowieso niet

Nihil = 0
Je begint vermoeiend te worden Langedijk. Salmonyappi gaat ook nog wel eens in op taalfouten, maaar bij jou is het gewoon vervelend. Zeker als het ook nog eens niet klopt.

"Nihil kan betekenen nul of is een getal dicht bij nul."

Als je het bericht leest is het vrij duidelijk welke van de twee betekenissen het betreft.

OT: benieuwd of AZ nog voor een verdediger gaat.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Plaats reactie