Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13933
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 11 sep 2022, 20:12 Nu de spoeling voorin wel heel dun wordt en normale breedte spelers als Evjen ook al noodgedwongen met blessures aan de kant moeten blijven, een v. Brederode met de dag minder wordt, zou ik noodgedwongen met de volgende opstelling tegen ajax spelen:
Odgaard----------de Wit-------------Yuki
-------------------Reijnders----------------------
---------Clasie--------------Bazoer-------------
Kerkez----Dekker------Beukema---Panta
-----------------Verhulst-------------------------
en dan maar bidden dat de meeste zo snel mogelijk terugkeren.
Odgaard op links is niks, terwijl De Wit er moet komen en er niet al moet staan. Verder is Bazoer ook een gigantisch risico. Verder gewoon Lahdo opstelling, zeker met zijn snelheid kan hij van waarde zijn in de omschakeling tegen ajax.
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 488
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Lahdo---------------Barasi-----------Odgaard

--------------------- Reijnders-----------


------------- Clasie---------------------Bazoer -------------

Kerkez-----------Indi----------Beukema-----------Yuki
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6489
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik zit even te zoeken op transfermarkt.de. Er zijn best wel wat interessante spelers nog transfervrij. Even een greep...

Che Nunnely (transfervrij na Willem II)
Pelle van Amersfoort (transfervrij na Cracovia)
Zakaria Labyad (transfervrij na ajax)
Edgar Ie (transfervrij na Tranbzonspor)
Jason Denayer (transfervrij na Olympique Lyon)
Ryan Thomas (transfervrij na PSV)
Leandro Bacuna (transfervrij na Cardiff City)
Jetro Willems (transfervrij na Gruether Furth)
Marvin Zeegelaar (transfervrij na Udinese)
Giovanni Troupee (transfervrij na Twente)
Daniel Sturridge (transfervrij na Perth Glory)

Allemaal natuurlijk met een krasje. Maar als je nog een cheap 13e of 14e man zoekt....
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13933
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 14 sep 2022, 19:18 Ik zit even te zoeken op transfermarkt.de. Er zijn best wel wat interessante spelers nog transfervrij. Even een greep...

Che Nunnely (transfervrij na Willem II)
Pelle van Amersfoort (transfervrij na Cracovia)
Zakaria Labyad (transfervrij na ajax)
Edgar Ie (transfervrij na Tranbzonspor)
Jason Denayer (transfervrij na Olympique Lyon)
Ryan Thomas (transfervrij na PSV)
Leandro Bacuna (transfervrij na Cardiff City)
Jetro Willems (transfervrij na Gruether Furth)
Marvin Zeegelaar (transfervrij na Udinese)
Giovanni Troupee (transfervrij na Twente)
Daniel Sturridge (transfervrij na Perth Glory)

Allemaal natuurlijk met een krasje. Maar als je nog een cheap 13e of 14e man zoekt....
Zit heel weinig interessants tussen. Labyad was interssant geweest als hij fit was geweest. Denayer en andere defensieve krachten zijn overbodig en de aanvallers zijn van het niveau Sparta. Alleen Sturridge kan wat, maar die is tien van de twaalf maanden geblesseerd.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16206
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef: 15 sep 2022, 07:34 Zit heel weinig interessants tussen. Labyad was interssant geweest als hij fit was geweest. Denayer en andere defensieve krachten zijn overbodig en de aanvallers zijn van het niveau Sparta. Alleen Sturridge kan wat, maar die is tien van de twaalf maanden geblesseerd.
Daar hebben we er wel genoeg van 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Hatzidiakos gaat natuurlijk niet eeuwig blijven, ook niet als rechtsback.

Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie van Milan van Ewijk vinden?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

DeZuivelDuivel schreef: 22 sep 2022, 10:43 Hatzidiakos gaat natuurlijk niet eeuwig blijven, ook niet als rechtsback.

Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie van Milan van Ewijk vinden?
Een fysiek sterke verdediger die ook aanvallend mee doet. Toch een soort verdediger waar AZ altijd naar zoekt. Liet vorige week een steek vallen waardoor er een doelpunt viel maar maakte dat later weer goed met een doelpunt. Daarnaast speelt hij bij Heereveen in de Eredivisie dus genoeg ervaring op dit niveau.
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 474
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

DeZuivelDuivel schreef: 22 sep 2022, 10:43 Hatzidiakos gaat natuurlijk niet eeuwig blijven, ook niet als rechtsback.

Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie van Milan van Ewijk vinden?
Prima speler natuurlijk, maar typisch het soort speler waar Feyenoord dan veel teveel geld voor gaat betalen en ditto salaris. Ik denk ook dat er in de winter een verrassing komt a la Kerkez.
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Leeuwenhart schreef: 24 sep 2022, 08:46 Prima speler natuurlijk, maar typisch het soort speler waar Feyenoord dan veel teveel geld voor gaat betalen en ditto salaris. Ik denk ook dat er in de winter een verrassing komt a la Kerkez.
Ben ik het niet helemaal met je eens. Hij is nog jong en zou goed passen in het AZ systeem. Veel opkomend (zie wedstrijd tegen Fortuna Sittard). En wat ik zal zei, er staat wel iemand. Die jongen kan nog aardig groeien. Een tweede Kerkez vind je niet zomaar, soms zijn het gewoon toevalstreffers.
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Ben alleen bang dat hij het niet gaat worden voor AZ want Heereveen zal er een aardige prijs voor willen hebben.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

