Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Nou, een penalty telt ook als volwaardig doelpunt hoor!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 11 mei 2022, 06:59 Nou, een penalty telt ook als volwaardig doelpunt hoor!
Natuurlijk telt een penalty als een volwaardig doelpunt, maar het is een wezenlijk andere vaardigheid.

Koopmeiners was ook geen spits ondanks zijn penaltyvaardigheden.

Nu heeft Dallinga zat gescoord natuurlijk, maar het gaat de tweede helft van het seizoen een stuk moeizamer en strafschoppen verbloemen dat enigzins.
Laatst gewijzigd door DeZuivelDuivel op 11 mei 2022, 07:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1079
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

SchoorlAZ schreef: 10 mei 2022, 20:49 Nou, top. Ik dacht dat hij maar 4/5 goals gemaakt had na de winterstop. Maar zie er sowieso wel heel veel in. Heeft snelheid, relatief lang, technisch en heeft gewoon uitstekende loopacties. Vaak juist ook de diepte in.
Dat vind ik ook. Hij is een soort Vincent Janssen of Van Nistelrooij type. Voor een mooi bedrag heb je toch een goede spits die het kan uitvechten met Pavlidis. Wel nog een goede rechter buitenspeler halen. Huiberts krijgt of heeft het druk de komende tijd :D
Wermegrieder
Herry en/of Berry
Berichten: 69
Lid geworden op: 17 mei 2017, 10:29

Wat een kutselectie hebben we.
Reijnders is de enige wissel waarmee je er niet significant op achteruitgaat.
Vindahl---- veel te slecht
Panta, voor het 5de seizoen, niet goed genoeg, BMI niet goed genoeg. Midtsjø, wat een dramatisch seizoen heeft die man gespeeld. 2 jaar geleden met Ziyech nog de beste in de edz vorig seizoen al iets minder en nu ja... verkopen.
De Wit, werkt hard, ik gun het hem van harte, maar wil je serieus bovenin meedoen, is het niet goed genoeg. Hij voetbalt bij Heerenveen en Groningen gewoon mee, en dat is het dan ook wel.

Evjen, dit seizoen voldoende kansen gehad. De seizoenen daarvoor, niet voor niets bijna geen kansen gehad.
Aboukhlal, tja...


Alleen Pavlidis is inmiddels een veel betere speler dan aan het begin van het seizoen. De rest is hetzelfde of zelfs slechter....
Wijndal, 0 ontwikkeling, Karlsson, 0 ontwikkeling,
Yuki, minimale ontwikkeling.

Het enige lichtpuntje voor mij is een spits die er 16 gemaakt heeft. 16!!! Dat is allesbehalve bijzonder.

Jansen is geen toptrainer, maar deze selectie....
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Wermegrieder schreef: 11 mei 2022, 20:44 Wat een kutselectie hebben we.
Reijnders is de enige wissel waarmee je er niet significant op achteruitgaat.
Vindahl---- veel te slecht
Panta, voor het 5de seizoen, niet goed genoeg, BMI niet goed genoeg. Midtsjø, wat een dramatisch seizoen heeft die man gespeeld. 2 jaar geleden met Ziyech nog de beste in de edz vorig seizoen al iets minder en nu ja... verkopen.
De Wit, werkt hard, ik gun het hem van harte, maar wil je serieus bovenin meedoen, is het niet goed genoeg. Hij voetbalt bij Heerenveen en Groningen gewoon mee, en dat is het dan ook wel.

Evjen, dit seizoen voldoende kansen gehad. De seizoenen daarvoor, niet voor niets bijna geen kansen gehad.
Aboukhlal, tja...


Alleen Pavlidis is inmiddels een veel betere speler dan aan het begin van het seizoen. De rest is hetzelfde of zelfs slechter....
Wijndal, 0 ontwikkeling, Karlsson, 0 ontwikkeling,
Yuki, minimale ontwikkeling.

Het enige lichtpuntje voor mij is een spits die er 16 gemaakt heeft. 16!!! Dat is allesbehalve bijzonder.

