Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Cruz Azul
Beheerder
Berichten: 1490
Lid geworden op: 14 jan 2005, 12:47

Laatste post Schaduwelftal II
Az564 schreef:De Leeuw een contract voor 5 jaar aanbieden, als je zo makkelijk scoort bij Veendam(de helft van de totale productie) maak je bij AZ je doelpunten ook wel.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Gelet op de onzekere situatie, eigenaar/sponsor, kan ik begrijpen dat de leiding nu heel voorzichtig ophet transferfront opereert. Eerder dit jaar waren verkopen nodig om de exploitatie overeind te houden. Dus nu niet in het wilde weg aankopen doen. Eerst wat overbodige en/of dure spelers lozen, voordat weer geïnvesteerd kan worden. Een voorzichtig beleid dus.

En ruimte voor zelf opgeleide talenten, zoals de IJslanders en de Brazilianen.

De Leeuw mag een talent zijn, maar daarvan heeft AZ er zelf al genoeg. Voorlopig niet dus.
Wortél
Dagjesmens
Berichten: 46
Lid geworden op: 19 mar 2009, 14:42

Youssef El-Akchaoui behoudt zijn transfervrije status, ondanks een tot 2011 doorlopend contract bij NEC. De linksback werd afgelopen winter verhuurd aan FC Augsburg, maar het is onbekend of hij daar kan en wil blijven.


"We gaan de komende tijd bekijken wat er met Youssef gaat gebeuren. Hij blijft transfervrij. Maar als Augsburg niet met hem verder gaat, is het nog onduidelijk of hij bij NEC terugkeert", aldus technisch directeur Carlos Aalbers.

El-Akchaoui was 3,5 jaar onbetwist basisspeler bij NEC, maar in de winter was er geen plaats meer voor hem.
vbal.nl

Aangezien er in de selectie, behalve Poulsen, geen linksback te vinden is zou dit een intressante (breedte versterking) kunnen zijn.
Laat
Supporter
Berichten: 110
Lid geworden op: 14 dec 2004, 15:46
Locatie: Alkmaar

Snel die De Leeuw ophalen in Veendam.
Getting lost in the folds of your skirt
There's a price that I pay for my mission
A body in heaven and a mind full of dirt
How I suffer the sweetest condition
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Wortél schreef: vbal.nl

Aangezien er in de selectie, behalve Poulsen, geen linksback te vinden is zou dit een intressante (breedte versterking) kunnen zijn.
En Klavan dan?
Wortél
Dagjesmens
Berichten: 46
Lid geworden op: 19 mar 2009, 14:42

Klavan zou er uit de voeten kunnen, maar dat vind ik toch meer een centrale verdediger.
Als Klavan zich dus op het centrum richt is nieuwe linksback geen overbodige luxe, AZ wil tenslotte alle posities dubbel bezet hebben.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Wortél schreef:Klavan zou er uit de voeten kunnen, maar dat vind ik toch meer een centrale verdediger.
Als Klavan zich dus op het centrum richt is nieuwe linksback geen overbodige luxe, AZ wil tenslotte alle posities dubbel bezet hebben.
Hij is gehaald als "multifunctionele linkspoot". Moisander kan ook linksback (sterker nog: bij Finland is hij linksback), dus je kunt hoe dan ook schuiven.
Wortél
Dagjesmens
Berichten: 46
Lid geworden op: 19 mar 2009, 14:42

pAZcal schreef:[..]

Hij is gehaald als "multifunctionele linkspoot". Moisander kan ook linksback (sterker nog: bij Finland is hij linksback), dus je kunt hoe dan ook schuiven.
Ik denk dat vastigheid 1 van de redenen is van het succes van AZ in de 2e seizoenshelft, en een fan van schuiven ben ik niet.
Als er een linksback uitvalt moet er een linksback in zijn plaats komen, en niet een veredelde centrum verdediger die er toevallig wel uit de voeten kan..
Dan komt er nog eens bij, als Klavan of Moisander links zou moeten gaan spelen verschuif je het probleem! dan zijn de centrale posities niet meer dubbel bezet!

Vandaar dat El Akchaoui, transfervrij, wat mij betreft welkom is.
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Wortél schreef: Ik denk dat vastigheid 1 van de redenen is van het succes van AZ in de 2e seizoenshelft, en een fan van schuiven ben ik niet.
Als er een linksback uitvalt moet er een linksback in zijn plaats komen, en niet een veredelde centrum verdediger die er toevallig wel uit de voeten kan..
Dan komt er nog eens bij, als Klavan of Moisander links zou moeten gaan spelen verschuif je het probleem! dan zijn de centrale posities niet meer dubbel bezet!