RoycosoepieAZ schreef: 24 sep 2022, 08:54 Ben ik het niet helemaal met je eens. Hij is nog jong en zou goed passen in het AZ systeem. Veel opkomend (zie wedstrijd tegen Fortuna Sittard). En wat ik zal zei, er staat wel iemand. Die jongen kan nog aardig groeien. Een tweede Kerkez vind je niet zomaar, soms zijn het gewoon toevalstreffers.
Hij bedoelt denk ik vooral dat die gozer financieel niet echt haalbaar is. Zowel Fey als PSV zoeken een rechtsback en volgen hem. En reken maar dat Heerenveen minstens 5 miljoen vraagt.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

SimonPoulsen schreef: 24 sep 2022, 09:12 Hij bedoelt denk ik vooral dat die gozer financieel niet echt haalbaar is. Zowel Fey als PSV zoeken een rechtsback en volgen hem. En reken maar dat Heerenveen minstens 5 miljoen vraagt.
Leuk dat je Fey en PSV noemt. Beide clubs staan er financieel echt niet zo florissant voor. Vooral PSV is het geen geheim meer van dat daar juist geld binnen moet komen dan het kan uitgeven. Dat gaf onlangs Jaap van Baar, financieel directeur al aan.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

De Rode Baron schreef: 24 sep 2022, 09:21 Leuk dat je Fey en PSV noemt. Beide clubs staan er financieel echt niet zo florissant voor. Vooral PSV is het geen geheim meer van dat daar juist geld binnen moet komen dan het kan uitgeven. Dat gaf onlangs Jaap van Baar, financieel directeur al aan.
Alsnog kunnen ze financieel meer bieden dan AZ, zowel in transfersommen als in salaris. En lijkt me verder ook goed dat AZ geen 5+ miljoen gaat uitgeven aan een back, hoewel het wel echt een goede speler is. Shoppen bij linkerrijtje zal voor AZ eigenlijk sowieso al niet meer echt rendabel zijn.
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 474
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

RoycosoepieAZ schreef: 24 sep 2022, 08:54 Ben ik het niet helemaal met je eens. Hij is nog jong en zou goed passen in het AZ systeem. Veel opkomend (zie wedstrijd tegen Fortuna Sittard). En wat ik zal zei, er staat wel iemand. Die jongen kan nog aardig groeien. Een tweede Kerkez vind je niet zomaar, soms zijn het gewoon toevalstreffers.
Wat SimonPoulson al zei, ik ben het met je eens alleen hij gaat financieel niet meer haalbaar zijn. AZ heeft ooit zelf de eerste stap gezet door hoog in de boom te gaan zitten en vindt daar nu ook de gevolgen van t.o.v een Heerenveen, NEC en een Excelsior bijvoorbeeld. Niet dat dat per se erg is, maar in het oog springende basisspelers met kapers op de kust zijn dan praktisch onhaalbaar. Nee, je vindt een tweede Kerkez niet zomaar, maar dat zo'n type speler een toevalstreffer is, ga ik niet in mee. Ze zullen al een uitgebreide schaduwlijst hebben met interessante spelers die te vroeg zijn opgepikt door topclubs en daar door politieke belangen niet de kans krijgen. Daar hoop ik dan ook in de winter mee verrast te worden.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Zit naar volendam te kijken maar die Oristanio is ook wel een leuke voetballer
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Klei. schreef: 02 okt 2022, 11:42 Zit naar volendam te kijken maar die Oristanio is ook wel een leuke voetballer
Is eigendom van Inter, net als de talentvolle keeper Stankovic overigens. Oristianio zou wel veel concurrentie hebben vanuit bijv een Dani/Reijnders/Mihailovic, zelfs als Dani vertrekt. Stankovic is wel iets voor AZ om goed te monitoren.
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Twee transfervrije pareltjes van de zomer:
De Rooij en Karouani zijn toch prima backs bij NEC! Bij een bliksem vertrek van Kerkez van de winter of zomer dan El Karouani halen maar logischer is De Rooij vastleggen gezien Panta (2024 contract) normaliter dan wel vertrekt.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

MB80 schreef: 02 okt 2022, 14:06 Twee transfervrije pareltjes van de zomer:
De Rooij en Karouani zijn toch prima backs bij NEC! Bij een bliksem vertrek van Kerkez van de winter of zomer dan El Karouani halen maar logischer is De Rooij vastleggen gezien Panta (2024 contract) normaliter dan wel vertrekt.
Pleit ik al langer voor al zal van Rooij niet meer in Jong AZ willen spelen zoals hij voorheen heeft uitgesproken gok ik.

Uit het rijtje Tavsan, van Rooij, el Karaouani (Proper) zal er toch ééntje moeten slagen zou je denken.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

MB80 schreef: 02 okt 2022, 14:06 Twee transfervrije pareltjes van de zomer:
De Rooij en Karouani zijn toch prima backs bij NEC! Bij een bliksem vertrek van Kerkez van de winter of zomer dan El Karouani halen maar logischer is De Rooij vastleggen gezien Panta (2024 contract) normaliter dan wel vertrekt.
Schrijf dat nou niet, anders gaat Feyenoord er weer mee aan de haal :mrgreen:
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

8) Marco Bizot terughalen 8)

Heeft nog een contract tot 2024 en doet het top ook in Frankrijk, met name vorig jaar. Brest als team was vorig jaar best sterk maar in het prille seizoen staat men in de degradatiezone. Wanneer men degradeert is het een nobrainer om Marco thuis te laten komen =P~

Kwaliteit, klasse en stabiliteit haal je binnen. Weliswaar geen restwaarde maar dat is prima.
Plaats reactie