Jansen is geen toptrainer, maar deze selectie....
Met deze selectie moet je gewoon 4e worden. Van de selecties van Vitesse en Twente word je ook niet blij.
Vorig seizoen hadden we een sterke selectie en zag het er ook niet uit.
Alle ballen op Teun tactiek.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SchoorlAZ schreef: 11 mei 2022, 21:54 Met deze selectie moet je gewoon 4e worden. Van de selecties van Vitesse en Twente word je ook niet blij.
Vorig seizoen hadden we een sterke selectie en zag het er ook niet uit.
Alle ballen op Teun tactiek.
Nou we zijn 5e geworden, net eentje lager, door de te magere selectie en (gecrashte) hoge verwachtingen (daarvoor stonden we 4e)
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 11 mei 2022, 22:10 Nou we zijn 5e geworden, net eentje lager, door de te magere selectie en (gecrashte) hoge verwachtingen (daarvoor stonden we 4e)
We zijn 5e geworden met het grootste geluk in de wereld en een opleving in het midden van het seizoen toen het zoontje van de trainer op vakantie was.

Maar dit is het schaduwelftal topic.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Maar hoe dan ook, van een club die toch de top ambieert en ook nagenoeg 7 seizoenen achtereen in de top 4 heeft gestaan, mag en moet je een sterkere selectie verlangen.
Dit seizoen hebben we teveel gediscussieerd; Evjen of Aboukhlal, Gudmundsson of de Wit, Jensen of Verhulst, Hatzidiakos of Beukema, dat zegt alles hoe we er momenteel voor staan qua niveau als we het over dit soort spelers hebben.
Dat Jansen geen wereldtrainer is moge duidelijk zijn, maar Huiberts had hem toch wel een sterkere selectie mogen voorschotelen gezien de doelstellingen.
Gezien dit het schaduw elftaltopic is zeg ik voor volgend seizoen minimaal directe versterkingen op:7, 10 en de 4 positie en dan ben ik nog mild.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 12 mei 2022, 08:03 De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Maar hoe dan ook, van een club die toch de top ambieert en ook nagenoeg 7 seizoenen achtereen in de top 4 heeft gestaan, mag en moet je een sterkere selectie verlangen.
Dit seizoen hebben we teveel gediscussieerd; Evjen of Aboukhlal, Gudmundsson of de Wit, Jensen of Verhulst, Hatzidiakos of Beukema, dat zegt alles hoe we er momenteel voor staan qua niveau als we het over dit soort spelers hebben.
Dat Jansen geen wereldtrainer is moge duidelijk zijn, maar Huiberts had hem toch wel een sterkere selectie mogen voorschotelen gezien de doelstellingen.
Gezien dit het schaduw elftaltopic is zeg ik voor volgend seizoen minimaal directe versterkingen op:7, 10 en de 4 positie en dan ben ik nog mild.
Helemaal eens. Alleen kan ik niet uitsluiten dat Jansen toch best een OK trainer is. Wat zou Guardiola met deze selectie bereikt hebben?
we can come an end
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

De Rode Baron schreef: 12 mei 2022, 08:03 De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Maar hoe dan ook, van een club die toch de top ambieert en ook nagenoeg 7 seizoenen achtereen in de top 4 heeft gestaan, mag en moet je een sterkere selectie verlangen.
Dit seizoen hebben we teveel gediscussieerd; Evjen of Aboukhlal, Gudmundsson of de Wit, Jensen of Verhulst, Hatzidiakos of Beukema, dat zegt alles hoe we er momenteel voor staan qua niveau als we het over dit soort spelers hebben.
Dat Jansen geen wereldtrainer is moge duidelijk zijn, maar Huiberts had hem toch wel een sterkere selectie mogen voorschotelen gezien de doelstellingen.
Gezien dit het schaduw elftaltopic is zeg ik voor volgend seizoen minimaal directe versterkingen op:7, 10 en de 4 positie en dan ben ik nog mild.
Dat is ook zo.
En je ziet ook aan Vitesse wat 2 goede versterkingen met je team kan doen. Dat haalt ook de rest naar boven. Dus mochten wij er 3 goede halen (misschien beetje wishful thinking), dan zou de selectie er volgend jaar misschien heel anders voor kunnen staan.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Van Gaal pleit voor de terugkeer van Nick Olij. Hij vindt het niveau van onze Peter niet al te best. :lol:
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 12 mei 2022, 07:05 We zijn 5e geworden met het grootste geluk in de wereld en een opleving in het midden van het seizoen toen het zoontje van de trainer op vakantie was.

Maar dit is het schaduwelftal topic.
Wat een gelul. Zeventien wedstrijden ongeslagen blijven is geen geluk. De prestaties in de topwedstrijden zijn ook geen geluk. En dan die onzin over ‘het zoontje van de trainer’. Wat een treurig geneuzel zeg. Als we punten verliezen door invaller Aboukhlal. Hij heeft ons zelf nog de nodige punten bezorgd.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Az564 schreef: 12 mei 2022, 19:24 Van Gaal pleit voor de terugkeer van Nick Olij. Hij vindt het niveau van onze Peter niet al te best. :lol:
Dat ziet ie goed ;-)
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 12 mei 2022, 07:05 We zijn 5e geworden met het grootste geluk in de wereld en een opleving in het midden van het seizoen toen het zoontje van de trainer op vakantie was.

Maar dit is het schaduwelftal topic.
Oei, nu heb je AZ 4 Life weer boos gemaakt. De broer van Zakaria :wink:

On topic: Flemming!
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Als ik Max was zou ik een laatste poging wagen voor Doekhi, je weet het immers niet.
Als de andere opties Rangers en Union Berlin zijn.. tja clubs van dergelijk niveau zou hij na AZ toch ook nog moeten kunnen halen.

Dat is dan nou net een speler waar ik wel de meerwaarde van in zou zien ook al is ie volgende maand 24.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

DeZuivelDuivel schreef: 12 mei 2022, 21:56 Als ik Max was zou ik een laatste poging wagen voor Doekhi, je weet het immers niet.
Als de andere opties Rangers en Union Berlin zijn.. tja clubs van dergelijk niveau zou hij na AZ toch ook nog moeten kunnen halen.

Dat is dan nou net een speler waar ik wel de meerwaarde van in zou zien ook al is ie volgende maand 24.
Je kan het proberen, maar als hij die opties nu heeft en ook na AZ, waarom zou hij dan naar AZ gaan.
Sowieso is de stap van Vitesse naar AZ gewoon net te klein.
Had hem graag gezien en niet gegooid is altijd mis. Maar zie het niet snel gebeuren.
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1079
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

DeZuivelDuivel schreef: 12 mei 2022, 21:56 Als ik Max was zou ik een laatste poging wagen voor Doekhi, je weet het immers niet.
Als de andere opties Rangers en Union Berlin zijn.. tja clubs van dergelijk niveau zou hij na AZ toch ook nog moeten kunnen halen.

Dat is dan nou net een speler waar ik wel de meerwaarde van in zou zien ook al is ie volgende maand 24.
Doekhi kun je wel vergeten. Die gaat naar Duitsland. Kan daar veel meer geld verdienen dan bij AZ. Daarnaast vond ik hem niet altijd overtuigen bij Vitesse. Of kijken we alleen naar transfer vrije spelers?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

RoycosoepieAZ schreef: 13 mei 2022, 07:28 Doekhi kun je wel vergeten. Die gaat naar Duitsland. Kan daar veel meer geld verdienen dan bij AZ. Daarnaast vond ik hem niet altijd overtuigen bij Vitesse. Of kijken we alleen naar transfer vrije spelers?
Ik zie hier een transfervrije speler waar ik direct een grotere meerwaarde in zie dan een speler die we net hebben gekocht voor meer geld dan we een bundesliga waardige back voor hebben verkocht.
En we hebben echt wel een vervanger nodig in het centrum van de verdediging.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 12 mei 2022, 19:53 Oei, nu heb je AZ 4 Life weer boos gemaakt. De broer van Zakaria :wink:

On topic: Flemming!
Sshht :wink:
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 12 mei 2022, 21:56 Als ik Max was zou ik een laatste poging wagen voor Doekhi, je weet het immers niet.
Als de andere opties Rangers en Union Berlin zijn.. tja clubs van dergelijk niveau zou hij na AZ toch ook nog moeten kunnen halen.

Dat is dan nou net een speler waar ik wel de meerwaarde van in zou zien ook al is ie volgende maand 24.
Sleutelspelers van Vitesse kan je wel vergeten. Die stap is zowel sportief als financieel niet heel interessant voor die gasten.
Plaats reactie