Vandaar dat El Akchaoui, transfervrij, wat mij betreft welkom is.
Ik zie hier alleen meer mogelijkheden voor de komst van Marcellis. Marcellis centraal in de verdediging samen met Moreno, Moisander op linksback. Als Moisander daar vanaf het begin van het seizoen speelt is er ook vastigheid... Op deze manier kan ook of Poulsen naar Newcastle of Klavan naar NAC (mits deze geruchten waar zijn).Komst El Akchaoui zie ik niet zitten... of hij nou rebels is of niet of teveel salaris heeft... ik weet het niet maar NEC heeft niet voor niks hem uit de selectie gehaald
Gebruikersavatar
thelattatouch
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 feb 2010, 21:12
Locatie: Roermond

Wel zeker een aanwinst voor AZ ik zie graag grillige spelers...................
Heute ist nicht alle Tage, ich komme wieder keine Frage
Gebruikersavatar
Johan
Oude garde
Berichten: 1422
Lid geworden op: 31 jul 2006, 16:31
Locatie: Nuenen

Ik zie in Marc Höcher van Helmond Sport een goede speler voor AZ.

Hij speelde het hele jaar al goed, en in de play offs was hij een van de betere in het veld.

Tevens speelt hij in Jong Oranje.


http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Marc-Hcher.htm
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marc_H%C3%B6cher
AZ zal bloeien en nooit vergaan!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Johan schreef:Ik zie in Marc Höcher van Helmond Sport een goede speler voor AZ.

Hij speelde het hele jaar al goed, en in de play offs was hij een van de betere in het veld.

Tevens speelt hij in Jong Oranje.


http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Marc-Hcher.htm
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marc_H%C3%B6cher
Support your local... :wink:
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
thelattatouch
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 feb 2010, 21:12
Locatie: Roermond

wat te denken van Adeleye van Sparta toch een kopsterke verdediger die we missen???
Heute ist nicht alle Tage, ich komme wieder keine Frage
Danmark

thelattatouch schreef:wat te denken van Adeleye van Sparta toch een kopsterke verdediger die we missen???

Als er 1 speler deze weken/maanden door de mandt valt is het adeleye wel. Komt nog echt tekort voor de top 5 in Nederland
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

De een z'n dood is de ander z'n brood;

-Viergever naar AZ, Falkenburg naar AZ, Mogelijk Strootman??
Gebruikersavatar
rudeboyaz
Supporter
Berichten: 151
Lid geworden op: 21 mei 2007, 09:02
Locatie: Alkmaar

Az564 schreef:De een z'n dood is de ander z'n brood;

-Viergever naar AZ, Falkenburg naar AZ, Mogelijk Strootman??
Alleen jammer dat de hele eredivisie deze gasten nu voor een prikkie op wil halen..
Laat
Supporter
Berichten: 110
Lid geworden op: 14 dec 2004, 15:46
Locatie: Alkmaar

Az564 schreef:De een z'n dood is de ander z'n brood;

-Viergever naar AZ, Falkenburg naar AZ, Mogelijk Strootman??
Die Viergever is een goeie. Van het type Falkenburg hebben we er genoeg lopen.
Getting lost in the folds of your skirt
There's a price that I pay for my mission
A body in heaven and a mind full of dirt
How I suffer the sweetest condition
AZalkmaarforlife
Seizoenkaarthouder
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:30
Locatie: Alkmaar

Laat schreef:[..]


Die Viergever is een goeie. Van het type Falkenburg hebben we er genoeg lopen.
Klopt, de essentie ligt bij Viergever, dat is echt een topverdediger, als AZ die zou halen en de andere eredivisieclubs er met de anderen vandoor zouden gaan hebben wij het pefect gespeeld.
Gebruikersavatar
rudeboyaz
Supporter
Berichten: 151
Lid geworden op: 21 mei 2007, 09:02
Locatie: Alkmaar

AZalkmaarforlife schreef:[..]


Klopt, de essentie ligt bij Viergever, dat is echt een topverdediger, als AZ die zou halen en de andere eredivisieclubs er met de anderen vandoor zouden gaan hebben wij het pefect gespeeld.
Vanochtend stond in het AD dat Sparta een akkoord heeft met een club over Viergever en Falkenburg. Spelers zijn ook rond, moeten alleen nog medisch gekeurd worden. Er staat bij dat het waarschijnlijk om AZ gaat
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Dan hebben we er al wel weer genoeg nieuwe spelers bij als alles doorgaat:
Benschop, Viergever, Falkenburg, Kieftenbeld, Marcellis, Ortiz (reken ik er voor het gemak ook nog maar even bij) en die keeper... dan de spelers die vanuit Jong AZ komen... en ik kan concluderen dat we een ruime selectie hebben komend jaar...
Laatst gewijzigd door AZ Twello op 17 mei 2010, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie