Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
AZaanstreek67
Glory-hunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 mei 2017, 11:07

Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 03 aug 2022, 12:33 Volgens media gaat ajax een nieuwe rechtsback halen. Zo'n voetballer als Devyne Rensch....
Gaat echt niet naar AZ. Die kan op beide backposities uit de voeten en bovendien zal Sanchez niet direct in de basis gaan staan daar lijkt me. Die zal eerst zijn werkvergunning moeten regelen en daarna nog even moeten wennen.

Cillessen naar NEC zou wel echt een gemiste kans zijn.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef: 03 aug 2022, 09:12 Was dit een overzicht van het hele seizoen? Kwam laatst namelijk ook dit lijstje tegen hier en toen ging het om een half seizoen. Niet dat ik verwacht dat Vindahl dan bovenaan staat, maar toch haha.
Om eerlijk te zijn weet ik dat niet. Ik dácht van wel……☺️
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef: 03 aug 2022, 13:42
Cillessen naar NEC zou wel echt een gemiste kans zijn.
Als Boekhoorn zijn knip trekt (om de blits te maken) en Cillessen naar NEC wil is die kans er nooit geweest…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6492
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ 4 Life schreef: 03 aug 2022, 13:42 Gaat echt niet naar AZ. Die kan op beide backposities uit de voeten en bovendien zal Sanchez niet direct in de basis gaan staan daar lijkt me. Die zal eerst zijn werkvergunning moeten regelen en daarna nog even moeten wennen.
Ik vind de rechtsback positie niet de sterkste kant van AZ - na het vertrek van Svensson. Yuki is grappig en leuk. En wellicht leuk voor de mediakanalen, maar verdedigend niet voldoende. En laten we over Witry maar zwijgen.

Maar misschien niet de eerste prioriteit (qua positie) om te versterken.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Rensch kan er geen reet van

Cillessen is een schijndode dwaas

Kom op mensen
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Langedijk schreef: 03 aug 2022, 16:10

Cillessen is een schijndode dwaas
Maar kan wel goed keepen
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Langedijk schreef: 03 aug 2022, 16:10 Rensch kan er geen reet van

Cillessen is een schijndode dwaas

Kom op mensen
:lol:

Beetje overdreven, maar ik begrijp wat je bedoelt.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Shota-Arveladze schreef: 03 aug 2022, 16:57 Maar kan wel goed keepen
Vind je? Hij is 1 op 1 gewoon matig en houdt geen strafschop tegen. Zwak bij hoge ballen vanaf de zijkant en het ergste van alles: geen zelfreflectie. Dat doelpunt van Portugal toen in de finale van de Nations League. Hij vond het geen blunder en was zelfs behoorlijk gepikeerd over die suggestie van de journalist. Dat soort figuren hoef ik niet te zien. Zijn kop bevalt me ook gewoon niet.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
MarkusHenriksen19
Supporter
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 jan 2019, 07:00

salmonyappi schreef: 03 aug 2022, 07:29 Je hebt gelijk. De allerslechtste was Schubert. Het staatje leest wat lastig maar is wel duidelijk.

Remko Pasveer AFC ajax AFC ajax
6,61 20 KP
2 Lars Unnerstall FC Twente FC Twente
6,57 32 KP
3 Justin Bijlow Feyenoord Feyenoord
6,39 22 KP
4 Timon Wellenreuther Willem II Willem II
6,27 31 KP
5 Janis Blaswich Heracles Almelo Heracles Almelo
6,16 22 KP
Sonny Stevens SC Cambuur SC Cambuur
6,16 29 KP

7 Maduka Okoye Sparta Rotterdam Sparta Rotterdam
6,15 28 KP
8 Mattijs Branderhorst NEC Nijmegen NEC Nijmegen
6,14 34 KP
9 Kostas Lamprou PEC Zwolle PEC Zwolle
6,13 34 KP
10 Etienne Vaessen RKC Waalwijk RKC Waalwijk
6,11 31 KP

11 Yanick van Osch Fortuna Sittard Fortuna Sittard
6,10 31 KP
12 Peter Vindahl Jensen AZ Alkmaar AZ Alkmaar
6,03 32 KP
13 Erwin Mulder sc Heerenveen sc Heerenveen
5,95 19 KP
14 Joël Drommel PSV PSV
5,84 26 KP
Peter Leeuwenburgh FC Groningen FC Groningen
5,84 34 KP
16 Markus Schubert Vitesse Vitesse
5,68 20 KP
Daarvan is er toch wel eentje te halen die bij ons van waarde is of nog een stap kan zetten?
Maarten Martens is de enige speler van deze eeuw die de beker én landstitel als speler won. Als trainer is het je ook gegund

Eerste wedstrijd: AZ-Aalesunds FK 6-0 (25-8-2011, vEL)

>Huiberts, wijs ook BMI de deur én volg gerust zelf!
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Langedijk schreef: 03 aug 2022, 20:45 Vind je? Hij is 1 op 1 gewoon matig en houdt geen strafschop tegen. Zwak bij hoge ballen vanaf de zijkant en het ergste van alles: geen zelfreflectie. Dat doelpunt van Portugal toen in de finale van de Nations League. Hij vond het geen blunder en was zelfs behoorlijk gepikeerd over die suggestie van de journalist. Dat soort figuren hoef ik niet te zien. Zijn kop bevalt me ook gewoon niet.
En kennelijk heeft meneer de keuze gemaakt om lekker te gaan afbouwen bij z'n oude cluppie. Prima, maar dan zou AZ er dus ook niets aan hebben. Idee was leuk, nu verder zoeken naar een serieuze keeper (wiens kop Langedijk wél aanstaat)
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Langedijk schreef: 03 aug 2022, 20:45 Vind je? Hij is 1 op 1 gewoon matig en houdt geen strafschop tegen. Zwak bij hoge ballen vanaf de zijkant en het ergste van alles: geen zelfreflectie. Dat doelpunt van Portugal toen in de finale van de Nations League. Hij vond het geen blunder en was zelfs behoorlijk gepikeerd over die suggestie van de journalist. Dat soort figuren hoef ik niet te zien. Zijn kop bevalt me ook gewoon niet.
Wat vond je van Bizot?
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5418
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Oké, over keepers gesproken: hoe goed is zo'n Mikki van Sas of Bart Verbruggen nou eigenlijk? Heeft iemand daar inzicht in?
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2242
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Waarom proberen we Westerveld niet gewoon?
In dat opzicht, ben ik ook voor om een hele oude keeper te halen. Zodat Vindalh/Westerveld nog de kans kunnen krijgen over 1 a 2 seizoenen.

Padt maakte trouwens een lekkere blunder deze week. Jeroen Zoet is misschien een mogelijkheid?
Gebruikersavatar
AZ_4ever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 apr 2007, 13:10
Locatie: Utrecht

We kunnen ook naar transfervrije keepers kijken natuurlijk. Wat mij betreft zijn de volgende twee interessante opties:

Loris Karius - 29 jaar (ex Liverpool)
of
Berke Özer - 22 jaar (ex Fenerbahce)
Gebruikersavatar
AZ_4ever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 apr 2007, 13:10
Locatie: Utrecht

SchoorlAZ schreef: 04 aug 2022, 03:38 Waarom proberen we Westerveld niet gewoon?
In dat opzicht, ben ik ook voor om een hele oude keeper te halen. Zodat Vindalh/Westerveld nog de kans kunnen krijgen over 1 a 2 seizoenen.

Padt maakte trouwens een lekkere blunder deze week. Jeroen Zoet is misschien een mogelijkheid?
Jeroen Zoet zou zeker een optie zijn wanneer Max per se een Nederlands sprekende keeper wilt hebben. Anders zou ik voor andere opties gaan zoals Romero, Karius, etc.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2242
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

AZ_4ever schreef: 04 aug 2022, 04:51 Jeroen Zoet zou zeker een optie zijn wanneer Max per se een Nederlands sprekende keeper wilt hebben. Anders zou ik voor andere opties gaan zoals Romero, Karius, etc.
Karius zal duur zijn en ben ik niet van overtuigd. Romero wel, maar ik ben ook niet op de hoogte van andere transfervrije/goedkope ervaren keepers.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6492
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Langedijk schreef: 03 aug 2022, 16:10 Rensch kan er geen reet van
Cillessen is een schijndode dwaas
Karius zal duur zijn en ben ik niet van overtuigd.

Mag ik jullie er even op wijzen wat we nu wel hebben rondlopen? :D
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZaanstreek67 schreef: 04 aug 2022, 08:29 Ik blijf het bijzonder vinden dat je als keeper van het NL elftal voor NEC kiest terwijl AZ en ik vermoed ook ajax opties voor je zijn...
Nijmegen is gewoon een geweldige stad! :D
we can come an end
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

differentcook schreef: 04 aug 2022, 08:34 Nijmegen is gewoon een geweldige stad! :D
Hij stapt de trein in en is zonder overstappen zo in Alkmaar. Ideaal :) .

Tot nu toe heb ik alleen nog een foto van Cillissen gezien op Schiphol. Dus ik ga er vanuit dat hij daar vandaan naar Alkmaar is gegaan :P

Een andere ervaren keeper weet ik zo snel niet.
Bart Verbruggen is een groot talent, tweede keeper Anderlecht, Nederlands en zou ongeveer 5 miljoen moeten kosten. Veel geld en de vraag is of we een jonge keeper nodig hebben als je Westerveld ook achter de hand hebt.
Plaats reactie